Hävettää ja masentaa kun annoin taas yhden miehen leikkiä tunteillani
Luovutan kohta rakkauden suhteen. Itse asiassa alan uskoa, ettei mitään tosirakkautta edes ole olemassa tässä maailmassa. Miehet elämässäni ovat yksi toisensa jälkeen vain käyttäneet hyväksi. Mistä tämä voi johtua kun en edes katsele niiden surullisen kuuluisten "alfojen" perään? Onko tämä nyt sitä todellisuutta ja olinkin vain naivi nuori tyttö koko elämän suhteen? Olen mielestäni kunnollinen nainen, herkkä, empaattinen, uskollinen ja nättikin. Silti kukaan ei koskaan rakastu minuun tosissaan. En halua enää pettyä, tulla satutetuksi ja hyväksikäytetyksi seksuaalisesti.
Masentaa ja ahdistaa niin paljon, etten jaksaisi tätä yksinäistä elämää enää.
Muita kohtalotovereita?
N24
Kommentit (111)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luovutan kohta rakkauden suhteen. Itse asiassa alan uskoa, ettei mitään tosirakkautta edes ole olemassa tässä maailmassa. Miehet elämässäni ovat yksi toisensa jälkeen vain käyttäneet hyväksi. Mistä tämä voi johtua kun en edes katsele niiden surullisen kuuluisten "alfojen" perään? Onko tämä nyt sitä todellisuutta ja olinkin vain naivi nuori tyttö koko elämän suhteen? Olen mielestäni kunnollinen nainen, herkkä, empaattinen, uskollinen ja nättikin. Silti kukaan ei koskaan rakastu minuun tosissaan. En halua enää pettyä, tulla satutetuksi ja hyväksikäytetyksi seksuaalisesti.
Muita kohtalotovereita?N24
Hakeudut vääränlaisten miesten seuraan - ehkäpä tietämättäsikin? Mistä löydät miehesi ja millaisia he ovat?
Kokeile myös etsiä seuraa joko vanhemmista, jotka ovat jo rehellisimpiä itselleenkin siitä, mitä haluavat tai herkistä nuoremmista, jotka eivät ole vielä paatuneet.
No sepä se kun olen vain tapaillut niitä vanhempia miehiä. Siis itseäni reilusti vanhempia (30-40v). Olen aina viehättynyt vanhemmista miehistä.. Olen ajatellut, että vanhemmilla miehillä on jalat maassa, ovat turvallisia, hyväkäytöksisiä sekä tietävät jo mitä elämältä haluavat.
Ap
Niin he tietävätkin :D Heillä on kokemuspohjaa mitä se elämä naisten kanssa on, eikä enää siihen ansaan mene.
Vierailija kirjoitti:
Sitä saa mitä tilaa. Naiset on itse pelanneet itsensä ulos parisuhde markkinoilta prinsessa harhoissaan ja diivailullaan. Mitäs katsotte miehiä lempeästi hymyillen nenän vartanne pitkin voimaantuneena? Mitä mies nykynaisella tekee? Ja mihin nykynainen tarvitsee prinssiä pelastamaan itseään? Kuten sanottu sukupuolet ei enää tarvi toisiaan kuin seksiin. Itse keksimämme ideologia.
Katkerasta tilityksestä saa aina hyvät naurut. Kiitos 😚
Sulla on nyt vähän väärä asenne. Ei se mies ole se elämän autuaaksi tekevä asia eikä saisi olla. Ei kenestäkään ihmisestä pidä olla sillä tavalla riippuvainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä saa mitä tilaa. Naiset on itse pelanneet itsensä ulos parisuhde markkinoilta prinsessa harhoissaan ja diivailullaan. Mitäs katsotte miehiä lempeästi hymyillen nenän vartanne pitkin voimaantuneena? Mitä mies nykynaisella tekee? Ja mihin nykynainen tarvitsee prinssiä pelastamaan itseään? Kuten sanottu sukupuolet ei enää tarvi toisiaan kuin seksiin. Itse keksimämme ideologia.
Kuten saa katkeruuskortinkin vetämisestä, kun kyvyt ei riittä tuomaan mitään uutta aiemmin sanottuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tälläinen nelikymppinen hyvässä parisuhteessa oleva naisen sitten on katkeroitunut?
