Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aiotko boikotoida Pori-jazzeja Aki Ruotsalan lausuntojen vuoksi, jos hän ei saa potkuja?

Vierailija
06.06.2018 |

Miten on?

Aiotko boikotoida Pori-jazzeja Aki Ruotsalan lausuntojen vuoksi, jos hän ei saa potkuja?

Vaihtoehdot

Kommentit (516)

Vierailija
441/516 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistisääntö: Ei saa sanoa ääneen, että homosta voi tulla hetero. Saa sanoa, että heterosta voi tulla homo.

Muuten vihervasemmiston twitter alkaa laulaa, ja sinä saat potkut, ennenkun sut on ees palkattu.

Vierailija
442/516 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

gH kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

g kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

haluaisin "eheytykseen"!

Näin se vain on! Sama tilanne päällä. Haluaisin rukoilla ja runkata suu auki.

En kaipaa pilkkaa, olen G ja haluaisin "eheytykseen". Ei kristilliseen ja ihmistä arvostavaan, mutta sellaista on huonosti saatavilla. En häpeä itseani. Olen ihminen.

Sellaista on huonosti saatavilla koska sen on todettu olevan psyykelle haitallista, toimimatonta ja itsemurhariskiä lisäävää, eikä kukaan asiallinen terapeutti lähde moiseen henkiseen väkivaltaan.

Sangen erikoista puhetta. Olen kai sikäli poikkeuksellinen, että minulla ei ole koskaan ollut erityistä itsetuhoisuutta tai oikeastaan pienintäkään siihen mieltyen liittyvää ajatusta, mutta haluaisin aivan aidosti -ja sanon tämän suoraan- Eheytyä tästä H** olemisesta. Aidosti! Orjuutat minua puheillasi?

Orjuutan kertomalla ettei toimimattomaksi todettu "terapia" toimi?

Ei kai sitten tarvita mitään terapioita tai eheytyksiä kenellekään?

Selvä se. Kun terapialla ei pystytä muuttamaan sukupuolisen suuntautumisen kaltaista synnynnäistä ominaisuutta, toki siitä seuraa ettei myöskään ei-synnynnäisiä ominaisuuksia voi muuttaa. Logiikka on aukoton.

Varastin kerran pikku poikana sen jälkeen mutsi rankaisi. Ei edes kovin ankarasti. Mutta rankaisi. Sen jälkeen en ole varastanut. Oletko ollut joskus liitutaululla. Kirjoittanut ja sitten pyyhkinyt pois. Onko se kiellettyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/516 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistisääntö: Ei saa sanoa ääneen, että homosta voi tulla hetero. Saa sanoa, että heterosta voi tulla homo.

Muuten vihervasemmiston twitter alkaa laulaa, ja sinä saat potkut, ennenkun sut on ees palkattu.

Ei heterosta voi homoa tulla. Bissestä voi tulla ihan mitä bisse itse haluaa. T. Vihervassari

Vierailija
444/516 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

gH kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

g kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

haluaisin "eheytykseen"!

En kaipaa pilkkaa, olen G ja haluaisin "eheytykseen". Ei kristilliseen ja ihmistä arvostavaan, mutta sellaista on huonosti saatavilla. En häpeä itseani. Olen ihminen.

Sellaista on huonosti saatavilla koska sen on todettu olevan psyykelle haitallista, toimimatonta ja itsemurhariskiä lisäävää, eikä kukaan asiallinen terapeutti lähde moiseen henkiseen väkivaltaan.

Sangen erikoista puhetta. Olen kai sikäli poikkeuksellinen, että minulla ei ole koskaan ollut erityistä itsetuhoisuutta tai oikeastaan pienintäkään siihen mieltyen liittyvää ajatusta, mutta haluaisin aivan aidosti -ja sanon tämän suoraan- Eheytyä tästä H** olemisesta. Aidosti! Orjuutat minua puheillasi?

