Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä erikoisuuksia kehossanne on?

Vierailija
19.06.2018 |

Onko teillä mitään (synnynnäisiä) poikkeavuuksia tai jotain muuta erikoista kehossanne? Saa kertoa isoja ja pieniä juttuja. Olisi mielenkiintoista kuulla.

Kommentit (1574)

Vierailija
1461/1574 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla tulee hymyilleissäni keskelle oikeaa poskea kaksi pientä hymykuoppaa.

En ole varma voiko niitä sanoa hymykuopiksi, koska yleensähän kai tarkoitetaan sellaisia isoja kuoppia molemmin puolin.

Voi sanoa. Itselläni on hymykuopat heti suupielien vieressä, ei poskissa. Sillä on joku oma nimensäkin mutten nyt muista sitä.

Vierailija
1462/1574 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

" merenneitovarpaat " nimetön ja pikkuvarvas kasvanu puolen sentin matkalta yhteen, tyttärellä samanlainen 😊

Geenit

Ihanko tosi? Mitä ne ovat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1463/1574 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tossa kainalon ja rinnan välissä sydämenmuotoinen syntymämerkki! Se on kaunis😍

Vierailija
1464/1574 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole varmaan niin harvinaista, mutta kolmiväriset silmät. Pupillin ympärillä tummanvihreää rinkula, sen jälkeen vaaleanvihreä rinkula ja uloimpana siniharmaa rinkula. Silmäni näyttävät kaukaa vihreiltä.

Vierailija
1465/1574 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kulkee keskellä kroppaa tumma viiva, siis pimperosta rintakehään asti. Tummimmillaan se on häpykumpu-vatsa-akselilla, ja vaalenee ylöspäin mentäessä. Lapsena tää viiva näkyi tummempana, oli erotettavissa nenässä saakka. Vanhemmiten vaalentunut ylhäältäpäin.

En ole koskaan nähnyt kellään samanlaista, enkä ole googlettamalla löytänyt mitään tietoa tästä.

Vierailija
1466/1574 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intacs rengas silmässä

Vierailija
1467/1574 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on nimettömät noin sentin etusormia pidemmät. M

Eikös se meinaa sitä, että on paljon testosteronia elimistössä. Näin olen lukenut vuosia sitten. Itselläni myös niin, vaikka olen ihan naisellinen nainen...

Vierailija
1468/1574 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanan kapeat ja pitkät varpaat. Ja sormet. Ällöttää suurimman osan jalat kun varpaat muistuttaa jotain perunoita ja jalka on lähes yhtä leveä kuin pitkä.

Kysyttiin erikoisuuksia. Ei pyydetty kehumaan omia ihanteellisia ruumiinosia. Olet varmaan myös häkellyttävän kaunis ja vartalosi on kuin veistos.

T. Pottuvarpaat ja emäntäreidet

Vierailija
1469/1574 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on nimettömät noin sentin etusormia pidemmät. M

Eikös se meinaa sitä, että on paljon testosteronia elimistössä. Näin olen lukenut vuosia sitten. Itselläni myös niin, vaikka olen ihan naisellinen nainen...

Sama mulla. Kuulemma tällaiset on myös pettäjän sormet, ei kauheen mairitteleva ilmaus.

Vierailija
1470/1574 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla kulkee keskellä kroppaa tumma viiva, siis pimperosta rintakehään asti. Tummimmillaan se on häpykumpu-vatsa-akselilla, ja vaalenee ylöspäin mentäessä. Lapsena tää viiva näkyi tummempana, oli erotettavissa nenässä saakka. Vanhemmiten vaalentunut ylhäältäpäin.

En ole koskaan nähnyt kellään samanlaista, enkä ole googlettamalla löytänyt mitään tietoa tästä.

Raskaana ollessa joillain naisilla tulee tällainen viiva, linea negra nimeltään, ja se voi olla hyvinkin tumma. Se yleensä haalistuu omia aikojaan, enkä ole koskaan kuullut, että jollain, joka ei ole parhaillaan raskaana, olisi sellainen.

https://www.vau.fi/raskaus/raskausajan-vaivat/linea-negra-on-raskauden-…

Vierailija
1471/1574 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei ole minun erikoisuus vaan äitini. Hänellä ei kasva säärikarvoja eikä kainalokarvoja. Siis ei ollenkaan. Näiden lisäksi hän ei haise koskaan hieltä. 

Mulla on nuo samat enkä ole kuullut kenestäkään toisesta jolla olisi samat ominaisuudet! Paitsi mulla kasvaa kainalokarvoja (hentoja), säärissä ja käsivarsissa ei ollenkaan eikä hikeni haise. Luin joskus uutisen että hien hajuttomuus on jokin geenivirhe joka on osalla naisista. Liittyyköhän heikko karvan kasvu myös tuohon?

Vierailija
1472/1574 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen sinnittelee - a Finn perseveres - englanniksi

Vierailija
1473/1574 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kitkerä kiveshiki.

Vierailija
1474/1574 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää nyt johonkin niiden kiveshikienne kanssa

Vierailija
1475/1574 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Linea alba?

Vierailija
1476/1574 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cavum septum pellucidum

Vierailija
1477/1574 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

35cm vekotin, 2,5 kg aivot, valtavat rintalihakset ja komeat kasvot.

Sitten mulla on vähän kynsisientä vasemmassa isovarpaassa. Se kyllä risoo.

Vierailija
1478/1574 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värittömät nännipihat (olen nainen). Itse asiassa mulla ei ole nännejä vaan pelkät nisät :D

Vierailija
1479/1574 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkuvarpaat ovat ns kyljellään, minulla on pakaravaossa häntäluun yllä kuoppa ja vihreissä silmissä ruskeita pilkkuja iriksessä.

Vierailija
1480/1574 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on todella paljon luomia, varmasti n. 100 ja olen kohta 26 -vuotias.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi