Mitä erikoisuuksia kehossanne on?
Onko teillä mitään (synnynnäisiä) poikkeavuuksia tai jotain muuta erikoista kehossanne? Saa kertoa isoja ja pieniä juttuja. Olisi mielenkiintoista kuulla.
Kommentit (1574)
Vierailija kirjoitti:
Onko teillä mitään (synnynnäisiä) poikkeavuuksia tai jotain muuta erikoista kehossanne? Saa kertoa isoja ja pieniä juttuja. Olisi mielenkiintoista kuulla.
Vagina.
Minulla tulee joka kuukausi muutaman päivän ajan rinnoista maitoa. Loppuu kun kuukautiset alkavat. Terveydenhuollossa suljettu pois kaikki sairaudet joista voisi johtua, mutta varsinaista syytä ei löytynyt. Hormonaalista kuitenkin kun on sidoksissa kuukautiskiertoon. Jos olisin syntynyt sata vuotta sitten, ammatinvalinta olisi ollut helppo 😛
Vierailija kirjoitti:
Törkeän ryhmyinen k*rpä.
HOT
Pitkä kieli, yltää nenänpäähän. Ja sieraimen sisälle 🙂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nenänpäässä on kolo keskellä, samoin kuin joillain leuassa. Kolo ei kuitenkaan näy mielestäni, mutta tuntuu todella selvästi sormelle.
Kommentteja selatessa tajusin erikoisuudeksi myös terävät kulmahampaani. Sekä isot, soikeat nännipihat.
Joku on joskus ihmetellyt myös sitä, että minulla on oikeassa jalkapohjassa luomi. Myös oikeassa häpyhuulessa sisäpinnalla luomi.Luomi jalkapohjassa on kyllä tosi harvinaista.
Just pari päivää sitten luin juttua luomista ja ihotautilääkäri siinä kertoi että on tavannut luomia kaikkialla muualla kehossa muttei käsi- ja jalkapohjissa.Minulla on kummassakin jalkapohjassa luomi! Jännä
Ja nämä pitäisi käydä näyttämässä ihotautilääkärillä, koska mahdollinen melanooma.
Vierailija kirjoitti:
Seurakunnassamme puhuttiin kerran juutalaisten rabbien käsimerkistä, joilla rabbit siunaa seurakuntaa.
Näitä käsimerkkejä ei kuulemma saa tehtyä kun leeviläisten geenien omaavat henkilöt.
Minä ja mieheni saimme tehtyä merkit ihan heti, kukaan muu ei saanut.
Minulla on kaukaisia juutalaisia sukulaisia, miehelläni ei tietääkseen ole.
Merkki on tällainen, kokeilkaa saatteko tehtyä:
https://en.wikipedia.org/wiki/Vulcan_salute#/media/File:Synagoge,_Ensch…
Just joo, me tehtiin tota ala-asteella ja lopulta kaikki osas tehdä sen ja sit siinä ollut enää mitään jännää.
Mulla on asennusvirhe kullissa :D Se on selkeästi vähän vinossa. En tiedä onko se ollut syntymästä saakka vai tuliko se murros-iässä kun meisseli kasvoi mittoihinsa. Se toimii kuitenkin normaalisti ja seisoo ylväästi vähän vasemmalle kaartaen. Ihan hyvän kokoinen se on ja olenkin saanut kehuja siitä.
En häpeile sitä enkä yritä mitenkään peitellä sitä. Nudistirannalla olen pari kertaa nähnyt samanlaisen asennusvirheisen peniksen.
12-vuotiaan koko, pituus 148 cm. Mies jaksaa aina kehua, miten hyvältä tunnun ”sieltä”. Pitää kuulemma miettiä rakastellessa Ladan vaihteistoa, ettei tule ensi työnnöllä, koska pimppani tuntuu niin hyvältä. Terkuin pieni ja kostea.
Vasen silmäni on ruskea, oikea vihreä. Vasen kovasti kaukonäköinen, oikea lievästi likinäköinen. Vasen silmä lisäksi 8 astetta kierossa. Vasemman kulmakarvan jatkeena helminauhamainen ihomuodostuma, jota kaverin lapsi kommentoi: " Mitä tuohon on kirjoitettu?"
Ei mitään. Varmaan erikoisinta näin neuroottisessa kyselyssä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nenänpäässä on kolo keskellä, samoin kuin joillain leuassa. Kolo ei kuitenkaan näy mielestäni, mutta tuntuu todella selvästi sormelle.
Kommentteja selatessa tajusin erikoisuudeksi myös terävät kulmahampaani. Sekä isot, soikeat nännipihat.
Joku on joskus ihmetellyt myös sitä, että minulla on oikeassa jalkapohjassa luomi. Myös oikeassa häpyhuulessa sisäpinnalla luomi.Luomi jalkapohjassa on kyllä tosi harvinaista.
Just pari päivää sitten luin juttua luomista ja ihotautilääkäri siinä kertoi että on tavannut luomia kaikkialla muualla kehossa muttei käsi- ja jalkapohjissa.Minulla on kummassakin jalkapohjassa luomi! Jännä
Ja nämä pitäisi käydä näyttämässä ihotautilääkärillä, koska mahdollinen melanooma.
Ei tarvitse. Se että ihosyöpä kehittyisi hankaukselle alttiisiin luomiin herkemmin on pelkkää huhupuhetta.
Vierailija kirjoitti:
" merenneitovarpaat " nimetön ja pikkuvarvas kasvanu puolen sentin matkalta yhteen, tyttärellä samanlainen 😊
Lehtivarpaat. Serkulla on ja voi että se lapsena inhosi niitä, mä en edes huomannut mitään "outoa" sen varpaissa. :)
Vierailija kirjoitti:
Mulla on asennusvirhe kullissa :D Se on selkeästi vähän vinossa. En tiedä onko se ollut syntymästä saakka vai tuliko se murros-iässä kun meisseli kasvoi mittoihinsa. Se toimii kuitenkin normaalisti ja seisoo ylväästi vähän vasemmalle kaartaen. Ihan hyvän kokoinen se on ja olenkin saanut kehuja siitä.
En häpeile sitä enkä yritä mitenkään peitellä sitä. Nudistirannalla olen pari kertaa nähnyt samanlaisen asennusvirheisen peniksen.
No tuo on aika yleistä.
Vierailija kirjoitti:
Esinahka puuttuu kokonaan. Lapsena poistettu terveydellisistä syistä.
Onko tämä nyt niin erikoista? Eikö maailmassa varmaan enemmistöllä ole syystä tai toisesta poistettu.
Naksuu ihan kaikki paikat, selkä, varpaat, sormet, kaula, rinta jne. Lista jatkuu loputtomiin!
Sitten olen tosi herkkä pahoin voimaan mutta en tiedä onko se nyt sillä lailla erikoisuus vai vaiva.
Mulla on Pacman luomi rinnassa.
Lättä jalat. Ja en tiedä onko jotenkin erikoista mutta mun iiriksen reunat on tasaisesti tosi tumman vihreät ja iiriksen keskusta vaalean vihreä + toisessa iiriksessä on läikkä ruskeaa. Puna pigmenttiä hiuksissa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on toisessa pikkurillissä neljä viivaa, kun yleensä niitä on kolme. Tuo ylimääräinen viiva sijaitsee tyvinivelen ja sen keskinivelen välissä.
Mulla sama, mutta etusormessa. En ole kyllä ajatellut, että se on mikään poikkeavuus.
3 nänniä, ylimääräinen "nipula" vasemman areolan sisällä