Hävettää ja masentaa kun annoin taas yhden miehen leikkiä tunteillani
Luovutan kohta rakkauden suhteen. Itse asiassa alan uskoa, ettei mitään tosirakkautta edes ole olemassa tässä maailmassa. Miehet elämässäni ovat yksi toisensa jälkeen vain käyttäneet hyväksi. Mistä tämä voi johtua kun en edes katsele niiden surullisen kuuluisten "alfojen" perään? Onko tämä nyt sitä todellisuutta ja olinkin vain naivi nuori tyttö koko elämän suhteen? Olen mielestäni kunnollinen nainen, herkkä, empaattinen, uskollinen ja nättikin. Silti kukaan ei koskaan rakastu minuun tosissaan. En halua enää pettyä, tulla satutetuksi ja hyväksikäytetyksi seksuaalisesti.
Masentaa ja ahdistaa niin paljon, etten jaksaisi tätä yksinäistä elämää enää.
Muita kohtalotovereita?
N24
Kommentit (111)
Mä kokeilin Tinderiä ja se oli ihan kamala kokemus. Siellä tuli vaan yhden yön seksiehdotuksia. Poistin sovelluksen ja menetin uskon miehiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapaile hyvä nainen vain vähän itseäsi vanhempia miehiä. Jos olet itse 24 ja mies 35+, niin todennäköisyydet hyvälle parisuhteelle ovat todella huonot.
Toisekseen, helpoin tapa välttyä hyväksikäytöltä on se, ettei anna käyttää itseään hyväksi. Älä ota suhteeseen seksiä mukaan ennen kuin homma alkaa mennä jokseenkin vakavaksi. Jo tuolla karsit pois 90% pahimmista häntäheikeistä.
Miten niin? Totta kai jokainen nelikymppinen pitää tiukemmin kiinni kaksikymppisestä naisesta, kuin kukaan kaksikymppinen mies.
Paitsi ettei pidä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapaile hyvä nainen vain vähän itseäsi vanhempia miehiä. Jos olet itse 24 ja mies 35+, niin todennäköisyydet hyvälle parisuhteelle ovat todella huonot.
Toisekseen, helpoin tapa välttyä hyväksikäytöltä on se, ettei anna käyttää itseään hyväksi. Älä ota suhteeseen seksiä mukaan ennen kuin homma alkaa mennä jokseenkin vakavaksi. Jo tuolla karsit pois 90% pahimmista häntäheikeistä.
Miten niin? Totta kai jokainen nelikymppinen pitää tiukemmin kiinni kaksikymppisestä naisesta, kuin kukaan kaksikymppinen mies.
"
Tämä viimeisin mies (36v) on tosiaan eronnut. Sen jälkeen ollut myös suhteessa. Sanoi minulle etsivänsä parisuhdetta, mutta ei se siltä tunnu.. Antaa välillä olettaa, että on kiinnostunut, viestittelee, haluaa tavata, mutta sitten taas on etäinen eikä koskaan tavatakaan. Paha mieli ja harmittaa, että menin jo kuvittelemaan kaikenlaista.
Ap"
Paitsi ettei ilmeisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luovutan kohta rakkauden suhteen. Itse asiassa alan uskoa, ettei mitään tosirakkautta edes ole olemassa tässä maailmassa. Miehet elämässäni ovat yksi toisensa jälkeen vain käyttäneet hyväksi. Mistä tämä voi johtua kun en edes katsele niiden surullisen kuuluisten "alfojen" perään? Onko tämä nyt sitä todellisuutta ja olinkin vain naivi nuori tyttö koko elämän suhteen? Olen mielestäni kunnollinen nainen, herkkä, empaattinen, uskollinen ja nättikin. Silti kukaan ei koskaan rakastu minuun tosissaan. En halua enää pettyä, tulla satutetuksi ja hyväksikäytetyksi seksuaalisesti.
Muita kohtalotovereita?N24
Hakeudut vääränlaisten miesten seuraan - ehkäpä tietämättäsikin? Mistä löydät miehesi ja millaisia he ovat?
