Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina kun mulla on stressaava tilanne kotona (ja niitä on aika usein), mä ajattelen miten rauhallisesti sä siihen reagoisit, jos olisit minä. Toisinaan ajattelen sun pitävän vaikeina hetkinä mua kädestä kiinni, ja sekin rauhoittaa. Mitäköhän Villasukka ajattelisit, jos tietäisit. Vai sanoisitko vaan että ”ei ole normaalia, hoitoon”.
Sanoisin että oletpa lutunen! 😍 Mielelläni pitäisin sua kädestä ihan oikeasti jos olet hän!
Lisäys edelliseen: Olen muuten huomannut saman kun menee huonosti ja tulinuolia sinkoilee sinne tänne, silloin ajattelen sua ja se kummasti rauhoittaa mieltä. 😌
Sellaista se on.
Itse saan paremmin unta kun ajattelen omaa kaivattuani (naista). Kaikkein omituisinta on ollut herätä jo jonkun aikaa kädet tyynyn ympärillä ja toinen jalka peiton ympärille kiedottuna... Pari kertaa ihan naurahtanut ääneen aamulla kun en tuossa asennossa kyllä ole mennyt nukkumaan kertaakaan.
Tämä sai suuni hymyyn 😊 kiitos, ihana kuvitella että minun hän suloisena pörröpäänä aamulla herää noin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina kun mulla on stressaava tilanne kotona (ja niitä on aika usein), mä ajattelen miten rauhallisesti sä siihen reagoisit, jos olisit minä. Toisinaan ajattelen sun pitävän vaikeina hetkinä mua kädestä kiinni, ja sekin rauhoittaa. Mitäköhän Villasukka ajattelisit, jos tietäisit. Vai sanoisitko vaan että ”ei ole normaalia, hoitoon”.
Sanoisin että oletpa lutunen! 😍 Mielelläni pitäisin sua kädestä ihan oikeasti jos olet hän!
Lisäys edelliseen: Olen muuten huomannut saman kun menee huonosti ja tulinuolia sinkoilee sinne tänne, silloin ajattelen sua ja se kummasti rauhoittaa mieltä. 😌
Voi kiitos, mutta taidan olla joku toinen. Harmi...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro lisää Villasukasta?
Villasukka on lämmin ihminen, joka joutuu olemaan mua kohtaan kylmä. Hän pyysi mua käymään työpaikallaan monta vuotta sitten, ja lempinimi tulee siltä käynniltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaista se on.
Itse saan paremmin unta kun ajattelen omaa kaivattuani (naista). Kaikkein omituisinta on ollut herätä jo jonkun aikaa kädet tyynyn ympärillä ja toinen jalka peiton ympärille kiedottuna... Pari kertaa ihan naurahtanut ääneen aamulla kun en tuossa asennossa kyllä ole mennyt nukkumaan kertaakaan.
Voi miten suloista! 😍 Olisitpa hän!
No kiva, että jonkun mielestä on suloista kun itse ajattelin että nyt alkaa olla jo säälittävää :)
Nyt kun keskittymiskyky on ollut kuin kultakalalla niin olen katsellut vanhoja lempisarjojani niin muutama päivää sitten tuntui tosiaan kuin telkkarikin olisi aamulla yrittänyt ärsyttää. Laitoin kahvit tippumaan ja päätin skipata aamu tv-ohjelmat, ja katsoa pari jaksoa Tuho-osastoa. Samana aamuna olin naureskellut tolle asennolle missä heräsin ja heti ensimmäisessä kohtauksessa sarjan päähenkilö makaa sängyssä melkein samalla tavalla kun on niin yksinäinen. Hymyilytti kyllä. :D
Narrator: "As I fondled Katya, my pillow girlfriend, I thought about how things had changed for us"
Mä laulan sulle vieläkin. Vaikket enää olekaan kuulemassa.
Nähdään taas huomenna... vaikken tahtoisi nähdä sua enää ikinä.
Rakastan sua, mutta me ollaan mahdoton yhtälö. Monellakin tapaa. Niin samanlaisia, mutta kuitenkin erilaisia.
Ensin kun tavattiin, mä vihasin sua. Kaikkitietävä ja itserakas kukkoilija. Ehkä sua ärsytti se, etten pitänyt susta ja päätit keinolla millä hyvänsä saada mut pitämään itsestäs... ja nyt olen rakastunut suhun... mä haluan tän vaan loppuvan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet niin fiksu ja empaattinen mies ja olet usein lukenut tilanteita ja ihmisiä hyvin tarkkanäköisesti. Tiedän sen, sillä olet joskus kertonut ajatuksiasi minulle ja silloin olen miettinyt, että ymmärsitpä asian pienien vihjeiden perusteella. Olisi siis suorastaan järjenvastaista, ettet olisi huomannut myös kiinnostustani ja rakastumistani sinuun. Toisaalta voi olla, ettet halua huomata sitä, jos et itse tunne samoin minua kohtaan.
Jos tämä olisi minulle, sanoisin, että tietenkin olen huomannut viitteitä siitä. Ei sellaisesta voi kuitenkaan olla täysin varma, jos sitä ei sano ääneen. Olen itse niin rakastunut sinuun, että olen voinut sen takia tulkita asioita väärin.
Mitä jos saisimme tietää, että molemmat tunnemme samoin toisiamme kohtaan? Mitä sitten tapahtuisi? Vai olisiko tieto itsessään arvokas, mutta elämä jatkuisi kuten siihenkin asti?
