Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä erikoisuuksia kehossanne on?

Vierailija
19.06.2018 |

Onko teillä mitään (synnynnäisiä) poikkeavuuksia tai jotain muuta erikoista kehossanne? Saa kertoa isoja ja pieniä juttuja. Olisi mielenkiintoista kuulla.

Kommentit (1574)

Vierailija
601/1574 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivekseni ikäänkuin katoaa kehon sisään vetäytyen välillä ja munani vetäytyy aina sisään ylipieneksi nakiksi jos lähellä on hyvännäköinen nainen. Oisko vinkkejä opettaa munalle sosiaalisuutta?

Vierailija
602/1574 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaan imaista kivekset sisälle.

Omat vai kaverin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
603/1574 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on myös kallistunut kohtu ja viisaudenhampaita eikä ole eikä tule vaikka olen 24v.

Yleensä kohtu on aina kallistunut, joka eteen- tai taaksepäin. 

Vierailija
604/1574 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikea puoleni on n. 4cm vasenta lyhyempi. Kengissä eroa on 2 numeroa. 

En ihan ymmärtänyt, että mitä tämä tarkoittaa? Jalka on pienempi mutta miten muuten lyhyempi?

Puhutaan jalasta, ei jalkaterästä.

Vierailija
605/1574 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole muuten erityisen notkea, mutta minulle on vielä yli nelikymppisenä kaikkein luonnollisinta istua risti-istunnassa. Se on keholleni ehdottomasti mukavin asento ja istun usein niin jopa töissä työtuolissa. Muissa istuma-asennoissa selkäni väsyy nopeasti, enkä pysty pitämään ryhtiäni niin pitkään hyvänä. Välillä kyllä vähän hävettää, jos joku tulee huoneeseen ja istun kuin joogi pöytäni ääressä. Työpaikkani on aika konservatiivinen ympäristö, joten tämä saattaa herättää hämmennystä. 

Oon ihan samanlainen :D Kankea muuten kuin mikä mutta paras istuma-asento on risti-istunta. Ikää 34 v. Ja työpaikalla myös samassa veneessä, joskus nolottaa. Nytkin inkkarina tätä kirjoittelen :)

Vierailija
606/1574 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nenänpäässä on kolo keskellä, samoin kuin joillain leuassa. Kolo ei kuitenkaan näy mielestäni, mutta tuntuu todella selvästi sormelle.

Kommentteja selatessa tajusin erikoisuudeksi myös terävät kulmahampaani. Sekä isot, soikeat nännipihat.

Joku on joskus ihmetellyt myös sitä, että minulla on oikeassa jalkapohjassa luomi. Myös oikeassa häpyhuulessa sisäpinnalla luomi.

Luomi jalkapohjassa on kyllä tosi harvinaista.

Just pari päivää sitten luin juttua luomista ja ihotautilääkäri siinä kertoi että on tavannut luomia kaikkialla muualla kehossa muttei käsi- ja jalkapohjissa.

Minulla on kummassakin jalkapohjassa luomi! Jännä

Minun miehellänikin oli ja ihotautilääkäri oli sitä mieltä että ne pitää poistattaa välittömästi.

Miksi? Toisen vanhempani puolelta varmaan kaikilla on. Nimittäin heillä on luomia t o d e l l a paljon. Minulla on siellä täällä pieniä luomia. Kasvoissakin lähemmäs 10, eikä ne haittaa kun ovat niin pieniä.

Vierailija
607/1574 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on kaksiosainen kitakieleke.

Piilohalkio?

Vierailija
608/1574 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä pystyn jännittämään tärykalvon jännittäjälihasta tahdonalaisesti. Meidänlaisille on jopa oma subreddit https://www.reddit.com/r/earrumblersassemble/ 😁

Mä olen kuvitellut että tämä on ihan normaalia, minkä kaikki osaa.

