Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Vierailija kirjoitti:
Mitenköhän reagoisit jos joskus töissä koskettaisin sinua mies?
Nauttisin ja koskettaisin takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänä viikonloppuna näet mun lapsen, mutta et mua. Innolla odotan niitä tarinoita, joita hän kertoo sinusta taas minulle. Hän palvoo sinua. Äitinsä lapsi. Minä lähden juoksulenkille juoksemaan näitä tunteita pakoon.
Ihastunut lapsensa valmentajaan?
Ei. Paljon monimutkaisempi kuvio.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nauttisin ja koskettaisin takaisin.
Kuulostaa hyvältä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänä viikonloppuna näet mun lapsen, mutta et mua. Innolla odotan niitä tarinoita, joita hän kertoo sinusta taas minulle. Hän palvoo sinua. Äitinsä lapsi. Minä lähden juoksulenkille juoksemaan näitä tunteita pakoon.
Ihastunut lapsensa valmentajaan?
Ei. Paljon monimutkaisempi kuvio.
Lapsen kaverin isä? Lapsi menee tälle yökylään? Molemmat varattuja.
Ajattelen sinua nainen ihan koko ajan. Onneksi pian taas nähdään.
Voisit sinäkin joskus soittaa. Tai laittaa edes viestiä.
Vierailija kirjoitti:
Missä me nähdään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä me nähdään?
Siellä missä aina.
Vierailija kirjoitti:
Mun on ikävä sua. Huomasin juuri, että kaipaan sun rintakarvojas. En oo päässyt pitkään aikaan niitä hiplaamaan.
Nyt mä tunnistin sut :) Hokasin tosta: "rintakarvojas" Niin ne mun kaks rintakarvaa! Jos olisi muodossa rintakarva niin sehän ois yks ja rintakarvoja meinaa tieteski oikeaa viidakkoa.
Niin minäkin niin kaihoisasti muistan kun hiplailit niitä mun kahta rintakarvaa, imit niitä kuin spagettia. hivenen minusta se tuntui oudolta mutta mikäs siinä, jos kiksejä moisesta saa niin mikäpä minä oon sitä kieltämään, sä mun lommoposkinen imuttajani <3
Minua niin nauratti kun sitten nukahdit mun rintani päälle ja sun hengitys kävi raskaammaksi. Ne kaks rintakarvaa rupes ekana väreilemään ja siiten kun kunnolla uinuit niin karvat imeytyivät sieraimiisi ja uloshengityksellä ulos... ...oot niin ihqu kun nukkuessakin haluut mut ihan fyysisesti, tuittupäinen tulisielu<3
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Travis Bicklekö kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aha, stalkkaaja taas vauhdissa.
Kuka? :D
Nimesi unohtanut? Ei mitään, sen saa muutkin piakkoin tietää.
Olen melkein sanaton, voi sitä raukkaa joka on joutunut sinun kynsiisi. Salakuunteleeko se sua? Istu kököttääkö autossa pihan lähistöllä?
Voi käydä niin, että saat itse kunnianloukkaus syytteen siltä "stalkkeriltasi". Mutta tietty eihän hulluja laiteta vankilaan. :D
Ihan sivusta kommentoit! Jep. Enköhän minä sen osaa hoitaa palstan etiketin puitteissa. Uli saa kasvot.
Niin, minä kysyin että kuka kun en löytänyt sellaista materiaalia parilta viime sivulta ja sinä päätit harhoissasi alkaa syyttämään minua stalkkeriksesi? Lopeta foorumin lukeminen jos psyykkeesi ei sitä kestä. Haluaisin sanoa, että hae hoitoon mutta veikkaan että et parane tuosta kuin yhdellä lopullisella tavalla rumasti sanottuna. Jos sun kintereillä olisi oikeasti stalkkeri niin silloin ottaisit yhteyttä poliisiin, etkä sekoilisi täällä. Olet ilmiselvästi henkisesti heikompaa tekoa kuin Ikean lastulevystä tehdyt pöydät. :D
EDIT: Totuus sattuu niin, että pitää raportoida asiattomaksi? Miksi alat haastamaan jos tulee heti kyyneleet silmään kun joku vähän antaa takaisin?
Jaa, en ajatellut lopettaa. Vahinko jota tyyppi aiheuttanut ( läheisilleni ja yl )saa sattumalta revanssin, ja aina parasta omilla säännöillään. Huom! Sattumalta saa revanssin.
Harhoissa olevalle tuskin yp jaksaa vastata, vai? Minulle tämä helppoa ja vaivatonta, sattuma tarjosi revanssin. Sellasta. Kuten sanottu, asiasta on puhuttu ihan oikean poliisisedän kanssa.
Rankkaa työtä noilla poliisisedilläkin kun pitää yrittää pitää pokkaa kun joku harhainen syyttelee vauvafoorumin ylläpitäjää ihan tosissaan stalkkerikseen. Niin ja olen tällä hetkellä opiskelija, enkä ole Sanomalla töissä tai tämän sivuston ylläpitäjä.
