Hävettää ja masentaa kun annoin taas yhden miehen leikkiä tunteillani
Luovutan kohta rakkauden suhteen. Itse asiassa alan uskoa, ettei mitään tosirakkautta edes ole olemassa tässä maailmassa. Miehet elämässäni ovat yksi toisensa jälkeen vain käyttäneet hyväksi. Mistä tämä voi johtua kun en edes katsele niiden surullisen kuuluisten "alfojen" perään? Onko tämä nyt sitä todellisuutta ja olinkin vain naivi nuori tyttö koko elämän suhteen? Olen mielestäni kunnollinen nainen, herkkä, empaattinen, uskollinen ja nättikin. Silti kukaan ei koskaan rakastu minuun tosissaan. En halua enää pettyä, tulla satutetuksi ja hyväksikäytetyksi seksuaalisesti.
Masentaa ja ahdistaa niin paljon, etten jaksaisi tätä yksinäistä elämää enää.
Muita kohtalotovereita?
N24
Kommentit (111)
Vierailija kirjoitti:
Kiistämätön fakta on että naisilla on tapana valita vain miehiä jotka ovat heitä itseään tasokkaampia ja sellaisia jotka eivät ole tosimielellä liikenteessä.
Meanwhile me kunnolliset sitoutumishaluiset miehet ollaan niitä joita nainen ei koskaan valitse, kukaan ei meihin ihastu jne.OIen reilusti yli vuoden jo yrittänyt etsiä naista johon voisi sitoutua mutta naisilta tulee vain pakkeja treffien jälkeen.
”Kiistämätön fakta”
”Ei koskaan”
”Ei kukaan”
Oot helmi.
Vierailija kirjoitti:
En usko kyllä vanhojen haluavan nuorta vakavissaan. Kyllä sä tiedät mikä siellä mielessä on. Tosin niinhän se on nuoremmillakin. Suosittelisin nyt siirtymään nuorempiin ja pysymään kovana eli pidättäydyt jonkin aikaa. Katselet mitä tulee, et kiirehdi. On hyvä muistaa, ettei kaikki ole rehellisiä. Moni pyrkii hyväksikäyttämään.
Olen itse se 40v, jolla ollut sinkkuaikoina ap:n ikäisiäkin jonkun verran.
Puolustelen sen verran, että kyllä ainakin minä olen vakavasti nuoremmatkin ottanut, mutta tehnyt selväksi heti alkuun, etten etsi vakavaa suhdetta. Reilu peli ja hauskaa on ollut puolin ja tosin, eikä ole jäänyt mitään tyhjää oloa kellekään. Joitain tilanteita on ollut, että esim. pidemmän yhteisen reissun jälkeen on nainen soittanut kaipuuta, mutta ollaan hyvässä hengessä käyty läpi, että se on ihan luonnollinen juttu pidemmän läheisyyden jälkeen ja helpottaa ajan kuluessa. Itsellekin kävi niin usein, mutta sen jo tietää.
Mutta keskustellessa heidän kanssaan on kyllä tullut selväksi, että tuolla on paljon porukkaa isoilla lupauksilla liikkeellä. Tai paremminkin että antavat ymmärtää. Että pitäisi ehkä vaan osata spotata potentiaaliset tyhjät tynnyrit. Luulen että riskikerrointa nostaa a) no se ikäero b) ammatillisen tai statuksen iso ero c) painostaminen d) varattu.
Jos tilanne toistuu kerta toisensa jälkeen, kuten aloituksessa sanot, niin silloin toteutat kaavaa. Sen rikkoaksesi tee lista niistä ominaisuuksista, jotka löytyvät näistä tunteillasi leikkineistä miehistä. Mikä heitä yhdistää, mitä samaa heissä on. Äläkä ole valikoiva listasi kanssa, vaan laitat sinne kaikkea mahdollista, myös epäolennaista. Et voi nimittäin etukäteen tietää mikä muuttuukin olennaiseksi, kun lista valmistuu.
Sitten tarvitaan analysointikykyä, jota ei ikävä kyllä kaikilta löydy. Jos et ole analyyttinen ihminen, niin etsi sellainen käsiisi. Jos et saa analyysiä muodostettua, niin sitten vain välttelet miehissä kaikkia niitä juttuja, joita listasta löytyy. Ja näin elämäsi muuttuu.
Vierailija kirjoitti:
Valitset väärin. Ota sellainen mies, joka on muuten hyvä, mutta ei kelpaa naisille yleisesti ulkonäkönsä vuoksi
Miksei sellainen mies ota naista, joka on muuten hyvä mutta ei kelpaa miehille ulkonäkönsä vuoksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luovutan kohta rakkauden suhteen. Itse asiassa alan uskoa, ettei mitään tosirakkautta edes ole olemassa tässä maailmassa. Miehet elämässäni ovat yksi toisensa jälkeen vain käyttäneet hyväksi. Mistä tämä voi johtua kun en edes katsele niiden surullisen kuuluisten "alfojen" perään? Onko tämä nyt sitä todellisuutta ja olinkin vain naivi nuori tyttö koko elämän suhteen? Olen mielestäni kunnollinen nainen, herkkä, empaattinen, uskollinen ja nättikin. Silti kukaan ei koskaan rakastu minuun tosissaan. En halua enää pettyä, tulla satutetuksi ja hyväksikäytetyksi seksuaalisesti.
Masentaa ja ahdistaa niin paljon, etten jaksaisi tätä yksinäistä elämää enää.
Muita kohtalotovereita?N24
Hakeudut vääränlaisten miesten seuraan - ehkäpä tietämättäsikin? Mistä löydät miehesi ja millaisia he ovat?
Kokeile myös etsiä seuraa joko vanhemmista, jotka ovat jo rehellisimpiä itselleenkin siitä, mitä haluavat tai herkistä nuoremmista, jotka eivät ole vielä paatuneet.
No sepä se kun olen vain tapaillut niitä vanhempia miehiä. Siis itseäni reilusti vanhempia (30-40v). Olen aina viehättynyt vanhemmista miehistä.. Olen ajatellut, että vanhemmilla miehillä on jalat maassa, ovat turvallisia, hyväkäytöksisiä sekä tietävät jo mitä elämältä haluavat.
Ap
Ei pitä paikkaansa!! Olen itse kiinnostunut enemmän mun ikäluokasta miehistä ja edes vähän nuoremmistaki. Mutta vällillä oon Tinderis esimerkiks keskustelenut 35+ miesten kaa ja must tuntuu että tämä on tässä. Kahden miehen kaa oon jättänyt keskustelut kesken ja en oo ollenkaan tavanut. Mä en vaan taju niitä. Käyttäytyvät kun pikkulapset, loukaantu mulle ihan ihme asioista. Ja oikeesti on vaan pillun perässä pyörimässä siellä. Nuorten miesten kaa oon tullut tosi hyvin toimeen ja ei vaan kiinnosta ne ukot. Oon nähnyt viime aikoina vaan mun ikäisiä ja nuorempia miehiä ja olen saanut kivoja ystäviä ketkä ovat tosi lämmit ja hauskat ihmiset. Ja jotenkin klikkaa niiten kaa enemmän. Elämän energia on erilainen.
N28
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitset väärin. Ota sellainen mies, joka on muuten hyvä, mutta ei kelpaa naisille yleisesti ulkonäkönsä vuoksi
Miksei sellainen mies ota naista, joka on muuten hyvä mutta ei kelpaa miehille ulkonäkönsä vuoksi?
Koska sellaiset miehet ei pysty noin vain ottamaan naista. Nainen on aina se, joka hyväksyy miehen.
Ja mulla on yksi vinkki sulle. Välttä miehiä jotka on 35+ ja kauan sinkkuja, lapsettomia. On epätodennäköistä että olisit elämänrakkaus niille ja on helppo tulla luokattuks. Ja ylipäätän ikisinkkuja välttele. Ne ei tiedä itteki mitä haluaa.
N28
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sellaista naista edes? Enkä ihan keksi miten ap voi vaikuttaa miesten tekemiin valintoihin
Vierailija kirjoitti:
Ja mulla on yksi vinkki sulle. Välttä miehiä jotka on 35+ ja kauan sinkkuja, lapsettomia. On epätodennäköistä että olisit elämänrakkaus niille ja on helppo tulla luokattuks. Ja ylipäätän ikisinkkuja välttele. Ne ei tiedä itteki mitä haluaa.
N28
Miten on epätodennäköisempää, että ensimmäinen kumppani olisi elämänrakkaus verrattuna siihen, että esim. 18. kumppani olisi elämänrakkaus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N28
Miten on epätodennäköisempää, että ensimmäinen kumppani olisi elämänrakkaus verrattuna siihen, että esim. 18. kumppani olisi elämänrakkaus?
En ole se ketä lainasit, mutta parisuhdetaidot paranevat (eikä yhtä helposti pilaa sitä mitä olisi potentiaalisen ”oikean” kanssa.
Myöskin kokemus opettaa, kenen kanssa homma voisi toimia paremmin kuin toisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N28
Semmoset miehet yleensä on tottunut saamaan naisi helposti ja niillä kestää seikkailut lyhyt aikaa. Pitä olla joku aika erikoinen tapaus eli todella iso rakkaus jos semmonen mies ollennakaan rauhoittuu. Ja varmaan monet naiset luulee että kyllä mä saan sen miehen ja se rakastuu minuun mutta se on vaan toivehaave. Ja ne on tottunut puhumaan kaikenlaista paskaa.
