Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi me silloin yhtenä iltana kohdattiin? Se ilta muutti kaiken enkä tiedä onko se yhtään hyvä juttu.
Tai miksi ei kohdattu jo sitä aikaisemmin? Ehkä kysymys ei ole kuitenkaan siitä, miksi kohtasimme, vaan siitä, että olemme tavanneet juuri sellaisella hetkellä, jolloin olemme kasvaneet ihmisinä sellaisiksi, että olisimme toisillemme juuri oikeat, ja voisimme jatkaa kasvamista yhdessä tulevaisuudessa rakastaen ja luottaen. Tätä ennen se ei ehkä olisi ollut mahdollista.
Miten pystyt suhtautumaan näin optimistisesti tähän?
Vierailija kirjoitti:
Mukavaa viikonloppua, Annie.
Kuuntelen taas vaihteeksi Reign In Bloodia.
Olit tarhaikäinen, kun tuo lätty ilmestyi.
Missä kuuntelit sitä? Minkä ikäinen itse olit levyn ilmestymishetkellä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi me silloin yhtenä iltana kohdattiin? Se ilta muutti kaiken enkä tiedä onko se yhtään hyvä juttu.
Tai miksi ei kohdattu jo sitä aikaisemmin? Ehkä kysymys ei ole kuitenkaan siitä, miksi kohtasimme, vaan siitä, että olemme tavanneet juuri sellaisella hetkellä, jolloin olemme kasvaneet ihmisinä sellaisiksi, että olisimme toisillemme juuri oikeat, ja voisimme jatkaa kasvamista yhdessä tulevaisuudessa rakastaen ja luottaen. Tätä ennen se ei ehkä olisi ollut mahdollista.
Joskus järki sanoo yhtä ja sydän toista. Aika usein seuraan sitä miltä tuntuu. Joskus olen sen takia tehnyt suuriakin virheitä ja joutunut katumaan, mutta toisaalta elämäni ihanimmat hetket olisivat jääneet kokematta, juuri ne hetket jotka tekevät elämästä kauniin. Etukäteen ei voi usein tietää kummasta on kyse, eikä asiaa voi tyhjentävästi analysoida, voi vain joko pysytellä vanhassa tai ottaa riski, kun tajuaa kohdanneensa jotain todella erityistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus järki sanoo yhtä ja sydän toista. Aika usein seuraan sitä miltä tuntuu. Joskus olen sen takia tehnyt suuriakin virheitä ja joutunut katumaan, mutta toisaalta elämäni ihanimmat hetket olisivat jääneet kokematta, juuri ne hetket jotka tekevät elämästä kauniin. Etukäteen ei voi usein tietää kummasta on kyse, eikä asiaa voi tyhjentävästi analysoida, voi vain joko pysytellä vanhassa tai ottaa riski, kun tajuaa kohdanneensa jotain todella erityistä.
Miehelle vai naiselle?
Jatkuvasti olen joutunut toteamaan, että intuitio kertoo asiat parhaiten. Jälkikäteen katsottuna silloin on mennyt pieleen, jos ainoastaan järki on johtanut asiaa ja "lisätuntuman" on sivuuttanut. Levollisessa mielentilassa asiat yleensä näkee selkeimmin. Pelkkä tunne/sydän saattaa välillä myös johtaa harhaan. Helpostikin niin voi käydä silloin, jos toisen päästää fyysisesti lähelle liian aikaisin. Intuitiota kai voisi kutsua vaistoksi. (sivustakatsojana)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisessa ketjussa "ennustaja" sanoi että sielunpolkumme kulkevat eri teille, ettei näe meille mitään tulevaisuutta. Uskotko ennustajiin ja oletko koskaan kysynyt mitään ennustajilta? Minä en kysele ennustajilta normaalisti mitään. Mitä ajattelet tällaisista?
Missä ketjussa? Tuskin tämä minulle on, mutta vastataan nyt. Livenä voisin kertoa enemmän, en täällä. Siitä olen varma, että kaikkiin ennustajiin ei voi luottaa. Minulle on ennustettu vain niin, että ennustaja itse on pyytänyt saada ennustaa tai vähintään ehdottanut sitä ja kysynyt haluaisinko, veloituksetta ja henkilökohtaisesti.
Minä toivoisin, että joku "näkijä", joka ei tietäisi meistä ennalta mitään, katsoisi meitä yhdessä ja kertoisi, onko välillämme oikeasti mitään, vai onko se vain minun harhaista toivettani :D Tosin tiedän jo vastauksen enkä edes usko moisiin näkijöihin, mutta olisihan se jonkinlaista viihdettä :D
Mulla on ollut ihan sama ajatus! Toteutuisipa joskus! (sivusta)
Tällainen kysely lauantaipäivään: minkälaiset olisi unelmatreffisi kaivattusi kanssa?
fox in the snow kirjoitti:
Olen alkanut rukoilla iltaisin. En tosin mitään jumalaa. Haluaisin nukkua hyvin ja tuntea oloni levolliseksi. Mutta se on mahdotonta, sillä en ole ollut koskaan näin hankalassa elämäntilanteessa.