Pitääkö sitten heittäytyä heikoksi ja avuttomaksi, että joku mies kokee minun tarvitsevan häntä? Ei sekään taida nykyisin toimia, miehet väheksyvät sellaisia naisia. En ole ap.
Vierailija kirjoitti:
Nainen ei saisi olla prinsessa, diivailija eikä saisi tarvita prinssiä. Pitäisi siis olla vahva eikä tarvita ketään. Kutenkin tämä miehettömyys on asia, josta saa syyttää sitä omaa ylenkatseisuuttaan. aika järjetön kommentti.
Olet vielä todella nuori. Tutustu itseesi paremmmin. Pohdi omia arvoja ja kaikkea sitä mitä elämältä haluat. Syvennä suhdetta itseesi. Tunnista omat rajasi. Lopeta onnen tai minkään muunkaan etsiminen itsesi ulkopuolelta.
Kun saavut niinikään sisäisyydessäsi tasapainoon ja olet löytänyt onnellisuuden avaimet itsestäsi ja omasta elämästäsi kumppanin etsiminen ja haluaminen katoaa. Omassa voimassa ja tasapainossa eläessä et enää haksahda miehiin samalla tavalla... Tunnet itsesi, oman arvosi ja olet onnellinen/ tyytyväinen itseesi ja itsessäsi, sekä olet kotona elämässäsi muutenkin. Tässä kohden on mahdollista, että juuri se sinulle sopiva (arvostava, rakastava) kumppani saapuu elämääsi, odottamatta.
Paradoksaalista, mutta totta.
Kaikkea hyvää sinulle! :)
N33
Ap, oletko tapaillut eronneita ja karanneita miehiä? Voivat olla katkeria eivätkä välttämättä valmiita uuteen suhteeseen. Kokeile vaihteeksi suunnilleen ikäistäsi seuraa. Saattavat olla valmiimpia sitoutumaan, kun elämäntilanne on erilainen.
Olet vielä todella nuori. Tutustu itseesi paremmmin. Pohdi omia arvoja ja kaikkea sitä mitä elämältä haluat. Syvennä suhdetta itseesi. Tunnista omat rajasi. Lopeta onnen tai minkään muunkaan etsiminen itsesi ulkopuolelta. Kun saavut niinikään tasapainoon ja olet löytänyt onnellisuuden avaimet itsestäsi ja omasta elämästäsi kumppanin etsiminen ja tahtominen katoaa. Omassa voimassa ja tasapainossa eläessä et enää retkahda miehiin samalla tavalla... Tunnet itsesi, oman arvosi ja olet onnellinen/ tyytyväinen itseesi, sekä olet kotona elämässäsi muutenkin. Tässä kohden on mahdollista, että juuri se sinulle sopiva (arvostava, rakastava) kumppani saapuu elämääsi, odottamatta.
Paradoksaalista, mutta totta.
Kaikkea hyvää sinulle! <3
N33
Sori, mutta suurin osa niistä miehistä ei ole leikkinyt tunteilla eikä käyttänyt sinua hyväksi. Ovat muuttaneet mielensä, kun ovat tajunneet, kuinka mahdottoman herkkä ja empaattinen - tai siis epävarma ja herkästi pettyvä sinä olet.
Seuraavilla yrityksillä kerro miehelle epävarmuudestasi ja peloistasi, mutta älä vastuuta miestä niistä. Lisäksi anna myös miehelle mahdollisuus olla suhteen alussa epävarma ja päättämätön. Varmuus tulee myöhemmin, jos mies on se oikea sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen ei saisi olla prinsessa, diivailija eikä saisi tarvita prinssiä. Pitäisi siis olla vahva eikä tarvita ketään. Kutenkin tämä miehettömyys on asia, josta saa syyttää sitä omaa ylenkatseisuuttaan. aika järjetön kommentti.
Kaksinaismoralismi.
En usko kyllä vanhojen haluavan nuorta vakavissaan. Kyllä sä tiedät mikä siellä mielessä on. Tosin niinhän se on nuoremmillakin. Suosittelisin nyt siirtymään nuorempiin ja pysymään kovana eli pidättäydyt jonkin aikaa. Katselet mitä tulee, et kiirehdi. On hyvä muistaa, ettei kaikki ole rehellisiä. Moni pyrkii hyväksikäyttämään.
Vierailija kirjoitti:
Muita kohtalotovereita?N24
Hei
Ensiksi olen pahoillani puolestasi, tiedän tuntemuksesi.
Toiseksi oletko ihan varma, että ei ole olleet alfoja? On meneillään yksi pitkä ketju, jossa 28v nainen on vähän samassa tilanteessa, joskin ei erityisen masentuneen oloisena. Mutta siinä ketjussa hän linkkasi kuvia mitä hän piti aika taviksina ja ketjun naiset myös, ja mitä muuta he olivat kuin ikäluokkansa alfa-komistuksia. Kulmikkaat leuat, miehekkäät kasvot jne. Mieskomeus on kokenut kovan inflation, kun naisille on netin myötä miesvalikoima kasvanut. OK-cupidin tutkimus lisäksi osoittaa, että naiset pitää komeina vain todella pientä osaa miehistä. Ja näillä miehillä on sitten varaa tehdä mitä mielii.
Vielä korostan, että olen pahoillani puolestasi, sillä tiedän että vastakkaiseen sukupuoleen pettyminen voi olla todella käänteentekevä asia elämässä. Se sysää katkeroitumisen tielle ja muuttaa ihmisen aika tavalla.
Mies: "Mulla on tylsää"
Nainen: "Mun täytyy nyt tehdä tää yks työjuttu, sitten voidaan tehdä taas jotain yhdessä"
M: "Mutku mullei oo mitään tekemistä"
N: "Katso vaikka telkkaria, eikös sieltä tule nyt jalkapalloa pitkin päivää"
M: "Se loppu jo ja nyt mä en keksi mitään, tuu panee"
N:"Mä en nyt kerkee, kun mun pitää saada tää työjuttu valmiiksi tänään. Pannaan siiten illemalla, jookos?"
M:"Mutku mä haluun panna nyt! Sä oot ihan tylsä. Jarin tyttöystävä antaa sen panna aina kun se haluu..."
N: "Huoh, mä en nyt kerkee, leiki vaikka mun tunteilla sen aikaa kun mä teen töitä"
......
......
M:"Ääääähääähäää...yhyyy...nää sun tunteet meni rikki, ne on ihan huonoja tunteita"
N:"Voi helvetti, sä rikoit mun tunteet, eikö sulle voi mitään antaa käsiin, kun kaikki pitää rikkoa"
M:"Ei se mun syy ollu, sulla on ihan tyhmät tunteet ja mä en enää halua leikkiä, mä lähden kotiin"
N (itsekseen): "Ei pitäis antaa miehen leikkiä tunteilla, hävettää...."
Valitset väärin. Ota sellainen mies, joka on muuten hyvä, mutta ei kelpaa naisille yleisesti ulkonäkönsä vuoksi
Vierailija kirjoitti:
Tämä! Jotkut romanttisuuteen taipuvat yksilöt tästä toki kärsivät, mutta näin käy kun naisille annetaan seksuaalinen vapaus. Alkaa heti haaremikäyttäytyminen ja naisten kasaantuminen vain huippuyksilöille. Mielummin ollaan osa haaremia, kuin betan ainoa. Naisten vika kyllä, mutta toisaalta luontaisen taipumuksen noudattaminen ja eihän voi periaatteessa leijonaakaan syyttää jos se syö ihmisen, koska se vain toteuttaa luontoaan.
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu.En osaa deittailla nykymaailmassa.Ihan kuin ei saisi koskaan itse toivoa ja tarvita mitään.En halua olla tunteettomien miesten patja.
En halua olla esine, joka pomitaan hyllystä. Mihin ihmiset tarvitsevat jonkin tinderin, ja muita "panosovelluksia".
Miksi emme osaa enää tutustua toisiimme ilman "sovelluksia"
Täyttä Pas#kaa koko vi#tun nykyaika.
Kiistämätön fakta on että naisilla on tapana valita vain miehiä jotka ovat heitä itseään tasokkaampia ja sellaisia jotka eivät ole tosimielellä liikenteessä.
Meanwhile me kunnolliset sitoutumishaluiset miehet ollaan niitä joita nainen ei koskaan valitse, kukaan ei meihin ihastu jne.
OIen reilusti yli vuoden jo yrittänyt etsiä naista johon voisi sitoutua mutta naisilta tulee vain pakkeja treffien jälkeen.