Onnistuuko kasvattaa vaalennetut hiukset pitkiksi?
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Hiukset ei kasva pituutta ilman kampaajaa. Fakta. Kampaajalle pitää mennä kerran viikossa,hän vetää hiuksia jotta pituus kasvaa.
Oli ehkä hieman epäselvä. Eli tarkoitin ettei varaa kampaajan vaalennuksiin. Vaan pitäisi itse tehden ja säästäen. Mutta jos kotona vaalentaa niin tuleeko hiuksista niin huonot ettei kasva pituutta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Joo, ajan kanssa.
Eikö hius kasva 12 cm vuodessa ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hiukset ei kasva pituutta ilman kampaajaa. Fakta. Kampaajalle pitää mennä kerran viikossa,hän vetää hiuksia jotta pituus kasvaa.
Oli ehkä hieman epäselvä. Eli tarkoitin ettei varaa kampaajan vaalennuksiin. Vaan pitäisi itse tehden ja säästäen. Mutta jos kotona vaalentaa niin tuleeko hiuksista niin huonot ettei kasva pituutta.
Ap
Se selviää vaan testaamalla miten osaat tai kaveri. Mä olen omat hiukset värjänny itte 20 vuotta.
Eikö hius kasva niin kuin juuresta eikä latvasta?
Ja miten se vaalennus estäisi pituuskasvua?
Varmaan riippuu siitä kuinka tummat hiukset on ja kuinka hyvä värjäämään on. Jos vaaleat hiukset, eli ei tarvi vaikuttaa paljoa ja huoltaa hiuksia muuten hyvin värjäysten välillä niin miksipä ei? Youtubesta hair buddha ainakin tehnyt miljoona videota blondaamisesta, kannattaa tutustua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Se selviää vaan testaamalla miten osaat tai kaveri. Mä olen omat hiukset värjänny itte 20 vuotta.
Tuleeko sulla hyvät? Mä itse vaalensin vaalennusaineella, kaupan, tuli muuten ihan hyvät mutta on vähän kellertävät. Olisi pitänyt antaa vaikuttaa kauemmin. Hopeashampoo auttoi jonkun verran mutta aina huuhtoutuu pois ja jos jatkuvasti käyttää niin kuivattaa. Ja nyt mietin olisiko hellempää tyvi värjätä vaalennusvärillä? Mun oma hius 8-7asteinen. Ja siis hiukset on lapaluihin ja haluan pidemmät näistä. Ainakin rintojen alle
Ap
Älä laita liian voimakasta hapetetta (max. 3 %), niin hiukset ei mene niin huonoon kuntoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Tuleeko sulla hyvät? Mä itse vaalensin vaalennusaineella, kaupan, tuli muuten ihan hyvät mutta on vähän kellertävät. Olisi pitänyt antaa vaikuttaa kauemmin. Hopeashampoo auttoi jonkun verran mutta aina huuhtoutuu pois ja jos jatkuvasti käyttää niin kuivattaa. Ja nyt mietin olisiko
Mun hiukset on nyt oranssit. Sillon ku mulla oli ruskea väri ja ostin värinpoistoaineen ja laitoin päähän,niin ihastuin täysin siihen lopputulokseen, etten halunnut laittaa siihen päälle uutta väriä. Oli hiukset sen näköiset kun olis käyny kalliilla kampaajalla kun juuret oli valkoiset,sit oli kulta keltaista ja niska ja latvat jäi punertavaksi. Hiukset näytti kun olis ollu tulta ja liekkiä, hauska ja mukava lopputulos värinpoistolla.