Vierailija
609/1574 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty iskemään silmää vasemmalla silmällä vaan ainoastaan oikealla silmällä. Mikä lienee hermoissa oleva vika joka estää sen silmäniskun vasemmalla silmällä. Lapsena oli kamalaa, kun muut eivät meinanneet uskoa, että en pysty tuohon vaikka kuinka yritin ja karjuivat vihaisena, että "Isket nyt silmää sillä vasemmalla silmällä".

Vierailija
610/1574 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntoaisti verisuonien sisäpuolella. Kävi ilmi hermojen poltossa sydämestä. Tuntui häijylle. Pystyin kerron kun Sindi lähti väärään suuntaan verisuonien haarautuessa.

Vierailija
611/1574 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikaa luomia ja uusia tulee. 

Vierailija
612/1574 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Superpitkä esinahka (tulee 7cm erektiossa olevan terskan yli), jota naiset jumaloi :)

Vierailija
613/1574 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maitokahviläiskä mahassa.

Vierailija
614/1574 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

esinahkafani kirjoitti:

Superpitkä esinahka (tulee 7cm erektiossa olevan terskan yli), jota naiset jumaloi :)

Sehän on sitten täydet 10 cm, jos penis on 3 cm.

Vierailija
615/1574 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on kaulassa kaksi pientä nappyä. Niihin tulee nestehelmi, jonka sormilla rikon. Nämä on ollut jo lapsesta lähtien, nyt olen 30v.

Mitä, luulin olevani ainoa! Mulla kans, molemmat solisluun kohdalla (eri puolilla).

N23

Vierailija
616/1574 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nenänpäässä on kolo keskellä, samoin kuin joillain leuassa. Kolo ei kuitenkaan näy mielestäni, mutta tuntuu todella selvästi sormelle.

Kommentteja selatessa tajusin erikoisuudeksi myös terävät kulmahampaani. Sekä isot, soikeat nännipihat.

Joku on joskus ihmetellyt myös sitä, että minulla on oikeassa jalkapohjassa luomi. Myös oikeassa häpyhuulessa sisäpinnalla luomi.

Luomi jalkapohjassa on kyllä tosi harvinaista.

Just pari päivää sitten luin juttua luomista ja ihotautilääkäri siinä kertoi että on tavannut luomia kaikkialla muualla kehossa muttei käsi- ja jalkapohjissa.

Minulla on kummassakin jalkapohjassa luomi! Jännä

Minullakin luomet molemmissa kämmenissä, veljelläni myös!

Vierailija
617/1574 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole muuten erityisen notkea, mutta minulle on vielä yli nelikymppisenä kaikkein luonnollisinta istua risti-istunnassa. Se on keholleni ehdottomasti mukavin asento ja istun usein niin jopa töissä työtuolissa. Muissa istuma-asennoissa selkäni väsyy nopeasti, enkä pysty pitämään ryhtiäni niin pitkään hyvänä. Välillä kyllä vähän hävettää, jos joku tulee huoneeseen ja istun kuin joogi pöytäni ääressä. Työpaikkani on aika konservatiivinen ympäristö, joten tämä saattaa herättää hämmennystä. 

Oon ihan samanlainen :D Kankea muuten kuin mikä mutta paras istuma-asento on risti-istunta. Ikää 34 v. Ja työpaikalla myös samassa veneessä, joskus nolottaa. Nytkin inkkarina tätä kirjoittelen :)

Täällä myös yksi risti-istuja. :D Ja ikää on 31 v.

Vierailija
618/1574 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä14376 kirjoitti:

Minulla on AA-kupin tubulaariset rinnat. Käytännössä kaksi vaahtokarkin muotoista nänniä kiinni rintalastassa. Imetys ei onnistu, koska rintakudosta on liian vähän ja sekin lähes kokonaan tunkeutunut nännin sisään, aiheuttaen todella kummallisen ulkomuodon rinnoille.

Sama. Silarit harkinnassa.

Vierailija
619/1574 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä myös yksi risti-istuja. :D Ja ikää on 31 v.

Hep! N48

Vierailija
620/1574 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on vain terskan mittainen pippeli,ei vartta ollenkaan.Pallit roikkuvat yli 10cm.pituisissa pusseissa.

Vitjamunat

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme