Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aiotko boikotoida Pori-jazzeja Aki Ruotsalan lausuntojen vuoksi, jos hän ei saa potkuja?

Vierailija
06.06.2018 |

Miten on?

Aiotko boikotoida Pori-jazzeja Aki Ruotsalan lausuntojen vuoksi, jos hän ei saa potkuja?

Vaihtoehdot

Kommentit (516)

Vierailija
461/516 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon edelleenkin mielipiteeni, vaikka sata koulutettua hokisi kuorossa minua juntiksi. Sori siitä. Ainakaan en voi saada potkuja. :D

Vierailija
462/516 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama niin koulutettu ja mukasuvistynyt porukka voi ottaa esille nyt myös islamilaise maailman ongelmat. Kun niin fiksuja ovat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
463/516 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha ottaa sitä homojen asiaa koko ajan esille ja esittää fiksua, että hei mää kuulun näihin sivistyneisiin...

Vierailija
464/516 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Boikotoin, jos saa potkut. En jaksa enää näitä mielensäpahoittajien jatkuvia vainokampanjoita. Tulee paljon kivemmat pirskeet, kun mielensäpahoittajat pysyvät tapahtumasta poissa, joten antaa miehen pitää työpaikkansa.

Vierailija
465/516 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitin tänne pitkän viestin, mutta näköjään sensuuri iski. Olen siis itse sitä mieltä, että tuollaisessa asemassa oleva henkilö ei saisi antaa tuollaisia yhtä ryhmää koskevia lausuntoja. En minäkään tuossa asemassa puhuisi mistään eheytymisestä tai jankuttaisi ettei homoja ole. Homouden ajattelu sairautena vielä nykypäivänä ihan naurettavaa ja siinä kohtaa ajattelen että tyhmä täytyy ihmisen olla jos julkisuuteen sellaista viestiä tuo.

Sananvapaus on kaikilla, mutta toiset osaavat käyttää sitä oikein ja toiset eivät. Minulla ei ole mitään uskovaisia vastaan, mutta kyllä heidänkin pitäisi sen verran uudistua, että olisivat edes tällä vuosikymmenellä. Homoilla on kuitenkin ollut Suomessa huono asema ja maailmalla vieläkin tapetaan ihmisiä sen takia. Sen takia en halua, että maailma menee enää yhtään siihen suuntaan. Jos joku on sitä mieltä, että tämä on hyvä suunta niin sitten on. Ja minusta homoudesta ei tarvi olla hiljaa. Jos se Suomessa jotain kyllästyttää niin on vielä paljon maita, jossa ihmiset vasta haaveilevat siitä että voisivat olla vapaasti sitä mitä haluavat. Sen takia en halua edistää suvaitsemattomuutta. Ei sellaista ryhmää saa vaientaa joka on vasta saanut äänensä julki, kun taas nämä vanhoolliset ovat hallinneet jo satoja vuosia. Ja olen hetero jos jollekin on sillä merkitystä.

Hän EI ole puhunut eheytymisestä eikä jankuttanut siitä ettei homoja ole. Lue alkuperäiset lähteet ennen kuin teet itsestäsi pellen.

Kyllä joku muu on nyt se pelle.

Vierailija
466/516 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion boikotoida jos eivät erota homoa toimitusjohtajaansa.

Vierailija
467/516 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Boikotoin koska hänelle annettiin potkut.

Vierailija
468/516 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Boikotoin, jos saa potkut. En jaksa enää näitä mielensäpahoittajien jatkuvia vainokampanjoita. Tulee paljon kivemmat pirskeet, kun mielensäpahoittajat pysyvät tapahtumasta poissa, joten antaa miehen pitää työpaikkansa.

Sai jo potkut. Mielensäpahottajat varmaan aikovat nyt tehdä pori jazzeista omat sateenkaarikarnevaalinsa, jossa juhlivat sateenkaarilipuin voittoaan ja puolustavat yhtä aikaa homoja ja sekä homoja vihaavaa islamia, se ei tuota heille mitään ongelmaa. Mutta yksi luterilainen harmiton mies sai kenkää, kun heterot pahoittivat mielensä.

Vierailija
469/516 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sai jo potkut. Mielensäpahottajat varmaan aikovat nyt tehdä pori jazzeista omat sateenkaarikarnevaalinsa, jossa juhlivat sateenkaarilipuin voittoaan ja puolustavat yhtä aikaa homoja ja sekä homoja vihaavaa islamia, se ei tuota heille mitään ongelmaa. Mutta yksi luterilainen harmiton mies sai kenkää, kun heterot pahoittivat mielensä.

