Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, kuinka lyhyt mies sinulle vielä kelpaisi parisuhteeseen?

Vierailija
19.06.2018 |

Kysymys otsikossa.

Kommentit (405)

Vierailija
261/405 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

200 cm. Olen itse 250 cm siis.

Ja jos nainen ja verrattuna johonki 160cm ja 55kg neitokaiseen ois kokoa ja painoa 3,25 kertaisesti eli semmoisen hoikat 170kg? Kädet sormipäistä ranteseen joku 35cm+? Jalkakoko semmoista luokkaa 60?

Vierailija
262/405 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peter Dinklage tuntuu olevan sinut itsensä kanssa, se heijastuu myös ulkoiseen olemukseen ja on seksikästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/405 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

sori kertoin onkin 3,4

Vierailija
264/405 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sellasta pituutta joka olis mulle mitenkään ehdoton este. Valitsen kumppanini muin perustein.

Vierailija
265/405 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua pidempi pitää olla 10 cm. Haluan käyttää joskus korkkareita, mutta tämä on tietty mauton syy, tajuan kyllä. Vaikka mies olisi kuinka ihana, en halua että mies on sirompi kuin minä. Tulee heterona outo olo.

Vierailija
266/405 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 155, joten vastataan että 155-175 on ok. Joku 180cm on jo liian pitkä.

Vierailija
267/405 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 170 cm, mies ainakin samanpituinen niin on hyvä. Oma mies 173 cm ja on ihan sopiva. En haluaisi yli 180 cm miestä, minulle liian pitkä.

Vierailija
268/405 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä ei näköjään saa sanoa mielipidettään, vaikka sitä kysytään. Miksi monille on alapeukun paikka se, jos nainen vastaa rehellisesti 175cm? Kun sitä kerran kysytään.

Ehkä sitä ei luonnollisestikaan ihastu sitä omaa mieltymystään vastaamattomiin tyyppeihin, ei naiset eikä miehet. Miksi ei saa sanoa tätä?

Miksi ihmeessä oletat, että alapeukku tarkoittaisi sitä, että sinulla ei olisi oikeutta sanoa mielipidettäsi? Alapeukkujahan moni antaa vain koska on eri mieltä kirjoittajan kanssa. Ja siitä tuskin on aiheellista hernettä sieraimeen heittää, että kaikki eivät ole kanssasi samaa mieltä. 😁

Vierailija
269/405 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

11 cm on nykyisellä ja sen alle en suostu meneen vakituisessa suhteessa.

Vierailija
270/405 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakko kysyä, että mikä Peter Dinklagen ulkonäössä erityisesti miellyttää teitä naisia? Kasvot ovat toki komeat ja hän on taitava näyttelijä. Mutta silti... kropan mittasuhteet ovat lyhytkasvuisilla ihmisillä aika erikoiset.

Itsevarmuus ja persoonallisuus.

Miten nämä mielestäsi Dinklagen ulkonäössä näkyvät? Mitä sellaisia merkkejä hänen olemuksessaan on, jotka viittaavat itsevarmuuteen ja persoonallisuuteen? Nyt halusin kuulla nimenomaan mikä Dinklagen ulkonäössä viehättää.

Olen eri vastaaja, mutta huutelen sivusta, että Dinklagella vain on jotakin aivan käsittämätöntä ja selittämätöntä karismaa. Se on juuri sitä sellaista ”jotakin”, jota miehille on näissä keskusteluissa niin vaikea selittää.

Kyse on hänen kohdallaan korkeasta sosiaalisesta asemasta, ei ulkonäöstä tai karismasta

...paitsi että Dinklagen sosiaalinen status perustuu 100% hänen karismaansa. Mut yritä ihmeessä uudestaan.

Vierailija
271/405 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 176cm nainen. En mielestäni nyt niin kovin pitkä... vaikka säännöllisen epäsäännöllisesti saan kummallisia "oho, oletko yli 180/190/200cm??" kysymyksiä. Olen pistänyt nämä sen piikkiin että kaipa sitä on mukamas niin pitkä kun ei tipahda siihen 160-170cm väliin, vaikka ylijäämää on vain 6cm :D

Minua ei harmittaisi seurustella itseäni lyhyemmän kanssa - eipä tuota pituuttaan voi valita muutenkaan - mutta mikä olisi lyhyyden kipukynnys, sitä en oikein osaa sanoa. 155? 150, ehkä. Kliseisesti tärkeintä on, että on kemiaa ja tulee toimeen toisen kanssa.

Olen bi ja seurustellut sekä miehen että naisen kanssa. 

Vierailija
272/405 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen naimisissa 169-senttisen miehen kanssa. Itse olen 162. Pituuseromme on juuri sopiva, mieheni on helppo halittava, suudeltava ja naitava. Pitkien miesten kanssa menee niskat!

Veljeni ja lankoni ovat molemmat 162-senttisiä, ja kummallakin on vaimo ja perhe, onnellisia ovat. Kaikki sukulaismieheni ovat alle 170-senttisiä.

En edes osaisi kuvitella seurustelevani pitkän miehen kanssa.

Vierailija
273/405 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahdistaa nämä täälläkin kitisevät minimiehet. Hyväksykää jo, että joku alle 170 cm pitkä ei ole oikeastaan edes mies ja ei kenenkään silmissä mitenkään kiihottava tai kuuma. Te voitte perustaa epämiesten lyhyyskerhon, jossa itkettä pituuttanne, kunhan annatte normaaleille ihmisille vapauden ulinastanne.

