Aiotko boikotoida Pori-jazzeja Aki Ruotsalan lausuntojen vuoksi, jos hän ei saa potkuja?
Kommentit (516)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
demari kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Islamkin tulee muutumaan. Maailma muuttuu, uskonnot laahaa.
Ei tule muuttumaan, ei ole muuttunut tähänkään asti.
Helpompi on käydä harmittoman luterilaisen höpöttäjän kimppuun, joka ei ole edes homoja syrjinyt työssään, kuin että etsisivät jonkun oikeasti homojen tappamista saarnaavan imaamin, sieltä Helsingistäkin varmaan löytyy missä nämä somesankarit asuvat. Mutta ei näy kiinnostavan homojen (ja naisten, huom) oikeudet ihan niin paljon kuitenkaan näitä somen roopevesaloita.Islam on uskonto luterilainen taas henkilö, pieni ero. En kannata kimppuun käymistä, vaan sitä faktaa että lait menevät ennenpitkään ylitse kaikkien uskontojen. Tämä on vääjäämätön kehitys-suunta. Konservatiivinen ei muutosta teema ei ole koskaan tapahtunut historiassa.
Islam on jo länsimaistunut, täällä asuvien muslimien elämää ei ohjaa enää uskonto yhtä vahvasti.
Joopa joo.
Voisi ne silmät kummasti avautua, kun pääsisit salakuvaamaan jonnekin moskeijaan muslimina. Tai pääsisit muslimiksi naamioituneena muualle, missä ne eivät tunnistaisi sinua länsimaalaiseksi. Totuus on tarua karumpi.Luulot ovat ainakin sinulla kovat. Suosittelen ihan tutustumaan muslimeihin, niin ei tarvitse lietsoa arvailuiden pohjalta pelkoa. Homot on kuitenkin aineena, joten jos ei siihen aiheeseen liittyvää uutta enää tule, niin eiköhän muslimit ja heidän homomyönteisyys ole tässä jo käsitelty. Tottakai tiedän että haluaisit vielä vähän lietsoa pelkojasi.
Siitä ei ole kauaa, kun Suomenkin televisiossa esitettiin Tanskan moskeijoissa salaa kuvattu dokumentti. Kyllä heillä oli homoistakin sanansa sanottavana, kuten muistakin vääräuskoisista. Samoin länsimaisista laeista, joita ei muslimin kuulemma tarvitse noudattaa.
He eivät edusta kaikkia muslimeita. Enkä puhu mistään pizzerioiden työntekijöistä. Pelkojen levittely on edelleen turhaa ja mitään tutkimusta ei ole esitetty vaan hoettu muka tutkimusta omin paikkaansapitämättömin väittein. Tutustukaa niihin ihimisiin niin silloin teillä on edes jotain todellisuuspohjaa. Ei niin että kun texasissa oli joukko ammuskelu niin kaikki texasilaiset on joukkoampujia teorioilla(texasin joukkoampujat instituutin tutkimus) vaan ihan konkreettisin faktoin. Itse tutustun ihmisiin harrastuksissani ja huomaan että meitä yhdistää asiat enemmän kuin erottaa. Jotain uskonnollisia tapaja joillain heistä on, mutta suurin osa on aivan länsimaistuneita. NYT jos sitä offtopiikkia saisi vähemmälle.
Ei tietenkään edusta kaikkia muslimeita, kukaan ei ole niin väittänytkään. On tietysti aina helpompi hyökätä itse kyhäämäänsä olkinukkea vastaan, kuin niitä argumentteja joita joku todellisuudessa on esittänyt. Jos haluat offtopicia vähemmälle, niin jätä yksinkertaisesti vaan vastailematta offtopic-viesteihin, varsinkin kun sinulla ei ole niihin mitään todellista vastattavaakaan.
Kukaan ei saa sinun viestisi merkityksestä yhtään mitään selvää. Vähennä sitä dokaamista.
Kyllä normaalijärkiset ja jopa huomattavasti sen alle saavat selvää oikein hyvin. Sinä valitettavasti et ylety edes tuolle asteikolle.
Eli pointtisi oli? Vittuilla kännissä vauva palstalla. Okei sain selvän sittenkin. Se oli vain todella hämärän peitossa ennen kuin osasin asennoitua tilaasi. En oikein osaa samaistua alkoholisteihin sori siitä. Hae apua koska ongelmajuominen voidaan saada kuriin, jos et siihen itse pysty.
