Mies, miten käyttäydyt kiinnostavan naisen/ihastuksesi lähellä?
Kommentit (953)
Vierailija kirjoitti:
(+ osa naisista osaa olla melkos tylyjä, vaikka itse olisi kuinka asiallinen).
M30
Sitä varten itse tulee aina vedettyä se pieni rohkaisuryyppy. Pienessä nousuhumalassa ei toisten haistattelut ja torjumiset viillä lähellekään niin pahasti mutta silti keskustelu ja järjenkäyttö vielä sujuu. Kukaan ei ole ikinä lähestynyt minua missään vaiheessa elämää. Ei ikinä. Varmaan siksi että näytän paljon siltä Disneyn Herkuleksen pukkimieheltä. Mutta noin parilla naisella sadasta käy tuuri, joten ne sosiaaliset- ja puheenlahjat tuovat ainakin sen kahden prosentin onnistumismahdollisuuden jossei muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M30Sitä varten itse tulee aina vedettyä se pieni rohkaisuryyppy. Pienessä nousuhumalassa ei toisten haistattelut ja torjumiset viillä lähellekään niin pahasti mutta silti keskustelu ja järjenkäyttö vielä sujuu. Kukaan ei ole ikinä lähestynyt minua missään vaiheessa elämää. Ei ikinä. Varmaan siksi että näytän paljon siltä Disneyn Herkuleksen pukkimieheltä. Mutta noin parilla naisella sadasta käy tuuri, joten ne sosiaaliset- ja puheenlahjat tuovat ainakin sen kahden prosentin onnistumismahdollisuuden jossei muuta.
Seuraavana päivänä kyllä sitten on niistä lähestymisistä hyvät morkkikset rohkaisuryyppyjen jäljiltä.
M35
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M30Sitä varten itse tulee aina vedettyä se pieni rohkaisuryyppy. Pienessä nousuhumalassa ei toisten haistattelut ja torjumiset viillä lähellekään niin pahasti mutta silti keskustelu ja järjenkäyttö vielä sujuu. Kukaan ei ole ikinä lähestynyt minua missään vaiheessa elämää. Ei ikinä. Varmaan siksi että näytän paljon siltä Disneyn Herkuleksen pukkimieheltä. Mutta noin parilla naisella sadasta käy tuuri, joten ne sosiaaliset- ja puheenlahjat tuovat ainakin sen kahden prosentin onnistumismahdollisuuden jossei muuta.
Kerran haastateltiin miestä jolla oli ollut satoja naisia. Taktiikka oli yksinkertainen, eli kysyy niin kauan että onnistuu. Miehellä oli kai kehittynyt rautainen kyky ottaa torjuntoja vastaan. Sitä se vaatii myös jos haluaa suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun jalkani ryhtyi vapisemaan jännityksestä jo kävely tuotti vaikeuksia.Oli päästävä istumaan.Hulluna Häneen olen vieläkin. M62v.
Niin Se jalka....
Jalkani,ei jalka.Se jalka sit aikanaan jotain muuta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy myöntää että mulla on vähän samanlaista käytöstä kuin naisillakin eli tiettyjä naisia en uskalla lähestyä ollenkaan kun pelkään sekoilevani sanoissani ja käytöksessäni. Ja sitten tietenkin ajattelen myös että he eivät voisi kuitenkaan kiinnostua minusta joten miksi edes toisin kiinnostustani ilmi.
Ihana tunnustus. Miksihän aina jankutetaan, että kiinnostunut mies ei jätä aloitetta tekemättä ja ujous on vain tekosyitä? Itsellä tulee kynnys tehdä aloite miesten suuntaan tuon jankutuksen takia, koska oletan että aloitteettomuus sitten tosiaan on yhtä kuin epäkiinnostus.
Ujous on pelkästään suloinen, inhimillinen piirre ihmisessä! ❤️
Eikä ole, jos ihmiset eivät sitten uskalla kohdata toisiaan, vaan jokainen elää sitten riuduttavassa yksinäisyydessä!! Se on ainoastaan TYHMÄÄ!!!
Eipä ainakaan tule nolatuksi kun pitää omana tietonaan.
