Mitä erikoisuuksia kehossanne on?
Onko teillä mitään (synnynnäisiä) poikkeavuuksia tai jotain muuta erikoista kehossanne? Saa kertoa isoja ja pieniä juttuja. Olisi mielenkiintoista kuulla.
Kommentit (1574)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on iiriksessä ruskea läikkä, muuten silmät on siniset
Samma här, mutta mielestäni nämä eivät kovin erikoisia poikkeamia ole.
Niin minäkin ajattelin, että ovat tavallisia. Sitten luin, että kyseessä ovat Iiriksen hamartoomat! Googlatkaa.
Jöpöttää aina kun näen naisen
Mulla haju- ja makuaisti tulee ja menee. Ei liity Coronaan. Huomasin ollessani n 50 vee. Asiaa tutkittiin Jorvissa, mutta selitystä ei löydetty. Kun kuulin isoäitini menettäneen aistinsa 40-vuotiaana kokonaan ja sai ne takaisin 70-vuotiaana, asia selittyi sillä. Geenivirhe. Ei kiva. Joskus aistit pysyvät jopa 3 kk paikallaan lähteäkseen taas. Pirullista. Ei voi mitään.
Radio Suomi Popilla oli juttua. Kyseli mitä erikoisuuksia kuulijoilla oli. Luki sitten tämän ketjun eka sivulta ja ihan järjestyksessäkin. Selitti kuitenki kokoajan kuinka ihmiset lähettää hänelle niitä juttuja watsapilla.
Tulipa koettua, että ihan huijausta muka kuulijoiden viestit. Etukäteen suunnittelee mitä kertoo muka viestissä lukevan.
Viisi viisaudenhammasta poistettu
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole klitorista (olen siis nainen)
Ei kenelläkään naisella ole sellaista. Se on vain urbaani legenda, että naisella muka olisi sellainen.
Oikea silmäni on ollut jostain syystä lähes sokea ilmeisesti syntymästäni asti tai mahdollisesti sokeutunut ihan varhaisessa vaiheessa lapsuutta. Jossain vaiheessa se vain huomattiin, että en näe sillä silmällä vaikka vasemmalla silmällä juuri lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
- kaikki viisaudenhampaat ovat edelleen puhkeamatta
- leuassani on pätkä keinoluuta
- Filshien klipsien lisäksi yksi Essure -implantti
N47
Tuo on sitten hoitovirhe. Klipsien kanssa ei saa olla Essurea ja vain yhtä Essurea ei saa asentaa. Hanki kunnon sterilisaatio joltain muulta kuin puoskarilta mikä sinulle tuon viritelmän on tehnyt ja hae korvauksia potilasvahingosta kuluihin.
Mä oon se, jonka haju- ja makuaisti vaeltelee. Geenivirhe. Muistin sen toisenkin nyt. Mulla ei hiki haise. Hikoilen ihan normaalisti, melkeinpä liikaa, mutta hienhajua ei ole eikä tule. En käytä dödöjä, mutta talkkia käytän, koska se imee kosteutta.
Olen mies, jolla on yhteensä kolme kivestä ja jolla kehittyy siksi enemmän siittiöitä ja spermaa kuin normimiehellä. Sukuviettini on myös erittäin korkea ja vaimoni pitää siitä, että rakastelen häntä 6-8 kertaa päivässä ja hän on koko ajan raskaana.
Hattu45 kirjoitti:
Mä oon se, jonka haju- ja makuaisti vaeltelee. Geenivirhe. Muistin sen toisenkin nyt. Mulla ei hiki haise. Hikoilen ihan normaalisti, melkeinpä liikaa, mutta hienhajua ei ole eikä tule. En käytä dödöjä, mutta talkkia käytän, koska se imee kosteutta.
Hien haiseminen johtuu ihon pinnalla olevista bakteereista. Hiki itsessään ei haise.
Vierailija kirjoitti:
Hattu45 kirjoitti:
Hien haiseminen johtuu ihon pinnalla olevista bakteereista. Hiki itsessään ei haise.
Eli ihan höpöhöpöä tuo väittämäsi siis.
Hattu45 kirjoitti:
Mulla sama juttu. Hiki ei haise. En käytä myöskään dödöjä.
M
Näen vain toisella silmällä. Jossain vaiheessa myös kuulin vain toisella korvalla. Kummatkin johtuivat infektiosta. Kuulo palautui, mutta näkö ei. Olen myös superhaistaja. Haistan pienetkin eri vivahteet ja tunnistan hajut nopeasti. Tiedän hajun perusteella, jos jollain on kotona jotain haisevaa likaa, vaikka se olisi oven takana ja toisessa kerroksessa. Tänään haistoin uuden asfaltin sisällä kotona. Laittoivat asfalttia 3 kilometrin päässä, enkö edes asu sen kadun varrella, missä asfalttia laitettiin. Haistan kun on tulossa ukkosta tai sadetta. Pystyn haistamalla tunnistamaan mitä tuoksuaineita kussakin parfyymissa ok käytetty ja muistan ulkoa noin 3000 eri parfyymin hajun.
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole klitorista (olen siis nainen)
Naisten ympärileikkaus?
Eriparia olevat hörökorvat, hymykuopat olkapäissä ja tsiljoonasti pisamia päästä varpaisiin.
Vierailija kirjoitti:
Näen vain toisella silmällä. Jossain vaiheessa myös kuulin vain toisella korvalla. Kummatkin johtuivat infektiosta. Kuulo palautui, mutta näkö ei. Olen myös superhaistaja. Haistan pienetkin eri vivahteet ja tunnistan hajut nopeasti. Tiedän hajun perusteella, jos jollain on kotona jotain haisevaa likaa, vaikka se olisi oven takana ja toisessa kerroksessa. Tänään haistoin uuden asfaltin sisällä kotona. Laittoivat asfalttia 3 kilometrin päässä, enkö edes asu sen kadun varrella, missä asfalttia laitettiin. Haistan kun on tulossa ukkosta tai sadetta. Pystyn haistamalla tunnistamaan mitä tuoksuaineita kussakin parfyymissa ok käytetty ja muistan ulkoa noin 3000 eri parfyymin hajun.
The Nenä! Kiinnostavatko parfyymit sinua?
Jos aloit saada tyttömäisiä ajatuksia siirron jälkeen, luovuttaja oli todennäköisesti nainen :)
Totta puhuen esim. sydämensiirroissa luovuttajan elämä vaikuttaa vastaanottajaan. Eihän se mikään ihme tietysti ole, koska tunteet vaikuttavat kehoon ja sen kaikkiin elimiin, joten miksipä siirtovaikutus ei toimisi myös toisinpäin eli ruumiinosat vaikuttavat tunteisiin.