Mitä erikoisuuksia kehossanne on?
Onko teillä mitään (synnynnäisiä) poikkeavuuksia tai jotain muuta erikoista kehossanne? Saa kertoa isoja ja pieniä juttuja. Olisi mielenkiintoista kuulla.
Kommentit (1574)
Vierailija kirjoitti:
Mulla on muhkeat pottuvarpaat verrattuna muihin varpaisiin. Inhoan niitä. Jos ne olis sopusuhtaisemmat, mun kengännumero ois luultavasti 1-2 numeroa pienempi.
Ihoni on poikkeuksellisen herkkä reagoimaan ihan mihin tahansa.
Mulla on kanssa jäätävät isovarpaat! Aikanaan kun kävin fyssarilla kysymässä miksei juoksuharrastuksesta tule mitään vaikka pyöräilyvauhti viittasi ihan kivaan hapenottokykyyn, hän totesi että käytän isovarpaita "hissinä" koska päkiät eivät tee lainkaan sitä työtä jota niiden pitäisi tehdä. Jalkapöytien rakenne on kuulemma harvinaisen löysä.
Minulla on paljon luomia ja kävelen niin että lantio ei liiku, fysioterapeutti sanoi ettei ole moista ennen nähnyt. Siis toki jos korkkareilla kävelen , perse ja myös lantio heiluu mutta...äsh vaikea selittää.
Vierailija kirjoitti:
Eipä nään nyt niin erikoisia ole mutta kerron kuitenkin.
Mulla on Lauri Tähkä-naama, eli toinen puoli roikkuu. Ei ole kaunista.
Mulla on siniset silmät ja toisessa silmässä ruskea täplä.
Lisäksi ranteeni ovat tosi kapeat, mittasin että 5-vuotiaalla lapsella on paksummat ranteet kuin minulla.
Oletko minä? Roikkuvan kulmakarvan saa nousemaan botoxilla.
Nenään jäänyt vauvaudesta kauhea vekki minkä pitäisi tasoittua aikuistuessa. Vähän olen harkinnut täyteaineita, häiritsee aika paljon tuo halkeama.
Minulla on kallon epämuodostuna minkä takia pikkuaivot eivät mahtuneet kunnolla päähän, tunkivat selkäydinkanavaan.
Esinahka puuttuu kokonaan. Lapsena poistettu terveydellisistä syistä.
Silmäni ovat eriväriset, toinen ruskea ja toinen vihreä, vanhemmilla siniset silmät, mummolla ruskeat. Luonnonvalossa tulee selkeästi esille.
Hampaat kuin sotkuinen halkopino, oikomishoito aikuisiällä toi tasaisen rivistön ja nyt on helppo hymyillä.
Lapseni sormet ovat kuin Sialla. Eli käyrät ulospäin. Minulla ja lapsillani on kolmas nänni.. ovatkin kehuttavia asioita :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on herttakohtu, tosin se taitaa olla suht yleinen - mutta poikkeama kuitenkin.
Ja alaleuassa, alahampaiden takana minulla on jotkin luukohoumat. Hammaslääkärikin kiinnitti niihin joskus huomiota, ja sanoi, että "ne ovat erikoiset, mutta mitään haittaa niistä ei ole". En ole onnistunut löytämään niistä mitään tietoa, joten en tiedä kuinka yleisiä sellaiset ovat tai mikä ne aiheuttaa.
Hae nimellä torus tai torus mandibularis. Alaleuan luukasvua. Syytä en tiedä, geneettistä oletettavasti.
En olisi uskonut, että opin av-palstalta joskus jotain. Olen aina miettinyt, mitkä mulla törröttää ko. paikassa, välillä terävästikin ovat esillä repien kieltä. Kukaan ei ole koskaan asiasta maininnut, niin ajattelin niiden olevan normaalit, kroppaan kuuluvat tököt. Mutta mitä vielä, ei ilmeisesti ihan jokaisella näitä "sarvia" olekaan :D
Mulla on alahampaiden takana isot torukset. Hammaslääkärissä tuskaa, kun laittavat imurin. Samaa rustokasvainta oleva patti leikattu joskus jalasta.
Minulla on yläleuassa yhden hampaan taakse kasvanut pieni ylimääräinen hammas, jonka tunnen selvästi kielellä kun tunnusten sieltä oikeasta kohtaa. Ihme kyllä hammaslääkärissä ei ole sanottu mitään tästä ylimääräisestä hampaasta enkä ole itsekään ottanut sitä puheeksi, koska se ei ainakaan vielä ole haitannut minua mitenkään. Tosin ei siitä mitään hyötyäkään ole, koska sillä ei voi pureskella ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on paljon luomia ja kävelen niin että lantio ei liiku, fysioterapeutti sanoi ettei ole moista ennen nähnyt. Siis toki jos korkkareilla kävelen , perse ja myös lantio heiluu mutta...äsh vaikea selittää.
Mulla sama homma, kävellessä ei liiku mikään muu kuin jalat.
Mun pitää käydä sauvakävelemässä mikä pakottaa selkään liikettä.
Minulla on paljon luomia. Molemmissa kämmenissä yhdet ja oikean jalan jalkapohjassa yksi. Tosin nämä selkeästi erinäköisiä, pienempiä ja vaaleampia kuin muualla kehossa olevat, melkein mustat luomet.
Mulla on varpaista osa puoleenväliin kasvanut yhteen ja samoin vasemman käden nimettömän ja keskisormen välissä on pieni räpylä. Korvalehdet ovat ns. kiinni. Ei ole geneettinen vaan lääkkeestä johtuvaa. Äitini sai 60-luvulla lääkettä jotka aiheutti nämä.
Vierailija kirjoitti:
Onko teillä mitään (synnynnäisiä) poikkeavuuksia tai jotain muuta erikoista kehossanne? Saa kertoa isoja ja pieniä juttuja. Olisi mielenkiintoista kuulla.
Olen sairaana poikkeuksellisen vähän. Esim. omalla osastollani töissä on normaalia olla saikulla useampi päivä kuukaudessa ja joissain tapauksissa vielä vuosittain 2-4 viikkoa pitkittyneen "tavallisen" sairauden takia. tse olen ollut sairaana ja saikulla (eli en siis ole myöskään kipeänä töissä) viimeisen vuoden aikana 2 viikkoa ja kaksi päivää, josta 2 viikkoa johtui pakollisesta leikkauksesta.
Monesti kun muut ovat poissa flunssan takia viikon, mulla saattaa kurkkua kutittaa ja olla vetämätön olo yhden illan. Seuraavana päivänä on olo normaali.
Minulla on päiväkoti ja kouluikäiset lapset, joten pöpöjä tulee sieltäkin. Lapseni ovat myös kipeänä minua useammin mutta 3,5 v lapsellani on esim. vatsatauti ollut vain kerran.
Ehkä minun erikoisuuteni on poikkeuksellinen vastustuskyky?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on toinen peukalo samanlainen kuin Megan Foxilla.
Sama täällä, tätä kutsutaan clubbed thumbiksi tai murhaaajapeukaloksi :D
Tähän tilaan voi joskus liittyä poikkeavuuksia sydämmessä tai munuaisissa.
Mulla on peukalo keskellä kämmentä
Mulla on 17,5cm pitkä ja 14,5cm ympärys oleva penis.
Onkohan noilla ulkonäkökeskeisillä ankkahuuli-instaajilla mitään näistä *pohtii
Yliliikkuvat nivelet, omituinen pikku kuoppa vasemmanpuoleisissa kylkiluissa, pienehköt rinnat, pikkiriikkinen penis ja kivekset t. N21