Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä erikoisuuksia kehossanne on?

Vierailija
19.06.2018 |

Onko teillä mitään (synnynnäisiä) poikkeavuuksia tai jotain muuta erikoista kehossanne? Saa kertoa isoja ja pieniä juttuja. Olisi mielenkiintoista kuulla.

Kommentit (1574)

Vierailija
661/1574 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häntä.

Mutta se sijaitsee minulla ETUpuolella.

Vierailija
662/1574 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä yhtään onko tämä erikoista vai ei, kiva olisi kuulla muiden kokemuksia:

Pystyn tahdonalaisesti "ampumaan" sylkeä kielen alla olevista sylkirauhasista(?). Välillä lentää vahingossa ihan haukotellessakin, komeassa kaaressa aika pitkälle. :D Siellä varastossa on nestettä vain muutamaan "ampuun", sitten ei enää onnistu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
663/1574 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksihaarainen klitoris :/

Vierailija
664/1574 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naama täys pisamia joita vihaan todella paljon. Ei varmaan kuulosta erikoisuudelta mutta todella harvoin nykyään näkee ihmisiä joilla KOKO naama täys. Perus tossa nenän päällä näkee joskus, muttei koko naamaa.

Vierailija
665/1574 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äippä62 kirjoitti:

Mulla on varpaista osa puoleenväliin kasvanut yhteen ja samoin vasemman käden nimettömän ja keskisormen välissä on pieni räpylä. Korvalehdet ovat ns. kiinni. Ei ole geneettinen vaan lääkkeestä johtuvaa. Äitini sai 60-luvulla lääkettä jotka aiheutti nämä.

Sormesi ja varpaasi eivät ole kasvaneet yhteen vaan ne eivät ole eronneet toisistaan ja erikoistuneet omikseen sikiövaiheessa.

Myös alkoholi aiheuttaa tätä.

Vierailija
666/1574 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häntä.

Mutta se sijaitsee minulla ETUpuolella.

Kun pelästyt, pörheneekö se itsestään? Vai onko se sellainen sisiliskomainen, että uhkaavassa tilanteessa irrotat sen ja toivot, että uhkaaja keskittyy siihen ja pääset karkuun?

Vierailija
667/1574 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nenänpäässä on kolo keskellä, samoin kuin joillain leuassa. Kolo ei kuitenkaan näy mielestäni, mutta tuntuu todella selvästi sormelle.

Kommentteja selatessa tajusin erikoisuudeksi myös terävät kulmahampaani. Sekä isot, soikeat nännipihat.

Joku on joskus ihmetellyt myös sitä, että minulla on oikeassa jalkapohjassa luomi. Myös oikeassa häpyhuulessa sisäpinnalla luomi.

Luomi jalkapohjassa on kyllä tosi harvinaista.

Just pari päivää sitten luin juttua luomista ja ihotautilääkäri siinä kertoi että on tavannut luomia kaikkialla muualla kehossa muttei käsi- ja jalkapohjissa.

Minulla on pieni luomi oikeassa kädessä kämmenpuolella. Lapsena oli tumma, nyt nelikymppisenä vaalentunut niin, etten aina muista sen olemassaoloa.

Vierailija
668/1574 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen ja kolmannen varpaan välissä on räpylä.

Silmiä liikuttelemalla saan selkälihakseni kramppaamaan.

Vierailija
669/1574 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

n. 4 sentin arpi otsassa.

Vierailija
670/1574 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naama täys pisamia joita vihaan todella paljon. Ei varmaan kuulosta erikoisuudelta mutta todella harvoin nykyään näkee ihmisiä joilla KOKO naama täys. Perus tossa nenän päällä näkee joskus, muttei koko naamaa.

Minullakin on, ja mielestäni se on kaunista. Ainakin erikoisen näköistä. Jos saisin tarpeeksi aurinkoa, olisi koko keho täynnä piisamia. Iho on ihmisen kartta.

Vierailija
671/1574 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Simiaaniviiva.

Vierailija
672/1574 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi kulmakarva (siis yksittäinen karva) kasvaa pitkäksi kuin hius. Tai kasvaisi, jos sen antaisi kasvaa, se täytyy aina nypätä pois ja aina haluaisi kasvaa uudestaan tismalleen samaan kohtaan.

Mulla on tällainen hius, se kasvaa päälaelta ja vetää tuplavauhtia, lisäksi eri värinen kuin muut. Olen pari kertaa elämässäni löytänyt sen, luullut irtokarvaksi ja todennut, että on päänahassa kiinni. Kerran nyppäisin sen irti, kun oli niin omituinen, montakymmentä senttiä pidempi ja tulipunainen.

Vierailija
673/1574 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisessa nännissä on kolme luomea, jotka muodostavat ikään kuin kolmion kulmat. Ei ehkä erikoisuus, mutta hauska sattuma :)

Vierailija
674/1574 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on kolmas nänni. Luulin aina että on iso luomi, mutta kun rupesin imettämään niin ihmettelin miten aina toinen rintaliivi kastui. Ja se kolmas nänni tissin alapuolella oli ihan toimiva 😂 mutta siis minikokoinen, n puoli sentti halkasialtaan.

Vierailija
675/1574 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaljariippuvuus

Vierailija
676/1574 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rööperin kolli kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisessa reidessä syntymämerkki, joka on ihan Batman-logon näköinen :'D

Pannu. Muistan.

Ties vaikka. Jos arvaat mun etunimen ekan kirjaimen, ni lupaan tunnustaa ;DD

Vierailija
677/1574 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasen peukalo kääntyy jonkin verran taaksepäin (siis siihen toiseen suuntaan kuin se yleensä kääntyy)

Vierailija
678/1574 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä yhtään onko tämä erikoista vai ei, kiva olisi kuulla muiden kokemuksia:

Pystyn tahdonalaisesti "ampumaan" sylkeä kielen alla olevista sylkirauhasista(?). Välillä lentää vahingossa ihan haukotellessakin, komeassa kaaressa aika pitkälle. :D Siellä varastossa on nestettä vain muutamaan "ampuun", sitten ei enää onnistu.

Mulla sama! Pienestä asti oon osannu tehdä tuota. :D

Vierailija
679/1574 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on toinen jalka lyhyempi kuin toinen. Löytyy myös silmistä central heterochromia ja vasemmassa silmässä plussaa ja oikeassa miinusta. Sitten on vielä vino leuka ja todella pitkät ripset.

Vierailija
680/1574 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Penis joka ei "jäykisty". Joskus ennen rippikouluikää se vielä toimi normaalisti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi neljä