M35
Tiedätkö, tutkimusten mukaan kuolinvuoteellaan ihmiset harmittelevat kaikkein eniten sellaisia asioita, mitä eivät olleet tehneet vaikka olisivat halunneet.
Mutta sitten se on jo myöhäistä, kun suurinpiirtein elämätön elämä on ohi.
Tiedän, mutta en aio silti muuttaa toimintaa asian suhteen. Kynnys on liian suuri.
M35
Mitä jos kävisit juttelemassa terveysasemallasi vaikka psykiatr.hoitajan kanssa. Olet sentään jo 35-vuotias mies ja noin äärimmäisen ujo.
Ei se varmaan pahaakaan tekisi, tiedän monia, jotka ovat saaneet apua tätä kautta.
Olisi surullista, että elämäsi jäisi niin rajoittuneeksi ujoutesi takia, kyllä keinoja aina on. Vaikka terapia tai kevyt lääkitys ym ym.
No en kyllä ajatellut mennä. Ei ole mun milelestä sellainen asia jota pitäisi alkaa lääkärin kanssa keskustelemaan.
M35
Mä voisin tutustua sinuun.
N39
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ongelma tässä kaikessa on se että kun kumpikin sukupuoli toivoo että vastakkainen sukupuoli tekisi aloitteen niin kuvittelevat mielessään joku kiira korpi tai arthur borges olisi se aloitteen tekijä.
Todellisuudessa se menee niin että aloitteet tulevat lähes aina siltä "ei todellakaan!"-tapaukselta.
Muistan kun kerran sain kahvipyynnön tekstarilla luokan epäviehättävimmältä naiselta, siinä vaiheessa kun olet jo valmiiksi äärimmäisen epätoivoinen ja siltikään et pysty kelpuuttamaan noin epäviehättävää naista niin ei tiedä itkeäkö vai nauraa.
Siis et ollutkaan äärimmäisen epätoivoinen, kun et antanut tytölle mahdollisuutta tutustua. Tuossa se ongelma juuri on, kuten sanoitkin, eli tavoitellaan kuuta taivaalta, vaikka pitäisi tyytyä perunaan pellosta, tai sitten olla yksin.
Mielummin sitä kuolee nälkään kuin syö paskaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy myöntää että mulla on vähän samanlaista käytöstä kuin naisillakin eli tiettyjä naisia en uskalla lähestyä ollenkaan kun pelkään sekoilevani sanoissani ja käytöksessäni. Ja sitten tietenkin ajattelen myös että he eivät voisi kuitenkaan kiinnostua minusta joten miksi edes toisin kiinnostustani ilmi.
Ihana tunnustus. Miksihän aina jankutetaan, että kiinnostunut mies ei jätä aloitetta tekemättä ja ujous on vain tekosyitä? Itsellä tulee kynnys tehdä aloite miesten suuntaan tuon jankutuksen takia, koska oletan että aloitteettomuus sitten tosiaan on yhtä kuin epäkiinnostus.
Eikä ole, jos ihmiset eivät sitten uskalla kohdata toisiaan, vaan jokainen elää sitten riuduttavassa yksinäisyydessä!! Se on ainoastaan TYHMÄÄ!!!
M35
Tiedätkö, tutkimusten mukaan kuolinvuoteellaan ihmiset harmittelevat kaikkein eniten sellaisia asioita, mitä eivät olleet tehneet vaikka olisivat halunneet.
Tiedän, mutta en aio silti muuttaa toimintaa asian suhteen. Kynnys on liian suuri.
M35
Mitä jos kävisit juttelemassa terveysasemallasi vaikka psykiatr.hoitajan kanssa. Olet sentään jo 35-vuotias mies ja noin äärimmäisen ujo.
Ei se varmaan pahaakaan tekisi, tiedän monia, jotka ovat saaneet apua tätä kautta.
Olisi surullista, että elämäsi jäisi niin rajoittuneeksi ujoutesi takia, kyllä keinoja aina on. Vaikka terapia tai kevyt lääkitys ym ym.
No en kyllä ajatellut mennä. Ei ole mun milelestä sellainen asia jota pitäisi alkaa lääkärin kanssa keskustelemaan.
