Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SOTELI syksy 2018

Vierailija
06.07.2018 |

Onko muita hakijoita? Mihin haetta ja monesko haku kyseessä? Mie haen toista kertaa ja ajatuksena hakea sosionomiksi Hämeenlinnaan. Jännittää jo valmiiks millasta materiaalia tulee esivalintakokeeseen ja tietty pääsykokeet. Jäiks.

Kommentit (3148)

Vierailija
2441/3148 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päämäärä voisi aukaista nettipalaute -sivunsa.

Vierailija
2442/3148 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja vielä kerran, mistä näkyy lähdekoodi?🤭😬

sitä samaa minäkin haluaisin tietää. sieltäkö eduuni sivulta?? mä en pääse sinne kirjautuu ees sisään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2443/3148 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja vielä kerran, mistä näkyy lähdekoodi?🤭😬

sitä samaa minäkin haluaisin tietää. sieltäkö eduuni sivulta?? mä en pääse sinne kirjautuu ees sisään.

Jep, en ees yrittänyt kirjautua sinne. Luulin että lähdekoodi näky opintopulussa, mutta mulla ei lue eikä näy mitään

Vierailija
2444/3148 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko muita jotka ei päässy eikä ymmärrä mitä teki väärin? Kauhea häpeä olla näin huono kaikessa mitä tekee...

Sama.. pääsykokeessa oli yksilö ja ryhmä haastattelu. Mielestäni molemmat sujui hyvin. Ilmeisesti olisi sitten pitänyt vielä enemmän tuoda itseään esille.

Mielummin olisin pääsykokeen tehnyt koulussa missä kirjallinen tehtävä.

Vierailija
2445/3148 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso vanhemmat kommentit tai googleta ihmeessä.. esim lähdekoodi opintopolku😒

Vierailija
2446/3148 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko muita jotka ei päässy eikä ymmärrä mitä teki väärin? Kauhea häpeä olla näin huono kaikessa mitä tekee...

Minä... ja juuri tuollainen tunne. Hävettää olla näin paska, ettei ikinä saa opiskelupaikkaa. Ei ollut siis ensimmäinen kerta kun hain. En ymmärrä miten eri tavalla olisi pitänyt vastata valintakoetehtäviin. Piti kirjoittaa essee omasta motivaatiosta, en tiedä miten sen olisin voinut paremmin kirjoittaa. Motivaatio on ihan huipussaan, mutta ilmeisesti en vain sitten osaa tuoda sitä esiin kirjoittaen...

Vierailija
2447/3148 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ihmiset oon hakenut sh linjaan noin 6 kertaa!! Siis KUUSI KERTA

Äidinkieli ei oo suomi, epäilen että se oli vähän ongelmana + mua aina jännittää aina noissa sosiaalisessa tilanteessa mut anyway pääsin vihdoin pari vuotta sitten sille linjalle. Nyt haen th:ksi ja nyt taas epäilen et en päässyyt

Mut terkkuja nille jotka hakee eka kerta

Muistakaa aina voi hakea uudestaan!

Vierailija
2448/3148 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikka Hyvinkää sosionomi päivätoteutus. Edelleen ykkösvalinta varasijalla🤔

Vierailija
2449/3148 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko pisteet näkyviin jonnekin jossain vaiheessa vai näkeekö ne vain tuolta lähdekoodista?

Vierailija
2450/3148 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä taas tunsin kyllä että pääsykokeet ei menny itellä kauheen hyvin, elättelin kuitenkin toiveita että se tunne oli vaan mun päässä. Mut joo, menihän ne huonosti ja koulupaikkaa ei pudonnut..

Vierailija
2451/3148 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollu monta kertaa jo, mutta laitetaan nyt vielä kerta kiellon päälle. Tuolta näkee ne pisteet

https://opintopolku.fi/omatsivut/secure/applications

Tässä taas tää suora linkki lähdekoodiin. 😊

Vierailija
2452/3148 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varasija 9 optometri, onx mahkui?

Vierailija
2453/3148 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laureaan sosionomin verkko-opintoihin tuli kutsu! Jee!

Millä pisteillä? Onnea!

Kiitos! En tiedä pisteitä, opintopolussa oli tieto valinnasta.

Vierailija
2454/3148 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä... ja juuri tuollainen tunne. Hävettää olla näin paska, ettei ikinä saa opiskelupaikkaa. Ei ollut siis ensimmäinen kerta kun hain. En ymmärrä miten eri tavalla olisi pitänyt vastata valintakoetehtäviin. Piti kirjoittaa essee omasta motivaatiosta, en tiedä miten sen olisin voinut paremmin kirjoittaa. Motivaatio on ihan huipussaan, mutta ilmeisesti en vain sitten osaa tuoda sitä esiin kirjoittaen...

Niin.. tää on joku "miljoonas" kerta kun hakenut.. välissä oli se todistuksella valintakokeisiin niin en päässyt ikinä edes valintakokeisiin.. nyt sitten tuo esivalintakoe mahdollistanut pääsyn valintakokeisiin mikä hyvä juttu ollut todellakin.. siltikin taas varasijoilla😒😒

Ja siis 2008 olen Päämäärän testeistä päässyt hyvillä pisteillä sisään.. silloinen elämäntilanne ei ollut hyvä lainkaan opiskeluille ja luovuin.

Itsellä nyt meni valintakokeet omasta mielestä oikein hyvin, sekä ryhmätilanne että yksilöhaastattelu ja kirjoitelma miksi olisin hyvä sosionomi ja mitkä on mahdollisia haasteita.

Pisteitäkin 50/70 eli valintakokeeseen ja pisteisiin olen tyytyväinen. Se etten niillä päässyt suoraan sisään kyllä meinas vetää mielen tänään matalaksi😔

Vierailija
2455/3148 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tidtabell kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voiko joku kertoa miten nään lähdekoodin? :(

Tämä on ollut usean kerran ketjussa:

https://opintopolku.fi/omatsivut/secure/applications 

Tuolta löytyy lähdekoodi

Vierailija
2456/3148 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

JEE!! Koulupaikka Savonia kätilö!! 63 oli mun pisteet.

Vierailija
2457/3148 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun jaksatte kirjoittaa ystävällisiä tsemppiviestejä ja lähdekoodeja ja muita tänne uudestaan ja uudestaan. Mukavaa kun välillä pysyy positiivisena ja auttavaisena tämä keskustelu. :)

Vierailija
2458/3148 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs pisteitä Karelian sosionomin monimuotoon valituiksi tulleet ootte saaneet?

75 pistettä lähdekoodin mukaan

Eli oliko sulla valintakokeen lisäksi todistuspisteitä yo-tutkinnosta?

No hain yo-todistuksella joten ilmeisesti kyllä.

Vierailija
2459/3148 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Laureasta kuulunut vielä mitään?  Itellä lukee "kesken" Sairaanhoitaja monimuoto

Vierailija
2460/3148 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljättä kertaa hain fysioterapeutiksi, toinen kerta pääsykokeissa ja ei napannut vieläkään 😔 9. varasija metropoliaan ja 7. varasija Xamk:iin, pettymys on suuri

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan