Jenni Alexandrova suivaantui asiakaspalvelijalle - ”Säännöt on tehty rikottavaksi”
Kun Jenni tulee paikalle, pitää säännötkin rikkoa :)
"Juontaja Jenni Alexandrova kirjoittaa blogissaan pettymyksestä, jonka kohtasi Budapestin matkallaan. Syntymäpäiväänsä kaupunkiin juhlistamaan mennyt Alexandrova pahoitti mielensä asiakaspalvelijasta, joka ei suostunut tekemään poikkeusta hotellin sääntöihin.
38-vuotias nainen kertoo, ettei siedä sekuntiakaan huonoa palvelua.
– En siedä sitä, että asiakaspalvelija piiloutuu sääntöjen taakse ja kohtelee minua massana. Säännöt on tehty rikottavaksi jos tarve niin vaatii, hän kirjoittaa."
Kommentit (218)
Sarkasmia tai ei, niin tollanen hapankorpuksi nimittely kertoo paljon sanojastaan. Nolo muija 😣
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisilla kateellisilla luusereilla ei riitä sisälukutaito sarkasmiin. Lukekaa tarina ja miettikää sitten. On kyllä typerää sakkia.
Siellä joku toinen oman elämänsä superstara, joka vaatii erityiskohtelua? Typerää on se, jos täysin osaamattomana yrittää kirjoittaa jotain sarkastista huumoripläjäystä, jonka lähestulkoon kaikki ymmärtää väärin. Taisi kuitenkin olla hätävale kun porukka ei ollutkaan komppaamassa, että joo Jenni kyllä SUN pitää saada viinis lipitettyä missä haluat.
Tai sitten lehtiotsikko oli vedetty yli verrattuna blogiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisilla kateellisilla luusereilla ei riitä sisälukutaito sarkasmiin. Lukekaa tarina ja miettikää sitten. On kyllä typerää sakkia.
Siellä joku toinen oman elämänsä superstara, joka vaatii erityiskohtelua? Typerää on se, jos täysin osaamattomana yrittää kirjoittaa jotain sarkastista huumoripläjäystä, jonka lähestulkoon kaikki ymmärtää väärin. Taisi kuitenkin olla hätävale kun porukka ei ollutkaan komppaamassa, että joo Jenni kyllä SUN pitää saada viinis lipitettyä missä haluat.
Ihan rivikansalainen tässä ollaan, kuten te kaikki muutkin. Ja itse en vaadi ikinä mitään, hyvä jos kehtaan valittaa vaikka hotellihuone olisi aivan muuta kuin luvattu. Mutta onhan tämä lynkkaus nyt taas sillä tasolla, että ei tällä kansalla ole parempaakaan tekemistä kuin jauhaa täällä yhdestä viinilasista. Anna mun kaikki kestää. Hommatkaa elämä tyhjäntoimittajat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan rivikansalainen tässä ollaan, kuten te kaikki muutkin. Ja itse en vaadi ikinä mitään, hyvä jos kehtaan valittaa vaikka hotellihuone olisi aivan muuta kuin luvattu. Mutta onhan tämä lynkkaus nyt taas sillä tasolla, että ei tällä kansalla ole parempaakaan tekemistä kuin jauhaa täällä yhdestä viinilasista. Anna mun kaikki kestää. Hommatkaa elämä tyhjäntoimittajat.
Kyseinen ”radiojuontaja” voisi hankkia elämän ja lopettaa valittamisen viinilaseista ja bisnesluokan vessoista. Säälittävää.
Jenni on se joka juonsi bachelor extraa? On siinäkin kova stara.
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllä ehdottomasti Jennin kanssa samaa mieltä. Paska palvelu ja säännöt, jotka ovat suomalaiselle jumalan antaman sanan asemassa, eivät oikeasti palvele mitään isompaa merkitystä eikä niiden rikkomista edes huomaisi mistään. En itkseään noudata sääntöjä (mikä on ollut suomalaiselle hirveä shokki), enkä voi tuollaista palveluakaan arvostaa. En menisi tuohon paikkaan kyllä lomalle tämän tiedon jälkeen. Ja hyvä Jenni, sääntöjä pitääkin aina kyseenalaistaa eikä niille tarvitse nöyrtyä, jos ei siihen ole edes mitään tärkeää syytä.
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Ennen tuota wt-avautumista olisi ehkä kannattanut lukea tuo juttu, mihin aloitus liittyi. Tämä elämää suurempi vääryyshän tapahtui Budapestissa, ei suinkaan sääntö-Suomessa.
Mystisillä ulkomaillakin on sääntöjä ja niitä noudatetaan 😱
Missä tää kirjoitus on luettavissa?
Ai löytyi jo. Ei tuossa ole sarkasmin haisuakaan. Tavallista kitinää vaan.
Vierailija kirjoitti:
Ai löytyi jo. Ei tuossa ole sarkasmin haisuakaan. Tavallista kitinää vaan.
Skumppapissis yrittää vain selitellä kirjoitustaan jälkeenpäin. Ei kannattaisi kännissä avautua.
Jennin insta on aika viinipainotteinen - ilmeisesti se on hänelle todella tärkeä asia. Nyt jäi kiva kuva postaamatta. Johan siitä maailma kaatuukin.
Vierailija kirjoitti:
En usko että raukka ymmärtää edes käsitettä sarkasmi.
Tämä pikkurouva on etuillut vaateliikkeissä, ravintoloissa ja kaupoissa "minulla on kiire" tms verukkeella.
En pitänyt hänestä aiemminkaan. Ja nyt vieläkin vähemmän.
Kannattaisi varmaan laittaa korkki ihan suosiolla kiinni. Ennenkuin häpäisee itseään enempää.
Yhden ja puolen tähden sekundajuontaja itkee, kun ei saa vipkohtelua.
Huu_to_nau rua.
Sivistymätön ihminen on sivistymätön, ei asia muuksi muutu. Kotikasvatuksesta kaikki lähtee. Fiksu ihminen opettelee käytöstapoja. Niin, fiksu. Kaikki ei ole fiksuja.
Jennin elämä on vaikeaa, nyt on ollut itsenäinen nainen hankaluuksissa Ranskan matkalla Kultaisen vuohen -ravintolassa.
Moi Jenni!