Kokeile myös etsiä seuraa joko vanhemmista, jotka ovat jo rehellisimpiä itselleenkin siitä, mitä haluavat tai herkistä nuoremmista, jotka eivät ole vielä paatuneet.
No sepä se kun olen vain tapaillut niitä vanhempia miehiä. Siis itseäni reilusti vanhempia (30-40v). Olen aina viehättynyt vanhemmista miehistä.. Olen ajatellut, että vanhemmilla miehillä on jalat maassa, ovat turvallisia, hyväkäytöksisiä sekä tietävät jo mitä elämältä haluavat.
Ap
Minäkin olen haksahtanut kuvittelemaan, että itseäni vaikkapa kymmenen vuotta vanhemmat miehet olisivat tasapainoisempia ja turvallisempia kuin itseni ikäiset. Mutta vielä mitä! Minulle on osunut niitä, jotka ovat tasaista elämää pitkässä parisuhteessa vietettyään päättäneet nyt edellisestä erottuaan "etsiä itsensä" ja "alkaa todella nauttia elämästä", mikä ilmenee kukasta kukkaan hyppimisenä ja toisten tunteilla leikkimisenä. Huokaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muita kohtalotovereita?N24
Hakeudut vääränlaisten miesten seuraan - ehkäpä tietämättäsikin? Mistä löydät miehesi ja millaisia he ovat?
Kokeile myös etsiä seuraa joko vanhemmista, jotka ovat jo rehellisimpiä itselleenkin siitä, mitä haluavat tai herkistä nuoremmista, jotka eivät ole vielä paatuneet.
No sepä se kun olen vain tapaillut niitä vanhempia miehiä. Siis itseäni reilusti vanhempia (30-40v). Olen aina viehättynyt vanhemmista miehistä.. Olen ajatellut, että vanhemmilla miehillä on jalat maassa, ovat turvallisia, hyväkäytöksisiä sekä tietävät jo mitä elämältä haluavat.
Ap
Minäkin olen haksahtanut kuvittelemaan, että itseäni vaikkapa kymmenen vuotta vanhemmat miehet olisivat tasapainoisempia ja turvallisempia kuin itseni ikäiset. Mutta vielä mitä! Minulle on osunut niitä, jotka ovat tasaista elämää pitkässä parisuhteessa vietettyään päättäneet nyt edellisestä erottuaan "etsiä itsensä" ja "alkaa todella nauttia elämästä", mikä ilmenee kukasta kukkaan hyppimisenä ja toisten tunteilla leikkimisenä. Huokaus.
Tätä se varmaan valitettavasti onkin. Hävettää, että itse lähden aina täysillä mukaan kun tapaan mielenkiintoisen ja kivan miehen. Kuitenkin siinä on toisella ihan muut intressit mielessä ja varmaan monta naista jonossa.
Missä niitä kunnollisia yhden naisen miehiä voi tavata? Työpaikallani suurin osa on naisia tai sitten jo naimisissa olevia miehiä.. Baareissa ja Tinderissä on vaan niitä seksin perässä juoksijoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot varmaan liian hissu. Räväkät röökaajat vie miehet.
Vakavasti puhuen, oikeastikin moni fiksu, kiva ja nätti on vaan liian tylsä. Mielummin vähän rosoinen ja kiinnostava kuin joku jota on 13 tusinassa.
Eli siinä se taas tuli. Naiset valitsevat mieluummin jonkun "rosoisen" ja "jännän" - sitten petytään pettämiseen ja muuhun huonoon kohteluun. Hohhoijaa tätä touhua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot varmaan liian hissu. Räväkät röökaajat vie miehet.
Vakavasti puhuen, oikeastikin moni fiksu, kiva ja nätti on vaan liian tylsä. Mielummin vähän rosoinen ja kiinnostava kuin joku jota on 13 tusinassa.