Selvä se. Kun terapialla ei pystytä muuttamaan sukupuolisen suuntautumisen kaltaista synnynnäistä ominaisuutta, toki siitä seuraa ettei myöskään ei-synnynnäisiä ominaisuuksia voi muuttaa. Logiikka on aukoton.

Varastin kerran pikku poikana sen jälkeen mutsi rankaisi. Ei edes kovin ankarasti. Mutta rankaisi. Sen jälkeen en ole varastanut. Oletko ollut joskus liitutaululla. Kirjoittanut ja sitten pyyhkinyt pois. Onko se kiellettyä.

Mikä on pointti? Onko joku väittänyt että varastaminen on synnynnäinen ominaisuus?

Vierailija
445/516 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luterilaisuuden kritisointi ei ole rasismia, islamin kritisointi on rasismia.. Hmm.

Homoja tap pamaan käskeva ideologia on ihana puolustamisen arvoinen sateenkaariasia.

Harmiton luterilaisuus höpötyksineen on sadistinen homoja rääkkäävä uskonto.

Näin se homma etenee. 

Homoja saa siis kiusata, kunhan on islamisti.

Ellei ole islamisti, homoudesta ei saa sanoa mitään, vaikkei edes kiusaa.

Äääääh, eihän tässä ole päätä eikä häntää. Ja multa meni Kettukin ohi idioottien takia joille pitää rautalangasta vääntää.

Vierailija
446/516 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Merkittävää tässä on mielestäni ainoastaan se, ettei henkilö ole antanut lausuntoja Porijazzin toimarina vaan täysin eri yhteydessä ns.aiemmassa elämässään. On tehty taas kärpäsestä härkänen.

Aika hölmö olet ellet tajua pori jazz -brändin kannattavan tiettyä arvomaailmaa. Siiheen ei sovi oikein tämän tyylinen julkisuus.

No enpä ole tiennyt, että Pori Jazz on homofestari. Kaikkea sitä oppii. Ilmeisesti kenelläkään jonkinlaiseen julkiseen virkaan aikovalla ei saisi nuoruudessaan olla mitään ideologiaa tai mielipiteitä, niistä kun saattaa aikuisena menettää työpaikkansa. Tekopyhää jeesustelua koko kohu! Mielestäni on paljon vakavampaa, että esim. Ruotsalaa arvostellut kansanedustaja Modig on jäänyt kiinni törkeästä rattijuoppoudesta.

Ei homo vaan ihan moderni festari jonne kaikki ovat tervetulleita. Se heijastelee modernia yhteiskuntaa ja arvoja, jotka koulutetulla väestöllä on. Jazzit kun ovat modernien ja sivistyneiden ihmisten juhlat, johan niillä/meillä on lompakot kunnossa.

Jos haluaa bailata junttien kanssa, voi mennä vaikka aitoon kirkastusjuhlille tai muualle, missä ei rasismia kavahdeta.

Niin, paitsi että KUKAAN EI OLE OLLUT MISSÄÄN VAIHEESSA KIELTÄMÄSSÄ HOMOILTA PÄÄSYÄ PORIJAZZEILLE. Tuntuu olevan mahdotonta joillekin a) lukea se Ruotsalan haastattelu b) ymmärtää lukemansa

Vierailija
447/516 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

gH kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

g kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

haluaisin "eheytykseen"!

Mikä on pointti? Onko joku väittänyt että varastaminen on synnynnäinen ominaisuus?

Aika harva asia lopulta on. Ei edes ihon vari. Sekin on vaalea, jos olet sisalla.  Vaatteesi ja hiuksesikin ovat sellaiset, mita kulttuuri edellyttaa, ja sinulle suo, mihin koloon se on sinut laittanut. Tuo mainittu kulttuuri, joka kuitenkin on. 

Toisessa kulttuuttuurissa ne olisivat erilaiset? Pelottavaa?

