Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII

Vierailija
29.05.2018 |

asialinjalla tällä(kin) kertaa.

Kommentit (16650)

Vierailija
13741/16650 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa joku kaipaisi minua. Luen viestejä, joissa ei ole selkeitä tunnisteita, kuvittelen että joku tykkää minustakin.

Vierailija
13742/16650 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä sinulle. Asiat järjestyvät tavalla tai toisella, luota siihen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13743/16650 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunpa joku kaipaisi minua. Luen viestejä, joissa ei ole selkeitä tunnisteita, kuvittelen että joku tykkää minustakin.

Luulisi olevan helppoa, kun pitää olla joku vaan - kuka tahansa.....:)

Vierailija
13744/16650 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se että haluaa kokea olevansa haluttu, ei tarkoita, että hyväksyisi kenet tahansa.

Vierailija
13745/16650 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina kun mulla on stressaava tilanne kotona (ja niitä on aika usein), mä ajattelen miten rauhallisesti sä siihen reagoisit, jos olisit minä. Toisinaan ajattelen sun pitävän vaikeina hetkinä mua kädestä kiinni, ja sekin rauhoittaa. Mitäköhän Villasukka ajattelisit, jos tietäisit. Vai sanoisitko vaan että ”ei ole normaalia, hoitoon”.

Kerro lisää Villasukasta?

Villasukka on lämmin ihminen, joka joutuu olemaan mua kohtaan kylmä. Hän pyysi mua käymään työpaikallaan monta vuotta sitten, ja lempinimi tulee siltä käynniltä.

Onko Villasukka nainen vai mies?

Vierailija
13746/16650 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kuullut susta pitkään aikaan, enkä nähnytkään. Ikävä sua. 

Anu

Vierailija
13747/16650 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

...no joo oon kyllä joskus välillä muutamia kertoja vastannut joihinkin vähän pöhköihin kysymyksiin täällä ja vieläpä ihan rehellisesti, kuvitellen että se kysymys muka olisi oikeasti ollut sinulta. Pakko tunnustaa. Radiossa soi äsken 4 ruusua, se sama kappale taas. Minun pitäisi pysyä poissa täältä... -P-

Vierailija
13748/16650 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin unta nainen, että tunnustin rakkauteni sinulle elävässä elämässä.

Vierailija
13749/16650 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se että haluaa kokea olevansa haluttu, ei tarkoita, että hyväksyisi kenet tahansa.

Niin. Voihan se olla, että sillä ”jollakin” tarkoitettiinkin jotain tiettyä.

Jotain, kenestä aloittaja itsekin tykkää.:)

Vierailija
13750/16650 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jospa se oli enneuni?

Vierailija
13751/16650 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäikö sinua mies mikään vaivaamaan siinä miten me tutustuimme toisiimme?

Vierailija
13752/16650 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minua jäänyt mikään siinä tutustumisessa vaivaamaan. Ensi katseesta asti tiesin, että halusin tutustua sinuun. Se pysäytti minut täysin. En ollut kokenut sellaista koskaan ennen. Ei ollut helppoa tulla juttelemaan sinulle, mutta jokin sisälläni sanoi, että minun täytyi tehdä niin. Keskustelu kanssasi oli alusta asti kuin olisi tullut kotiin. Oli ihana tunne olla kanssasi. Syvän yhteyden ja toistemme ymmärtämisen tunne oli vahvasti läsnä ja se kemia välillämme. Tunnen sen vieläkin yhtä vahvana.

Se minua on vaivannut paljonkin, että tunteemme ovat jääneet selvittämättä todellisessa elämässä.

Jäikö sinua nainen vaivaamaan jokin siinä, miten me tutustuimme tai siinä, että tunteemme ovat selvittämättä/puhumatta lävitse todellisessa elämässä?