M35
N39
Sinun pitää laittaa joku yhteystieto tänne jotta sinuun voi tutustua. Esimerkiksi sähköposti jonka olet luonut vain tätä varten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ongelma tässä kaikessa on se että kun kumpikin sukupuoli toivoo että vastakkainen sukupuoli tekisi aloitteen niin kuvittelevat mielessään joku kiira korpi tai arthur borges olisi se aloitteen tekijä.
Todellisuudessa se menee niin että aloitteet tulevat lähes aina siltä "ei todellakaan!"-tapaukselta.
Muistan kun kerran sain kahvipyynnön tekstarilla luokan epäviehättävimmältä naiselta, siinä vaiheessa kun olet jo valmiiksi äärimmäisen epätoivoinen ja siltikään et pysty kelpuuttamaan noin epäviehättävää naista niin ei tiedä itkeäkö vai nauraa.
Siis et ollutkaan äärimmäisen epätoivoinen, kun et antanut tytölle mahdollisuutta tutustua. Tuossa se ongelma juuri on, kuten sanoitkin, eli tavoitellaan kuuta taivaalta, vaikka pitäisi tyytyä perunaan pellosta, tai sitten olla yksin.
Mielummin sitä kuolee nälkään kuin syö paskaa
Se on ihan ok, kunhan ei sitten itse ala syyttelemään naisia mistään prinsessaunelmissa elämisestä.
Viimeksi yhden miehen taktiikka oli olla tosi suora ja vähän päällekäyvä ja se oli outoa kyllä, todella kiihottavaa. Että S jos luet tätä, olisinpa suudellut!
Miehet! Kuulostaako tämä ihastukselta?
Tutustuin hiljattain kivaan mieheen kaveriporukan kautta.
Hän mm. änkyttää välillä kun puhuu minulle(silleen kunnolla) vaikka on tosi sosiaalinen, enkä kuule samaa kun hän puhuu muiden(miesten tai naisten kanssa). Sitten hän tuijottaa ja joskus jos hän juttelee jonkun muun kanssa, hän saattaa jäädä pitkäksi aikaa tuijottaan minua niin että keskustelukumppani joutuu tenttaamaan että "haloo kuulitko?"
Hän myös kyselee kaikkia juttuja minulta(missä asun, onko poikaystävää jne..) ja käyttäytyy muutenkin tosi mukavasti.
Hän on kyllä varattu, mutta tyttöystävä ei hengaile kanssamme, sillä hän asuu muualla.
Vierailija kirjoitti:
Saakeli miten epäreilua ja tyhmää elämä on :D nainen tekee lähes kaikkensa nähdäkseen ihastuksensa jatkuvasti ja yrittämällä yrittää ”vahingossa” törmätä koko ajan ja samaan aikaan mies välttelee kohtaamista :D
Kyllä meissä naisissakin on välttelijöitä! Etkö lukenut sitä vastaketjua?
Hei nyt tulee aika henkkoht kysymys miehille, mutta tässä on mainittu erektio sen verran monesti että on vain pakko udella... Reagoiko miesten penis aina ihastuttavaan naiseen? Kaikilla miehillä siis seisoo ihastuksen läsnäollessa? Aika kiihottavaa.
Linkkaisko joku sen vastaketjun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saakeli miten epäreilua ja tyhmää elämä on :D nainen tekee lähes kaikkensa nähdäkseen ihastuksensa jatkuvasti ja yrittämällä yrittää ”vahingossa” törmätä koko ajan ja samaan aikaan mies välttelee kohtaamista :D
Hei nyt tulee aika henkkoht kysymys miehille, mutta tässä on mainittu erektio sen verran monesti että on vain pakko udella... Reagoiko miesten penis aina ihastuttavaan naiseen? Kaikilla miehillä siis seisoo ihastuksen läsnäollessa? Aika kiihottavaa.
Vaikea sanoa muiden puolesta mutta, ei.
Tuossa se vastaketju:
https://www.vauva.fi/keskustelu/3193018/nainen-miten-kayttaydyt-kiinnos…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei aina, mutta varmasti useammin kuin muiden naisten seurassa, kun ajatukset liikkuvat siihen suuntaan herkemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M35
M35
M35
N39
Mutta missä on M35? Aina muuten paikalla paitsi silloin kun tarvitaan..
Vierailija kirjoitti:
Niin totta! Kuinkakohan monta kertaa olen hengaillut ihan ajan kanssa siinä kaupassa, missä olen muutaman kerran ihastukseeni törmännyt? Enkä ole edes mikään nuori tyttönen, vaan ihan aikuinen nainen...
Viime kerralla kun ihastukseni siellä näin, jutteli mies minulle pienesti hymyillen muutaman sanan. Tai oikeastaan hän vastasi parilla sanalla hyvin neutraaleihin ja hyväntuulisiin mitä sinulle kuuluu -tyyppisiin kysymyksiini, sanoi, että oli mukava jutella ja juoksi kassajonoon. Sieltä jonosta hän loi pitkän vakavan katseen minuun ja kun yritin avata vielä keskustelua, niin hän pinkaisi ohitseni kuin hirvi. Oliko tuo sitten ihastusta vai inhoa, se jäi täysin arvoitukseksi, mutta enpä kyllä enää uskalla hänen kanssaan keskustelua aloittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M35
M35
M35
N39
Mutta missä on M35? Aina muuten paikalla paitsi silloin kun tarvitaan..
Paikalla. Veikkaan, että n39 on pk-seudulta.
M35
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin totta! Kuinkakohan monta kertaa olen hengaillut ihan ajan kanssa siinä kaupassa, missä olen muutaman kerran ihastukseeni törmännyt? Enkä ole edes mikään nuori tyttönen, vaan ihan aikuinen nainen...
Viime kerralla kun ihastukseni siellä näin, jutteli mies minulle pienesti hymyillen muutaman sanan. Tai oikeastaan hän vastasi parilla sanalla hyvin neutraaleihin ja hyväntuulisiin mitä sinulle kuuluu -tyyppisiin kysymyksiini, sanoi, että oli mukava jutella ja juoksi kassajonoon. Sieltä jonosta hän loi pitkän vakavan katseen minuun ja kun yritin avata vielä keskustelua, niin hän pinkaisi ohitseni kuin hirvi. Oliko tuo sitten ihastusta vai inhoa, se jäi täysin arvoitukseksi, mutta enpä kyllä enää uskalla hänen kanssaan keskustelua aloittaa.
Mulle kävi niin että törmäsin ihastukseeni myös kaupassa. Oli kassajonossa mun edellä (meidän välissä oli pari asiakasta). Huomasi mut jo jonossa ja tervehdittiin (ollaan ns hyvän päivän tuttuja) Mies jäi kuitenkin "odottamaan" mua ostoksiensa kanssa (pari ostosta) kassan päähän. Nosteli tavaroitaan hihnalta taskuihinsa kui hidastetussa filmissä ja seurasi mua. Maksoin ja pakkasin ostokset ja lähdettiin siitä sit yhdessä ulos. (Hän siis seisoi koko tämän ajan siinä kassan jälkeen) Vähä jotain sanoja vaihdeltiin siinä samalla, kysyin miten menee, oliko raskas työpäivä jne. Pihalla sit sanottiin heit ja lähdettiin eri suuntiin. Mietityttää vaan tälläinen käytös et miksi? Ihastusta muhun myös vai oliko mies jotenkin "kohtelias" kun jäi odottamaan mua 🤔 Vai onko toiveajattelua et merkitsisin myös miehelle jotain. Ollaan siis vaihdettu pitkiä katseita aina kun nähty.. Mut itse en miehen asemassa olisi jäänyt odottamaan esim häntä enkä ketään hyvän päivän tuttua. Ystävääni ehkä olisin jäänyt jonka kanssa olis ollu kiva vaihtaa kuulumisia.
Omalla kohdallani ei vain kiinnostus oikein taida välittyä ja tilaisuus jutellakin menee monasti ohi empiessä. Varsinkin kysyminen mahdollisuudesta treffeille tai ylipäätään toiste tapaamiseen on ongelma, kun hieman pelkää sitä kelpaamattomuuden tunnetta joka torjutuksi tulemisesta syntyy (+ osa naisista osaa olla melkos tylyjä, vaikka itse olisi kuinka asiallinen).
M30