Mies, miten käyttäydyt kiinnostavan naisen/ihastuksesi lähellä?
Kommentit (953)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
(+ osa naisista osaa olla melkos tylyjä, vaikka itse olisi kuinka asiallinen).
M30Sitä varten itse tulee aina vedettyä se pieni rohkaisuryyppy. Pienessä nousuhumalassa ei toisten haistattelut ja torjumiset viillä lähellekään niin pahasti mutta silti keskustelu ja järjenkäyttö vielä sujuu. Kukaan ei ole ikinä lähestynyt minua missään vaiheessa elämää. Ei ikinä. Varmaan siksi että näytän paljon siltä Disneyn Herkuleksen pukkimieheltä. Mutta noin parilla naisella sadasta käy tuuri, joten ne sosiaaliset- ja puheenlahjat tuovat ainakin sen kahden prosentin onnistumismahdollisuuden jossei muuta.
Kerran haastateltiin miestä jolla oli ollut satoja naisia. Taktiikka oli yksinkertainen, eli kysyy niin kauan että onnistuu. Miehellä oli kai kehittynyt rautainen kyky ottaa torjuntoja vastaan. Sitä se vaatii myös jos haluaa suhteen.
Itse olen oppinut, että jos sanotaan ei niin se on ei. Eihän kukaan tykkää kun joku vaan jankkaa ja jankkaa samaa asiaa, vaikka on jo sanottu ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saakeli miten epäreilua ja tyhmää elämä on :D nainen tekee lähes kaikkensa nähdäkseen ihastuksensa jatkuvasti ja yrittämällä yrittää ”vahingossa” törmätä koko ajan ja samaan aikaan mies välttelee kohtaamista :D
Kyllä meissä naisissakin on välttelijöitä! Etkö lukenut sitä vastaketjua?
Hei nyt tulee aika henkkoht kysymys miehille, mutta tässä on mainittu erektio sen verran monesti että on vain pakko udella... Reagoiko miesten penis aina ihastuttavaan naiseen? Kaikilla miehillä siis seisoo ihastuksen läsnäollessa? Aika kiihottavaa.
Ei aina, mutta varmasti useammin kuin muiden naisten seurassa, kun ajatukset liikkuvat siihen suuntaan herkemmin.
Eli se vaatii kuitenkin ihan itse seksin ajattelua, ei tapahdu mitenkään itsestään pelkän ihastuksen läsnäolon ansiosta? Mielenkiintoista. Uskaltaisiko tämän tiedon pohjalta väittää, että miehilläkin on romanttinen ja seksuaalinen kiinnostus erikseen, vaikka lassukat muuta yrittävätkin selittää.
Ei vaadi itse seksin ajattelua aktiivisena toimintana, vain jonkin kiihottavan ärsykkeen.
En tiedä lassukkateoriaa tarpeeksi kommentoidakseni sitä, mutta varmaankin riippuu miehestäkin. Itselläni ainakin on sellainen henkinen rajoite, etten seksiin ryhtyisi tuntemattoman kanssa, vaikka olisi kuinka kiihottava ulkonäöltään ja käytökseltään (tai vielä ei ole sellaista tilannetta tullut) ja kumppanille vaatimuksia on huomattavasti muitakin kuin miellyttävä ulkonäkö.
Koittelen onko kaliiseja ja/tai liukkautta
Vierailija kirjoitti:
Saakeli miten epäreilua ja tyhmää elämä on :D nainen tekee lähes kaikkensa nähdäkseen ihastuksensa jatkuvasti ja yrittämällä yrittää ”vahingossa” törmätä koko ajan ja samaan aikaan mies välttelee kohtaamista :D
Ihan vastaavasti näyttää naisetkin toimivan tuon vastaketjun perusteella.
M35
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä meissä naisissakin on välttelijöitä! Etkö lukenut sitä vastaketjua?
Hei nyt tulee aika henkkoht kysymys miehille, mutta tässä on mainittu erektio sen verran monesti että on vain pakko udella... Reagoiko miesten penis aina ihastuttavaan naiseen? Kaikilla miehillä siis seisoo ihastuksen läsnäollessa? Aika kiihottavaa.
No kyllä siinä herkästi näin käy, etenkin jos on kosketusta (ihan neutraalia, mutta sähkö kulkee lävitse) tai sattuu epähuomiossa katsomaan rintoja - ajatukset karkaa ja alkaa erektio heräillä. Joskus tulee pienestä ärsykkeestä aivan älytön stondis, jota sitten peittelemään. Mulla kuitenkin on myös romanttisia tunteita enkä halua vaikuttaa siltä, että olisin pelkän seksin perässä. Henkinen yhteys on se tärkein.
