Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII

Vierailija
29.05.2018 |

asialinjalla tällä(kin) kertaa.

Kommentit (16650)

Vierailija
11761/16650 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää ketju on nykyään todellakin "aihe vapaa" kun ei paljon kaipausviestejä näy, kaikkee muuta kyllä.

Omituiseksi on meno mennyt - jotkut laittavat kaipausviestejä, ja jotkut taas alkavat arvostella niitä tai tehdä terveisten lähettäjistä ja heidän tilanteistaan syvälle luotaavia analyysejä. Mitä ihmettä ihmisten kaipuu joitakuita muita noin hirveästi kutittaa ja moraalista kukkahattua heiluttaa? Sitä paitsi ne analyysit näyttävät menevän useimmiten pitkälle metsään.

Sitten kun toinen nainen vikittelee miestäsi yrittäen hajottaa perheen, alkaa moraalinen kukkahattu sullakin heilumaan. Muista, pettäjän kanssa sellainen on aina mahdollista.

Ei ala. Lähtee jos on lähteäkseen, ei ole niiden toisten naisten syy jos minun suhde ei kestä. Kenenkään suhteesta ei saa vahvempaa oksentamalla täällä pahaa oloaan muiden niskaan.

Nyt puhut noin, mutta kun toisen kiimainen pillu haisee miehesi tukassa niin alkaa alahuuli ja häppärit väpättää. Sellaista se ihmisyys on.

Vierailija
11762/16650 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli pari viikkoa näkemättä. :S

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11763/16650 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niin ikävä. Voi kun vielä joskus nähtäis 💕

Vierailija
11764/16650 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää ketju on nykyään todellakin "aihe vapaa" kun ei paljon kaipausviestejä näy, kaikkee muuta kyllä.

Omituiseksi on meno mennyt - jotkut laittavat kaipausviestejä, ja jotkut taas alkavat arvostella niitä tai tehdä terveisten lähettäjistä ja heidän tilanteistaan syvälle luotaavia analyysejä. Mitä ihmettä ihmisten kaipuu joitakuita muita noin hirveästi kutittaa ja moraalista kukkahattua heiluttaa? Sitä paitsi ne analyysit näyttävät menevän useimmiten pitkälle metsään.

Sitten kun toinen nainen vikittelee miestäsi yrittäen hajottaa perheen, alkaa moraalinen kukkahattu sullakin heilumaan. Muista, pettäjän kanssa sellainen on aina mahdollista.

Ei ala. Lähtee jos on lähteäkseen, ei ole niiden toisten naisten syy jos minun suhde ei kestä. Kenenkään suhteesta ei saa vahvempaa oksentamalla täällä pahaa oloaan muiden niskaan.

Nyt puhut noin, mutta kun toisen kiimainen pillu haisee miehesi tukassa niin alkaa alahuuli ja häppärit väpättää. Sellaista se ihmisyys on.

Ei minun ihmisyyteni. Jos oman mieheni tukka haisisi kiimaiselle pillulle, haluaisin erota hänestä.

Vierailija
11765/16650 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M@dehullu-palstapersujankkaaja ja harhainen olettaja-jankkaaja ovat tämän ketjun syöpä.

Ensimmäinen kirjoittaa niitä kielellisesti töksähteleviä viestejä siitä, kuinka koko palsta on jonkun ”vanhan tutun” hallinnassa ja syyttää milloin ketäkin häneksi.

Jälkimmäinen omii ihan tavallisia kaipausviestejä luullen niitä ilmeisesti jonkun dumppaamansa miehen teksteiksi, ja sitten rääpii ja ilkeilee kaikkea ihan älytöntä ja typerää hänkin milloin kullekin.

Vai ovatkohan nämä yksi ja sama henkilö?

Vierailija
11766/16650 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon niin monta kertaa autossa radiota kuunnellessani ajatellut että ”seuraava biisi on sulta mulle”, että kaikkien kanavien soittolistat on kohta koluttu läpi :D

Mut mistä mä oikeasti voisin saada tietää mitä sä ajattelet musta? En voi enää tulla kysymäänkään kun olet siellä saarellas.

Vierailija
11767/16650 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sillä on varmaan ollut kamala elämä kun siitä on tullut tuollainen. Säälittää :(

Me kärsitään siitä vain tätä ketjua lukiessa mutta sen koko elämä on noin ahdistava, huh. Samaa luuppia päivästä toiseen.

Minä en mielelläni narsisti termiä heittele, mutta taitaa olla siihen suuntaan diagnoosi.

Häpeä ja narsismi nivoutuvat yhteen. Oliko se Hesarissa vai missä hyvä juttu aiheesta.

Syvällä itsessä oleva häpeä käännetään toiminnaksi jossa muita sitten yritetään... no mitä tämä on?

Vierailija
11768/16650 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sillä on varmaan ollut kamala elämä kun siitä on tullut tuollainen. Säälittää :(

Me kärsitään siitä vain tätä ketjua lukiessa mutta sen koko elämä on noin ahdistava, huh. Samaa luuppia päivästä toiseen.

Minä en mielelläni narsisti termiä heittele, mutta taitaa olla siihen suuntaan diagnoosi.

Häpeä ja narsismi nivoutuvat yhteen. Oliko se Hesarissa vai missä hyvä juttu aiheesta.

Syvällä itsessä oleva häpeä käännetään toiminnaksi jossa muita sitten yritetään... no mitä tämä on?

Hän yrittää saada muut häpeämään itseään.

Vierailija
11769/16650 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän yrittää saada muut häpeämään itseään.

Nimenomaan, tajusit.

Vierailija
11770/16650 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekoan kohta ilman sua. Oikeasti.

Vierailija
11771/16650 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä mustaa scheissea on vauva piukassa! Hello mr nice guy. Ihanaa, että kerrot ”tosiasioita”. Ks vrt ketju maajussin morsiammesta, olikohan yp hiukka kommentoinut, olisikohan ?!?

Vierailija
11772/16650 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävä mun rakasta.

Minullakin.

Vierailija
11773/16650 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä mustaa scheissea on vauva piukassa! Hello mr nice guy. Ihanaa, että kerrot ”tosiasioita”. Ks vrt ketju maajussin morsiammesta, olikohan yp hiukka kommentoinut, olisikohan ?!?

Sivusta näyttää siltä kuin pitäisit yllä sekavaa monologiasi.

Vierailija
11774/16650 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuukausi näkemättä :(

Vierailija
11775/16650 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopun elämää näkemättä :(

Antakaa vertaistukea pliis

Vierailija
11776/16650 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi lopun elämää näkemättä?

Vierailija
11777/16650 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sekoan kohta ilman sua. Oikeasti.

Mitä jos kaivattusi ajattelee samoin? Ettekö voisi olla missään yhteydessä toisiinne?

Vierailija
11778/16650 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se haluu nähdä mua.

Vierailija
11779/16650 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se haluu nähdä mua.

Mä taas jäin ku kesäkissa tänne kun muutti muualle 👎🏼. Tosin taisin alunperinkin kuvitella ikinä mitään olevankin. Sen verran kylmää oli kyyti loppumetreillä.

Vierailija
11780/16650 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan sinua enemmän nainen kuin ketään muuta koskaan. Voisitko kertoa omat tunteesi?

Ketju on lukittu.