Mitä erikoisuuksia kehossanne on?
Onko teillä mitään (synnynnäisiä) poikkeavuuksia tai jotain muuta erikoista kehossanne? Saa kertoa isoja ja pieniä juttuja. Olisi mielenkiintoista kuulla.
Kommentit (1574)
Vierailija kirjoitti:
Tuntoaisti verisuonien sisäpuolella. Kävi ilmi hermojen poltossa sydämestä. Tuntui häijylle. Pystyin kerron kun Sindi lähti väärään suuntaan verisuonien haarautuessa.
Minkälaisessa toimenpiteessä poltetaan hermoja sydämessä? Never heard. Ja mikä tuo Sindin osuus on asiassa?
Mulla on urheilullinen, lihaksikas vartalo ja aika iso muna mutta eihän niistä oo mitään hyötyä kun sitä yhtä ei kukaan nainen näe enkä muutakaan kroppaani pääse kenellekään esittämään, oon nimittäin liian ujo. Itse olen ainoa joka tämän tietää.
Mulla on noin lautasen kokoinen syntymämerkki reidessä. Hassuinta on, etten itse ikinä muista sen olemassaoloa ja menee aina hetki ihmetellessä, kun joku kysyy, mikä se on. 😅 Eipä ole läntti haitannut mun elämääni. Kerran uimahallissa mustalaisnainen luuli sitä rutoksi ja kavahti erittäin kauas. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on kaulassa kaksi pientä nappyä. Niihin tulee nestehelmi, jonka sormilla rikon. Nämä on ollut jo lapsesta lähtien, nyt olen 30v.
Mitä, luulin olevani ainoa! Mulla kans, molemmat solisluun kohdalla (eri puolilla).
N23
Ja nämähän on fisteleitä. Kun vanhenette, ne täytyy todennäköisesti jossain vaiheessa leikata, kun alkavat tulehtua. Muuten tulee onkaloita ties minkä välille. Niitä on sitten karu hoitaa. T:sh
Mulla oli 5kpl viisaudenhampaita. Hammaslääkäri oli oikein innoissaan. 😂 Ylimääräiset yläleuassa ei kuulemma ole kovinkaan harvinaisia mutta alaleuassa ne on ja mulla oli se viides viisuri alaleuassa.
Kohdun epämuodostuma, toinen puoli ei ole kehittynyt normaalisti vaan surkastunut. Vain yksi munajohdin. Toinen tukossa, niinpä sterilisaatiossa tarvitsi laittaa vain yksi klipsu.
Kaksi lasta kuitenkin ja saatu suhteellisen helposti.
Sindi on autocorrect sondi
Hermo poltettiin rutmihäiriöiden vähentämiseksi
Mulla on anuksessa ruskea läikkä, muuten silmät on siniset
Minulla rasva kertyy vartaloon todella rumasti. Ylipainoa ei ole hirvittävästi, mutta minulle kertyy rasvaa mm. niskaan sellaiseksi buffalo hump-kyttyräksi sekä alaselkään siihen kohtaan mihin pakaravako loppuu. Ja sivusta katsoessa tuo takapuolen rasvakertymä on siis ulkonevampi kuin pakaroiden muhkein kohta. On kivuliasta maata esim. kovalla lattialla tämän vuoksi.
Ja nämä eivät, selvennyksenä, ole mitään kasvaimia tms. Vaan ihan pehmeää rasvakertymää. Todella ruman näköistä, ja kovasti joutuu vaatteilla peittelemään. Saattaa olla että syynä näihin on rangan ja/ tai lantion virheasennot, ja kropan keino suojata heikkoja kohtiaan on kerryttää suojaksi rasvaa. Olen kärsinyt n. 15-vuotta nimittäin sekä niskan - että alaselän kivuista ja jumeista. Vahingossakaan en esiinny niin vähissä vaatteissa että näitä kukaan näkisi, melkoisen rajoittavaa elämää...
Oli ylimääräinen hammas ainakin toisella puolella viisaudenhampaan takanakin (ikenen peittämä). Ihan oikean poskihampaan näkönen, mutta kooltaan ehkä neljänneksen. Lieköhän toisellakin puolella; sitten kun jaksan viisaudenhampaat poistattaa siltä puolelta sen kai näkee. Kuulemma melkoisen harvinainen sanoi hammaslääkäri joka poisti.
Minulla ei ole lainkaan aivoja.
Minulla on tavallista pienemmät punasolut. Niistä ei ole mitään käytännön haittaa, mutta uusi lääkäri aloittaa aina verikoetulosten kertomisen "Arvot ovat hyvät, mutta...", jolloin nauran ja sanon hänen puheensa päälle "Tiedän, punasolut ovat pienet."
sydän ja aivot, ne puuttuvat yleensä tälle palstalle kirjuuttaville
tajusin vasta yli kaksikymppisenä, että mulle ei kasva ollenkaan säärikarvoja. Olen tumma ja helposti ruskettuva ja mustatukkainen. Yleensä tyyppiseni naiset valittavat juuri siitä, että joutuvat säärikarvojaan ajamaan. Itse koen tämän säärikarvattomuuden vapauttavana!
N54
4 tuuman muna
Sillä ei voi naista tyydyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkoiset paineet liian suuret kirjoitti:
Minun penikseni on micropenis, eli velttona pieni kuin pikkurillin kynsi. Lapsena, nuorena ja jopa armeijassa sain aina kuulla tästä "ongelmasta", jonka vuoksi koko elmäni on ollut yhtä helvettiä.
Hei sinun vaivaan saa ihan julkiselta puolelta hoitoa koska micropenis on sairaus. Miksi sitä ei ole huomattu aiemmin ( Sori huomattu... :D ) mutta julkinen puoli hoitaa asian. :)
luulisi että tuollaisen kanssa ei houkuta hakeutua hoitoon julkiselle puolelle...
Muutenkin: soitat ajanvaraukseen:
-junttilan terveysasema.
-hei, tarvitsisin ajan lääkäriltä
-okei, mikäs vaivaa
-tota tarviiko se kertoa?
-tarvii kyllä jotta voin kirjata sen tänne järjestelmään ja lääkärit näkevät vaivasi myöhemminkin
*klik* tuut tuut tuut
Mistä ihmeestä tämä häpeä johtuu? Luuletteko ettei terveydenhuollon ammattilaiset ole nähneet ja kokeneet työssään vaikka mitä? Ihmisellä on vaiva niin yhteys sinne lääkäriin ja sitä kautta etiäpäin!
Mulla on muhkeat pottuvarpaat verrattuna muihin varpaisiin. Inhoan niitä. Jos ne olis sopusuhtaisemmat, mun kengännumero ois luultavasti 1-2 numeroa pienempi.
Ihoni on poikkeuksellisen herkkä reagoimaan ihan mihin tahansa.
Minulle on vanhemmiten alkanut tulemaan varsiluomia, semmosia ällöttäviä ihonvärisiä pikku patukoita. Käsivarren varsiluomi kasvoi herneen kokoiseksi, ja poistatin sen. Hassua on se, että kaikki varsiluomet tuntuvat tulevan kehon oikealle puolelle.