Vierailija
13753/16650 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina kun mulla on stressaava tilanne kotona (ja niitä on aika usein), mä ajattelen miten rauhallisesti sä siihen reagoisit, jos olisit minä. Toisinaan ajattelen sun pitävän vaikeina hetkinä mua kädestä kiinni, ja sekin rauhoittaa. Mitäköhän Villasukka ajattelisit, jos tietäisit. Vai sanoisitko vaan että ”ei ole normaalia, hoitoon”.

Villasukka on lämmin ihminen, joka joutuu olemaan mua kohtaan kylmä. Hän pyysi mua käymään työpaikallaan monta vuotta sitten, ja lempinimi tulee siltä käynniltä.

Nainen.

Vierailija
13754/16650 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katohan, meitä pehmopoikia onkin täällä näköjään useampi. Toksinen maskuliinisuus ei vaivaa onneksi ihan kaikkia miehiä.

Vierailija
13755/16650 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minua jäänyt mikään siinä tutustumisessa vaivaamaan. Ensi katseesta asti tiesin, että halusin tutustua sinuun. Se pysäytti minut täysin. En ollut kokenut sellaista koskaan ennen. Ei ollut helppoa tulla juttelemaan sinulle, mutta jokin sisälläni sanoi, että minun täytyi tehdä niin. Keskustelu kanssasi oli alusta asti kuin olisi tullut kotiin. Oli ihana tunne olla kanssasi. Syvän yhteyden ja toistemme ymmärtämisen tunne oli vahvasti läsnä ja se kemia välillämme. Tunnen sen vieläkin yhtä vahvana.

Se minua on vaivannut paljonkin, että tunteemme ovat jääneet selvittämättä todellisessa elämässä.

Jäikö sinua nainen vaivaamaan jokin siinä, miten me tutustuimme tai siinä, että tunteemme ovat selvittämättä/puhumatta lävitse todellisessa elämässä?

En ole ap mutta minua ainakin vaivaa edelleen. Eikä ehkä koskaan tule selvyyttä ellei mies itse ole aloitteellinen.

Vierailija
13756/16650 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unesi toteutukoon.

Vierailija
13757/16650 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen.

Minun ystäväni on kuin villasukka, joka talvella lämmittää.

Minun ystäväni on kuin niitynkukka, joka saa minut hymyilemään.

Kertosäe:

Ota kädestä kiinni, tule kanssani rantaan, vien sinut katsomaan.

Kuinka aurinko laskee puiden taakse, ja saa 

taivaan punertamaan.

Minä olen vielä pikkuinen, ja siksi tahtoisin. Oppia tän´ 

maailman, paljon paremmin.

Ja kun mä sitten joskus, olen aikuinen. Niin toivon että

oppimasta koskaan lakkaa en.

Minun ystäväni on kuin villasukka, joka talvella lämmittää.

Minun ystäväni on kuin niitynkukka, joka saa minut hymyilemään.

Kertosäe:

Ota kädestä kiinni, tule kanssani rantaan, vien sinut katsomaan.

Miten aurinko laskee puiden taakse, ja saa taivaan punertamaan.

Minä olen vielä pikkuinen, ja siksi tahtoisin. Oppia tän maailman,paljonparemmin.

Ja kun mä sitten joskus, olen aikuinen. Niin toivon että oppimasta koskaan lakkaa en.

Vierailija
13758/16650 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olli ❤️

Hyvää viikonalkua!

Vierailija
13759/16650 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin tietenkin selvittää asioita ja jutella tunteista myös todellisessa elämässä. Mutta olisitko sinä juuri tämä minun kaipaamani mies? Kerrotko jotain, mistä juttelitte tai milloin tutustuit tähän naiseen?

Vierailija
13760/16650 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tietyn ihmisen kosketus tekisi ehjäksi muttei mahdollisuutta kosketukseen ole, millä sen voisi korvata?

Kuinka voi sulkea itsekseen ympyrän, joka joskus jonkun kanssa avautui?

Vai olenko ulapalla lopun elämääni?

Ketju on lukittu.