Jenni Alexandrova suivaantui asiakaspalvelijalle - ”Säännöt on tehty rikottavaksi”
Kun Jenni tulee paikalle, pitää säännötkin rikkoa :)
"Juontaja Jenni Alexandrova kirjoittaa blogissaan pettymyksestä, jonka kohtasi Budapestin matkallaan. Syntymäpäiväänsä kaupunkiin juhlistamaan mennyt Alexandrova pahoitti mielensä asiakaspalvelijasta, joka ei suostunut tekemään poikkeusta hotellin sääntöihin.
38-vuotias nainen kertoo, ettei siedä sekuntiakaan huonoa palvelua.
– En siedä sitä, että asiakaspalvelija piiloutuu sääntöjen taakse ja kohtelee minua massana. Säännöt on tehty rikottavaksi jos tarve niin vaatii, hän kirjoittaa."
Kommentit (218)
Vierailija kirjoitti:
Koska mahtaa löytyä Jennille eka puolustaja - vai löytyykö?
Luultavasti on Jenni itse.
Ai tämä on se nainen, jonka tähden en pysty kuuntelemaan Suomipoppia kuin kolme sekuntia.
Vierailija kirjoitti:
Kun Jenni tulee paikalle, pitää säännötkin rikkoa :)
"Juontaja Jenni Alexandrova kirjoittaa blogissaan pettymyksestä, jonka kohtasi Budapestin matkallaan. Syntymäpäiväänsä kaupunkiin juhlistamaan mennyt Alexandrova pahoitti mielensä asiakaspalvelijasta, joka ei suostunut tekemään poikkeusta hotellin sääntöihin.
38-vuotias nainen kertoo, ettei siedä sekuntiakaan huonoa palvelua.
– En siedä sitä, että asiakaspalvelija piiloutuu sääntöjen taakse ja kohtelee minua massana. Säännöt on tehty rikottavaksi jos tarve niin vaatii, hän kirjoittaa."
PIKKUISEN ylimieliseltä ihmiseltä kuulostaa tämä Alexandrova, huh huh. Vai on hän niin iso kiho, että sääntöjä pitää rikkoa, jos rouva niin vaatii.
Ja uskaltaa nyt kitistä kun sattui tarpeeksi kaukana :)
Onpa todella tyhmän ja pinnallisen oloinen ihminen. Saahan sitä omassa päässään miettiä mitä miettii, mutta todella keskenkasvuista purkaa nämä ajatuksensa vielä blogiin.
Tämä on nykyajan alemman keskiluokan mantra: minä olen se, jonka takia tehdään poikkeus, joustetaan, koska minä olen minä, ja muiden kohdalla noudatetaan tiukasti sääntöjä. Säännöt ovat minun kohdallani tarkoitettu rikottavaksi, muiden kohdalla niitä pitää ehdottomasti noudattaa, mieluiten kiristää, tai nosta hirvittävän somekohun siitä, kuinka sääntöjä ei noudateta, emme ole tasa-arvoisia, miten jotku saavat etuoikeuksia, mutten minä jne jne uli-uli-uli.
Somesta tulee yhä enemmän tällaisten pikkusielujen koston välikappale. Kannattaa hieman ottaa ensin selvää, ennen kuin menee tällaisiin mukaan päivittelemään ja paheksumaan. Voipi nimittäin kopsahtaa kohta omaan nilkkaan.
Jestas mikä diiva. Mutta miten sitä sanotaankaan että kaikki julkisuus on hyvästä. Vai onko sittenkään?
Vierailija kirjoitti:
Kommentoin jo toiseen ketjuun samasta asiasta, mutta laitetaan nyt tännekin:
Jenni Alexandrova on nainen jota en jaksa kuunnella, nasaali hönkiminen ei ole seksikästä vaan ärsyttävää. Lisäksi vaikuttaa vähän yksinkertaiselta. Miksiköhän hänen kohdallaan pitäisi tehdä poikkeus hotellissa? Tai miksi kukaan maksaisi busineksesta enempää jos kaikki saisivat ravata siellä vessassa?? Mielenkiintoinen ajatusmaailma naisella kyllä....
Sana ”ajatusmaailma” viittaa siihen, että rouvan korvien välissä tapahtuisi muutakin kuin nesteen virtaamista, mutta itse en olisi noinkaan optimistinen.
