Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII

Vierailija
29.05.2018 |

asialinjalla tällä(kin) kertaa.

Kommentit (16650)

Vierailija
13701/16650 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

T <3

Vierailija
13702/16650 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina kun mulla on stressaava tilanne kotona (ja niitä on aika usein), mä ajattelen miten rauhallisesti sä siihen reagoisit, jos olisit minä. Toisinaan ajattelen sun pitävän vaikeina hetkinä mua kädestä kiinni, ja sekin rauhoittaa. Mitäköhän Villasukka ajattelisit, jos tietäisit. Vai sanoisitko vaan että ”ei ole normaalia, hoitoon”.

Kerro lisää Villasukasta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13703/16650 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liisa... miksi tämä kaipaus on nyt mennyt näin pahaksi? Miten sinä voit vuosienkin päästä näin vaikuttaa....

T: M

Vierailija
13704/16650 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina kun mulla on stressaava tilanne kotona (ja niitä on aika usein), mä ajattelen miten rauhallisesti sä siihen reagoisit, jos olisit minä. Toisinaan ajattelen sun pitävän vaikeina hetkinä mua kädestä kiinni, ja sekin rauhoittaa. Mitäköhän Villasukka ajattelisit, jos tietäisit. Vai sanoisitko vaan että ”ei ole normaalia, hoitoon”.

Sanoisin että oletpa lutunen! 😍 Mielelläni pitäisin sua kädestä ihan oikeasti jos olet hän!

Lisäys edelliseen: Olen muuten huomannut saman kun menee huonosti ja tulinuolia sinkoilee sinne tänne, silloin ajattelen sua ja se kummasti rauhoittaa mieltä. 😌

Sellaista se on.

Itse saan paremmin unta kun ajattelen omaa kaivattuani (naista). Kaikkein omituisinta on ollut herätä jo jonkun aikaa kädet tyynyn ympärillä ja toinen jalka peiton ympärille kiedottuna... Pari kertaa ihan naurahtanut ääneen aamulla kun en tuossa asennossa kyllä ole mennyt nukkumaan kertaakaan.

Vierailija
13705/16650 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaipaan kahta naista

Mekin kaivataan sinua. Seurassasi oli hauskaa.

Vierailija
13706/16650 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku sisäinen järjen ääni sanoi mulle tän helpottavan vasta sit kun tosiaan olet muuttanut pois muualle. Pois silmistä pois mielestä. Että tulee uusia juttuja ja tuttuja, ja päivät täyttyy muustakin kun sun täydellisestä kuvasta mieleen piirtyneenä.

Mut kun ei. Kun nään sun vanhan talos ja tyhjän parkkipaikan, mun sisällä kuohahtaa. Tekis mieli huutaa ääneen kuin ikävä mulla sua on. Sä oot edelleen mun lempi aihe ajatella ja jutella. Harvassa vaan nykyään ne, kenen kanssa voin susta luontevasti puhua, joten aika yksinäistä touhua. Mutta ajatuksissa silti isosti.

Tietäisitpä kuin suuren vaikutuksen muhun teitkään. Haluisin kertoa sen joskus. Tulisit käymään. Muutenkin kuin öisin.

Vierailija
13707/16650 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin että oletpa lutunen! 😍 Mielelläni pitäisin sua kädestä ihan oikeasti jos olet hän!

Lisäys edelliseen: Olen muuten huomannut saman kun menee huonosti ja tulinuolia sinkoilee sinne tänne, silloin ajattelen sua ja se kummasti rauhoittaa mieltä. 😌

Sellaista se on.

Itse saan paremmin unta kun ajattelen omaa kaivattuani (naista). Kaikkein omituisinta on ollut herätä jo jonkun aikaa kädet tyynyn ympärillä ja toinen jalka peiton ympärille kiedottuna... Pari kertaa ihan naurahtanut ääneen aamulla kun en tuossa asennossa kyllä ole mennyt nukkumaan kertaakaan.

Voi miten suloista! 😍 Olisitpa hän!

Vierailija
13708/16650 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan höpsöä ärrää.

Vierailija
13709/16650 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitsi et on ikävä sua ihana! Koskakohan me tavataan taas?

Vierailija
13710/16650 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet niin fiksu ja empaattinen mies ja olet usein lukenut tilanteita ja ihmisiä hyvin tarkkanäköisesti. Tiedän sen, sillä olet joskus kertonut ajatuksiasi minulle ja silloin olen miettinyt, että ymmärsitpä asian pienien vihjeiden perusteella. Olisi siis suorastaan järjenvastaista, ettet olisi huomannut myös kiinnostustani ja rakastumistani sinuun. Toisaalta voi olla, ettet halua huomata sitä, jos et itse tunne samoin minua kohtaan.

Vierailija
13711/16650 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

J <3

Vierailija
13712/16650 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

T <3

Vierailija
13713/16650 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villasukilla voi lämmittää palelevia jalkoja. Lyhdyillä ja kynttilöillä voi taistella pimeyttä vastaan. Minulla ei ole mitään hätää, mutta en voi hyvin ilman sinua. Olin sinulle eilen vihainen syystä jota en tiedä. Vai olinko vihainen itselleni? (mielikuvitusmiehelle)

Vierailija
13714/16650 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin et oot kiva mut et taida ollakaan. :(

Vierailija
13715/16650 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet niin fiksu ja empaattinen mies ja olet usein lukenut tilanteita ja ihmisiä hyvin tarkkanäköisesti. Tiedän sen, sillä olet joskus kertonut ajatuksiasi minulle ja silloin olen miettinyt, että ymmärsitpä asian pienien vihjeiden perusteella. Olisi siis suorastaan järjenvastaista, ettet olisi huomannut myös kiinnostustani ja rakastumistani sinuun. Toisaalta voi olla, ettet halua huomata sitä, jos et itse tunne samoin minua kohtaan.

Jos tämä olisi minulle, sanoisin, että tietenkin olen huomannut viitteitä siitä. Ei sellaisesta voi kuitenkaan olla täysin varma, jos sitä ei sano ääneen. Olen itse niin rakastunut sinuun, että olen voinut sen takia tulkita asioita väärin.

Vierailija
13716/16650 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jatkan nyt tästä kohtaa ilman sua. Mä olinnii ihastunut, että sivuutin sen tosiasian et käytit mua vaan panoalustana paremman puutteessa ilman mitään kunnioitusta. Nyt oon heränny ja sä näytät erilaiselta mun silmiin m. Kauneus on poissa ja lämpö.

Vierailija
13717/16650 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kiitos kiitos, aina pelkkää posaa sulta <3 En voi lopettaa smailaamista...

13718/16650 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villasukista palautuu mieleeni nuo camokuvioiset kutomasi sukat...   ...mokoma hassu...   ...tavallaanhan se on kiva että oletit minustakin löytyvän jotain suurta. n.55 koon villasukat oli kyllä himpunverran liioittelua :)

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
13719/16650 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olli ❤️

Vierailija
13720/16650 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tämä olisi minulle, sanoisin, että tietenkin olen huomannut viitteitä siitä. Ei sellaisesta voi kuitenkaan olla täysin varma, jos sitä ei sano ääneen. Olen itse niin rakastunut sinuun, että olen voinut sen takia tulkita asioita väärin.

Mitä jos saisimme tietää, että molemmat tunnemme samoin toisiamme kohtaan? Mitä sitten tapahtuisi? Vai olisiko tieto itsessään arvokas, mutta elämä jatkuisi kuten siihenkin asti?

Ketju on lukittu.