Jenni Alexandrova suivaantui asiakaspalvelijalle - ”Säännöt on tehty rikottavaksi”
Kun Jenni tulee paikalle, pitää säännötkin rikkoa :)
"Juontaja Jenni Alexandrova kirjoittaa blogissaan pettymyksestä, jonka kohtasi Budapestin matkallaan. Syntymäpäiväänsä kaupunkiin juhlistamaan mennyt Alexandrova pahoitti mielensä asiakaspalvelijasta, joka ei suostunut tekemään poikkeusta hotellin sääntöihin.
38-vuotias nainen kertoo, ettei siedä sekuntiakaan huonoa palvelua.
– En siedä sitä, että asiakaspalvelija piiloutuu sääntöjen taakse ja kohtelee minua massana. Säännöt on tehty rikottavaksi jos tarve niin vaatii, hän kirjoittaa."
Kommentit (218)
Kommentoin jo toiseen ketjuun samasta asiasta, mutta laitetaan nyt tännekin:
Jenni Alexandrova on nainen jota en jaksa kuunnella, nasaali hönkiminen ei ole seksikästä vaan ärsyttävää. Lisäksi vaikuttaa vähän yksinkertaiselta. Miksiköhän hänen kohdallaan pitäisi tehdä poikkeus hotellissa? Tai miksi kukaan maksaisi busineksesta enempää jos kaikki saisivat ravata siellä vessassa?? Mielenkiintoinen ajatusmaailma naisella kyllä....
Jussi Heikelä on oikeassa. Kun häneltä kysyttiin, mikä on parasta Jennissä, Jussi vastasi että "upea perse".
Aikaisemmin en ollut ko. naisesta mitään mieltä, mutta kyllähän tuo ärsyttävältä kuulostaa. Jos rikkoo sääntöä hänen kohdalla, miksi sitä pitäisi noudattaa muidenkaan kohdalla ja kohta sitä rikottaisiin jatkuvasti. Ei niitä sääntöjä sinne huvikseen tehdä. Ärsyttää, kun myyjänä meillä kaupassa luki selkeästi sekä kuitissa oli vielä maininta, että ale-tuotteilla ei palautusoikeutta. Ja aina joku tuli jotain aletuotetta palauttamaan ja itkemään, enkö just hänen kohdalla voi tehdä poikkeusta. No en voi, kun en pysty perustelemaan sitten muillekkaan miksei he voi palauttaa ale-tuotteita, kun tuo yksikin sai sen palauttaa.
Hän on ilmeisesti joku spesiaalitapaus? En ole aiemmin kuullut koko henkilöstä, mutta vaikuttaa sellaiselta itsestään numeroa tekevältä valittajalta.
Vähän liian vanha lumihiutaleeksi😁
Vierailija kirjoitti:
Jussi Heikelä on oikeassa. Kun häneltä kysyttiin, mikä on parasta Jennissä, Jussi vastasi että "upea perse".
https://www.menaiset.fi/artikkeli/ajankohtaista/ihmiset/jenni_alexandro…
Tässä se upeus on.
Näin entisenä asiakaspalvelijana voin sanoa, että Jennin kaltaiset ovat työn pahin riesa. A) Ettekö tiedä kuka minä olen. B) Mutku mä haluun. C) Soitan tästä iltapäivälehteen ja hankin sulle potkut.
Yleensä noita sääntöjä ei ole keksitty ihan syyttäsuotta - esim. lasiesineet uima-altaalla ovat riski.
Vaatiiko jenni suomessakin erivapauksia ravintoloissa, tai onko jenni tottunut niitä suomessa saamaan?
Suomessahan ravintolalta menee (ainakin ennen uutta alkoholilakia) anniskeluoikeudet herkästi jos ei mennä pilkulleen pykälien mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.menaiset.fi/artikkeli/ajankohtaista/ihmiset/jenni_alexandro…
Tässä se upeus on.
Olen hotellissa työssä aamiastarjoilijana. Uima-altaalle ei tietenkään saa viedä mitään lasia, koska kun se menee rikki on valtava siivoustyö koko allasalueella. Sama sääntö saunoissa-mutta joku asiakas oli vienyt lasin saunan pukuhuoneeseen jossa se särkyi lattialle. Lasinsiruja kaljassa, verta, lasinpala jalanpohjassa ymym.
Ruokaa ei meillä saa viedä ulos, koska asiakkaat jättää lautaset vartioimatta ja sitten tulee linnut! ja linnunpaska.
Kun hotellista on uloskirjautunut, kaikki palvelut loppuu siihen ja alkaa kova rumba siivouksineen ja uusien varausten vastaanottamisineen. Tervetuloa tutustumaan hotellityöhön Jenni.
Vaikuttaa uskomattoman itsekeskeiseltä ihmiseltä.
Mitenköhän sitten Jenni suhtautuisi kun joku asiakaspalvelija rikkoisi sääntöjä niin, että se rikkomus häiritsisi Jenniä? Olisikohan edelleen samaa mieltä, että säännöt on tehty rikottaviksi eikä ihmisiä saa kohdella massana.
"Mä olen sentään Suomipopin juontaja ja rouva Heikelä, kyllä MUA pitää kohdella eri tavalla" Jestas mikä leuhka primadonna! Ei sit rouvaheikellälle tullut mieleen, että se tarjoilija voi saada vaikka potkut, jos olisi tuollaiseen suostunut, vaikka kuinka olisi selittänyt, että "kunsetulisilletosikuuluisalleprimadonnalle" ja jos se tuon kohdalla olisi suostunut moiseen, miten ne sadat muut, jotka asian huomatessaan olisivat vaatineet samaa? Olisiko niille mennyt läpi selitys, että kun rouva Heikelää nyt ei kohdella kuten massaa...
Että pitää olla ihmisen itteään täynnä ja tyhmä!
Olen toiveikas, että joko iltasanomien juttu oli vitsi. Olihan? Jenni, please?
Voi hyvä luoja. Pelleileekö tuo nainen vai eikö todellakaan ymmärrä miksei koneessa pääse bisneksen vessaan tai jos hotellin uima-altaalla ei alkoholia sallita niin sitten se on niin. Bisneslippu on yhtä helppo ostaa kuin rahvaspuolen lippukin, tiedoksesi pikkupissis.
Jos siellä olis häntä ja hänen seuruettaan aiemmin ollut joku sotkemassa safkoineen ja viineineen, tää olis takuulla valittanut silloinkin huonosta palvelusta tai siivouksesta. En minäkään olis myynyt mitään vesiä tuollaiselle klovnille tyhjästä kitinöitten jälkeen. Palvelu ei todellakaan tarkoita tusinatyttelin oikkujen toteuttamista. Ja tunnetutkin maksavat oikuistaan ekstrarahalla.
Koska mahtaa löytyä Jennille eka puolustaja - vai löytyykö?
Vierailija kirjoitti:
Mitenköhän sitten Jenni suhtautuisi kun joku asiakaspalvelija rikkoisi sääntöjä niin, että se rikkomus häiritsisi Jenniä? Olisikohan edelleen samaa mieltä, että säännöt on tehty rikottaviksi eikä ihmisiä saa kohdella massana.
Mietin muuten ihan samaa. Näitä isien ja äityköiden pikku prinsessoja "kaikki mulle nyt heti" näyttää maailmassa riittävän.
Aika prinsessa. Tuleekohan sama meteli jos sille ei anniskella valomerkin jälkeen Suomessa.