Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus tulee olo etten selviä tästä elämästä ilman sinua. Että tarvitsen sinut tähän viereen koska ilman sinua mikään ei tunnu miltään.
Onko naiselle vai miehelle? Vähän jotain tunnisteita pliis.
Miehelle.
Onko tylsä ihminen jos ei ole olemassa unelmatreffejä eikä keksi vieläkään, vaikka on tunnin yrittänyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällainen kysely lauantaipäivään: minkälaiset olisi unelmatreffisi kaivattusi kanssa?
No unelmatreffit hänen kanssaan olisi sellaiset missä vakavasti puhuttaisiin että missä oikein mennään. Mutta muuten menisi varmaan omalla painollaan, läheisyyttä olisi varmasti.
Samaa toivoisin miehen kanssa. Koen kuitenkin että kaikki on jo laitettu jäihin ja en usko että minusta on enää ottamaan yhteyttä.
Kelpaisi mitä vaan, seura olisi se paras asia. Hänen kanssaan jutteleminen ja nauraminen. Ehkä leffa joskus myöhemmin, alkuun olisi mukavaa vaan upota miehen katseeseen. Suudella.
Vierailija kirjoitti:
Onko tylsä ihminen jos ei ole olemassa unelmatreffejä eikä keksi vieläkään, vaikka on tunnin yrittänyt?
Et ole. Tylsää jotenkin kopioida romanttisista komedioista tai roskaromaaneista täydellisiä unelmatreffejä. Mielestäni päivä kaupungilla on helposti paras vaihtoehto. Treffit voi parhaimmillaan jatkua koko päivän kun keksii uutta tekemistä tai nähtävää jos yhdessä on hauskaa. Ja tämä sellaiselta ihmiseltä joka ei erityisemmin pidä Helsingistä (vaikka siellä liikunkin) tai suurista ihmisjoukoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus tulee olo etten selviä tästä elämästä ilman sinua. Että tarvitsen sinut tähän viereen koska ilman sinua mikään ei tunnu miltään.
Onko naiselle vai miehelle? Vähän jotain tunnisteita pliis.
Miehelle.
Tämä vastaus ei ollut alkuperäiseltä, mutta kiitos kuitenkin.
Näistä kirjoituksista vaikuttaisi olevan 90% naisilta.
Vierailija kirjoitti:
E puuttuu.
E niin täältäkin.
Aha, stalkkaaja taas vauhdissa.
Vierailija kirjoitti:
Tällainen kysely lauantaipäivään: minkälaiset olisi unelmatreffisi kaivattusi kanssa?
Pääsisin juomaan hänen kanssaan kuksasta kuumaa teetä nuotion äärellä Evolla.
Tänä viikonloppuna näet mun lapsen, mutta et mua. Innolla odotan niitä tarinoita, joita hän kertoo sinusta taas minulle. Hän palvoo sinua. Äitinsä lapsi. Minä lähden juoksulenkille juoksemaan näitä tunteita pakoon.
Vierailija kirjoitti:
Kuka? :D
Sulla oli siis juuri syntymäpäivä. Voisinpa onnitella. Taidat olla jossain kaukana. Miten saisin sut pois mun päästä? Kun kuitenkin mietit mua ja mä sua. Miehelle. Sille yhdelle ja ainoalle joka koskaan on saanut mut tuntemaan mitään tällaista.
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäisillä treffeillä voisimme mennä kävelylle meren rantaan tai puistoon. Normaalisti näemme tilanteissa, joissa on kova meteli ja paljon ihmisiä, joten uskoisin meidän molempien haluavan olla kahdestaan. Ja kun olemme kumpainenkin niin tavattoman ujoja, meille olisi varmasti helpompaa jutella tekemisen ohessa kuin kahvilassa istuen. Jutustelisimme niitä näitä ja tutustuisimme toisiimme. Uskoisin, että ensimmäisillä treffeillä emme käy läpi tilannettamme. Itse ainakin haluaisin edetä rauhallisesti tutustuen.
Mun on ikävä sua. Huomasin juuri, että kaipaan sun rintakarvojas. En oo päässyt pitkään aikaan niitä hiplaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimesi unohtanut? Ei mitään, sen saa muutkin piakkoin tietää.
Tunnen itseni loputtoman rumaksi. En ihmettele, ettet halua minua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen melkein sanaton, voi sitä raukkaa joka on joutunut sinun kynsiisi. Salakuunteleeko se sua? Istu kököttääkö autossa pihan lähistöllä?
Voi käydä niin, että saat itse kunnianloukkaus syytteen siltä "stalkkeriltasi". Mutta tietty eihän hulluja laiteta vankilaan. :D
Travis Bicklekö kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen melkein sanaton, voi sitä raukkaa joka on joutunut sinun kynsiisi. Salakuunteleeko se sua? Istu kököttääkö autossa pihan lähistöllä?
Voi käydä niin, että saat itse kunnianloukkaus syytteen siltä "stalkkeriltasi". Mutta tietty eihän hulluja laiteta vankilaan. :D
Ihan sivusta kommentoit! Jep. Enköhän minä sen osaa hoitaa palstan etiketin puitteissa. Uli saa kasvot.
Unelmatreffeillä käveltäis merimaisemissa, juotais termarikahvit kalliolla ja voishan siinä jotain pientä hellimistäkin olla...