Eli siinä se taas tuli. Naiset valitsevat mieluummin jonkun "rosoisen" ja "jännän" - sitten petytään pettämiseen ja muuhun huonoon kohteluun. Hohhoijaa tätä touhua.
Tässähän oli kyse miehistä jotka valitsee mieluummin jännänaisen kuin kiltin, herkän ja uskollisen.
Oot hakenu väärästä paikasta tai vääränlaista ukkoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitset väärin. Ota sellainen mies, joka on muuten hyvä, mutta ei kelpaa naisille yleisesti ulkonäkönsä vuoksi
Miksei sellainen mies ota naista, joka on muuten hyvä mutta ei kelpaa miehille ulkonäkönsä vuoksi?
Koska sellaiset miehet ei pysty noin vain ottamaan naista. Nainen on aina se, joka hyväksyy miehen.
Ei pidä aina paikkaansa jos mies on haluttu, eli komea ja muutenkin hyvä pakkaus.
Vierailija kirjoitti:
Missä niitä kunnollisia yhden naisen miehiä voi tavata? Työpaikallani suurin osa on naisia tai sitten jo naimisissa olevia miehiä.. Baareissa ja Tinderissä on vaan niitä seksin perässä juoksijoita.
Niinpä niin. Baareissa on ihan kivoja sinkkumiehiä ja varmaan tinderissäkin. Tietysti jos haet sitä top tier alpha adonista, niin karsit suoraan 95% ehdokkaista pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä niin. Baareissa on ihan kivoja sinkkumiehiä ja varmaan tinderissäkin. Tietysti jos haet sitä top tier alpha adonista, niin karsit suoraan 95% ehdokkaista pois.
Minkälainen on alfa adonis? Mä ainakin huitasen Tinderissä heti vasemmalle ne itseäni paljon tasokkaammat miehet, eli selkeästi todella komeat ja hyväkroppaiset sekä jossain korkeassa asemassa olevat. Olen nätti, mutta tiedän kyllä etten ole läheskään sitä tasoa mitä nämä komistukset hakevat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitset väärin. Ota sellainen mies, joka on muuten hyvä, mutta ei kelpaa naisille yleisesti ulkonäkönsä vuoksi
Miksei sellainen mies ota naista, joka on muuten hyvä mutta ei kelpaa miehille ulkonäkönsä vuoksi?
Koska sellaiset miehet ei pysty noin vain ottamaan naista. Nainen on aina se, joka hyväksyy miehen.
Ei pidä aina paikkaansa jos mies on haluttu, eli komea ja muutenkin hyvä pakkaus.
Eli toisinsanoen jos useampi nainen on ihastunut/rakastunut/haluaa tämän saman miehen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen on alfa adonis? Mä ainakin huitasen Tinderissä heti vasemmalle ne itseäni paljon tasokkaammat miehet, eli selkeästi todella komeat ja hyväkroppaiset sekä jossain korkeassa asemassa olevat. Olen nätti, mutta tiedän kyllä etten ole läheskään sitä tasoa mitä nämä komistukset hakevat.
En tiedä mihin suuntaan pitää pyyhkäistä, mutta mikä estää ottamasta adonikseen yhteyttä? Joku adonis vois vaikka lämmetäkin.
Vierailija kirjoitti:
Täällä minäkin istun yksinäisenä ja surullisena perjantai-iltana..
N25
Sama.. Oikein odotan jo arkea, että pääsen paiskimaan töitä tietokoneelle. Saisi hetkeksi pahan mielen ja yksinäisyyden työnnettyä syrjään.
Vierailija kirjoitti:
Jos tilanne toistuu kerta toisensa jälkeen, kuten aloituksessa sanot, niin silloin toteutat kaavaa. Sen rikkoaksesi tee lista niistä ominaisuuksista, jotka löytyvät näistä tunteillasi leikkineistä miehistä. Mikä heitä yhdistää, mitä samaa heissä on. Äläkä ole valikoiva listasi kanssa, vaan laitat sinne kaikkea mahdollista, myös epäolennaista. Et voi nimittäin etukäteen tietää mikä muuttuukin olennaiseksi, kun lista valmistuu.
