Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekisi mieli laittaa sinulle viestiä. Enää en viitsi kun aikaa kulunut.
Onko kuukausia, vuosia, pitkäkin aika?
Kuukausista puhutaan. Juttu tosin junnannut jo pidemmän aikaa.
Ota vaan yhteyttä, mitä väliä millään ajan kulumisella on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita ihmeessä nyt. Muuten saatat miettiä asiaa vielä vuosienkin päästä. Jotkut miettivät lopun ikäänsä.
Parempi jättää sikseen. Toinen jo unohtanut ja etsii uutta seuraa. Pitää itsekin pian laittaa uutta vaihdetta silmään.
Jukka Haapalainen on varmasti intohimoinen rakastaja, aistillinen. Haluaisin, jos olisi mahis.
Muutama vuosi sitten parisuhteemme päättyi epävarmuuteni myötä tekemiini virheisiin sekä haasteisiin, jotka kumpusivat meidän erilaisista, Liian erilaisista, elämäntilanteistamme.
Olemme edelleen ystäviä ja tavatessamme molemmat tunnemme että yhdessä on hyvä olla. Mutta en voi tavata liian usein, esim kuukausittain, koska aina tavattuamme kaipaan sua liikaa. Olet rakas ja tulet aina olemaan erityinen ihminen minulle, mutta toivon että pysyt ystävänä vaikken kovin usein haluakkaan tavata. Oli muuten taas todella mukavaa nähdä sekä sinua että myös koiriasi. Kaksi noista karvakamuists muodostui minulle tärkeiksi yhteisn taipaleemme aikana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita ihmeessä nyt. Muuten saatat miettiä asiaa vielä vuosienkin päästä. Jotkut miettivät lopun ikäänsä.
Parempi jättää sikseen. Toinen jo unohtanut ja etsii uutta seuraa. Pitää itsekin pian laittaa uutta vaihdetta silmään.
No siinä tapauksessa jatka sinäkin vain eteenpäin.
Mäkin kävin metsässä vierelläni ihminen, josta ajattelin koko ajan, että ton kanssa en ainakaan tulevaisuuttani rakenna.
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan kahta naista
Toivottavasti olet inhimillinen etkä lähesty heistä kumpaakaan niin kauan kun tilanne on tuollainen.
Itsekkin pyörittelen neljää kiinnostavaa miestä mielessäni, olen sinkku ja kaikki heistä osoittanut minua kohtaan kiinnostusta. En aio kuitenkaan tehdä mitään kenenkään suhteen, vaan odotan että joku heistä erottuu selkeästi, lähestyy ja ottaa kunnolla yhteyttä. Hänet sitten valitsen ilman mitään vilunkipelejä selän takana.
Jos olisimme päätyneet yhteen niin olisin hemmotellut sinut mies pilalle.
Vierailija kirjoitti:
Mäkin kävin metsässä vierelläni ihminen, josta ajattelin koko ajan, että ton kanssa en ainakaan tulevaisuuttani rakenna.
Kannattaisiko hyvissä ajoin kertoa toi hänelle IRL?!
desert fox kirjoitti:
Kävin tänään pitkähköllä pyörälenkillä,
enkä oikeastaan ajatellut mitään tai ketään.
Tavallaan oikein helpottavaa.
Mutta toisaalta heräsin viime yönä pariin eri otteeseen
ja huomasin kaipaavani sinua.Tajusin muuten perjantaina,
että alitajuntani oli tehnyt taas kepposet.
Jos tulisit luokseni, hoksaisit kyllä heti,
mitä tarkoitan.I see your wishes on the wall
And that's all right with meOikein hyvää yötä... ja lystikkäitä unia.
Tajusin muuten perjantaina,
että alitajuntani oli tehnyt taas kepposet.
Jos tulisit luokseni, hoksaisit kyllä heti,
mitä tarkoitan.
Tää oli mielenkiintoinen lause, avaa vähän lisää. Miten alitajunnan kepposet ja sun luokse tuleminen liittyvät toisiinsa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan kahta naista
Etunimien ekat kirjaimet?
Varmaa E ja A.
(ei ap)
Ikävä puristaa rintaa... Yhä vain.
Aina kun mulla on stressaava tilanne kotona (ja niitä on aika usein), mä ajattelen miten rauhallisesti sä siihen reagoisit, jos olisit minä. Toisinaan ajattelen sun pitävän vaikeina hetkinä mua kädestä kiinni, ja sekin rauhoittaa. Mitäköhän Villasukka ajattelisit, jos tietäisit. Vai sanoisitko vaan että ”ei ole normaalia, hoitoon”.
Aika tuntuu valuvan kuin hiekka tiimalasissa. Aika menee menojaan, enkä saa siitä otetta. Tuntuu, että olen hypännyt pikajunaan, jonka mukana ajelehdin. Tiedän kyllä, että saan muutosta aikaan kunhan uskallan ottaa riskejä ja olla rohkea. Toisaalta liiallisen jahkailevaa ja joskus mukavuudenhaluista luonnettani kuvastavat lempiharrastukseni nukkuminen (hyvä tapa paeta todellisuutta) ja eläinten toilailujen seuraaminen. Eläimet ovat fiksuja ja osaavat myös ottaa rennosti. Voisin lähettää sinulle mies muutaman eläinkuvan, jollet ole jo täysin kyllästynyt eläinfilosofiaani. Ai niin, taidan olla myös vähän vinksahtanut, että tällainen ajatusten sekamelska tällä kertaa. Ei päätä eikä häntää….
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan kahta naista
Minä yhtä.
Vierailija kirjoitti:
Aina kun mulla on stressaava tilanne kotona (ja niitä on aika usein), mä ajattelen miten rauhallisesti sä siihen reagoisit, jos olisit minä. Toisinaan ajattelen sun pitävän vaikeina hetkinä mua kädestä kiinni, ja sekin rauhoittaa. Mitäköhän Villasukka ajattelisit, jos tietäisit. Vai sanoisitko vaan että ”ei ole normaalia, hoitoon”.
Sanoisin että oletpa lutunen! 😍 Mielelläni pitäisin sua kädestä ihan oikeasti jos olet hän!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin että oletpa lutunen! 😍 Mielelläni pitäisin sua kädestä ihan oikeasti jos olet hän!
Lisäys edelliseen: Olen muuten huomannut saman kun menee huonosti ja tulinuolia sinkoilee sinne tänne, silloin ajattelen sua ja se kummasti rauhoittaa mieltä. 😌