Vierailija
448/516 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On useita esimerkkejä ihmisistä, jotka ovat eläneet pitkään heterona (avioliitossa, lapsia) ja vasta myöhemmin ”kääntyneet” homoksi. Tietääkseni seta auttaa näitä henkilöitä tulemaan kaapista. Kai siirtymää voi tapahtua myös toisin päin ja kai siihenkin saa antaa tukea? Tietenkin vapaaehtoisesti, ei pakottamalla/painostamalla/ aivopesemällä tms.

Vierailija
449/516 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

demari kirjoitti:

Luterilaisuuden kritisointi ei ole rasismia, islamin kritisointi on rasismia.. Hmm.

Homoja tap pamaan käskeva ideologia on ihana puolustamisen arvoinen sateenkaariasia.

Näin se homma etenee. 

Äääääh, eihän tässä ole päätä eikä häntää. Ja multa meni Kettukin ohi idioottien takia joille pitää rautalangasta vääntää.

Älä jaksa... Olisit mennyt katsomaan Kettua. Paljon järkevämpää kuin kasata itse ensin olkiukko ja sitten taistella raivokkaasti sitä vastaan. Katsojia ehkä yksi.

Vierailija
450/516 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myötätuntohalaus Ruotsalalle!

Hulluja te soumihomot olette.

Vierailija
451/516 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On useita esimerkkejä ihmisistä, jotka ovat eläneet pitkään heterona (avioliitossa, lapsia) ja vasta myöhemmin ”kääntyneet” homoksi. Tietääkseni seta auttaa näitä henkilöitä tulemaan kaapista. Kai siirtymää voi tapahtua myös toisin päin ja kai siihenkin saa antaa tukea? Tietenkin vapaaehtoisesti, ei pakottamalla/painostamalla/ aivopesemällä tms.

Se että elää heterosuhteessa et tarkoita sitä että on täysin hetero. Ihmettelen aina teitä joitten mielestä suuntautumista voi vaihtaa kuin sukkia. Ilmeisesti miellätte itsenne heteroiksi mutta kyseenalaistan sen. Ilmeisesti henkilö voi olla biseksuaali ymmärtämättä sitä itse. En pysty ymmärtämään ajatusta että voisin vaihtaa omaa suuntautumistani. En vaan voi vaihtaa sitä vaikka yrittäisin.

Vierailija
452/516 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitin tänne pitkän viestin, mutta näköjään sensuuri iski. Olen siis itse sitä mieltä, että tuollaisessa asemassa oleva henkilö ei saisi antaa tuollaisia yhtä ryhmää koskevia lausuntoja. En minäkään tuossa asemassa puhuisi mistään eheytymisestä tai jankuttaisi ettei homoja ole. Homouden ajattelu sairautena vielä nykypäivänä ihan naurettavaa ja siinä kohtaa ajattelen että tyhmä täytyy ihmisen olla jos julkisuuteen sellaista viestiä tuo.

Sananvapaus on kaikilla, mutta toiset osaavat käyttää sitä oikein ja toiset eivät. Minulla ei ole mitään uskovaisia vastaan, mutta kyllä heidänkin pitäisi sen verran uudistua, että olisivat edes tällä vuosikymmenellä. Homoilla on kuitenkin ollut Suomessa huono asema ja maailmalla vieläkin tapetaan ihmisiä sen takia. Sen takia en halua, että maailma menee enää yhtään siihen suuntaan. Jos joku on sitä mieltä, että tämä on hyvä suunta niin sitten on. Ja minusta homoudesta ei tarvi olla hiljaa. Jos se Suomessa jotain kyllästyttää niin on vielä paljon maita, jossa ihmiset vasta haaveilevat siitä että voisivat olla vapaasti sitä mitä haluavat. Sen takia en halua edistää suvaitsemattomuutta. Ei sellaista ryhmää saa vaientaa joka on vasta saanut äänensä julki, kun taas nämä vanhoolliset ovat hallinneet jo satoja vuosia. Ja olen hetero jos jollekin on sillä merkitystä.

