Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hävettää ja masentaa kun annoin taas yhden miehen leikkiä tunteillani

Vierailija
14.06.2018 |

Luovutan kohta rakkauden suhteen. Itse asiassa alan uskoa, ettei mitään tosirakkautta edes ole olemassa tässä maailmassa. Miehet elämässäni ovat yksi toisensa jälkeen vain käyttäneet hyväksi. Mistä tämä voi johtua kun en edes katsele niiden surullisen kuuluisten "alfojen" perään? Onko tämä nyt sitä todellisuutta ja olinkin vain naivi nuori tyttö koko elämän suhteen? Olen mielestäni kunnollinen nainen, herkkä, empaattinen, uskollinen ja nättikin. Silti kukaan ei koskaan rakastu minuun tosissaan. En halua enää pettyä, tulla satutetuksi ja hyväksikäytetyksi seksuaalisesti.

Masentaa ja ahdistaa niin paljon, etten jaksaisi tätä yksinäistä elämää enää.
Muita kohtalotovereita?

N24

Kommentit (111)

Vierailija
81/111 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä niitä kunnollisia yhden naisen miehiä voi tavata? Työpaikallani suurin osa on naisia tai sitten jo naimisissa olevia miehiä.. Baareissa ja Tinderissä on vaan niitä seksin perässä juoksijoita.

Niinpä niin. Baareissa on ihan kivoja sinkkumiehiä ja varmaan tinderissäkin. Tietysti jos haet sitä top tier alpha adonista, niin karsit suoraan 95% ehdokkaista pois.

Minkälainen on alfa adonis? Mä ainakin huitasen Tinderissä heti vasemmalle ne itseäni paljon tasokkaammat miehet, eli selkeästi todella komeat ja hyväkroppaiset sekä jossain korkeassa asemassa olevat. Olen nätti, mutta tiedän kyllä etten ole läheskään sitä tasoa mitä nämä komistukset hakevat. 

Hyvä, ei kannata. Selviät tästä vielä kuivin jaloin, jos et hanki lapsia kenenkään alfa-pelurin kanssa.

Väsyttyään jahtaamaan itseään vielä parempia naisia, alfa ottaa jonkun roikkujanaisen, joka on odottanut uskollisesti siinä lähellä ja jonka alfa saa helpolla. Tuskin viitsii nähdä mitään yrittämisen vaivaa sen naisen eteen, vaan suostuu jos nainen kysyy mitä mies meinaa (sopivassa saumassa eli kun huomaa alfan väsymisen). Ja paljonko sellainen mies haluaa nähdä suhteessakaan vaivaa, koska hän oli se joka kesytettiin. Et varmaan sellaista parisuhdetta halua?

Vierailija
82/111 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

näinajattelen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu.En osaa deittailla nykymaailmassa.Ihan kuin ei saisi koskaan itse toivoa ja tarvita mitään.En halua olla tunteettomien miesten patja.

Jos et halua olla tunteettomien miesten patja, niin miksi sitten olet.  Älä alistu toiveisiin ainakaan seksin alueella , kun et halua.  Kuka haluaa vaimokseen kaikkien patjan.  

Jännittävä tuuliviiri saattaa virran viemänä kosaistakin, ja pari lasta pyöräyttää. Kunnes viimeistään muutaman vuoden päästä kyllästyy perhe-elämään ja tulee ero. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/111 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä saa mitä tilaa. Naiset on itse pelanneet itsensä ulos parisuhde markkinoilta prinsessa harhoissaan ja diivailullaan. Mitäs katsotte miehiä lempeästi hymyillen nenän vartanne pitkin voimaantuneena? Mitä mies nykynaisella tekee? Ja mihin nykynainen tarvitsee prinssiä pelastamaan itseään? Kuten sanottu sukupuolet ei enää tarvi toisiaan kuin seksiin. Itse keksimämme ideologia.

Ja sitten kun miehet ovat huomanneet nykynaisten taipumuksen k.llikaruselliin nin antavat samalla mitalla. Ette voi olettaa, että vain naiset saavat pelata tätä peliä. Suominaiset ovat valinneet pelkän irtoseksin ja sitä saavat sitten.

Vierailija
84/111 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mulla on yksi vinkki sulle. Välttä miehiä jotka on 35+ ja kauan sinkkuja, lapsettomia. On epätodennäköistä että olisit elämänrakkaus niille ja on helppo tulla luokattuks. Ja ylipäätän ikisinkkuja välttele. Ne ei tiedä itteki mitä haluaa.

