Hävettää ja masentaa kun annoin taas yhden miehen leikkiä tunteillani
Luovutan kohta rakkauden suhteen. Itse asiassa alan uskoa, ettei mitään tosirakkautta edes ole olemassa tässä maailmassa. Miehet elämässäni ovat yksi toisensa jälkeen vain käyttäneet hyväksi. Mistä tämä voi johtua kun en edes katsele niiden surullisen kuuluisten "alfojen" perään? Onko tämä nyt sitä todellisuutta ja olinkin vain naivi nuori tyttö koko elämän suhteen? Olen mielestäni kunnollinen nainen, herkkä, empaattinen, uskollinen ja nättikin. Silti kukaan ei koskaan rakastu minuun tosissaan. En halua enää pettyä, tulla satutetuksi ja hyväksikäytetyksi seksuaalisesti.
Masentaa ja ahdistaa niin paljon, etten jaksaisi tätä yksinäistä elämää enää.
Muita kohtalotovereita?
N24
Kommentit (111)
Vierailija kirjoitti:
Luovutan kohta rakkauden suhteen. Itse asiassa alan uskoa, ettei mitään tosirakkautta edes ole olemassa tässä maailmassa. Miehet elämässäni ovat yksi toisensa jälkeen vain käyttäneet hyväksi. Mistä tämä voi johtua kun en edes katsele niiden surullisen kuuluisten "alfojen" perään? Onko tämä nyt sitä todellisuutta ja olinkin vain naivi nuori tyttö koko elämän suhteen? Olen mielestäni kunnollinen nainen, herkkä, empaattinen, uskollinen ja nättikin. Silti kukaan ei koskaan rakastu minuun tosissaan. En halua enää pettyä, tulla satutetuksi ja hyväksikäytetyksi seksuaalisesti.
Muita kohtalotovereita?N24
Hakeudut vääränlaisten miesten seuraan - ehkäpä tietämättäsikin? Mistä löydät miehesi ja millaisia he ovat?
Kokeile myös etsiä seuraa joko vanhemmista, jotka ovat jo rehellisimpiä itselleenkin siitä, mitä haluavat tai herkistä nuoremmista, jotka eivät ole vielä paatuneet.
Sama juttu.En osaa deittailla nykymaailmassa.Ihan kuin ei saisi koskaan itse toivoa ja tarvita mitään.En halua olla tunteettomien miesten patja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hakeudut vääränlaisten miesten seuraan - ehkäpä tietämättäsikin? Mistä löydät miehesi ja millaisia he ovat?
Kokeile myös etsiä seuraa joko vanhemmista, jotka ovat jo rehellisimpiä itselleenkin siitä, mitä haluavat tai herkistä nuoremmista, jotka eivät ole vielä paatuneet.
No sepä se kun olen vain tapaillut niitä vanhempia miehiä. Siis itseäni reilusti vanhempia (30-40v). Olen aina viehättynyt vanhemmista miehistä.. Olen ajatellut, että vanhemmilla miehillä on jalat maassa, ovat turvallisia, hyväkäytöksisiä sekä tietävät jo mitä elämältä haluavat.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu.En osaa deittailla nykymaailmassa.Ihan kuin ei saisi koskaan itse toivoa ja tarvita mitään.En halua olla tunteettomien miesten patja.
Sama, tullaankohan me olemaan yksinäisiä sinkkuja vielä nelikymppisinä?
Älä vain kadota itsessäsi piirteitä jos olet herkkä tai empaattinen. Ole varautuneempi, tutustu ensin kunnolla siihen kumppaniin. Avaudu vasta sellaiselle, johon voit alkaa luottamaan. Hyppää sänkyyn vasta usean viikon-kuukauden tutustumisen jälkeen, ei heti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sepä se kun olen vain tapaillut niitä vanhempia miehiä. Siis itseäni reilusti vanhempia (30-40v). Olen aina viehättynyt vanhemmista miehistä.. Olen ajatellut, että vanhemmilla miehillä on jalat maassa, ovat turvallisia, hyväkäytöksisiä sekä tietävät jo mitä elämältä haluavat.
Ap
Oletkohan sä olet ollut liian sinisilmäinen, liian helposti pyöriteltävissä? Helppo pano? Onks ne olleet varattuja?
Oot varmaan liian hissu. Räväkät röökaajat vie miehet.
Ap on oikeasti parasta kumppanimatskua.
M
Noin siinä käy, kun kaikki naiset ovat niiden komeiden kundien perässä.
Vierailija kirjoitti:
Ap on oikeasti parasta kumppanimatskua.
M
Onko? Kuulostaa pikemminkin siltä, että vauhtia on piisannut. Uskotko siis, kun sanoo ettei "edes katsele niiden surullisen kuuluisten "alfojen" perään?"
Vierailija kirjoitti:
Noin siinä käy, kun kaikki naiset ovat niiden komeiden kundien perässä.
No en todellakaan ole.. Sitä paitsi mies voi olla monella tapaa viehättävä ja komea minun silmissäni. Voi olla, että olen sitten ollut liian sinisilmäinen. Ja mulla ei ole ollut kymmeniä seksikumppaneita elämäni aikana joten en kutsuisi itseäni helpoksi panoksi.
Ap
Tervetuloa aikuisuuteen :D Ihanne maailmaa ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Kertakäyttökulttuuri.
Se, että sukupuolet ei enää tarvitse toisiaan tullakseen toimeen on luonnut tälläisen kertakäyttökulttuurin, jossa jokainen tyydyttää niitä omia itsekäitä tarpeitaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos et halua olla tunteettomien miesten patja, niin miksi sitten olet. Älä alistu toiveisiin ainakaan seksin alueella , kun et halua. Kuka haluaa vaimokseen kaikkien patjan.
Nänänänänänänänä
Nänänänänänänänä
Jänniiiis!
Ehkä teillä ei ole oikeasti ollut mitään yhteistä vaan miehet ovat vaan tykästyneet nuoreen lihaan ja olet ollut heistä kiinnostunut. Kumppanin löytäminen ei ole helppoa ja kaikilla ei käy flaxi. Voisit kokeilla tutustua oman ikäisiin, joilla suurin piirtein samanlainen elämänpiiri ja yhteisiä kiinnostuksen kohteita?
Ehkä olet liian herkkä ja empaattinen. Sellaisia usein käytetään helposti hyväksi. Valitettavasti.