Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt on sitten apteekkitilaus tehty

Vierailija
09.10.2026 |

Saa mies sen illalla hakea samalla kun käy pikaisesti kaupassa. T.valis 

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ilmoituksesta! Olipas taas tärkeää.

Vierailija
2/14 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et itse mene kauppaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä myös usein tilaan lääkkeet kotiin. Puolitoista tuntia max. ja saat tilaamasi. Kiitos YO:n apteekki! 

Vierailija
4/14 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et itse mene kauppaan?

En viitsi tuon selän takia.ap

Vierailija
5/14 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä myös usein tilaan lääkkeet kotiin. Puolitoista tuntia max. ja saat tilaamasi. Kiitos YO:n apteekki! 

Täällä pitää joko itse tai miehen ne apteekista hakea. Pitää olla sen tilaajan kelakortti mukana.ap

Vierailija
6/14 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä pitää joko itse tai miehen ne apteekista hakea. Pitää olla sen tilaajan kelakortti mukana.ap

Okei. Meillä voi woltata mikä on kätevää jos on tosi kipeä ja asuu yksin. Hoksasin tuo palvelun joskus korona-aikana kun ei tehnyt mieli mennä oleskelemaan sairaiden ihmisten sekaan.

Vierailija
7/14 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä kehtaa tilata, kun lähimpään apteekkiin on matkaa alle kaksi kilometriä. Lisäksi se on kaupan yhteydessä. Apteekkituotteet saa kätevästi samalla reissulla, kun käy ruokaostoksilla. Ensin apteekkiin, sitten kauppaan.

Vierailija
8/14 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä kehtaa tilata, kun lähimpään apteekkiin on matkaa alle kaksi kilometriä. Lisäksi se on kaupan yhteydessä. Apteekkituotteet saa kätevästi samalla reissulla, kun käy ruokaostoksilla. Ensin apteekkiin, sitten kauppaan.

Noin minäkin olen monesti tehnyt.ap

Vierailija
9/14 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun yksi lääke pitää tilata ajoissa. Sen saa vasta parin päivän päästä kun on saapunut apteekkiin. Ja pyhät sun muut sotkee. Enkä itse voi hakea. 

Ja toinen lääke on yhtä metsästämistä. Joko loppu tukusta, apteekista tai saa vaan 6 tablettia. 

Vierailija
10/14 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on sitten apteekkitilaus tehty -Saa mies sen illalla hakea samalla kun käy pikaisesti kaupassa.

Eli ette vaan viitsineet apteekin hyllyltä kerätä itse niitä tavaroita, vaan mieluummin maksatte siitä, että joku muu kerää ne? Ja sitten kumminkin kaupassa jaksatte itse käydä ja kertätä tavart hyllystä ja lisäksi noutaa sen apteekin kassin? 😂

Tajuaisin siis tilauksen, jos se myös tuotaisiin puolesta kotiin. Tätä en tajua mitenkään.

Vierailija
11/14 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun yksi lääke pitää tilata ajoissa. Sen saa vasta parin päivän päästä kun on saapunut apteekkiin. Ja pyhät sun muut sotkee. Enkä itse voi hakea. 

Ja toinen lääke on yhtä metsästämistä. Joko loppu tukusta, apteekista tai saa vaan 6 tablettia. 

Niin ja se kylmäsäilytys kikkailu unohtui. Pitää olla kylmälaukku ja kallet kolmelle lääkkeelle. 

Vierailija
12/14 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on sitten apteekkitilaus tehty -Saa mies sen illalla hakea samalla kun käy pikaisesti kaupassa.

Eli ette vaan viitsineet apteekin hyllyltä kerätä itse niitä tavaroita, vaan mieluummin maksatte siitä, että joku muu kerää ne? Ja sitten kumminkin kaupassa jaksatte itse käydä ja kertätä tavart hyllystä ja lisäksi noutaa sen apteekin kassin? 😂

Tajuaisin siis tilauksen, jos se myös tuotaisiin puolesta kotiin. Tätä en tajua mitenkään.

Ei tarvitse tajuta. Tuossa oli kyllä reseptilääkkeitäkin, joita ei vain itse hyllyiltä kerätä. Ja täällä on kaupassa vain joskus ruokatilausten kotiinkuljetus, ei ole wolttia ei kuljetusrobotteja. Ja apteekki ei kuljeta lääkkeitä yhtään millään tavalla.ap

Vierailija
13/14 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin? Kaikki maksaa.

Vierailija
14/14 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka säälittävää on Valiksen elämä kun tämäkin asia pitää raportoida palstalle, vaikka sillä ei ole muille paskankaan väliä tai mitään merkitystä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kuusi