N28

Tuli kyllä nettideiteissä huomattua, että lapsetonta 35v miestä pidetään outona ja heti tivataan "miksi sulla ei ole lapsia? "

M35

Miksi kutsut asiallista kysymistä "tivaamiseksi"? Totta kai normaalia naista kiinnostaa tutustumisvaiheessa tietää, miksi miehellä ei ole lapsia. Etkö halua niitä, eikö eksä halunnut ja taivuit tämän tahtoon, eikö eksä tullut raskaaksi vaikka yrititte...? Sanoivatko naiset todella sinulle että olet outo?

Minun nenääni tässä haiskahtaa nyt se, että itse teit tulkintoja, joita ei todellisuudessa ole olemassakaan.

Vierailija
85/111 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti kun olen pääsemässä yli miehestä johon olen ehtinyt ihastua, hän laittaa viestiä. Sitten taas elättelen toivoa. Ei kuitenkaan olla tavattu kahteen viikkoon vaikka mies kuulemma haluaisi nähdä. Ristiriitaista. Ja sitten sanotaan, että naisista ei ota selvää?

Vierailija
86/111 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lukenut koko ketjua, mutta miksi ihmeessä ap tapailet noin vanhoja? Miehen ikä jaettuna kahdella + 7 vuotta on toimiva!

M36

Vierailija
87/111 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä saa mitä tilaa. Naiset on itse pelanneet itsensä ulos parisuhde markkinoilta prinsessa harhoissaan ja diivailullaan. Mitäs katsotte miehiä lempeästi hymyillen nenän vartanne pitkin voimaantuneena? Mitä mies nykynaisella tekee? Ja mihin nykynainen tarvitsee prinssiä pelastamaan itseään? Kuten sanottu sukupuolet ei enää tarvi toisiaan kuin seksiin. Itse keksimämme ideologia.

Ja sitten kun miehet ovat huomanneet nykynaisten taipumuksen k.llikaruselliin nin antavat samalla mitalla. Ette voi olettaa, että vain naiset saavat pelata tätä peliä. Suominaiset ovat valinneet pelkän irtoseksin ja sitä saavat sitten.

Tämä on totta! Itse en seurustele tai ole ns pelissä mukana, mutta kovin vaikeaa sitä olisi sitoutua naisen kanssa jolla on ollut useita suhteita. Varsinkin irtosuhteita.

M36

Vierailija
88/111 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mulla on yksi vinkki sulle. Välttä miehiä jotka on 35+ ja kauan sinkkuja, lapsettomia. On epätodennäköistä että olisit elämänrakkaus niille ja on helppo tulla luokattuks. Ja ylipäätän ikisinkkuja välttele. Ne ei tiedä itteki mitä haluaa.

N28

Tuli kyllä nettideiteissä huomattua, että lapsetonta 35v miestä pidetään outona ja heti tivataan "miksi sulla ei ole lapsia? "

M35

Miksi kutsut asiallista kysymistä "tivaamiseksi"? Totta kai normaalia naista kiinnostaa tutustumisvaiheessa tietää, miksi miehellä ei ole lapsia. Etkö halua niitä, eikö eksä halunnut ja taivuit tämän tahtoon, eikö eksä tullut raskaaksi vaikka yrititte...? Sanoivatko naiset todella sinulle että olet outo?

Minun nenääni tässä haiskahtaa nyt se, että itse teit tulkintoja, joita ei todellisuudessa ole olemassakaan.

Olen samaa mieltä. Tämä m35 kyllä valittaa liikaa kaikesta. Itse en välitä uteluista, tiedän että olen erikoinen tapaus. Aina todella mukavaa edes jutella naisten kanssa!

M36

Vierailija
89/111 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N28

M35

Ei minua kyseleminen haittaa, mutta keskustelusta huomaa heti, että outona pidetään.

M35

Vierailija
90/111 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
91/111 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä minäkin istun yksinäisenä ja surullisena perjantai-iltana..

N25

Sama.. Oikein odotan jo arkea, että pääsen paiskimaan töitä tietokoneelle. Saisi hetkeksi pahan mielen ja yksinäisyyden työnnettyä syrjään.

Miksette pelaa tietokoneella viikonloppuna? Tai harrasta ohjelmointia?

Vierailija
92/111 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on oikeasti parasta kumppanimatskua.

M

Niin on. Mutta olen huomannut lähipiiriä katsellessani että ne herttaiset, kivat ja kauniit naiset ovat aina niitä joita petetään raskaimman kautta. Sellaisia herkkiä ja kunnollisia miehet ikävä kyllä usein näyttävät käyttävän hyväksi.