Sitten tarvitaan analysointikykyä, jota ei ikävä kyllä kaikilta löydy. Jos et ole analyyttinen ihminen, niin etsi sellainen käsiisi. Jos et saa analyysiä muodostettua, niin sitten vain välttelet miehissä kaikkia niitä juttuja, joita listasta löytyy. Ja näin elämäsi muuttuu.
Tämä on hyvä neuvo. Luulen myös, ettei hyvä mies ole iästä kiinni. Toiset eivät vaan ole sopivia kumppaneita, ovat sitten minkä ikäisiä tahansa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mihin suuntaan pitää pyyhkäistä, mutta mikä estää ottamasta adonikseen yhteyttä? Joku adonis vois vaikka lämmetäkin.
Oikealle on sydän, vasemmalle torjunta. Miksi koittaa niitä alfoja kun se on ihan turhaa? En sentään ihan idiootti masokisti ole.
Katselet ja vinggut miehiä, alfettoja kuitenkin tietyllä asenteella, saat sitten mitä saatkin, tietyllä asenteella.
Leikitkö passattavaa rinsessaa, sormiä näpäyttämällä yritätä miehiä, muutaman vapauttavan juoman ja iskuyrityksen jälkeen paljastuu se panemistarve, siis aito iitsesi. Itket kun et kestä jos ei ole miestä. Kun ei arvot kohtaa yrität sitten sitä muiden syyksi.
Monella naikkosella jotka kirkuvat ongelmiaan miesten perässä tapaan "olet liian vanha /väärä minulle (vaikkei kohteesi ole kysynyt peräänsä mankumaan, varsinkin rajoittuneella ajatusmaailmalla ja itsekeskeisellä, selfie katsomuksellaan) piisaa ongelmia joita luulot pitää yllä hamaan ties mihin asti, on todellakin ongelma.
Toisaalta olet ehkä kuitenkin aito mutta idioottikäsitysten kanssa jotka eivät kohtaa ehkäpä kommunikointitaitojen vähyyden tei edellä mainitun takia.
Sitten on vielä sellaisia jotka päätä mustasukkaisesti muiden muiden asioihin aukomalla jo riitelevät nykyisensä ja exänsäkin kanssa, tai sitten ovat yhtä lapsellisia kuin pikku tyttö omasta ärsyryksestään särkyneenä.
Hyi.
Olen kaveripiirissä huomannut, että parisuhteen etsimällä etsiminen ja jotenkin oletus siitä, että vasta puoliso tekee elämästä hyvää johtaa siihen, että niillä tunteilla leikitään ja parisuhteet ovat huonoja. Uskon vakaasti siihen, että ollakseen jonkun kanssa onnellinen on osattava olla myös yksin onnellinen. Olen ollut sinkkuna reilun vuoden ja tyytyväinen elämääni. Viihdyn omassa seurassa, elämäni on hyvää näin ja kaipaan paljon omaa aikaa. Jos vastaan tulee joku, jonka kanssa elämä on mukavaa ja hyvää, en ole parisuhdetta vastaan. En kuitenkaan tarvitse sitä miestä jotta olisin onnellinen. Ei siis ole mitään tarvetta rynnätä suhteeseen heti, kun siihen olisi mahdollisuus vain siksi, että pelkää olla yksin.
Teininä en seurustellut, lukiossa en seurustellut, yliopistossa en seurustellut. Ensimmäinen parisuhde ikävuosina 24–28. Nyt ehkä jotain potentiaalista, mutta vielä on ihan liian aikaista sanoa. Ei tässä kuitenkaan mikään kiire ole. Pakit olen antanut sellaisille miehille, jotka epätoivoisesti kaipaavat parisuhdetta. Silloin tiedän, että kumppani lastaa minulle todella kovat odotukset ja tulee pettymään kun se nainen ei automaattisesti tee onnelliseksi.
Täällä minäkin istun yksinäisenä ja surullisena perjantai-iltana..
N25