Tuokin poikansa pituudesta vinkuva isä. Kannattiko tehdä lapsi, jos on itsekin miniukko? Maailma on julma ja menestyminen vaatii aika paljon.

Miniukoilta ja -akoilta piuhat poikki hyvissä ajoin! T. Nn. Kauan eläköön rodunjalostus

Ja tiedoksi, että tämä kommentti oli sitten sarkasmia!

Olet ihan helvetin huono sarkasmissa, kun joudut sen käyttämisestä tällä tavoin erikseen ilmoittamaan. 🙄

Vierailija
274/405 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa todella vastenmielistä lukea tätä ketjua melko lyhyeksi jäävän pojan keskipituisena isänä.

Kuinka paljon alle 160-senttiseksi poika todennäköisesti jää?

Yli menee siitä, mutta ikävää silti tämä naisten asenteellisuus, koska eipä hän pituudelleen mitään voi.

Naisten asenteellisuus? Varmaan puolet vastaajista on ollut sitä mieltä, että pituudella ei ole väliä jos muuten kaikki natsaa. Mikä siinä on mielestäsi kamalan asenteellista?

Vierailija
275/405 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kysymys asenteellisuudesta vaan nyt on vain niin, että miehen pituus on yksi joka lisää miehen viehättävyyttä.

Vaikka on kuinka mukava ja komea, niin lyhyys vie osan siitä komeudesta.

Kaikille se ei merkkaa, mutta kait täällä saa olla rehellinen, jos sitä mieltä on?

Eräs sinkkutyökaverini oli kivan näköinen ja muutenkin mukava, mutta minua lyhyempi.

Itseänikin harmitti, kun en vaan pystynyt hänestä kiinnostumaan.

Yritin olla niin, että hän ei sitä huomaisi, mutta joskus tuntui, että tajusi, kun olin kaverilinjalla koko ajan.

Mies siis oli kiinnostunut minusta.

Ei itseään voi pakottaa tykkänään jos joku asia ei natsaa.

Miksi se lyhyys on niin *paha* suhteen epäämisen syy, vaikka joku muu syy hyväksytään ja ymmärretään?

Vierailija
276/405 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kysymys asenteellisuudesta vaan nyt on vain niin, että miehen pituus on yksi joka lisää miehen viehättävyyttä.

Vaikka on kuinka mukava ja komea, niin lyhyys vie osan siitä komeudesta.

Kaikille se ei merkkaa, mutta kait täällä saa olla rehellinen, jos sitä mieltä on?

Eräs sinkkutyökaverini oli kivan näköinen ja muutenkin mukava, mutta minua lyhyempi.

Itseänikin harmitti, kun en vaan pystynyt hänestä kiinnostumaan.

Yritin olla niin, että hän ei sitä huomaisi, mutta joskus tuntui, että tajusi, kun olin kaverilinjalla koko ajan.

Mies siis oli kiinnostunut minusta.

Ei itseään voi pakottaa tykkänään jos joku asia ei natsaa.

Miksi se lyhyys on niin *paha* suhteen epäämisen syy, vaikka joku muu syy hyväksytään ja ymmärretään?

Samaa mietin minäkin! Voihan joku ihan oikeasti kieltäytyä suhteesta vaikka siksi, että toinen meikkaa omaan makuun liian paljon. Kyllä parisuhteeseen on oikeus valita kumppani omien mieltymysten mukaan.

Vierailija
277/405 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihastun tai rakastun niin ei pituus merkitse mitään. On ollut lyhyitä poikakavereita ja rakastajia.

Ihanteellista olisi, että mies olisi minua pidempi. Miksi? Tunnen muuten itseni tosi isoksi ja ehkä lihavaksikin. Miksi se ei ole hyvä? En tunne silloin itseäni viehättäväksi. Miksi? Tuohon en osaa vastata. Onko se joku yhteiskunnan luoma ajatus tai paine, että nainen ei ole naisellinen, jos on iso / miestä isompi? En tiedä.

Joo, ihanne olisi, että mies olisi 10 cm pidempi kuin minä, mutta jos ei ole, niin ei se mitään meinaa.

Tämänhetkinen ihastukseni ei takuulla ole minua 10 cm pidempi, ja jos hän huolisi minut, olisin äärettömän onnellinen. N

Vierailija
278/405 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumma miten tuijotetaan pituutta, vaikka mies voi olla iso olematta pitkä. 170-senttinen muskelikaveri voi painaa vaikka 100 kiloa ja näyttää todella hyvältä.

Paino ja muskelit, varsinkaan liian muhkut, ei moniakaan naisia kiinnosta. Yleensä haetaan sopusuhtaisuutta.

Itselläni on täysin päinvastaiset kokemukset. Mitä enemmän kroppaa, sitä enemmän naisia kiinnostaa. Laiheliini ei naisia kiinnosta.

Mitä enemmän on lihasmassaa tullut niin sitä useammin on tullut kommentteja mm. napoleon-kompleksista ja tyyliin "naama ja kroppa ihan eri paria"

eri

Vierailija
279/405 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M35, miksi laitat profiiliin "varmuuden vuoksi" 180 cm? Oletko siis oikeasti pidempi, lyhyempi, mitä? En ymmärrä. N

Vierailija
280/405 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 180 cm päästetään alamittaisina takaisin kasvamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi neljä