Riikka Purralta hyytävä ennustus vuodelle 2027: Suomella edessään entistä kovempi laihdutuskuuri
Valtiovarainministeri sanoo, että Suomi on tullut tienhaaraan.
Purralta hyytävä ennustus hallitusneuvotteluista 2027: ”Suomi on tullut tienhaaraan” | Uusi Suomi
Kommentit (89)
Purra & Niemelä panevat Suomi-neidon kuntokuurille!
Jo oli aikakin.
Riikka ei tunnu itse tietävän, että nimenomaan hän on ollut suomen taloudesta vastuussa kolme vuotta, joten tilanne on täysin hänen itse aiheuttama.
Tämä hänen viestintä on siksi hyvin outoa?
Vierailija kirjoitti:
Purra & Niemelä panevat Suomi-neidon kuntokuurille!
Jo oli aikakin.
Rautarouva ohjaa Suomi-neitoa äidillisen jämäkästi mutta viisaasti.
Mutku Sann. Eiku seuraava hallitus.
-Purra-
Ihan ymmärrettävää. Jos sinulla on kukkarossa viisi euroa ja pitäisi maksaa velkaa kymmenen euroa niin jostain pitää alkaa säästää.
Ostakaa siis kotimaisia tuotteita ja palveluja. Se auttaa aina.
Riikkuli pääsee pian takaisin hänelle luontevampaan virkaan eli Mäkkärin myymäläpäälliköksi.
Vierailija kirjoitti:
Ihan ymmärrettävää. Jos sinulla on kukkarossa viisi euroa ja pitäisi maksaa velkaa kymmenen euroa niin jostain pitää alkaa säästää.
Ei ku sit mä teen jonku homman, että saan rahaa. Tai meen kouluun, että saan ammatin ja työn.
No mitä voisi odottaa kun spermis on sössinyt asioita kolme vuotta. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ku sit mä teen jonku homman, että saan rahaa. Tai meen kouluun, että saan ammatin ja työn.
Tarpeellista tavaraa en kuitenkaan ala myymään. Sen ostaminen myöhemmin uudestaan maksaa sit myöhemmin enemmän. Enkä anna kenenkään riistää mua.
Lisää maa muja. Kyllä se siitä vielä voitolle menee.
Minä ennustan että Purra ei ole mukana vuoden 2027 hallitusneuvotteluissa.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi laihdutamme saksi-Riikulin takaisin puoluetoimiston kahvinkeittäjättäreksi vuonna 2027.
Sinun ei pitäisi antaa kommentoida yhtään missään koska olet pelkästään haitallinen trolli.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi laihdutamme saksi-Riikulin takaisin puoluetoimiston kahvinkeittäjättäreksi vuonna 2027.
Eiköhän Wahlroos ja kaverit piikansa palkitse
Vierailija kirjoitti:
Liian älykäs kommentti palstavasemmistolaisille.
Vierailija kirjoitti:
Riikkuli pääsee pian takaisin hänelle luontevampaan virkaan eli Mäkkärin myymäläpäälliköksi.
Jännä, että te vassarit olette olevinanne duunareiden puolella....