En osaa sanoa, voisiko elämä jatkua samalla tavalla sen jälkeen. Ehkä ikävä kävisi jossain vaiheessa liian suureksi ja asialle olisi pakko tehdä jotain. Olisi järjenvastaista, että toisiaan niin paljon rakastavat ihmiset eivät viettäisi elämäänsä yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti me voidaan ystävystyä seuraavassa elämässä. Ehkä jo lapsina, viimeistään nuoruudessa. Nauttia nuoruuden vapaudesta yhdessä: seikkailla, hassutella ja nauraa. Toivottavasti saan muutenkin seuraavassa elämässä olla enemmän sen kaltainen kuin sinä: energinen, älykäs ja terve. En tiedä miksi olen valinnut tähän elämään vain pelkkiä vastoinkäymisiä ja sairautta, mitä ihmettä minun sieluni kuvitteli niiden kautta oppivansa. Minusta itsestäni tuntuu ainakin, että kaikki vastoinkäymiset vie persoonaani vain huonompaan suuntaan. Tosin ehkä sen oppiläksyn määrää sittenkin joku korkeampi taho. Sitten mulla on ehkä tosi paljon huonoa karmaa ja mitään hyvää ei ole odotettavissa ehkä koskaan. Toivottavasti ei, sillä haluaisin niin valita seuraavaan elämääni terveyttä, iloa ja onnellisuutta. Haluaisin elää normaalia elämää, kuten suurin osa ja käyttää energiani asioihin, jotka vie minua oikeasti eteenpäin, en sairauksien kanssa taisteluun. Jos toiveeni toteutuu, niin ehkä seuraavassa elämässä ollaan tasavertaisia ja voidaan hyvinkin ystävystyä. Toivottavasti haluat seuraavan elämän nuoruudessa tuntea minut.
Ymmärrän sinua, koska olen itse samankaltaisessa tilanteessa. Olen joskus purkanutkin tänne ahdistustani. Sinun pitäisi nyt ensimmäiseksi tajuta, että et ole itse valinnut sairauksiasi. Et ole syyllinen niihin eivätkä ne ole mikään rangaistus jostain. En ole mikään paras puhuja, koska olen itsekin synkistelyyn taipuvainen, mutta sinun pitäisi yrittää päästä eroon tuosta syyllisyyden tunteesta. Oletko koskaan saanut mitään apua henkiseen puoleen? Sairastuminen tuo mukanaan usein kriisin.
Itsekin vaivun usein synkkyyteen ja olen varma, että kaivattuni jättäisi minut sillä samalla sekunnilla kun kuulee sairaudestani. Pelkään ja jännitän jo nyt sitä hetkeä, kun siitä pitäisi kertoa. Hyvinä hetkinä olen ok asian kanssa enkä mieti sitä ollenkaan.
Miksi et voisi ystävystyä kaivattusi kanssa jo nyt? Monilla ihmisillä on jotain sairauksia eivätkä ne ole mikään este. Myös terveet voivat sairastua milloin tahansa.
Paljon voimia ja jaksamista sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Villasukka on lämmin ihminen, joka joutuu olemaan mua kohtaan kylmä. Hän pyysi mua käymään työpaikallaan monta vuotta sitten, ja lempinimi tulee siltä käynniltä.
Miksi joutuu olemaan sua kohtaan kylmä? Oletko tehnyt hänelle jotain?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun kaivattu on tohveli eli tossukka ja vässykkä. Olisiko sukua villasukalle?
Ja yhden pojan tähden minun sydämeni kipiä on...
...Oi jos sinä kultani tietäisit miten ikävä minulla on...
Kaipaava (suomalainen kansanlaulu)
Ps. Laulun sanojen murre ei ole vinkki
Hyvää yötä rakas, kauniita unia ja paljon helliä suudelmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etten minä eikä kukaan muukaan luulisi hänen olevan kiinnostunut musta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedät kuitenkin että hän on kiinnostunut sinusta?
Hyvää yötä. Kaipaan sinua niin paljon. Voisimmepa suudella juuri nyt. Tekisi tosi paljon mieli. Hellä ja intohimoinen suudelma sinulle. Rakastan sinua. Nuku hyvin.
Mies...mä odotan että nään sua taas! Nuku hyvin ja nää kuumia unia ; )
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedät kuitenkin että hän on kiinnostunut sinusta?
Yllättyisin jos olisi.
Ajattelen rakas sinua. Olisinpa voinut viettää tämän viikonlopun kanssais. Toivottavasti näen siut unessain tänäkin yönä.
Hyvän yön toivotus, suukko & hali ihanalle naiselle, vaalealle vihersilmäkaunottarelle kahen kuntarajan ja 30km takaa mieheltä. Etunimemme alkavat samalla ääntiöllä ja niissä on sama määrä kirjaimia ja tavuja. Toisen etunimesi toinen kirjain on sama kuin omankin toisen etunimeni toinen kirjain. Entisen kotikaupunkisi suuntanumeron vitosella kertomalla saadaan oman entisen kotkaupunkini suuntanumero.
Hyvää yötä rakas, saisinpa siut pian syliini
En ehkä ole ajatustesi arvoinen, mutta tästä tuli sellainen olo, että halusin halata, kuka nyt sitten oletkin.