Vierailija
93/111 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N28

M35

Jep ja sitten kun vastaa, että ei ole harrastanut raskautumiseen johtavaa toimintaa niin naisesta ei kuulu enää mitään. Oikein ärsyttää, kun tietää joka kerta miten juttu tulee kuihtumaan heti kun nainen esittää tuon kysymyksen

Vierailija
94/111 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on totta! Itse en seurustele tai ole ns pelissä mukana, mutta kovin vaikeaa sitä olisi sitoutua naisen kanssa jolla on ollut useita suhteita. Varsinkin irtosuhteita.

M36

Jep. Ei voi olettaa, että roolinvaihto onnistuu noin vain. Jos on irtoseksinainen, niin sitten kohdellaan sen mukaisesti. Tosin sen vuoksi, että näitä on niin paljon joutuu sivulliset kuten ap:kin osalliseksi.

Vierailija
95/111 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M36

Jep. Ei voi olettaa, että roolinvaihto onnistuu noin vain. Jos on irtoseksinainen, niin sitten kohdellaan sen mukaisesti. Tosin sen vuoksi, että näitä on niin paljon joutuu sivulliset kuten ap:kin osalliseksi.

Näinhän se on. Ei missäön maassa katsota hyvällä naista jolla on irtosuhteita.

Vierailija
96/111 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiistämätön fakta on että naisilla on tapana valita vain miehiä jotka ovat heitä itseään tasokkaampia ja sellaisia jotka eivät ole tosimielellä liikenteessä.

Meanwhile me kunnolliset sitoutumishaluiset miehet ollaan niitä joita nainen ei koskaan valitse, kukaan ei meihin ihastu jne.

OIen reilusti yli vuoden jo yrittänyt etsiä naista johon voisi sitoutua mutta naisilta tulee vain pakkeja treffien jälkeen.

Kävin tuossa viikolla treffeillä yhden kivanoloisen ja nätin naisen kanssa, jonka kanssa juttelin eräällä nettideittisivustolla. Otti itse yhteyttä minuun.

Oli mukavaa yms, mutta naisesta ei kuulunut sen jälkeen enää mitään, joten ei varmaan ollut kemiaa. Arvasin kyllä oikeastaan jo etukäteen. Tuon jälkeen poistin oman profiilini sivustolta.

M35

Vierailija
97/111 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiistämätön fakta on että naisilla on tapana valita vain miehiä jotka ovat heitä itseään tasokkaampia ja sellaisia jotka eivät ole tosimielellä liikenteessä.

Meanwhile me kunnolliset sitoutumishaluiset miehet ollaan niitä joita nainen ei koskaan valitse, kukaan ei meihin ihastu jne.

OIen reilusti yli vuoden jo yrittänyt etsiä naista johon voisi sitoutua mutta naisilta tulee vain pakkeja treffien jälkeen.

Kävin tuossa viikolla treffeillä yhden kivanoloisen ja nätin naisen kanssa, jonka kanssa juttelin eräällä nettideittisivustolla. Otti itse yhteyttä minuun.

Oli mukavaa yms, mutta naisesta ei kuulunut sen jälkeen enää mitään, joten ei varmaan ollut kemiaa. Arvasin kyllä oikeastaan jo etukäteen. Tuon jälkeen poistin oman profiilini sivustolta.

M35

Älä jaksa valittaa. Kai pistit itse viestiä perään? Ärsyttää kun ei voi suoraan puhua, edes netissä..

M36

Vierailija
98/111 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M35

Sä olet muuten valittanut muakin enemmän täällä. Oletko mittauttanut testosteronitasosi?

M36

Vierailija
99/111 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M35

Älä jaksa valittaa. Kai pistit itse viestiä perään? Ärsyttää kun ei voi suoraan puhua, edes netissä..

M36

Puhua suoraan mistä? En laittanut, kaipa hän olisi itse laittanut jos olisi kiinnostanut nähdä uudestaan.

M35

Vierailija
100/111 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N28

Tuli kyllä nettideiteissä huomattua, että lapsetonta 35v miestä pidetään outona ja heti tivataan "miksi sulla ei ole lapsia?

Jep ja sitten kun vastaa, että ei ole harrastanut raskautumiseen johtavaa toimintaa niin naisesta ei kuulu enää mitään. Oikein ärsyttää, kun tietää joka kerta miten juttu tulee kuihtumaan heti kun nainen esittää tuon kysymyksen

Mikset voi sanoa, että et ole vaan tavannut sopivaa naista? Minusta ainakin olisi turn off, jos mies puhuu pelkästä seksistä sen sijaan, että sanoisi ettei ole tavannut sopivaa kumppania. Vai oletko niitä miehiä, joille käy kuka vaan... se nyt on jo itsessään turn off.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi