Mitä enää teen elämälläni iltaisin?
Ennen tuli syötyä herkkuja pari kertaa viikossa kera Netflixin, kun lapset nukkui ja mies ei ole kotona silloin.
Nykyään n. 1-2h päästä herkuttelusta alkaa sellainenkin ribulssoni ja oksetus, päänsärky ja vatsa tulee niin kipeäksi!
Mitähän ihmettä mä keksin illoiksi enää. Ja siis oikeasti mietin vaan, että mistähän tää herkuttelun jälkeinen huonovointisuus johtuu?
Kommentit (6)
Enemmän mä olisin huolissani tuollaisesta oireilusta kuin tekemisen puutteesta...
Vierailija kirjoitti:
Enemmän mä olisin huolissani tuollaisesta oireilusta kuin tekemisen puutteesta...
Heh, tää olikin osittain ihan huumorilla höystetty.
Mutta siis saatan syödä esim. vaikka pienen pitsan ja suklaalevystä puolet, tai esim. keskikokoisen sipsipussin. Ja sitten lähtee maha mylläämään.
Hiiva. Syy ja seuraus.
Yksi sana vaan: fluconazol.
No kai sitä Netflixiä voi katsoa ilman herkkujakin? Tai keksi muita herkkuja, vaikka juustoja tai vesimelonia tai mansikoita tai ruissipsejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh, tää olikin osittain ihan huumorilla höystetty.
Mutta siis saatan syödä esim. vaikka pienen pitsan ja suklaalevystä puolet, tai esim. keskikokoisen sipsipussin. Ja sitten lähtee maha mylläämään.
No miksi sä syöt tuollaista roskaa, jos kehosi selvästi ilmoittaa ettei se halua sitä?
Pitäisi tietää mitä ne herkut on joita syöt.