Mitä erikoisuuksia kehossanne on?
Onko teillä mitään (synnynnäisiä) poikkeavuuksia tai jotain muuta erikoista kehossanne? Saa kertoa isoja ja pieniä juttuja. Olisi mielenkiintoista kuulla.
Kommentit (1574)
Vauvana poistettiin lisäsormet (toiset pikkurillit). Muistan vielä ala-asteella niiden kiinnityskohdassa olleen hermot tallella. Jos löin sen kohdan johonkin, sain säteilevän hermokivun kyynärpäähän asti. Vasenta kyynelkanavaa on myös suurennettu, koska se oli ahdas. Jos niistän, räkää tulee silmästä. Voin puhaltaa myös sieltä ilmaa, jos pidän nenästä kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on useampi päällekkäinen rivi ripsiä, poikkeuksellisen suuri ja ketterä kieli, ektooppista maitoa tuottavaa rintakudosta kainalossa, sormissa hyvä kyky sietää kuumaa (voin esim kääntää paistamani pihvit tai uunissa olevat kalapuikot käsin), kyky liikuttaa sieraimia ja kyky laittaa silmät katsastamaan tahdonalaisesti.
Katsastaa = karsastaa
T. sama
Vierailija kirjoitti:
Vauvana poistettiin lisäsormet (toiset pikkurillit). Muistan vielä ala-asteella niiden kiinnityskohdassa olleen hermot tallella. Jos löin sen kohdan johonkin, sain säteilevän hermokivun kyynärpäähän asti. Vasenta kyynelkanavaa on myös suurennettu, koska se oli ahdas. Jos niistän, räkää tulee silmästä. Voin puhaltaa myös sieltä ilmaa, jos pidän nenästä kiinni.
kuullostaa aika friikiltä:D
Vierailija kirjoitti:
Minulla on todella paljon luomia, varmasti n. 100 ja olen kohta 26 -vuotias.
Tunnen erään, jolla on noin kolmasosa ihosta yhtä isoa luomea. Aika jännän näköinen.
Ylimääräiset nännit kainaloissa. Nyt imettäessä tajusin vasta, mitä oikeasti ovat. Tulisi maitoa, jos puristaisi. Onneksi eivät ole tuottaneet mitään vaivaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla kulkee keskellä kroppaa tumma viiva, siis pimperosta rintakehään asti. Tummimmillaan se on häpykumpu-vatsa-akselilla, ja vaalenee ylöspäin mentäessä. Lapsena tää viiva näkyi tummempana, oli erotettavissa nenässä saakka. Vanhemmiten vaalentunut ylhäältäpäin.
En ole koskaan nähnyt kellään samanlaista, enkä ole googlettamalla löytänyt mitään tietoa tästä.
Raskaana ollessa joillain naisilla tulee tällainen viiva, linea negra nimeltään, ja se voi olla hyvinkin tumma. Se yleensä haalistuu omia aikojaan, enkä ole koskaan kuullut, että jollain, joka ei ole parhaillaan raskaana, olisi sellainen.
https://www.vau.fi/raskaus/raskausajan-vaivat/linea-negra-on-raskauden-…
Toinen tällainen ilmoittautuu. Viiva ollut aina, ihan lapsesta saakka ja tietääkseni en ole koskaan ollut raskaanakaan.
Vierailija kirjoitti:
Pikkuvarpaat ovat ns kyljellään, minulla on pakaravaossa häntäluun yllä kuoppa ja vihreissä silmissä ruskeita pilkkuja iriksessä.
Sacral dimple? Minulla oli sellainen lapsena, ei reikä vaan ns monttu. Nyt aikuisena naisena se ahdistaa kun näyttää että olisi pyllyreikä lähempänä selkää, mutta ei ole kukaan vielä siitä valittanut.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on harmaat silmät mutta pupillin ympärillä on keltainen kehä, joskus suurempana joskus pienempänä. Ei siis kultainen vaan keltainen. On kutsuttu hullusilmäksi, kiilusilmäksi ja vaikka miksi. Ei tuosta ole mitään haittaa ole ollut mutta olisi kiva tietää olisiko täällä muitakin "keltasilmiä"? :)
Täällä! Mulla on tummanharmaat silmät ja pupillin ympärillä täysin kultainen reunus. Kieltämättä oikeassa valaistuksessa näyttää kuin Maleficientin silmät siinä yhdessä taistelukohtauksessa :D
Vierailija kirjoitti:
Mulla on iiriksessä ruskea läikkä, muuten silmät on siniset
Mulla sama, vasemmassa.
Silmäni ovat sinivihreät.
Jos et vielä treenaa niin tee 50 squats, steps jne. Joka päivä
Vierailija kirjoitti:
Olen mielestäni ihan hyvä pukeutuja, sillä tavalla että tiedän mitkä vaatteet piilottavat kroppani ongelmakohdat (tai ne, joista en itse pidä). Esim. Peppuni on ihan lättänä ja "epänormaalin" muotoinen mutta pidän sen aina piilossa, niin että vaatteiden päältä muotoni näyttävät aivan erilaiselta kuin mikä on totuus. Olen nyt tavannut erästä miestä muutamia kertoja ja olen huomannut hänellä olevan jonkunlainen pakkomielle (huono sanavalinta) naisten takapuoliin. En yksinkertaisesti uskalla näyttäytyä hänen edessään alasti tän vaatteillapeittelemisen jälkeen. Näin ei ole vielä koskaan käynyt entisten miesten kanssa. Naurakaa vaan ja pitäkää säälittävänä, mutta tuntuu että tämä on este eteenpäin miehen kanssa menemiselle.
Kertokaa kokemuksia, peitättekö kroppanne kohdat joista ette pidä? Jos, niin onko kukaan yllättynyt miltä näytättekin ilman vaatteita..?
Jos et vielä treenaa aloita 50 squats, steps jne joka päivä
Nivelten yliliikkuvuus. Sain vasta äsken diagnoosin kun jouduin fysioterapeutille muista syistä. Olen urheilullinen ja olin aina ajatellut että muut ihmiset ovat tosi jäykkiä...
Phoebe Buffay'n sanoin: I'm very bendy!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pikkuvarpaat ovat ns kyljellään, minulla on pakaravaossa häntäluun yllä kuoppa ja vihreissä silmissä ruskeita pilkkuja iriksessä.
Sacral dimple? Minulla oli sellainen lapsena, ei reikä vaan ns monttu. Nyt aikuisena naisena se ahdistaa kun näyttää että olisi pyllyreikä lähempänä selkää, mutta ei ole kukaan vielä siitä valittanut.
Täällä kans 1 tuon montun omaava. Ihokin vielä tummunut sieltä niin ärsyttää, mutta minkäs tuolle tekee. Jos jotain häiritsee niin olkoot katsomatta.
Ystävälläni Hollannissa on kolme nänniä. Oikeassa rinnassa ylimääräinen normaalissa kohdassa olevan nännin alla.
Minulla ei ole klitorista (olen siis nainen)
Ei lävistyksiä eikä tatuointeja.
Joku geneettinen mutaatio varmaan, koska en kykene haistamaan ollenkaan ammoniakkia, enkä kloroformia. Olinkin vähän väliä pienessä pöhnässä, kun työn takia jouduin käsittelemään ko. aineita, enkä muistanut aina laittaa tuuletusta päälle...
- kaikki viisaudenhampaat ovat edelleen puhkeamatta
- leuassani on pätkä keinoluuta
- Filshien klipsien lisäksi yksi Essure -implantti
N47