Älä valehtele, et saanut selvää vieläkään. Sinua vain alkoi nolottamaan oma imbesilliytesi, jonka vuoksi aloit valehtelemaan sekä provisoimaan omaa hyvin ilmeistä päihdeongelmaasi muihin kirjoittajiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä uskonnot joutuvat taipumaan realistisen maailman edessä, niin kuin on tapahtunut jo muissakin asioissa. Hyvä niin.
Ei voi kuvitella voivansa uskon varjolla harjoittaa syrjivää ja ihmisten luonnollisia valintoja ja tarpeita loukkaavaa toimintaa, enää nykypäivänä.
Sitten näiden suvaitsevaisten täytyy uskaltaa sanoa se ääneen.
On reilua sanoa, että emme hyväksy uskontoja emmekä vähemmistökansoja, jotka eivät jaa meidän arvojamme.
Epäreilua sen sijaan on hyökätä yksittäisten ihmisten kimppuun.
Ei kaikki uskovaiset vastusta homoja. Mutta jokainen uskovainenkin on itse vastuussa siitä mitä itse sanoo. Hän on vastuussa sanomisistaan, ei uskonto. Kukaan tai mikään ei pakota häntä puhumaan pahaa muista ihmistä, varsinkaan julkisesti ja loukata heidän oikeuksiaan nykymaailmassa. Uskonto tiulee taipumaan tämänkin suuremman oikeuden edessä, eikä saivartelusi oikeuta uskon varjolla tapahtuvaan syrjimiseen. Älykkäämpi ihminen ei lausuisi harkitsemattomasi mielipiteitään, vaan jokaisen myös uskovaisen on itse vastattava omista sanomistaan.
Tämä on juuri ongelma yritetään syöttää jotain ismiä fasismia jne keskusteluun ottamatta itse kantaa sanoen että ismini on nyt paljon luotettavampaa kuin oikea elämä oikeiden ihmisten välillä. Tästä syystä tarvitaan lakeja ja on aivan oikein että näille raukkamaisille puheille homoista laitetaan stoppi. Ei vika ole diktaattorissa vaan niissä jotka sen mahdollistavat palvellen muiden käskyä.
Fasistit ja uskovaiset, ei vika ole heidän he eivät kanna vastuuta syy on aina jossain muualla.
Itse jätän Pori Jazzin tänä vuonna väliin Aki Ruotsalan potkujen takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
demari kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helpompi on käydä harmittoman luterilaisen höpöttäjän kimppuun, joka ei ole edes homoja syrjinyt työssään, kuin että etsisivät jonkun oikeasti homojen tappamista saarnaavan imaamin, sieltä Helsingistäkin varmaan löytyy missä nämä somesankarit asuvat. Mutta ei näy kiinnostavan homojen (ja naisten, huom) oikeudet ihan niin paljon kuitenkaan näitä somen roopevesaloita.Islam on uskonto luterilainen taas henkilö, pieni ero. En kannata kimppuun käymistä, vaan sitä faktaa että lait menevät ennenpitkään ylitse kaikkien uskontojen. Tämä on vääjäämätön kehitys-suunta. Konservatiivinen ei muutosta teema ei ole koskaan tapahtunut historiassa.
Islam on jo länsimaistunut, täällä asuvien muslimien elämää ei ohjaa enää uskonto yhtä vahvasti.
Saksalaisen tutkimuksen mukaan 66% Euroopassa asuvista turkkilaisista ja marokkolaisista kannattaa sharia-lakia. Ja eroa eri sukupolvien välillä ei juuri ole, ne ovat kaikki yhtä fundamentalistisia. Että joo, kyllä se uskonto vaan ohjaa vahvasti elämää muslimien parissa.
Ei pidä paikaansa. Suurinta osaa ei ohjaa enää uskonnot länsimaistuttuaan. Suosittelisin valheiden sijaan tutustumaan muslimeihin.
Sinunkin kannattaa tutustua islamisteihin, voi olla aika vaikeaa, ne eivät nimittäin ystävysty naisen kanssa tai vääräuskoisen miehen kanssa.
Joku tapamuslimi on ihan eri asia, joka vähän heittää huulta pizzaa paistaessaan, kuin islamisti. Ja ikävä kyllä, suurin osa muslimeista on islamisteja, myös länsimaissa.Katsot oikeudeksesi levitellä valheita. Alt.right-pellen ylimielisyydellä ei ole mitään rajaa. Olet hämmästyttävän sokea omalle röyhkeydellesi.
kerron vain mitä on islam ja islamistit, enkä todellakaan ole mikään altright pelle, vaan äänestän demareita. Otahan sinäkin asioista selvää ja katso totuutta silmiin.