Mutta seisokki siis nolottaa kyllä kympillä. Siis jos ihastus huomaa sen.
Olen äärimmäisen vaivautunut ja koska koitan salata sen, vaikutan töykeältä. Näin se menee.
Työkaverinaisten kanssa osaan olla varsinainen hurmuri.
Vierailija kirjoitti:
Miehen pitää vältellä. Muuten tulee metoo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy myöntää että mulla on vähän samanlaista käytöstä kuin naisillakin eli tiettyjä naisia en uskalla lähestyä ollenkaan kun pelkään sekoilevani sanoissani ja käytöksessäni. Ja sitten tietenkin ajattelen myös että he eivät voisi kuitenkaan kiinnostua minusta joten miksi edes toisin kiinnostustani ilmi.
Ihana tunnustus. Miksihän aina jankutetaan, että kiinnostunut mies ei jätä aloitetta tekemättä ja ujous on vain tekosyitä? Itsellä tulee kynnys tehdä aloite miesten suuntaan tuon jankutuksen takia, koska oletan että aloitteettomuus sitten tosiaan on yhtä kuin epäkiinnostus.
Ujous on pelkästään suloinen, inhimillinen piirre ihmisessä! ❤️
Eikä ole, jos ihmiset eivät sitten uskalla kohdata toisiaan, vaan jokainen elää sitten riuduttavassa yksinäisyydessä!! Se on ainoastaan TYHMÄÄ!!!
Eipä ainakaan tule nolatuksi kun pitää omana tietonaan.
M35
Tiedätkö, tutkimusten mukaan kuolinvuoteellaan ihmiset harmittelevat kaikkein eniten sellaisia asioita, mitä eivät olleet tehneet vaikka olisivat halunneet.
Mutta sitten se on jo myöhäistä, kun suurinpiirtein elämätön elämä on ohi.
Tiedän, mutta en aio silti muuttaa toimintaa asian suhteen. Kynnys on liian suuri.
M35
Mitä jos kävisit juttelemassa terveysasemallasi vaikka psykiatr.hoitajan kanssa. Olet sentään jo 35-vuotias mies ja noin äärimmäisen ujo.
Ei se varmaan pahaakaan tekisi, tiedän monia, jotka ovat saaneet apua tätä kautta.
Olisi surullista, että elämäsi jäisi niin rajoittuneeksi ujoutesi takia, kyllä keinoja aina on. Vaikka terapia tai kevyt lääkitys ym ym.
No en kyllä ajatellut mennä. Ei ole mun milelestä sellainen asia jota pitäisi alkaa lääkärin kanssa keskustelemaan.
M35
Mä voisin tutustua sinuun.
N39
Mutta missä on M35? Aina muuten paikalla paitsi silloin kun tarvitaan..
Paikalla. Veikkaan, että n39 on pk-seudulta.
M35
Savolainen :)
Paskassa suhteessa, eroa harkitsemassa! Että sekin vielä, mutta en halua loppuikää miettiä, millaista se tosi rakkaus olisi. N39
Tutustuin tässä taannoin töissä mukavaan tyyppiin. Juttu luisti ja tunsin, että meillä on kemiaa. Tutkin hieman hänen taustaansakin somesta. Aloin sitten tilaisuuden tultua flirttailla hieman avoimemmin, ja hän lähti mielestäni hyvin mukaan tähänkin, mutta mitä sanoopi sitten mies? Kysyy, että olenko kenties nimeltäni Niina? ( nimi muutettu)
Ei muuten, mutta se on hänen exänsä nimi!
Olin kyllä itsekin havainnut jo aikapäiviä sitten tuon "sukunäön", kun tuo exäkin on samassa paikassa töissä. Ikäeroa vaan tuollaiset parikymmentä vuotta.
Nyt olen sitten jättänyt flirttailut vähemmälle,
tervehdin vaan neutraalisti, vaikka vieläkin kyllä "polttelisi".
Vierailija kirjoitti:
Viimeksi yhden miehen taktiikka oli olla tosi suora ja vähän päällekäyvä ja se oli outoa kyllä, todella kiihottavaa. Että S jos luet tätä, olisinpa suudellut!
Juuri tämän takia miesten ei kannata uskoa naisten neuvoja...
Kyllä se seisokki vaan tulee ihastuksen lähellä. Kerran lorahti jopa spermat, täysin yllättäen, kun seisoin ihastukseni takana bussipysäkillä. En tiedä miten se oikein tapahtui. Läheisyyden kaipuu oli kai vaan niin hillitön. Siinä kun ei ollut mitään seksiin viittaavia ajatuksiakaan. Miehenä oleminen on joskus aika vaikeaa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se seisokki vaan tulee ihastuksen lähellä. Kerran lorahti jopa spermat, täysin yllättäen, kun seisoin ihastukseni takana bussipysäkillä. En tiedä miten se oikein tapahtui. Läheisyyden kaipuu oli kai vaan niin hillitön. Siinä kun ei ollut mitään seksiin viittaavia ajatuksiakaan. Miehenä oleminen on joskus aika vaikeaa.
