Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Oliko tää keskiviikkona?
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut niin onnellinen tällä viikolla, koska hetken aikaa kaikki on ollut niin kuin ennenkin ja olen nähnyt sinua. Ensi viikolla kaikki muuttuu. Ahdistaa elämässäni kaikki tällä hetkellä. Ahdistaa olla ihastunutkin, koska en uskalla tehdä asian eteen mitään ja en vain voi uskoa, että kukaan pitäisi minusta. Ja nyt se on kai myöhäistäkin. Haluaisin kokea kanssasi, mitä on rakkaus. Mitkään sanat tässä maailmassa eivät riitä kuvailemaan, miten tärkeä olet ollut minulle, vaikka en edes tunne sinua. En ole koskaan tuntenut mitään näin voimakasta. Sinäkin vaikutat aika ujolta ja epävarmalta. Jos vain pääsisimme tämän vaikeimman eli tutustumisen vaikeuden yli, uskoisin, että kanssasi olisi maailman helpointa olla.
Hyvää yötä sinulle. Kauniita unia ja miljoonittain halauksia. Nuku hyvin
Vierailija kirjoitti:
Taas kerran yritän kuvitella että se ehkä olet sinä ja kyselet minua, pelkän himmeän aavistuksen varassa pakko mennä. En haluaisi täällä palstalla olla... Laitan sinulle selkeät tunnisteet, lopeta yleispätevien viestien tulkinta.
Ethän enää sano asioita, jos et tarkoita niitä. Minä otan tosissani, jos sanot ettet halua minulta yhteydenottoja kuten eilen. En halua tunkea väkisin. Olen surullinen mutten vihainen sanoistasi, auta minua ymmärtämään. Lähetä vaikka jotain linkkejä tai jotain. Tai kirjoita käsin ja skannaa/ota kuva. Piirrä jotain. Laita vaikka tyhjä viesti niin vastaan. WA tai muistatko sähköpostin? Löytyy myös vanha etunimi.sukunimi@netti.fi. Rakastan sinua, koeta pitää se muistissa ja lopeta jatkuva epäily. -P-
No just! Ihailijan keksiminen itselle on aika noloa.
Write in english if it helps, or any other language, we both can also use translate or make a whole new language. If chinese is the only way then let it be, will learn it too. Try putting numbers between words, write only backwards, upside down, there are yet thousand ways to try and even more, you see it too. If one attempt fails, try a new, if 40 fails I just love you, if 1000 fails love even more. I'm making myself fool for you and will play Moomins with you too, I hope you see all being true. Please please dont give up easily and if you love dont block me out. Please help me out to understand and let me help you, tell me how. Lets give our love a chance!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas kerran yritän kuvitella että se ehkä olet sinä ja kyselet minua, pelkän himmeän aavistuksen varassa pakko mennä. En haluaisi täällä palstalla olla... Laitan sinulle selkeät tunnisteet, lopeta yleispätevien viestien tulkinta.
Ethän enää sano asioita, jos et tarkoita niitä. Minä otan tosissani, jos sanot ettet halua minulta yhteydenottoja kuten eilen. En halua tunkea väkisin. Olen surullinen mutten vihainen sanoistasi, auta minua ymmärtämään. Lähetä vaikka jotain linkkejä tai jotain. Tai kirjoita käsin ja skannaa/ota kuva. Piirrä jotain. Laita vaikka tyhjä viesti niin vastaan. WA tai muistatko sähköpostin? Löytyy myös vanha etunimi.sukunimi@netti.fi. Rakastan sinua, koeta pitää se muistissa ja lopeta jatkuva epäily. -P-
Älä kiusaa vanhoja naisia (?). :)
Jännä kyllä, että pyytää toista lopettamaan yleispätevien viestien tunnistelun ja itse ilmeisesti omii sen, että joku ei halua yhteydenottoja. Sitten vielä lopuksi pyytää, että se joka ei muka halua yhteydenottoja ottaisi häneen yhteyttä. Se on kumma, että ihmiset kehtaa tunnustella rakkauttaan täällä mutta ei uskalla ottaa minkäänlaista kontaktia siihen ihmiseen, vaikka ilmeisesti on ihan puhelinnumerokin tiedossa.
Sinulle ei ole postia.
Vierailija kirjoitti:
Write in english if it helps, or any other language, we both can also use translate or make a whole new language. If chinese is the only way then let it be, will learn it too. Try putting numbers between words, write only backwards, upside down, there are yet thousand ways to try and even more, you see it too. If one attempt fails, try a new, if 40 fails I just love you, if 1000 fails love even more. I'm making myself fool for you and will play Moomins with you too, I hope you see all being true. Please please dont give up easily and if you love dont block me out. Please help me out to understand and let me help you, tell me how. Lets give our love a chance!
I am fool for you my love. This morning started like every morning. You were the first thing that crossed to my mind. Dreaming about us together, skin to skin, feeling happy. I feel there is nothing that I wouldn't do to make you happy, my love. You live in my heart.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä kiusaa vanhoja naisia (?). :)
Jännä kyllä, että pyytää toista lopettamaan yleispätevien viestien tunnistelun ja itse ilmeisesti omii sen, että joku ei halua yhteydenottoja. Sitten vielä lopuksi pyytää, että se joka ei muka halua yhteydenottoja ottaisi häneen yhteyttä. Se on kumma, että ihmiset kehtaa tunnustella rakkauttaan täällä mutta ei uskalla ottaa minkäänlaista kontaktia siihen ihmiseen, vaikka ilmeisesti on ihan puhelinnumerokin tiedossa.
Sinulle ei ole postia.
