Mitä erikoisuuksia kehossanne on?
Onko teillä mitään (synnynnäisiä) poikkeavuuksia tai jotain muuta erikoista kehossanne? Saa kertoa isoja ja pieniä juttuja. Olisi mielenkiintoista kuulla.
Kommentit (1574)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ns. canine tooth -kulmahampaat, joiden takia näytän vampyyriltä. Siis merkittävästi muuta purukalustoa pidemmät ja tosi terävät. Sekä ylhäällä että alhaalla. Vielä maitohampaiden aikaan oli ihan normaali purukalusto, mutta rautahampaat olivatkin tällaiset. Pidän niistä :) Vaikka on niistä joutunut kuulemaan aika rumia kommenttejakin.
Mulla kulmahampaita hiottiin kouluikäisenä pyöreämmäksi, olisin halunnut pitää ne. Olen nainen ja mulla on paksummat nilkat ja ranteet kuin monella sirohkolla miehellä. En osaa hävetä niitä. Kuulemma pieni klitoris ja suht etäällä emättimen aukosta, mutta muuten toimiva. Rinnat on liian isot, L-kuppi.
Pitäisikö sen sitten olla kovinkin lähellä emättimen aukkoa?
Mulla on skolioosi, mikä aiheuttaa lantion epäsymmetrisyyden. Toinen puoli kehostani on sellainen kurvikas tiimalasi ja toinen on tikkusuora.
Synnyin ilman oikeaa kämmentä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
" merenneitovarpaat " nimetön ja pikkuvarvas kasvanu puolen sentin matkalta yhteen, tyttärellä samanlainen 😊
Sama, paitsi yhdessä olevat vatpaat ovat ukkovarpaasta kaksi seuraavaa. Perheessäni muilla ei ole tätä, eikä myöskään omilla lapsillani.
Isälläni ja veljelläni on tämä myös, samoin isäni äidillä joka ilmeisesti on perinyt tämän omalta isältään jne...
Minulla on ylimääräisiä verisuonia. Lääkäri ihmetteli tätä joskus sairaalassa, kun ei ollut ennen nähnyt vastaavaa. Ei siitä vissiin haittaa ole, mutta ei juuri hyötyäkään.
Supertaipuvat varpaat, pystyn taittamaan ne jalkapöydän alle ja seisomaan / kävelemään niiden päällä.
Minulla on suhteessa muuhun kroppaan tosi paksut pohkeet.
Lisäksi minulta puuttuu paksusuoli kokonaan syöpäleikkauksen seurauksena.
Yltän kielelläni koskettamaan nenäni kärkeä :) Vasta vähän aikaa sitten luin, että tämä on harvinaista ja tähän pystyy vain noin 1% väestöstä.
Nenänpäässä on kolo keskellä, samoin kuin joillain leuassa. Kolo ei kuitenkaan näy mielestäni, mutta tuntuu todella selvästi sormelle.
Kävi opiskeluaikojen labrademossa ilmi, että mulla on joku ns. "long sleeper" -geeni, virallinen numerotunnus on päässyt unohtumaan. Aiemmin on tavattu lähinnä natiiviamerikkalaisilla miehillä, itse olen siis ihan suomalainen nainen. Tutkijat oli ihan ymmällään. :D Tämä siis tarkoittaa sitä, että mä kuulemma tarvitsen aamuisin n. 10-20 min enemmän unta kuin normaaliporukka, ei mitään muuta. Voi kun tätä saisikin käyttää töissä tekosyynä... :D
Olen 29 ja itselläni on kaikki neljä viisaudenhammasta tallella. Mahtuvat hyvin ja ovat täysin rivissä suussa, joten syytä poistoon ei ole ollut, eivät ole myöskään reikiintyneet. Kaksi viisaudenhampaistani puhkesi jo 13 vuotiaana ja kaksi seuraavaa 16 vuotiaana. Hammaslääkäri kertoi, että oli tavannut vain yhden potilaan aikaisemmin, jolla viisaudenhampaat olivat puhjenneet näin varhain.
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen, mutta voisin kasvattaa viikset tai parran, on niin kova karvankasvu naamassa. Mun pitää ajella naamaani joka päivä. Onneksi en sentään ole tummaverinen, se tästä vielä puuttuisi!
Hei, ei kuulosta kyllä normaalilta tuo karvankasvu naamassa. Onko sinulla mitattu hormoniarvoja koskaan? Liiallinen karvankasvu johtuu usein sairaudesta nimeltä munasarjojen monirakkulaoireyhtymä (PCOS).on usein piilevänä, mutta vaikuttaa esimerkiski raskaaksi tuloon ja aiheuttaa keskivartalolihavuutta.
Vasemmassa reidessä on luomien muodostama kysymysmerkki.
Selkäydinsiirto sisareltani paransi verisyöpäni.
Kestän erittäin huonosti alkoholia, joten olen absolutisti.
Mun kurkkusta kuuluu klonksunaa juodessa, mutta ei syödessä. Jonka takia ei kehtaa juoda julkisesti.
Pystyn nuolemaan kyynerpäätäni. Minulla on niin lyhyet käsivarret ja niin pitkä kieli. Ilmeisesti todella harvinaista, kaikki joille olen viitsinyt kertoa ovat olleet ihan ihmeissään.
Mulla on 5 kulmahammasta, iso syntymämerkki kyynertaipeesta kainaloon asti ja erittäin pienet ja jäykät peukalot. Eivät siis taitu kunnolla.
Minulla on erittäin pahan korvakierteen seurauksena jäänyt korvakäytävät lapsen kokoon. Ongelmana siis ahtaat korvakäytävät. Saan korvatulehduksen lähes aina jos menee vettä korvaan, koska se ei yleensä pääse ulos. Ei mikään näkyvä outous, mutta olemassa oleva.
Vierailija kirjoitti:
Nenänpäässä on kolo keskellä, samoin kuin joillain leuassa. Kolo ei kuitenkaan näy mielestäni, mutta tuntuu todella selvästi sormelle.
Kommentteja selatessa tajusin erikoisuudeksi myös terävät kulmahampaani. Sekä isot, soikeat nännipihat.
Joku on joskus ihmetellyt myös sitä, että minulla on oikeassa jalkapohjassa luomi. Myös oikeassa häpyhuulessa sisäpinnalla luomi.
Molemmat pikkuvarpaat kääntyy kävellessä ja seisoessa kyljelleen ulospäin. Eivät itsessään aiheuta kipuja, mutta rakkoja ja hinkkaumia tulee herkästi. Takareidessä Saksan muotoinen pigmenttiläiskä, toisessa käsivarressa Puman logon muotoinen läiskä. Perseen päällä myös "haikaranpurema". Aivan pieniä luomia ympäri kehoa, mutta yleensä pareittain, esim. vasemmassa nilkassa vaakaan ja oikeassa pystyyn. Vasemmassa käsivarressa luomista muodostuu Otava. Yhdessä etuhampaassa laaman muotoinen valkoinen läikkä.
Mulla on vaan neljä + muutama muu nätti kuvio : )