No siltä tuo vaikuttaa. Mutta aikuinen nainen ei erektioista piittaa, ellei tyyppi ole itsestäkin kiinnostava. Turha tuota on nolostella. Kun huomasin tapailuvaiheessa nyksälläni erektion, se vain paisui kun katsoin sitä (siis en tarkoituksella, katse vain harhaili). Oli kuulemma noloa ja kiihottavaa samalla kertaa.
Yksi asia johtikin sitten toiseen...
Vierailija kirjoitti:
Varaudu seuraavalla kerralla "suojahupulla"!
😂😂😂
Viime syksynä harrastuksen parissa tapasin naisen jonka persoonaan ihastuin. Aloin hakeutumaan hänen pelikaveriksi ja pelailtiin varmaan 100 tuntia yhdessä, tuntui että kummallakin oli hyvä olla toisensa seurassa. Erikoista tilanteessa oli mielestäni se että kumpikaan ei kysellyt tai puhunut mitään omista perhesuhteistaan, jotenkin se tuntui siltä että tieto voisi romahduttaa hyvän kavereuussuhteen. Varmaan noin 2 kuukauden jälkeen aloimme puhua myös perhelelämistämme ja totesimme molemmat olevamme jokseenkin samassa tilanteessa. Urheililajin piirteisiin kuulunut kättely pelin lopussa muuttui jo heti alkuun halaukseksi, sitten halauksia alkoi olla myös pelin aikana enemmän ja enemmän. Jokseenkin yllättäen myöhemmin tuli myös suudelma tämän naisen aloitteesta. Seuraavana askeleena olikin sitten "sormipeli" ja varmaan viikon kuluttua seksiä ihan pitemmän kaavan mukaan.
Minulla on aina ollut enemmän naispuolisia ystäviä ja olen aina ollut siinä uskossa että suhteet voivat olla aivan platonisia. Nyt kun ikää on yli 40v niin asenne on muuttunut. Seksi on todella kivaa, joten miksi sitä pitäisi vältellä? :-)
Vierailija kirjoitti:
Olen kylläkin nainen, mutta kerrotaanpa nyt kuitenkin tämä juttu...
En ihastu helposti, mutta jonkin aikaa sitten ihastuin kunnolla yhteen miespuoliseen opiskelijakaveriin, jonka huomasin aina tuijottavan suuntaani tunnilla. Ensin ajattelin että se tuijotti aina kaveriani, mutta huomasin että se yhä katsoi suuntaani vaikka istuin myös eri ihmisten vieressä. Ihastuksissani tietysti kuvittelin, että myös mies olisi minusta kiinnostunut. Myöhemmin päädyimme samaan kesätyöpaikkaan ja siellä sitten pääsin oikein kunnolla juttelemaan tämän miehen kanssa. Selvisi että tyyppi ei tiennyt kuka olen eikä tiennyt edes että olen samoilla kursseilla ollut hänen kanssaan. Oli aika musertava tunne, että hän ei ollutkaan edes huomannut minua ja olin ehtinyt elätellä toivoa jo ties mistä.
Tuossa saattaa kysymys olla vain siitä, että tyyppi esitti että ei muka tunne/tiedä sinua. Jos sitä vähän nolotti aiemmat katselut? Vaikuttaa ujon ihastuneen kieltoreaktiolta.
M46 kirjoitti:
Viime syksynä harrastuksen parissa tapasin naisen jonka persoonaan ihastuin. Aloin hakeutumaan hänen pelikaveriksi ja pelailtiin varmaan 100 tuntia yhdessä, tuntui että kummallakin oli hyvä olla toisensa seurassa. Erikoista tilanteessa oli mielestäni se että kumpikaan ei kysellyt tai puhunut mitään omista perhesuhteistaan, jotenkin se tuntui siltä että tieto voisi romahduttaa hyvän kavereuussuhteen. Varmaan noin 2 kuukauden jälkeen aloimme puhua myös perhelelämistämme ja totesimme molemmat olevamme jokseenkin samassa tilanteessa. Urheililajin piirteisiin kuulunut kättely pelin lopussa muuttui jo heti alkuun halaukseksi, sitten halauksia alkoi olla myös pelin aikana enemmän ja enemmän. Jokseenkin yllättäen myöhemmin tuli myös suudelma tämän naisen aloitteesta. Seuraavana askeleena olikin sitten "sormipeli" ja varmaan viikon kuluttua seksiä ihan pitemmän kaavan mukaan.