Vaikutat vähän yksinkertaselta ja nuorelta, juuri sellaselta tyypilliseltä sateenkaarihöppänältä, joka ei ymmärrä vielä mistään mitään, mutta angstissaan sinkoilee puolustamaan samaan aikaan sekä homoja että maailman homovihamielisintä kulttia. Eikä näe siinä mitään outoa. Vieläpä naisena. Jok on islamistin mielestä varmaan todella irvokasta, kun eivät pidä sinua edes ihmisenä, kuten ei homojakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
demari kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joopa joo.
Voisi ne silmät kummasti avautua, kun pääsisit salakuvaamaan jonnekin moskeijaan muslimina. Tai pääsisit muslimiksi naamioituneena muualle, missä ne eivät tunnistaisi sinua länsimaalaiseksi. Totuus on tarua karumpi.Luulot ovat ainakin sinulla kovat. Suosittelen ihan tutustumaan muslimeihin, niin ei tarvitse lietsoa arvailuiden pohjalta pelkoa. Homot on kuitenkin aineena, joten jos ei siihen aiheeseen liittyvää uutta enää tule, niin eiköhän muslimit ja heidän homomyönteisyys ole tässä jo käsitelty. Tottakai tiedän että haluaisit vielä vähän lietsoa pelkojasi.
Siitä ei ole kauaa, kun Suomenkin televisiossa esitettiin Tanskan moskeijoissa salaa kuvattu dokumentti. Kyllä heillä oli homoistakin sanansa sanottavana, kuten muistakin vääräuskoisista. Samoin länsimaisista laeista, joita ei muslimin kuulemma tarvitse noudattaa.
He eivät edusta kaikkia muslimeita. Enkä puhu mistään pizzerioiden työntekijöistä. Pelkojen levittely on edelleen turhaa ja mitään tutkimusta ei ole esitetty vaan hoettu muka tutkimusta omin paikkaansapitämättömin väittein. Tutustukaa niihin ihimisiin niin silloin teillä on edes jotain todellisuuspohjaa. Ei niin että kun texasissa oli joukko ammuskelu niin kaikki texasilaiset on joukkoampujia teorioilla(texasin joukkoampujat instituutin tutkimus) vaan ihan konkreettisin faktoin. Itse tutustun ihmisiin harrastuksissani ja huomaan että meitä yhdistää asiat enemmän kuin erottaa. Jotain uskonnollisia tapaja joillain heistä on, mutta suurin osa on aivan länsimaistuneita. NYT jos sitä offtopiikkia saisi vähemmälle.
Ei tietenkään edusta kaikkia muslimeita, kukaan ei ole niin väittänytkään. On tietysti aina helpompi hyökätä itse kyhäämäänsä olkinukkea vastaan, kuin niitä argumentteja joita joku todellisuudessa on esittänyt. Jos haluat offtopicia vähemmälle, niin jätä yksinkertaisesti vaan vastailematta offtopic-viesteihin, varsinkin kun sinulla ei ole niihin mitään todellista vastattavaakaan.
Kukaan ei saa sinun viestisi merkityksestä yhtään mitään selvää. Vähennä sitä dokaamista.
Kyllä normaalijärkiset ja jopa huomattavasti sen alle saavat selvää oikein hyvin. Sinä valitettavasti et ylety edes tuolle asteikolle.
Eli pointtisi oli? Vittuilla kännissä vauva palstalla. Okei sain selvän sittenkin. Se oli vain todella hämärän peitossa ennen kuin osasin asennoitua tilaasi. En oikein osaa samaistua alkoholisteihin sori siitä. Hae apua koska ongelmajuominen voidaan saada kuriin, jos et siihen itse pysty.
Samaan johtopäätkseen on päätynyt useampi.
t.eri
gH kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
g kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
haluaisin "eheytykseen"!
Näin se vain on! Sama tilanne päällä. Haluaisin rukoilla ja runkata suu auki.
En kaipaa pilkkaa, olen G ja haluaisin "eheytykseen". Ei kristilliseen ja ihmistä arvostavaan, mutta sellaista on huonosti saatavilla. En häpeä itseani. Olen ihminen.
Sellaista on huonosti saatavilla koska sen on todettu olevan psyykelle haitallista, toimimatonta ja itsemurhariskiä lisäävää, eikä kukaan asiallinen terapeutti lähde moiseen henkiseen väkivaltaan.
