Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä erikoisuuksia kehossanne on?

Vierailija
19.06.2018 |

Onko teillä mitään (synnynnäisiä) poikkeavuuksia tai jotain muuta erikoista kehossanne? Saa kertoa isoja ja pieniä juttuja. Olisi mielenkiintoista kuulla.

Kommentit (1574)

Vierailija
1541/1574 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei häntäluuta

Vierailija
1542/1574 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen titaaninen nainen. Poistettu hammas jonka uusi juuri on tehty titaanista ja siihen tehty uusi hammas.  Käsi murtunut ja se rakennettiin uudelleen käyttämällä titaania.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1543/1574 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa puuttuu hammasrivistöstä alhaalta kokonaan yksi hammas, ei ole siis mahtunut kasvamaan ollenkaan.

Vierailija
1544/1574 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Minulla on oikean käden peukalo vasemman käden peukaloa jonkin verran lyhyempi niin, että kynsi on melko lyhyt, mutta leveä. Isälläni oli kummankin käden peukalot samanlaiset ja myös omalla tyttärelläni on samanlaiset peukalot kuin minun oikea peukaloni. Mitään varsinaista haittaa siitä ei ole ja peukalo toimii täysin hyvin, se on vain lähinnä kosmeettinen haitta, kun peukalot ovat vähän erikoisen näköiset. Mahdollisesti se kulkee suvussa ja on sitten luutavasti myös jonkinlainen luonnon oma isyystodistus, siis että isäni oli todella minun isä ja minä taas olen tyttäreni isä, kun minä perin isältäni peukalon muodon ja tyttäreni peri ne minulta.

Mulla on myös tämmöinen peukku. On Brachydactyly type D nimeltään. Geneettisesti periytyvä hienous. 

Mulla tämän lisäksi oikealla puolella korkea ja kapea kitalaki. Liekkö joku halkion esiaste tai jotain. Tämä kipeytyy välillä ikävästi joko suun tai nenän puolelta ja kovia pyöreitä karkkeja imiessä vähä ikävän tuntuinen, mutta muutoin ei haittaa. 

Vierailija
1545/1574 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

17cm penis erektiossa 

Vierailija
1546/1574 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peppuni on aina pierryt poikkeuksellisen runsaasti.

Vierailija
1547/1574 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Olen nainen, jolla on penis.

ei ole nykyään erikoisuus

Vierailija
1548/1574 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaksi kohtua :)

Ei enää yhtään kohtua :)

Kohdunpoistoa jouduin ruinaamaan toden teolla lääkäreiltä. Kuulemma naiseus häviää ja seksi kuihtuu ja kaikkea kamalaa. Todellisuus aivan muuta. Kaikki kuukautisvaivat ja vatsakivut ja selkävaivat poissa. Samoin raskaudenpelko ( 3 lasta varttumassa hyvää kyytiä). Seksi nautinnollista ja mikään ei satu, paina tai hierrä.

N48

Kohdunpoisto on antiikkista silpomista, jota vaativat tietämättömät naiset. Lämpöpallohoidolla saa saman tuloksen pienemmällä riskillä ja ilman laskeumaa, ilman miehen nautinnon loppumista kohdunnapukan kadottua. Mutta jospa miehelläsi on niin lyhyt ettei ikinä ennenkään osunut napukkaan.

Ei aina auta lämpöpallohoitokaan, minulla oli niin iso myooma ja jotenkin sijoittui siten, ettei se auttanut. Kohdunpoisto oli parhaita juttuja, mitä olen ylipäätään kokenut. Loppui vaippojen kokoisten siteiden raijaaminen ja ikuinen tuolien tarkastaminen, ettei vaan olisi tullut jälkiä. Miehen nautinto....höpönhöö!

Vierailija
1549/1574 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpykummullani on suuri ns. maitokahviläikkä, joka rajautuu vartalon keskiviivaan. 

Vierailija
1550/1574 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hih minulla on pieni häntä edessä sekä takana :) En leikkaa häntää

Vierailija
1551/1574 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nännipihani ovat tosi isot ja soikeat. Ei siis lähelläkään pyöreää muotoa. Ja nännit sitten taas ovat pikkuruiset. Rinnat itse ovat lihomisten ja laihtumisten jälkeen isot, tyhjät pussit, keskenään kuppikoon verran erikokoiset, toinen on I ja toinen J, ympärysmitta 70. Inhoan niitä. Siis roikkuvat niin pahasti, että nuo soikeat nännipihat ulottuvat rintojen alaosaan asti. Nännit eivät osoita ihan suoraan lattiaan, mutta ei paljoa puutu. Ikää ei ole vielä edes 30 vuotta. :(

Sama. En uskalla mennä pienennysleikkaukseen. Kärsinyt jo 30 vuotta näistä utareista:(

Vierailija
1552/1574 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso pippeli.

Vierailija
1553/1574 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on toinen häpyhuuli valtava ja toista ei ole olemassakaan. Jotkut ovat kiusanneet, mutta ei enää haittaa. Olemme kaikki yksilöitä.

Vierailija
1554/1574 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtava suonikas mustanpunainen penis.

Vierailija
1555/1574 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvinainen geenivirhe, joka on aiheuttanut 15 sairautta. Kun meikkaan ja hymyilen iloisesti, kukaan ei näe miten sairas kehoni on. 

Vierailija
1556/1574 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mononäkö. Pomo leikkautti sen maksullisesti ja itsellä syntymästä asti. Ehkä haittaa syvyyspuolella välillä, mutta koripallossa jne oon Ok. Mehun kaadossa kannusta lasiin en, ellen kosketa kannulla lasia. 

Vierailija
1557/1574 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moniväriset silmät. Paksut mustat reunat, ovaalit vaaleanvihreät iirikset. Pupillien ympärillä kullanväriset tähtikuviot ja molemmissa silmissä yksi ruskea piste. 

Vierailija
1558/1574 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäätävän kokoinen slerba.

Vierailija
1559/1574 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Istun tai kävelen - p3rse soittaa sävelen!

T: Sinkku-Mies

Yksin tai porukassa     niin aina haisee paska sano naapurin jaska

Vierailija
1560/1574 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohuet käsivarret ja pienet sormet niinkuin pikkutytöillä (olen aikuinen mies)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä neljä