Tajuatko kuinka monille ihmisille noilla harhoillasi aiheutat pahaa oloa? Aina jotain sekavia agressiivisia vastauksia muiden kaipauksiin. Ja niistä viesteistä voi oikein haistaa ja maistaa kuinka älykkäänä pidät itseäsi, vaikka kirjotat ihan siansaksaa kun yhdistelet kaiken liittymään sinuun tai pakkomielteeseesi ylläpitäjästä.
Tiedätkö mistä tiedän, että yp ihan itse kirjoittanut edellisen? Sana yp kokonaan kirjoitettuna johtaa, että viesti ”julkaistaan tarkastuksen jälkeen”. Niin, vieläkö keksit muuta sanoa;Harhat, myötähäpeä, älykkäänä itsen pitäminen ja pakkomielle mainittu.
Ulisija on reaalisesti juuri sitä mitä oletettu, sen ilon jaan muillekin.
Ps. Poliisisetä kehoitti ol tarvittaessa yhteydessä
Vierailija kirjoitti:
Katsoisin sua silmiin samalla kevyesti purien alahuultani. Siirtäisin katseeni sun huuliin ja takaisin silmiin niin, että tietäisit varmasti, mitä haluaisin tehdä...
Vierailija kirjoitti:
Sulla on kauniit silmät kultaseni, niin sädehtivät ja kauniit. Voisin vain olla ja katsoa sinua. Sinä olet niin rakas <3
(nähtiin tälläkin viikolla)
Sä kirjoitat niin kauniisti. Kenelle sä kirjoitat?
Haluaisin makoissa sohvalla kainalossasi ja vain olla. Katsoa sinua silmiin ja jutella asioista, kevyistä ja vaikeista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sain äsken Hei-viestin tuntemattomasta numerosta. Kun muuta ei kuulunut, ehdin jo hölmösti toivoa että se olet sinä. Yritin malttaa mieleni mutta en voinut sille mitään, heräsin henkiin ja tunsin kuinka jalat lakkasivat kantamasta. Selitykset sinkoilivat mielessäni ja tiesin tarkalleen mitä sinulle vastaisin, jos se vain olisit sinä. Kuka muu se olisi voinut olla!
Viimein puhelin piippasi. Ystäväni lapsi se vain laittoi viestin. Pojankoltiainen, kohta esiteini. Tainnut ihastua äidin kaveriin, sellaisia ne pikkupojat on. Pusersin hyväntuuliset toivottelut lapsenmieleltäni ja kun suljin viesti-ikkunan, maailma menetti taas värinsä.
Minulla oli lapsena kirja, jossa peikko varasti kaikki värit ja vei ne luolaansa. Nyt sillä on sinun kasvosi.
Kopioitko sä tän jostain harkekiini romaanista? Sinkoilevat ajatukset, ou jee. Intohimoinen suudelma, tähtitaivas, puistonpenkki ja kielletyt haaveet puuttuivat. Go!
Täällä haukut kaipaajien viestejä, sinä säälittävä, pieni ihminen. Pelkäät ja kadehdit muiden rohkeutta ja luulet ivaamalla näyttäväsi vahvemmalta. Tiedätkö, muut näkee noiden sanojen taakse. Eikä kukaan naura sun mukana.
Pelkään ja että joku uskaltaa kirjoittaa anonyyminä kaipaajien ketjuun? Aika turha yp värkätä näitä tunteita herättäviä ja syyllistäviä muka muka viestejä.
Ulisijan voi pian ruotia kuin maajussin morsiammen konsanaan, tai Saaran A., tai Paula Vesalan, tai Touko-Poukon ( heila mukana). Nyyh.
En ole mikään yp. Et tunne minua enkä minä tunne sinua. Kiusaat ihan tuntematonta ihmistä.
Ajatuksissani olen jo naisesi.
Minulla on fantasia nainen sinusta. Tulet mekossasi syliini istumaan kasvot minuun päin. Suutelemme tajunnanräjäyttävän pitkän suudelman, joka muuttuu hyvin intensiiviseksi. Suutelen korviasi, kaulaasi ja niskaasi hellästi ja haluaisin seuraavaksi suudella olkapäitäsi... Olen nähnyt sinut tuossa mekossasi
Vierailija kirjoitti:
Minulla on fantasia nainen sinusta. Tulet mekossasi syliini istumaan kasvot minuun päin. Suutelemme tajunnanräjäyttävän pitkän suudelman, joka muuttuu hyvin intensiiviseksi. Suutelen korviasi, kaulaasi ja niskaasi hellästi ja haluaisin seuraavaksi suudella olkapäitäsi... Olen nähnyt sinut tuossa mekossasi
Millainen mekko? ;)
Viime aikoina on tullut aika lailla selväksi, että sinulla on parisuhdeongelmia, nainen. Minulle on kuitenkin jäänyt epäselväksi, oletko käynnistänyt myös eroprosessin. Toisin kuin kenties luulet, työpaikallamme ei juoruta ihan kaikesta ja ihan kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Se paitamekko josta pidit?
Anulle?