Mahtaa olla kehittävää viettää päivänsä kohkaten olemattomista ihmisistä, jotka puolustavat homoja vihaavaa islamia.

Vierailija
470/516 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistisääntö: Ei saa sanoa ääneen, että homosta voi tulla hetero. Saa sanoa, että heterosta voi tulla homo.

Muuten vihervasemmiston twitter alkaa laulaa, ja sinä saat potkut, ennenkun sut on ees palkattu.

Ei heterosta voi homoa tulla. Bissestä voi tulla ihan mitä bisse itse haluaa. T. Vihervassari

Kyllä voi tulla. Niitä tehdään jatkuvasti amerikan vankiloissa.

Vierailija
471/516 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistisääntö: Ei saa sanoa ääneen, että homosta voi tulla hetero. Saa sanoa, että heterosta voi tulla homo.

Muuten vihervasemmiston twitter alkaa laulaa, ja sinä saat potkut, ennenkun sut on ees palkattu.

Ei heterosta voi homoa tulla. Bissestä voi tulla ihan mitä bisse itse haluaa. T. Vihervassari

Kyllä voi tulla. Niitä tehdään jatkuvasti amerikan vankiloissa.

Jep jep. Sulla on vissiin kokemusta kun tiedät kertoa että ihan homoiksi muuttuvat.

Vierailija
472/516 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedätkö, ei islam meitä vihaa, se on vain ankara uskonto. Eikä se loukkaa minua. Mutta minua loukkaa kuitenkin teidän valehtelu. Ja siksi aion pysyä kaapissa, enkä heti tule ulos! Sillä kukaan ei halua auttaa minua.

Ehkä sitten osaan auttaa itse itseäni.

Vierailija
473/516 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

gH kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedätkö, ei islam meitä vihaa, se on vain ankara uskonto. Eikä se loukkaa minua. Mutta minua loukkaa kuitenkin teidän valehtelu. Ja siksi aion pysyä kaapissa, enkä heti tule ulos! Sillä kukaan ei halua auttaa minua.

Ei tietenkään loukkaannu, eihän homoja OIKEASTI vainoava ideologia tietenkään loukkaa ketään, se on van se luterilainen uskonto josta saa loukkaantua LBGT-piireissä.

Vierailija
474/516 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole Ruotsalaisen kanssa samaa mieltä, mutta en vaatisi potkuja henkilökohtaisen mielipiteen vuoksi jos hän ei jatkuvasti näkemyksiaan julista. Tietenkin miettisin haluaisinko itse osallistua, mutta en tavallisestikaan mene kyseiseen tapahtumaan. 

Heh. Huvittaa miten pihalla ihmiset ovat markkinoinnista. Tajuatko yhtään miksi on tärkeää eliminoida IHAN kaikki asiat, jotka tyrehdyttävät lipputuloja?

Jazzit ovat kallis tapahtuma ja jokavuotinen riski.. eikä mikään rahasampo, kuten ei muukaan suomalainen tapahtuma. Tai yritys, joista mikään ei tuota "liikaa". Huonoa mainosta ei oteta tieten tahtoen.

Toimarin persoonalla on iso merkitys kun on kyse julkisesta työstä. Tästä olisi ruotsalankin pitänyt olla tietoinen, että omat arvot ja menneisyys eivät sovi yhdenkään festarin vetämiseen. Paitsi tasan yhden, herätysjuhlien.

Vierailija
475/516 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

gH kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään loukkaannu, eihän homoja OIKEASTI vainoava ideologia tietenkään loukkaa ketään, se on van se luterilainen uskonto josta saa loukkaantua LBGT-piireissä.

Kuka ihme edes käyttää jotain lbgt termiä? Tunnen homoja eivätkä he ainakaan puhu sellaisesta..lol

Vierailija
476/516 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

gH kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erehdyt. Islamin dogmiin ei syvimmiltään kuulu homon vainoaminen. Sillä katuvalle homolle kuuluu paratiisi. Hyväksyn tavallaan ajatuksen. Sanoisin että olen tiedostava g. Se ei tarkoita että tuntisin varsinaisesti vetoa islamiin tai uskontoon. Ennemmin olen uskontoa ilmankin. Miksi hyväksyisin suuhuni teidänkään valmiiksi jauhettuja.... Tiedän mitä olen tehnyt. Ja olen siitä vastuussa.

Vierailija
477/516 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikko Virtanen kirjoitti:

Boikotoin koska hänelle annettiin potkut.

Hyvä, tunnetusti kuitenkin koulutetummat ihmiset ovat suvaitsevaisempia ja varakkaampia - sinua ei siis juhlilla edes kaivata. Väärät bileet sinulle kuoma.

Vierailija
478/516 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Merkittävää tässä on mielestäni ainoastaan se, ettei henkilö ole antanut lausuntoja Porijazzin toimarina vaan täysin eri yhteydessä ns.aiemmassa elämässään. On tehty taas kärpäsestä härkänen.

Aika hölmö olet ellet tajua pori jazz -brändin kannattavan tiettyä arvomaailmaa. Siiheen ei sovi oikein tämän tyylinen julkisuus.

No enpä ole tiennyt, että Pori Jazz on homofestari. Kaikkea sitä oppii. Ilmeisesti kenelläkään jonkinlaiseen julkiseen virkaan aikovalla ei saisi nuoruudessaan olla mitään ideologiaa tai mielipiteitä, niistä kun saattaa aikuisena menettää työpaikkansa. Tekopyhää jeesustelua koko kohu! Mielestäni on paljon vakavampaa, että esim. Ruotsalaa arvostellut kansanedustaja Modig on jäänyt kiinni törkeästä rattijuoppoudesta.

Ei homo vaan ihan moderni festari jonne kaikki ovat tervetulleita. Se heijastelee modernia yhteiskuntaa ja arvoja, jotka koulutetulla väestöllä on. Jazzit kun ovat modernien ja sivistyneiden ihmisten juhlat, johan niillä/meillä on lompakot kunnossa.

Jos haluaa bailata junttien kanssa, voi mennä vaikka aitoon kirkastusjuhlille tai muualle, missä ei rasismia kavahdeta.

Niin, paitsi että KUKAAN EI OLE OLLUT MISSÄÄN VAIHEESSA KIELTÄMÄSSÄ HOMOILTA PÄÄSYÄ PORIJAZZEILLE. Tuntuu olevan mahdotonta joillekin a) lukea se Ruotsalan haastattelu b) ymmärtää lukemansa

Jos olisin musta, en menisi festareille jota johtaisi entinen ku klux klanin jäsen, joka vielä ajattelisi että olen jotenkin viallinen sellaisena kuin olen.

Tuskin kukaan ajatteli, että homoilta olisi ihan lailla evätty pääsy. :D koomimen kommentti..

Vierailija
479/516 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole Ruotsalaisen kanssa samaa mieltä, mutta en vaatisi potkuja henkilökohtaisen mielipiteen vuoksi jos hän ei jatkuvasti näkemyksiaan julista. Tietenkin miettisin haluaisinko itse osallistua, mutta en tavallisestikaan mene kyseiseen tapahtumaan. 

Heh. Huvittaa miten pihalla ihmiset ovat markkinoinnista. Tajuatko yhtään miksi on tärkeää eliminoida IHAN kaikki asiat, jotka tyrehdyttävät lipputuloja?

Jazzit ovat kallis tapahtuma ja jokavuotinen riski.. eikä mikään rahasampo, kuten ei muukaan suomalainen tapahtuma. Tai yritys, joista mikään ei tuota "liikaa". Huonoa mainosta ei oteta tieten tahtoen.

Toimarin persoonalla on iso merkitys kun on kyse julkisesta työstä. Tästä olisi ruotsalankin pitänyt olla tietoinen, että omat arvot ja menneisyys eivät sovi yhdenkään festarin vetämiseen. Paitsi tasan yhden, herätysjuhlien.

Aha. Toimarijankkaaja binesnero saapui taas pätemään.

Koita sinäkin ymmärtää, että jos siellä vilahtaa nyt tänä vuonna useampi sateenkaarilippu, se karsii auttamatta lipputuloja jatkossa. Kukaan vanhempi osallistuja ei halua tulla sinne enää, jos ne muuttuvat prideksi.

Vaikka ei olisi milläänlailla homovastainen.

Vierailija
480/516 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

gH kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka ihme edes käyttää jotain lbgt termiä? Tunnen homoja eivätkä he ainakaan puhu sellaisesta..lol

setahörhöt?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi