Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII

Vierailija
29.05.2018 |

asialinjalla tällä(kin) kertaa.

Kommentit (16650)

Vierailija
11921/16650 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unelmatreffeillä käveltäis merimaisemissa, juotais termarikahvit kalliolla ja voishan siinä jotain pientä hellimistäkin olla...

Vierailija
11922/16650 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus tulee olo etten selviä tästä elämästä ilman sinua. Että tarvitsen sinut tähän viereen koska ilman sinua mikään ei tunnu miltään.

Onko naiselle vai miehelle? Vähän jotain tunnisteita pliis.

Miehelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11923/16650 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tylsä ihminen jos ei ole olemassa unelmatreffejä eikä keksi vieläkään, vaikka on tunnin yrittänyt?

Vierailija
11924/16650 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällainen kysely lauantaipäivään: minkälaiset olisi unelmatreffisi kaivattusi kanssa? 

No unelmatreffit hänen kanssaan olisi sellaiset missä vakavasti puhuttaisiin että missä oikein mennään. Mutta muuten menisi varmaan omalla painollaan, läheisyyttä olisi varmasti.

Samaa toivoisin miehen kanssa. Koen kuitenkin että kaikki on jo laitettu jäihin ja en usko että minusta on enää ottamaan yhteyttä. 

Vierailija
11925/16650 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaisi mitä vaan, seura olisi se paras asia. Hänen kanssaan jutteleminen ja nauraminen. Ehkä leffa joskus myöhemmin, alkuun olisi mukavaa vaan upota miehen katseeseen. Suudella.

Vierailija
11926/16650 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tylsä ihminen jos ei ole olemassa unelmatreffejä eikä keksi vieläkään, vaikka on tunnin yrittänyt?

Et ole. Tylsää jotenkin kopioida romanttisista komedioista tai roskaromaaneista täydellisiä unelmatreffejä. Mielestäni päivä kaupungilla on helposti paras vaihtoehto. Treffit voi parhaimmillaan jatkua koko päivän kun keksii uutta tekemistä tai nähtävää jos yhdessä on hauskaa. Ja tämä sellaiselta ihmiseltä joka ei erityisemmin pidä Helsingistä (vaikka siellä liikunkin) tai suurista ihmisjoukoista.

Vierailija
11927/16650 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus tulee olo etten selviä tästä elämästä ilman sinua. Että tarvitsen sinut tähän viereen koska ilman sinua mikään ei tunnu miltään.

Onko naiselle vai miehelle? Vähän jotain tunnisteita pliis.

Miehelle.

Tämä vastaus ei ollut alkuperäiseltä, mutta kiitos kuitenkin.

Vierailija
11928/16650 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näistä kirjoituksista vaikuttaisi olevan 90% naisilta.

Vierailija
11929/16650 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

E puuttuu.

E niin täältäkin.

Vierailija
11930/16650 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha, stalkkaaja taas vauhdissa.

Vierailija
11931/16650 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällainen kysely lauantaipäivään: minkälaiset olisi unelmatreffisi kaivattusi kanssa? 

Pääsisin juomaan hänen kanssaan kuksasta kuumaa teetä nuotion äärellä Evolla.

Vierailija
11932/16650 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä viikonloppuna näet mun lapsen, mutta et mua. Innolla odotan niitä tarinoita, joita hän kertoo sinusta taas minulle. Hän palvoo sinua. Äitinsä lapsi. Minä lähden juoksulenkille juoksemaan näitä tunteita pakoon. 

Vierailija
11933/16650 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka? :D

Vierailija
11934/16650 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla oli siis juuri syntymäpäivä. Voisinpa onnitella. Taidat olla jossain kaukana. Miten saisin sut pois mun päästä? Kun kuitenkin mietit mua ja mä sua. Miehelle. Sille yhdelle ja ainoalle joka koskaan on saanut mut tuntemaan mitään tällaista.

Vierailija
11935/16650 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäisillä treffeillä voisimme mennä kävelylle meren rantaan tai puistoon. Normaalisti näemme tilanteissa, joissa on kova meteli ja paljon ihmisiä, joten uskoisin meidän molempien haluavan olla kahdestaan. Ja kun olemme kumpainenkin niin tavattoman ujoja, meille olisi varmasti helpompaa jutella tekemisen ohessa kuin kahvilassa istuen. Jutustelisimme niitä näitä ja tutustuisimme toisiimme. Uskoisin, että ensimmäisillä treffeillä emme käy läpi tilannettamme. Itse ainakin haluaisin edetä rauhallisesti tutustuen.

Vierailija
11936/16650 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun on ikävä sua. Huomasin juuri, että kaipaan sun rintakarvojas. En oo päässyt pitkään aikaan niitä hiplaamaan.

Vierailija
11937/16650 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimesi unohtanut? Ei mitään, sen saa muutkin piakkoin tietää.

Vierailija
11938/16650 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen itseni loputtoman rumaksi. En ihmettele, ettet halua minua.

Vierailija
11939/16650 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen melkein sanaton, voi sitä raukkaa joka on joutunut sinun kynsiisi. Salakuunteleeko se sua? Istu kököttääkö autossa pihan lähistöllä?

Voi käydä niin, että saat itse kunnianloukkaus syytteen siltä "stalkkeriltasi". Mutta tietty eihän hulluja laiteta vankilaan. :D

Vierailija
11940/16650 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Travis Bicklekö kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen melkein sanaton, voi sitä raukkaa joka on joutunut sinun kynsiisi. Salakuunteleeko se sua? Istu kököttääkö autossa pihan lähistöllä?

Voi käydä niin, että saat itse kunnianloukkaus syytteen siltä "stalkkeriltasi". Mutta tietty eihän hulluja laiteta vankilaan. :D

Ihan sivusta kommentoit! Jep. Enköhän minä sen osaa hoitaa palstan etiketin puitteissa. Uli saa kasvot.

Ketju on lukittu.