Minulla on aina ollut enemmän naispuolisia ystäviä ja olen aina ollut siinä uskossa että suhteet voivat olla aivan platonisia. Nyt kun ikää on yli 40v niin asenne on muuttunut. Seksi on todella kivaa, joten miksi sitä pitäisi vältellä? :-)
Tässä on hyvä kuvaus siitä kaltevasta pinnasta, joka alkaa sillä "ihan vaan pelataan yhdessä, ei oo mitään tekeillä" ja lopussa ollaan sisäkkäin, eikä kummankaan partnereilla ole mitään tietoa asiasta.
Yleensä (huom. yleensä, ei aina) mies tietää jo alussa, että tähän ollaan menossa ja naiselle kaikki tulee "yllätyksenä" ja aina siihen ensimmäiseen panoon asti nainen on "viattomasti" ihan vaa kaveri.
Käyttäjä12181 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
(+ osa naisista osaa olla melkos tylyjä, vaikka itse olisi kuinka asiallinen).
M30Sitä varten itse tulee aina vedettyä se pieni rohkaisuryyppy. Pienessä nousuhumalassa ei toisten haistattelut ja torjumiset viillä lähellekään niin pahasti mutta silti keskustelu ja järjenkäyttö vielä sujuu. Kukaan ei ole ikinä lähestynyt minua missään vaiheessa elämää. Ei ikinä. Varmaan siksi että näytän paljon siltä Disneyn Herkuleksen pukkimieheltä. Mutta noin parilla naisella sadasta käy tuuri, joten ne sosiaaliset- ja puheenlahjat tuovat ainakin sen kahden prosentin onnistumismahdollisuuden jossei muuta.
Kerran haastateltiin miestä jolla oli ollut satoja naisia. Taktiikka oli yksinkertainen, eli kysyy niin kauan että onnistuu. Miehellä oli kai kehittynyt rautainen kyky ottaa torjuntoja vastaan. Sitä se vaatii myös jos haluaa suhteen.
Itse olen oppinut, että jos sanotaan ei niin se on ei. Eihän kukaan tykkää kun joku vaan jankkaa ja jankkaa samaa asiaa, vaikka on jo sanottu ei.
Yksinkertaisilla ei mee jakeluun
Vierailija kirjoitti:
Ignooraan. Olen huomannut, että sillä ei ole mitään väliä jos on ihastunut kun se ei johda mihinkään. Naiset ei kiinnostu vähän ujosta miehestä. Kuoletan kaikki ihastuksen tunteet nopeasti. Ennen siinä meni kuukausia enää vain pari päivää.
Tämä on niin totta. Naiset eivät muutenkaan halua, että heitä lähestytään millään tavalla kun se on heti heidän rauhansa häiritsemistä. Parempi kun ei tee millekkään mitään ja asuu vain itsekseen, niin rahaakin säätyy ja vapaus säilyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy myöntää että mulla on vähän samanlaista käytöstä kuin naisillakin eli tiettyjä naisia en uskalla lähestyä ollenkaan kun pelkään sekoilevani sanoissani ja käytöksessäni. Ja sitten tietenkin ajattelen myös että he eivät voisi kuitenkaan kiinnostua minusta joten miksi edes toisin kiinnostustani ilmi.
Ihana tunnustus. Miksihän aina jankutetaan, että kiinnostunut mies ei jätä aloitetta tekemättä ja ujous on vain tekosyitä? Itsellä tulee kynnys tehdä aloite miesten suuntaan tuon jankutuksen takia, koska oletan että aloitteettomuus sitten tosiaan on yhtä kuin epäkiinnostus.
Ujous on pelkästään suloinen, inhimillinen piirre ihmisessä! ❤️
Kyllähän miehet tykkää aloitteellisista naisista. Mieskin haluaisi edes joskus tuntea olevansa haluttu, se tavoiteltu yksilö. Ei mies tykkää siitä ainaisesta naisten saalistamisesta jossa itse joutuu tekemään kaiken.
Moni mies pelkää että ei ole tarpeeksi hyvä naiselle.
Yksikään mies EI KOSKAAN ole tarpeeksi hyvä naiselle.
Eli se vaatii kuitenkin ihan itse seksin ajattelua, ei tapahdu mitenkään itsestään pelkän ihastuksen läsnäolon ansiosta? Mielenkiintoista. Uskaltaisiko tämän tiedon pohjalta väittää, että miehilläkin on romanttinen ja seksuaalinen kiinnostus erikseen, vaikka lassukat muuta yrittävätkin selittää.