Kaivattuni puolestaan on ottanut selvästi etäisyttä ja järjellä ajateltuna se on hyvä asia. Kunpa saisin myös sydämeni ymmärtämään tämän.
Muutama yö sitten näin hänet unissani. Olikohan tämä toinen kerta? Siinä hän oli edessäni, selin. Aivan tavallinen nainen, silti jotain käsittämätöntä. Minulle. Aivan hiljaa niin kuin unissa näkemilläni vainajilla on tapana olla.
Ajattelin käydä tänään hautausmaalla. Ehkä kahdentoista aikaan. Jospa mieli lepäisi.
Ketä sä kaipasitkaan? Oliks se joku työkaveri? :)
Vierailija kirjoitti:
fox in the snow kirjoitti:
Olen alkanut rukoilla iltaisin. En tosin mitään jumalaa. Haluaisin nukkua hyvin ja tuntea oloni levolliseksi. Mutta se on mahdotonta, sillä en ole ollut koskaan näin hankalassa elämäntilanteessa.
Kaivattuni puolestaan on ottanut selvästi etäisyttä ja järjellä ajateltuna se on hyvä asia. Kunpa saisin myös sydämeni ymmärtämään tämän.
Muutama yö sitten näin hänet unissani. Olikohan tämä toinen kerta? Siinä hän oli edessäni, selin. Aivan tavallinen nainen, silti jotain käsittämätöntä. Minulle. Aivan hiljaa niin kuin unissa näkemilläni vainajilla on tapana olla.
Ajattelin käydä tänään hautausmaalla. Ehkä kahdentoista aikaan. Jospa mieli lepäisi.
Ketä sä kaipasitkaan? Oliks se joku työkaveri? :)
Ihan kuin oisin itse kirjoittanut tän. Ja ihan tuota erittäin hankalaa elämäntilannetta myöten. Tsemppiä sulle. Toivottavasti tuo tilanne helpottaa.
T. Sama kuin edellä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisessa ketjussa "ennustaja" sanoi että sielunpolkumme kulkevat eri teille, ettei näe meille mitään tulevaisuutta. Uskotko ennustajiin ja oletko koskaan kysynyt mitään ennustajilta? Minä en kysele ennustajilta normaalisti mitään. Mitä ajattelet tällaisista?
Jos toi "ennustaja" ei toimi Jeesuksen rakkauden alla, niin paholainen voi yrittää johdattaa juuri noin harhaan, vaikka teiden kuuluisikin yhtyä. Paholainen ei "kestä" Jeesuksen aitoa rakkautta, jossa kaksi Jeesukseen uskovaa ihmistä ovat.
Lol
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos toi "ennustaja" ei toimi Jeesuksen rakkauden alla, niin paholainen voi yrittää johdattaa juuri noin harhaan, vaikka teiden kuuluisikin yhtyä. Paholainen ei "kestä" Jeesuksen aitoa rakkautta, jossa kaksi Jeesukseen uskovaa ihmistä ovat.
Lol
:D
Vierailija kirjoitti:
Tällainen kysely lauantaipäivään: minkälaiset olisi unelmatreffisi kaivattusi kanssa?
Mentäis PowerParkiin koko päiväksi kieppumaan :)
Vierailija kirjoitti:
No unelmatreffit hänen kanssaan olisi sellaiset missä vakavasti puhuttaisiin että missä oikein mennään. Mutta muuten menisi varmaan omalla painollaan, läheisyyttä olisi varmasti.
Vierailija kirjoitti:
Rossoon leffaan baariin sit päissään panemaan :)
Vierailija kirjoitti:
Niin kuka tänne halusi jonkun sutenöörin juontamaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko heti herättyäsi alkanut juoda? No, eiköhän tämäkin ketju vihan sylkemiseksi sitten pian muutu, arvaan varmasti oikein.
Joskus tulee olo etten selviä tästä elämästä ilman sinua. Että tarvitsen sinut tähän viereen koska ilman sinua mikään ei tunnu miltään.
Vierailija kirjoitti:
Joskus tulee olo etten selviä tästä elämästä ilman sinua. Että tarvitsen sinut tähän viereen koska ilman sinua mikään ei tunnu miltään.
Onko naiselle vai miehelle? Vähän jotain tunnisteita pliis.
Minä toivoisin, että joku "näkijä", joka ei tietäisi meistä ennalta mitään, katsoisi meitä yhdessä ja kertoisi, onko välillämme oikeasti mitään, vai onko se vain minun harhaista toivettani :D Tosin tiedän jo vastauksen enkä edes usko moisiin näkijöihin, mutta olisihan se jonkinlaista viihdettä :D