Uskomatonta soopaa aikuisen ihmisen suusta! Tai siis näppäimiltä. Kyllä sääntöjä voi rikkoa, mutta ei sen tähden, että Jenni ei koe olevansa massaa. Voiko ihminen oikeasti olla noin typerä?!
Oikea vastaus kysymykseen "Eksä tiedä kuka mä oon?" on:
"Joku itseään täynnä oleva kusipää".
Vierailija kirjoitti:
Näin entisenä asiakaspalvelijana voin sanoa, että Jennin kaltaiset ovat työn pahin riesa. A) Ettekö tiedä kuka minä olen. B) Mutku mä haluun. C) Soitan tästä iltapäivälehteen ja hankin sulle potkut.
Yleensä noita sääntöjä ei ole keksitty ihan syyttäsuotta - esim. lasiesineet uima-altaalla ovat riski.
Ja tämän lisäksi voi olla myös alkoholilaki. Baarien juomat kun pitää nauttia lain mukaan rajatulla anniskelualueella ja tuskin uima-allas siihen kuului, varsinkin jos se oli jutun mukaan melko kaukana baarista.
Tietyistä säännöistä voi tapauskohtaisesti joustaa/poiketa, jos niistä ei työntekijälle tai firmalle voi tulla mitään jälkiseurauksia, mutta lakiin ja turvallisuuteen perustuvat ovat sellaisia, että ei missään nimessä. Mutta tämäkin on tietenkin asia, joka ei kaikkien kaaliin millään uppoa.
Ainoa vaan että tiettyjen sääntöjen rikkomisesta voi oikeasti seurata potkut. Sillon ei paljon hetkauta kuka on kysymässä, ja varsinkin tälläiset kaikesta loukkaantujat/kaikkea pyytävät v*tuttavat.
Asiakaspalvelijat joustavat toki säännöistä, kun todellinen tarve vaatii. Todelliseksi tarpeeksi ei lasketa kuitenkaan nobody-radiojuontajan halua juoda viiniä lasista uima-altaalla.
Sekä business-luokan vessan käyttöön että kieltoon tuoda laseja allasalueelle löytyy järkevät perusteet, mutta ilmeisesti ne eivät kaikille avaudu.
Onkohan tämän jutun jatko se, että Jenni valittaa vihakommenteista. :P
Kaikenlaisia itseään täynnä olevia persoonia sitä onkin. Ei varmaan menisi kovinkaan pitkää aikaa siihen että pääsisi anarkia ja täysi kaaos valloilleen, jos jokainen voisi tehdä mielensä mukaan asioita.
"visio kylmästä valkoviinilasillisesta uima-altaalla" ... no tämän vision toteutumattomuushan nyt vasta olikin tragedia. Budapest on täynnä paikkoja, missä voi nauttia kylmää valkkaria veden äärellä, myös monia kylpylöitä.
Tosiaan on olemassa joitakin järjettömiä sääntöjä, joista voisi hyvin joskus joustaa. On todella ärsyttävää, kun ihmiset vetävät heti tämän "järjetön sääntö" -kortin esiin kun kaikki ei mene kuten HE haluavat.
Ja asiakaspalvelijoiden ulkonäön haukkuminen on ala-arvoista.
Minun pitää noudattaa hotellin järjestyssääntöjä = minua kohdellaan "massana". No newsflash, kaikkialla, missä on iso joukko ihmisiä, on pakko olla jotain sääntöjä joiden suhteen tosiaan kaikkia kohdellaan massana. Entä jos sen ihanan valkoviinihetken olisi keskeyttänyt olutta kittaavien, möykkäävien miesten uima-allasbileet?
Mihin kommenttikenttä katosi Ilta-sanomista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jussi Heikelä on oikeassa. Kun häneltä kysyttiin, mikä on parasta Jennissä, Jussi vastasi että "upea perse".
https://www.menaiset.fi/artikkeli/ajankohtaista/ihmiset/jenni_alexandro…
Tässä se upeus on.
"Lapset voivat hyvin, ja olemme hankkimassa kissaa. Kävimme jo katsomassa kisuja Hesyllä, mutta sopivaa ei ihan vielä löytynyt". Kuinka kovat kriteerit perheellä on kissoille?
Olin juuri tulossa avautumaan tästä! En ollut aiemmin kuullut edes tästä maailmanvaltijattaresta, mutta pikaisen tutustumisen jälkeen löysin uuden inhokin suomen luulojulkkispiireistä.
Ei jumalaare miten jollain voi olla naurettava asenne ja olematon kyky asettua kenenkään muun asemaan.