(sivupohdintaa) Miten voi omia sellaisen, ettei toinen halua yhteydenottoja? Jos se toinen on kieltänyt yhteydenpidon ja toi on ilmeisesti ottanut sen tosissaan. Jotkut sanoo asioita joita ne ei tarkoita ja toiset uskoo kun niille sanotaan. Sitten mököttävät omissa poteroissaan.
Olen alkanut rukoilla iltaisin. En tosin mitään jumalaa. Haluaisin nukkua hyvin ja tuntea oloni levolliseksi. Mutta se on mahdotonta, sillä en ole ollut koskaan näin hankalassa elämäntilanteessa.
Kaivattuni puolestaan on ottanut selvästi etäisyttä ja järjellä ajateltuna se on hyvä asia. Kunpa saisin myös sydämeni ymmärtämään tämän.
Muutama yö sitten näin hänet unissani. Olikohan tämä toinen kerta? Siinä hän oli edessäni, selin. Aivan tavallinen nainen, silti jotain käsittämätöntä. Minulle. Aivan hiljaa niin kuin unissa näkemilläni vainajilla on tapana olla.
Ajattelin käydä tänään hautausmaalla. Ehkä kahdentoista aikaan. Jospa mieli lepäisi.
Toisessa ketjussa "ennustaja" sanoi että sielunpolkumme kulkevat eri teille, ettei näe meille mitään tulevaisuutta. Uskotko ennustajiin ja oletko koskaan kysynyt mitään ennustajilta? Minä en kysele ennustajilta normaalisti mitään. Mitä ajattelet tällaisista?
Vierailija kirjoitti:
Toisessa ketjussa "ennustaja" sanoi että sielunpolkumme kulkevat eri teille, ettei näe meille mitään tulevaisuutta. Uskotko ennustajiin ja oletko koskaan kysynyt mitään ennustajilta? Minä en kysele ennustajilta normaalisti mitään. Mitä ajattelet tällaisista?
Jos toi "ennustaja" ei toimi Jeesuksen rakkauden alla, niin paholainen voi yrittää johdattaa juuri noin harhaan, vaikka teiden kuuluisikin yhtyä. Paholainen ei "kestä" Jeesuksen aitoa rakkautta, jossa kaksi Jeesukseen uskovaa ihmistä ovat.
Vierailija kirjoitti:
Missä ketjussa? Tuskin tämä minulle on, mutta vastataan nyt. Livenä voisin kertoa enemmän, en täällä. Siitä olen varma, että kaikkiin ennustajiin ei voi luottaa. Minulle on ennustettu vain niin, että ennustaja itse on pyytänyt saada ennustaa tai vähintään ehdottanut sitä ja kysynyt haluaisinko, veloituksetta ja henkilökohtaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos toi "ennustaja" ei toimi Jeesuksen rakkauden alla, niin paholainen voi yrittää johdattaa juuri noin harhaan, vaikka teiden kuuluisikin yhtyä. Paholainen ei "kestä" Jeesuksen aitoa rakkautta, jossa kaksi Jeesukseen uskovaa ihmistä ovat.
Mielenkiintoista. Tiedätkö näistä paljonkin?
Miksi me silloin yhtenä iltana kohdattiin? Se ilta muutti kaiken enkä tiedä onko se yhtään hyvä juttu.
Vierailija kirjoitti:
Miksi me silloin yhtenä iltana kohdattiin? Se ilta muutti kaiken enkä tiedä onko se yhtään hyvä juttu.
Milloin tää ilta oli? Sen verran tunnisteita...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoista. Tiedätkö näistä paljonkin?
Jotakin.
Niitä pieniä hetkiä ja muistoja, joita meille on kertynyt näiden vuosien aikana ja kertyy jatkuvasti lisää. Niitä ei kukaan voi ottaa pois. Vaikkei meillä mitään tulisikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää ketju on nykyään todellakin "aihe vapaa" kun ei paljon kaipausviestejä näy, kaikkee muuta kyllä.
Omituiseksi on meno mennyt - jotkut laittavat kaipausviestejä, ja jotkut taas alkavat arvostella niitä tai tehdä terveisten lähettäjistä ja heidän tilanteistaan syvälle luotaavia analyysejä. Mitä ihmettä ihmisten kaipuu joitakuita muita noin hirveästi kutittaa ja moraalista kukkahattua heiluttaa? Sitä paitsi ne analyysit näyttävät menevän useimmiten pitkälle metsään.
Sitten kun toinen nainen vikittelee miestäsi yrittäen hajottaa perheen, alkaa moraalinen kukkahattu sullakin heilumaan. Muista, pettäjän kanssa sellainen on aina mahdollista.
Ai, tuollainen sua hiertää, ja sitten pitää olla tuntemattomien kimpussa. No, jos se oloasi helpottaa, niin tuleehan se halvemmaksi kuin terapia ja lääkitys :D Ja ei, kuule - mulla ei todellakaan ole eikä tule tuollaista ongelmaa. Ja jos jossakin utopistisessa universumissa tulisikin, en minä sitä tulisi jollekin satunnaiselle nettisivulle syytämään tuntemattomien niskaan. Puhuisin asiasta miehelleni.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisitko minut nainen ystäväksi, rakastajaksesi vai haluaisitko minut kokonaan?
Ensin ystäväksi, sitten kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
Tai miksi ei kohdattu jo sitä aikaisemmin? Ehkä kysymys ei ole kuitenkaan siitä, miksi kohtasimme, vaan siitä, että olemme tavanneet juuri sellaisella hetkellä, jolloin olemme kasvaneet ihmisinä sellaisiksi, että olisimme toisillemme juuri oikeat, ja voisimme jatkaa kasvamista yhdessä tulevaisuudessa rakastaen ja luottaen. Tätä ennen se ei ehkä olisi ollut mahdollista.
Hyvää yötä ja kuumia suudelmia. Rakastan sinua. Nuku hyvin.