Mutta mun mielest ylipäätän semmonen suhtautuminen palstalla on niin surullista että jotenkin niille pelimiehille on hyväksytty sellainen käytös että niillä on oikeus siihen ja tavismiehet katkeroivat siitä kun ne on niin ihanat ja kiltit. Ei kenelläkään ole oikeus leikkiä toisen ihmisen tunteillä riippumatta ulkonäöstä. Jotenkin tulee fiilis että onko kauniilla naisella olla oikeus bitch ja törkeä kun se saa miehiä paljon. No ei oo mun mielestä. Mutta onneks olen tavannut myös rehellisiä hyvännäköisiä miehiä kans. Ja en kilttien kiesten kaa ole ollenkaan tekemisissä.
N28
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N28
Semmoset miehet yleensä on tottunut saamaan naisi helposti ja niillä kestää seikkailut lyhyt aikaa. Pitä olla joku aika erikoinen tapaus eli todella iso rakkaus jos semmonen mies ollennakaan rauhoittuu. Ja varmaan monet naiset luulee että kyllä mä saan sen miehen ja se rakastuu minuun mutta se on vaan toivehaave. Ja ne on tottunut puhumaan kaikenlaista paskaa.
Mutta mun mielest ylipäätän semmonen suhtautuminen palstalla on niin surullista että jotenkin niille pelimiehille on hyväksytty sellainen käytös että niillä on oikeus siihen ja tavismiehet katkeroivat siitä kun ne on niin ihanat ja kiltit. Ei kenelläkään ole oikeus leikkiä toisen ihmisen tunteillä riippumatta ulkonäöstä. Jotenkin tulee fiilis että onko kauniilla naisella olla oikeus bitch ja törkeä kun se saa miehiä paljon. No ei oo mun mielestä. Mutta onneks olen tavannut myös rehellisiä hyvännäköisiä miehiä kans. Ja en kilttien kiesten kaa ole ollenkaan tekemisissä.
N28
Korjan. En oo tekemisissä miesten kaa ketkä ei oo kilttejä ja kivoja
Tapaile hyvä nainen vain vähän itseäsi vanhempia miehiä. Jos olet itse 24 ja mies 35+, niin todennäköisyydet hyvälle parisuhteelle ovat todella huonot.
Toisekseen, helpoin tapa välttyä hyväksikäytöltä on se, ettei anna käyttää itseään hyväksi. Älä ota suhteeseen seksiä mukaan ennen kuin homma alkaa mennä jokseenkin vakavaksi. Jo tuolla karsit pois 90% pahimmista häntäheikeistä.
Vierailija kirjoitti:
Ap, oletko tapaillut eronneita ja karanneita miehiä? Voivat olla katkeria eivätkä välttämättä valmiita uuteen suhteeseen. Kokeile vaihteeksi suunnilleen ikäistäsi seuraa. Saattavat olla valmiimpia sitoutumaan, kun elämäntilanne on erilainen.
Tämä viimeisin mies (36v) on tosiaan eronnut. Sen jälkeen ollut myös suhteessa. Sanoi minulle etsivänsä parisuhdetta, mutta ei se siltä tunnu.. Antaa välillä olettaa, että on kiinnostunut, viestittelee, haluaa tavata, mutta sitten taas on etäinen eikä koskaan tavatakaan. Paha mieli ja harmittaa, että menin jo kuvittelemaan kaikenlaista.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Tervetuloa aikuisuuteen :D Ihanne maailmaa ei ole.
Kyllä monilla aikuisilla on.
Outoa. Minustakin aina kiinnostuvat itseäni 20v vanhemmat miehet, ja jokainen on ollut ihan tosissaan lähdössä suhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tervetuloa aikuisuuteen :D Ihanne maailmaa ei ole.
Kyllä monilla aikuisilla on.
Mikä se ihannemaailma on?
Vierailija kirjoitti:
Tapaile hyvä nainen vain vähän itseäsi vanhempia miehiä. Jos olet itse 24 ja mies 35+, niin todennäköisyydet hyvälle parisuhteelle ovat todella huonot.
Toisekseen, helpoin tapa välttyä hyväksikäytöltä on se, ettei anna käyttää itseään hyväksi. Älä ota suhteeseen seksiä mukaan ennen kuin homma alkaa mennä jokseenkin vakavaksi. Jo tuolla karsit pois 90% pahimmista häntäheikeistä.
Miten niin? Totta kai jokainen nelikymppinen pitää tiukemmin kiinni kaksikymppisestä naisesta, kuin kukaan kaksikymppinen mies.
Vierailija kirjoitti:
N28
Tuli kyllä nettideiteissä huomattua, että lapsetonta 35v miestä pidetään outona ja heti tivataan "miksi sulla ei ole lapsia? "
M35
Itsekin lopetin, kun sain äijän naimisiin. Pitää pitää silmällä ettei joku räväkkä röökaaja vie mun miestä.
Vakavasti puhuen, oikeastikin moni fiksu, kiva ja nätti on vaan liian tylsä. Mielummin vähän rosoinen ja kiinnostava kuin joku jota on 13 tusinassa.