Joka toinen suomalaisnainen on vyötärölihava
Kommentit (10)
Nainen Nainen Nainen Nainen Nainen Nainen Nainen Nainen Nainen Nainen Nainen Nainen Nainen
Kiltit suomimiehet onkin niin ihanan atleettisia ja hoikkia.
Ja silti ei ap saa pildeä, voivoi.
Vierailija kirjoitti:
Ja silti ei ap saa pildeä, voivoi.
On hyvä että tiedät mikä sinussa on arvokasta.
Vierailija kirjoitti:
Nauttikaa
Ovat tainneet nauttia jo hieman liikaakin.
On se kumma, kun aina täällä tehdään ulina-aloituksia suomalaisten naisten painosta vaikka yhtälailla ylipainoisia löytyy miehistä. Jos joku oikeasti on huolissaan kansan ylipainosta, niin ei kohdista sitä "huolta" yhteen sukupuoleen. Nämä aloitukset ei ole mitään muuta kuin trollaamista ja riidan haastamista.
Ja voin vaikka löydä vetoa, että mun kommentin pointti meni todella monella ohi ja mut tullaan vain haukkumaan.
Joo, vaikka BMI on 22 niin vyötärö yli 80 cm.
Olen 65-vuotias.
Liikun paljon ja syön terveellisesti, mutta näin se on. Kolmen lapsen jälkeenkin nelikymppisenä ei ylittynyt 70 cm. Joten vaihdevuosissa jotain tapahtunut.
Vierailija kirjoitti:
On se kumma, kun aina täällä tehdään ulina-aloituksia suomalaisten naisten painosta vaikka yhtälailla ylipainoisia löytyy miehistä. Jos joku oikeasti on huolissaan kansan ylipainosta, niin ei kohdista sitä "huolta" yhteen sukupuoleen. Nämä aloitukset ei ole mitään muuta kuin trollaamista ja riidan haastamista.
Ja voin vaikka löydä vetoa, että mun kommentin pointti meni todella monella ohi ja mut tullaan vain haukkumaan.
Tätä samaa mietin kun ketjun avasin.
Kuten miehetkin. Varsinkin nuorissa miehissä on lihavia, löysiä lölleröitä.
En ole.