Hän EI ole puhunut eheytymisestä eikä jankuttanut siitä ettei homoja ole. Lue alkuperäiset lähteet ennen kuin teet itsestäsi pellen.

Vierailija
453/516 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei taitaisi Seta tukea, jos menisi toisinpäin.

Luultavasti seta haluaisi ensin kannustaa tätä heteroa vaihtamaan sukupuolensa, eli jos kyseessä mies, ensin sen pitäisi syödä naishormoneja ja leikkauttaa munansa kahtia ja siihen kairattaisiin tekovagina, sitten seta kannustaisi sitä olemaan lesbo silvotussa kehossaan ja vielä parempi, jos se toinenkin olisi ensin leikautettu ja hormonipumpattu eri sukupuoleen. 

Mitä friikimpää ja frankensteinimaisempaa menoa, sen parempi setalle.

Vierailija
454/516 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin sanottu, se on just noin. Jos olet jotain mieltä, niin se on kielletty. Ihmeellistä suvaitsevaisuuden aikaa eletään.

Vierailija
455/516 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

demari kirjoitti:

Näin se homma etenee. 

Älä jaksa... Olisit mennyt katsomaan Kettua. Paljon järkevämpää kuin kasata itse ensin olkiukko ja sitten taistella raivokkaasti sitä vastaan. Katsojia ehkä yksi.

Naurattaa aina toi olkiukko. Tulee mieleen voodoonukke. 

Vierailija
456/516 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmeellistä suvaitsevaisuuden aikaa eletään.

Suvaitsevaisuus tarkoittaa sitä, että suvaitaan vain suvaitsevaisten mielipiteitä.

Vierailija
457/516 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmeellistä suvaitsevaisuuden aikaa eletään.

Suvaitsevaisuus tarkoittaa sitä, että suvaitaan vain suvaitsevaisten mielipiteitä.

Nimimerkillä on epäreilua etten saa enää koulukiusata homoja. Miksi minua ei suvaita??1

Vierailija
458/516 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se että elää heterosuhteessa et tarkoita sitä että on täysin hetero. Ihmettelen aina teitä joitten mielestä suuntautumista voi vaihtaa kuin sukkia. Ilmeisesti miellätte itsenne heteroiksi mutta kyseenalaistan sen. Ilmeisesti henkilö voi olla biseksuaali ymmärtämättä sitä itse. En pysty ymmärtämään ajatusta että voisin vaihtaa omaa suuntautumistani. En vaan voi vaihtaa sitä vaikka yrittäisin.

Kuulostat aidolta. Voin sanoa vielä:

Kirjoitin jo tuossa aikaisemmin. Olen siis "gH" ja todella toivoisin aivan aidosti "eheytystä" (en vars. usk.) tai terapiaa. Kärsin tästä tilasta. En ole koskaan tuonut tätä julki muutoin kuin palstoilla, enkä myöskään aio tuoda, sillä tiedän, ja näen mitä maailma on. Olisin kauempana siitä mitä joskus toivon olevani. Haluan takaisin.

Tiedät että voit. Olet vain vielä syvemmällä kuin minä.

Vierailija
459/516 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakaan tämä fägäri ei lähde Poriin tänä kesänä. Eikä kukaan muukaan tutuistani. :(

Vierailija
460/516 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai jaa. Vai että junttia uskoa johonkin.

Tuollainen juuri ärsyttää, että seksuaalivähemmistöjen oikeudet olisi Suomessa nimenomaan koulutetun ja jotenkin sivistyneen väestön juttu. Ja niin täällä toimitaan. Sut leimataan jotenkin muka fiksuihin kuuluvaksi, jos olet seksuaalivähemmistöjen oikeuksien kannattaja, joka runnoo niitä läpi. Myös siellä uskontopuolella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi