Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä erikoisuuksia kehossanne on?

Vierailija
19.06.2018 |

Onko teillä mitään (synnynnäisiä) poikkeavuuksia tai jotain muuta erikoista kehossanne? Saa kertoa isoja ja pieniä juttuja. Olisi mielenkiintoista kuulla.

Kommentit (1574)

Vierailija
1521/1574 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla kulkee keskellä kroppaa tumma viiva, siis pimperosta rintakehään asti. Tummimmillaan se on häpykumpu-vatsa-akselilla, ja vaalenee ylöspäin mentäessä. Lapsena tää viiva näkyi tummempana, oli erotettavissa nenässä saakka. Vanhemmiten vaalentunut ylhäältäpäin.

En ole koskaan nähnyt kellään samanlaista, enkä ole googlettamalla löytänyt mitään tietoa tästä.

Raskaana ollessa joillain naisilla tulee tällainen viiva, linea negra nimeltään, ja se voi olla hyvinkin tumma. Se yleensä haalistuu omia aikojaan, enkä ole koskaan kuullut, että jollain, joka ei ole parhaillaan raskaana, olisi sellainen.

https://www.vau.fi/raskaus/raskausajan-vaivat/linea-negra-on-raskauden-…

Olen kuullut väitteen että viiva aiheutuisi sikiön tuottaman testosteronin ja äidin testosteronin vaikutuksesta ja että vastuussa olisi sikiön geenit. Eli todnäk poika tulossa. En ole tarkistanut pitääkö paikkaansa.

Vierailija
1522/1574 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kohta 60 ja mulla on vielä kaksi maitohammasta. Lääkäri kertoi että ovat kovaa tekoa, poskihampaita.Kai se joku mutaatio on jos rautahammas ei ole herännyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1523/1574 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näen vain toisella silmällä. Jossain vaiheessa myös kuulin vain toisella korvalla. Kummatkin johtuivat infektiosta. Kuulo palautui, mutta näkö ei. Olen myös superhaistaja. Haistan pienetkin eri vivahteet ja tunnistan hajut nopeasti. Tiedän hajun perusteella, jos jollain on kotona jotain haisevaa likaa, vaikka se olisi oven takana ja toisessa kerroksessa. Tänään haistoin uuden asfaltin sisällä kotona. Laittoivat asfalttia 3 kilometrin päässä, enkö edes asu sen kadun varrella, missä asfalttia laitettiin. Haistan kun on tulossa ukkosta tai sadetta. Pystyn haistamalla tunnistamaan mitä tuoksuaineita kussakin parfyymissa ok käytetty ja muistan ulkoa noin 3000 eri parfyymin hajun.

The Nenä! Kiinnostavatko parfyymit sinua?

Kyllä, keräilen niitä ja haistelen uusia tuoksuja samaan tapaan kuin viininmaistelujat maistelevat viinejä. Olen miettinyt parfymööriksi kouluttautumista. Sitä varten olisi parasta lähteä Ranskaan opiskelemaan.

Vierailija
1524/1574 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen, jolla on penis.

Vierailija
1525/1574 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi polvilumpiota, - molemmissa jaloissa. Outoa kipeytymistä ja tuntemuksia. Asia havaittiin ollessani n. kolmekymppinen. Menin lääkäriin jonkun muun asian vuoksi ja tutkimusten yhteydessä tuli tämä tieto. Mitään asialle ei voi, saa nähdä mitä ongelmia niistä vielä tulee.

Vierailija
1526/1574 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasen silmä, korva ja häpyhuuli ovat suuremmat kuin oikealla puolella :D

Vierailija
1527/1574 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sedälläni oli kahdet hampaat perätysten. En tullut kysyneeksi oliko niitä vaikea puhdistaa, kun heti varsinaisen rivin takana oli toinen mokoma. 

Vierailija
1528/1574 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on oikean käden peukalo vasemman käden peukaloa jonkin verran lyhyempi niin, että kynsi on melko lyhyt, mutta leveä. Isälläni oli kummankin käden peukalot samanlaiset ja myös omalla tyttärelläni on samanlaiset peukalot kuin minun oikea peukaloni. Mitään varsinaista haittaa siitä ei ole ja peukalo toimii täysin hyvin, se on vain lähinnä kosmeettinen haitta, kun peukalot ovat vähän erikoisen näköiset. Mahdollisesti se kulkee suvussa ja on sitten luutavasti myös jonkinlainen luonnon oma isyystodistus, siis että isäni oli todella minun isä ja minä taas olen tyttäreni isä, kun minä perin isältäni peukalon muodon ja tyttäreni peri ne minulta.

Vierailija
1529/1574 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on valtava peenis, ei se muuten ole iso mutta pitkä ja paksu kuitenkin...

Vierailija
1530/1574 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vasemmassa polvessa syntymämerkki, joka muistuttaa shakkihevosta. Molemmat pikkurillit ovat todella lyhyet, yltävät puoleen väliin nimetöntä. Vasemman silmän iiriksessä M kirjain.

Vierailija
1531/1574 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vain kaksi kättä. Ollut syntymästäni asti.

Vierailija
1532/1574 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selässäni on ylimenoinen lantionikama

Vierailija
1533/1574 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

hienot aivot

Vierailija
1534/1574 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"harvinainen" iho muutos nevus anemicus.

Vierailija
1535/1574 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Takapuoleni on koko matkalta halki.

Mulla on nahkalankaa ja parsinneula

parsitaan se kii

Vierailija
1536/1574 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että se on se keho, jonka kautta juuri minä pystyn kokemaan maailman. Onhan se aika erikoista. Miettikää, jokainen meistä on omassa kehossaan kuin kuski autossa. Mutta et pääse siitä autosta ikinä kenenkään muun autoon.

Vierailija
1537/1574 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija kirjoitti:

" merenneitovarpaat " nimetön ja pikkuvarvas kasvanu puolen sentin matkalta yhteen, tyttärellä samanlainen 😊

Sama, paitsi yhdessä olevat vatpaat ovat ukkovarpaasta kaksi seuraavaa. Perheessäni muilla ei ole tätä, eikä myöskään omilla lapsillani.

Vierailija
1538/1574 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät ja laihat sääret.

Kuin mallikaunottarilla. Tosin mun sääret on varmaan vielä hoikemmat ja sirommat. Myös nilkka ja ranteet erittäin ohuet. Eli olen ns ohutluinen.

Olen m50v.

Vierailija
1539/1574 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Törröttävä kylkiluu: yksi ribseistä on muuta riviä korkeammalla oikean rinnan alla. 

Hienot eli valtavan kokoiset torukset, joi7 ta alan ammattilaiset aina ihailee ja joskus kutsuu naapurihuoneestakin kaverin katsomaan. 

DG. Toispuoleinen kananrinta.

Mihin lähetän laskun?

Kananrinta?

Kun seuraavan kerran ostat broitskun kokonaisena katso miten sen kylkiluut törröttää molemmin puolin. Saitko riittävästi D-vitamiinia lapsena?. Voi johtua sen puutteesta kasvuiässä tai perinnöllinen ominaisuus.

Mullaon perinnöllinen kananrinta ja oppikoulun ekalla luokalla jumppamaikka käski kaikki katsomaan, millainen epämuodostunut olen. Jumppaa vihasin siitä alkaen, vaikka urheilu onkin intohimoni.

T.mummeli70 +

Vierailija
1540/1574 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

on leikattu pois pari sisäelintä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi