Äitiní syyllistää minua siitä, etten halua pitää häneen yhteyttä
En silti aio pitää. Mutta niin kauan kun hän syyllisti, en voinut lopettaa pitämästä, koska hän halusi. En tiennyt, mitä itse haluan. Tai tiesin, mutta mulla ei ollut oikeutta toimia niin. Nyt mä en enää ajattele, vaikka äiti syyllistäisi siksi, että hänellä on paha olla. Olkoot.
Hän syyllistää lähinnä jotenkin hylkäämisellään. Ei halua tulla hylkäömäkseni. Ihmeellistä, kun itse on aina viis veisannut mun tunteistani. Ilmeisesti kuvittelee, että mäkin haluan välit häneen velvollisuudesta.
Erittäin loukkaava oletus. En todellakaan halua. Vain sydämestä. Ja se sanoo ei.
Kommentit (145)
Vierailija kirjoitti:
Hae nyt vihdoin ne lääkkeet, sinun kirjoitukset ovat ihan sairaita.
Apua sinä tarvitset, kun noita sinun kirjoituksia lukee, niin sina taidat olla vaarallinen ihminen. Se joka uhkailee kostosta ja vielä yleisellä keskustelupalstalla, ei ole terve ja sinä tarvitset nyt laitoshoitoa.
Nämä ovat ihan henkisiä asioita, jos sinua pelottaa, että kiusaamasi ihminen tulee romuttamaan sinut aikanaan, niin älä kiusaa. It's just as simple as that.
ap
Ja siis kyllä äitini syyttää minua siitä, että välimme rikkoutuvat. Hänen syynsä se ei hänen mielestään ole, vaikka kyllä se on. Häpeäisi! Surkea äiti hylkää lapsensa, kun tämä haluaa oikeusådenmukaista kohtelua!
ap
Äitini ei takuulla tule mielestään olemaan syyllinen välien rikkimenemiseen, vaikka todellakin on. Hävetköön sitä; millainen vanhempi ei kykene korjaamaan tekemäänsä vahinkoa toiselle, omalle lapselleen aiheuttamaansa haittaa????
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hae nyt vihdoin ne lääkkeet, sinun kirjoitukset ovat ihan sairaita.
Apua sinä tarvitset, kun noita sinun kirjoituksia lukee, niin sina taidat olla vaarallinen ihminen. Se joka uhkailee kostosta ja vielä yleisellä keskustelupalstalla, ei ole terve ja sinä tarvitset nyt laitoshoitoa.
Nämä ovat ihan henkisiä asioita, jos sinua pelottaa, että kiusaamasi ihminen tulee romuttamaan sinut aikanaan, niin älä kiusaa. It's just as simple as that.
ap
Minä en kiusaa, mutta sinä tarvitset apua. Sinä uhkailet kostosta, ja sinun kirjoitukset eivät kyllä ole mitään järkeviä. Sinä olet raivonpartaalla, ja et rauhoitu vaan jankkaat yhtä asiaa koko ajan. Se on vaarallista jopa sinulle itselleen. Käy nyt hyvä ihminen terveyskeskuksessa ja näytä nämä kirjoitukset. Sinä saat apua sieltä.
Hänen olisi pitänyt jo alusta asti ymmärtää, että se, että mä olen vihainen, kuuluu hänelle. Totta kai mä olen vihainen, koska hän on viis veisannut siitä aina. Hän ei ole KOSKAAN välittänyt loukkaamisestani mitään. Aion senkin kertoa siskopuolelle, kunhan saan sen muotoiltua niin, että sisko voi oikeasti ymmärtää, mistä on kysymys, millainen äiti on ollut.
ap