Sangen erikoista puhetta. Olen kai sikäli poikkeuksellinen, että minulla ei ole koskaan ollut erityistä itsetuhoisuutta tai oikeastaan pienintäkään siihen mieltyen liittyvää ajatusta, mutta haluaisin aivan aidosti -ja sanon tämän suoraan- Eheytyä tästä H** olemisesta. Aidosti! Orjuutat minua puheillasi?
En halua kristillistä hömpötystä, eivätkä he minua loukkaa. Tässä olen vahva. Mutta voin aivan aidosti todeta, että homous kiusaa minua, ja jos joku minut siitä "eheyttaa" korjaa, olen todella aidosti kiitollinen. Mikä on vikana että minussa olisi jotain sellaista, jota kukaan ei voi korjata? Tässä maailmassa. Kerjäänkö liikaa???? Ja miksi jos kysyy hyvää se olisi edes kerjäämistä???? Tiedän että olen tehnyt virheitä. Tiedän sen. Mutta en löydä sitä, missä se on.
Oih, tännehä on löytänyt taas (ylläri) hommabotit onamoimaan. Heidän maailmassaan suomi on jo huomenna islmistinenvaltio jossa kaikki on homoja soijalaten litkijöitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
demari kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joopa joo.
Tuntuu näitä ongelmallisia valehtelija juoppoja ilmestyneen tähän ketjuun. Uskovaiset lähti rasistit saapui.
eli luterilaisen johtajan haukkujat ovat siis rasisteja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
demari kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saksalaisen tutkimuksen mukaan 66% Euroopassa asuvista turkkilaisista ja marokkolaisista kannattaa sharia-lakia. Ja eroa eri sukupolvien välillä ei juuri ole, ne ovat kaikki yhtä fundamentalistisia. Että joo, kyllä se uskonto vaan ohjaa vahvasti elämää muslimien parissa.
Näitä höpöhöpötutkimusten tuloksia näkee kyllä, mutta itse tutkimuksista ei kukaan ole koskaan kuullut.
Tutkimuksen suoritti WZB ja siitä uutisoi Dispatch International.
WZB (lyhenne sanoista Wissenschaftszentrum Berlin für Sozialforschung) on saksalainen yhteiskuntatieteidentutkimuslaitos. Laitos tekee perustutkimusta, jonka painopiste on globalisoituvan maailman ajankohtaisissa yhteiskunnallisissa ongelmissa. WZB:ssä on noin 160 eri alojen tutkijaa.[1]
WZB perustettiin vuonna 1969. Perustajina oli joukko saksalaisia parlamentaarikkoja kaikista puolueista. Tutkimuslaitoksen rahoittaa valtio ja Berliinin osavaltio.[1]
WZB on ei-yliopistollinen tutkimuslaitos, joka kuuluu Leibniz-Gemeinschaftiin.[1]
WZB:n rakennus sijaitsee Berliinissä, Potsdamer Platzin välittömässä läheisyydessä. Vanhassa rakennuksessa toimi vuoteen 1945 asti Reichsversicherungsamt. Vanha rakennus on kunnostettu ja sen yhteyteen on rakennettu postmoderni lisärakennuskompleksi. Kokonaisuuden suunnitteli brittiläinen arkkitehtiryhmä James Stirling, Michael Wilford & Associates.
Mutta toki yksittäisen AV-palstalle kirjoittavan henkilön subjektiiviset kokemukset muslimeista ovat tässä asiassa luotettavampia mittareita.
No eihän tehnyt vaan tutkimuksen teki rasistit kuten sinä, jotka yrittävät valehdella minkä ehtivät ajaaksen omaa agendaansa. Missä se tutkimus on valehtelija?
Kuulostat vainoharhaiselta, kun epäilet, että Ingrid Carlqvist olisi valehdellut asiasta, koska hänen artikkelissaan oli myös linkki WZB:n sivuille, joka on tämä:
Sharia-lain kannattaminen näkyy myös käytännössä siinä, että mm. Englannissa ja Ranskassa on jo lukuisia salassa toimivia sharia-tuomioistuimia.
Missään ei ollut teksitä johon vetosit. Olet kusettaja ja jatkat rasistista velehtelua, josta olet jo kolme kertaa jäänyt kiinni. Anna tulla valehtele vielä neljäskin kerta eihän se sinulle ole yhtään vaikeaa. Miten voit? Et varmastikkaan ihan hyvin. Valehteluun saa apua kunhan osaa hakea sitä, suosittelen etsimään psykiatreja he voisivat antaa sinulle oikean elämän takaisin. Myös rasistiseen käytökseesi löytyy apu psykiatrilta. Toivon todellakin sinun puolestasi että tartut tähän oljenkorteen. Meillä on vain yksi elämä miksi pilaat sen valehtelemalla?
Ruotsinkielinen artikkeli tutkimuksen tuloksista löytyy tuolta:
https://dispatchint.com/1155/de-flesta-europeiska-muslimer-vill-ha-shar…
Vierailija kirjoitti:
Oih, tännehä on löytänyt taas (ylläri) hommabotit onamoimaan. Heidän maailmassaan suomi on jo huomenna islmistinenvaltio jossa kaikki on homoja soijalaten litkijöitä.
Minä en ole käynyt hommalla kuin kerran monta vuotta sitten, olenko siis hommabotti, vai m mitä se tarkottaa.
Onko ylekin hommabotti, kun Ulkolinja esitti viime vuonna dokumentin "Sharialaki Tanskassa" jossa paljastuu islamistien oikea luonne?
Suosittelen sitä dokumenttia sinullekin, jos vielä jostain löytyisi. Saisivat uusia sen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
demari kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näitä höpöhöpötutkimusten tuloksia näkee kyllä, mutta itse tutkimuksista ei kukaan ole koskaan kuullut.
Tutkimuksen suoritti WZB ja siitä uutisoi Dispatch International.
WZB (lyhenne sanoista Wissenschaftszentrum Berlin für Sozialforschung) on saksalainen yhteiskuntatieteidentutkimuslaitos. Laitos tekee perustutkimusta, jonka painopiste on globalisoituvan maailman ajankohtaisissa yhteiskunnallisissa ongelmissa. WZB:ssä on noin 160 eri alojen tutkijaa.[1]
WZB perustettiin vuonna 1969. Perustajina oli joukko saksalaisia parlamentaarikkoja kaikista puolueista. Tutkimuslaitoksen rahoittaa valtio ja Berliinin osavaltio.[1]
WZB on ei-yliopistollinen tutkimuslaitos, joka kuuluu Leibniz-Gemeinschaftiin.[1]
WZB:n rakennus sijaitsee Berliinissä, Potsdamer Platzin välittömässä läheisyydessä. Vanhassa rakennuksessa toimi vuoteen 1945 asti Reichsversicherungsamt. Vanha rakennus on kunnostettu ja sen yhteyteen on rakennettu postmoderni lisärakennuskompleksi. Kokonaisuuden suunnitteli brittiläinen arkkitehtiryhmä James Stirling, Michael Wilford & Associates.
Mutta toki yksittäisen AV-palstalle kirjoittavan henkilön subjektiiviset kokemukset muslimeista ovat tässä asiassa luotettavampia mittareita.
No eihän tehnyt vaan tutkimuksen teki rasistit kuten sinä, jotka yrittävät valehdella minkä ehtivät ajaaksen omaa agendaansa. Missä se tutkimus on valehtelija?
Kuulostat vainoharhaiselta, kun epäilet, että Ingrid Carlqvist olisi valehdellut asiasta, koska hänen artikkelissaan oli myös linkki WZB:n sivuille, joka on tämä:
Sharia-lain kannattaminen näkyy myös käytännössä siinä, että mm. Englannissa ja Ranskassa on jo lukuisia salassa toimivia sharia-tuomioistuimia.
Missään ei ollut teksitä johon vetosit. Olet kusettaja ja jatkat rasistista velehtelua, josta olet jo kolme kertaa jäänyt kiinni. Anna tulla valehtele vielä neljäskin kerta eihän se sinulle ole yhtään vaikeaa. Miten voit? Et varmastikkaan ihan hyvin. Valehteluun saa apua kunhan osaa hakea sitä, suosittelen etsimään psykiatreja he voisivat antaa sinulle oikean elämän takaisin. Myös rasistiseen käytökseesi löytyy apu psykiatrilta. Toivon todellakin sinun puolestasi että tartut tähän oljenkorteen. Meillä on vain yksi elämä miksi pilaat sen valehtelemalla?
Ruotsinkielinen artikkeli tutkimuksen tuloksista löytyy tuolta:
https://dispatchint.com/1155/de-flesta-europeiska-muslimer-vill-ha-shar…
Selektiivisellä lainaamisella saa toki haluamansa lopputulokset.
Vierailija kirjoitti:
gH kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
g kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
haluaisin "eheytykseen"!
En kaipaa pilkkaa, olen G ja haluaisin "eheytykseen". Ei kristilliseen ja ihmistä arvostavaan, mutta sellaista on huonosti saatavilla. En häpeä itseani. Olen ihminen.
Sellaista on huonosti saatavilla koska sen on todettu olevan psyykelle haitallista, toimimatonta ja itsemurhariskiä lisäävää, eikä kukaan asiallinen terapeutti lähde moiseen henkiseen väkivaltaan.
Sangen erikoista puhetta. Olen kai sikäli poikkeuksellinen, että minulla ei ole koskaan ollut erityistä itsetuhoisuutta tai oikeastaan pienintäkään siihen mieltyen liittyvää ajatusta, mutta haluaisin aivan aidosti -ja sanon tämän suoraan- Eheytyä tästä H** olemisesta. Aidosti! Orjuutat minua puheillasi?
Orjuutan kertomalla ettei toimimattomaksi todettu "terapia" toimi?
Ei kai sitten tarvita mitään terapioita tai eheytyksiä kenellekään?
Vierailija kirjoitti:
Näille rassukoille ainoa tapa pelastaa Suomi on peukuttaa aatetoveria ilman liukuvoidetta ja kilpailla säälittävimmän valheen julkaisusta verkossa. Surullista.
Outoa että kaikkein ääriliberaaleimmat nuoret naiset yleensä puolustavat niin julmaa ja vastenmielistä ideologiaa kirkkain silmin kuin islam, samaan aikaan haukkuvat jotain harmitonta luterilaisuutta.. ja vielä kustuvat rasisteiksi samaan aikaan niitä jotka kritisoi islamia. No eikö he itse sitten ole rasisteja, jos kritisoivat luterilaisuutta.. :D
Uskonto/aate ei ole rotu, islamisteja on kaikissa väreissä, tiedoksi vaan.. eikä ole yhtään parempi ideologia kuin natsismi. Puolustatteko natsismiakin yhtä intohimoisesti?
Niin että kiinnostaako ne homojen oikeudet OIKEASTI ketään sateenkaariväkeä?
Nyt pahasti näyttää siltä että ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
gH kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
g kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
haluaisin "eheytykseen"!
Orjuutan kertomalla ettei toimimattomaksi todettu "terapia" toimi?
Ei kai sitten tarvita mitään terapioita tai eheytyksiä kenellekään?
Selvä se. Kun terapialla ei pystytä muuttamaan sukupuolisen suuntautumisen kaltaista synnynnäistä ominaisuutta, toki siitä seuraa ettei myöskään ei-synnynnäisiä ominaisuuksia voi muuttaa. Logiikka on aukoton.
Miksi vähemmistöistä ei saa vitsailla mutta jos homo vitsailisi heterosta niin se ei haittaisi ketään, jos hän olisi sanonut näin: ei ole olemassa heteroja on vain heteroutta, kukaan ei olisi reagoinut siihen mitenkään.
demari kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
demari kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joopa joo.
Oli hyvä dokumentti "Sharialaki Tanskassa", tuli Ulkolinjassa ykköseltä.
Se pitäisi kyllä kaikkien nähdä ihan vaikka koulussa tai eduskunnassa pakollisena, minullakin vasta sen myötä alkoi herätyskellot soimaan. Ei ole mistään leikistä kyse siinä sairaassa ideologiassa, hrrr. Järkyttävää. Ja se valehtelun määrä länsimaalaisille päin naamaa joka siinä paljastui, uskomatonta.
Toivottavasti sen dokumentin koko sakki joita kuvattiin, on kärrätty takaisin sinne mistä ovat tulleetkin, koska paljastui etteivät tanskalaisia lakeja aio edes noudattaa. Huhhuh.
Juuri näin. Oli kyllä silmiä avaava. Kaikkien pitäs katsoa.
Meneejoyli kirjoitti:
Miksi vähemmistöistä ei saa vitsailla mutta jos homo vitsailisi heterosta niin se ei haittaisi ketään, jos hän olisi sanonut näin: ei ole olemassa heteroja on vain heteroutta, kukaan ei olisi reagoinut siihen mitenkään.
Niin se on aina ja se on ihan ok. Se jolla on ylivalta ei ole vaarassa vaikka sanottaisiin mitä. Se taas joka on altavastaajana voi joutua oikeasti kärsimään jos kiusaajille annetaan vapaat kädet.
Tuntuu näitä ongelmallisia valehtelija juoppoja ilmestyneen tähän ketjuun. Uskovaiset lähti rasistit saapui.