Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII

Vierailija
29.05.2018 |

asialinjalla tällä(kin) kertaa.

Kommentit (16650)

Vierailija
11721/16650 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä sinulle, ihana. Tänä yönä on tähtikirkas taivas. Ehkä katselet sitä siellä jossain juuri nyt samaan aikaan. Olen onnellinen aina, kun olet lähelläni. Ja silloinkin, kun ajattelen sinua. Lempeitä unia ja hyvän yön silityksiä sinulle. Nuku hyvin.

Vierailija
11722/16650 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sinä mies ajattelet minusta nyt kun ei olla nähty ikuisuuksiin?

Samalla tavalla kuin ennenkin. Tulet aina olemaan minulle tärkeimpiä ihmisiä koko elämässäni, vaikka ei tavattaisi enää koskaan. Ei tämä tunne vaan mene pois, olen sen hyväksynyt jo kauan sitten. Olisinpa voinut kertoa sinulle aivan kaiken.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11723/16650 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suljen silmäni, kuvas nään

mä tunnen sen, oot lähelläin..

Tää tunne repii mut rikki. Toivottavasti sulla on kaikki hyvin. Ehkäpä unissani olen sun lähelläsi. Öitä.

Miehelle vai naiselle?

Vierailija
11724/16650 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunne kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suljen silmäni, kuvas nään

mä tunnen sen, oot lähelläin..

Tää tunne repii mut rikki. Toivottavasti sulla on kaikki hyvin. Ehkäpä unissani olen sun lähelläsi. Öitä.

Miehelle vai naiselle?

Miehelle

Vierailija
11725/16650 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei R,

Kyllä mä sua edelleen ajattelen.. päivittäin. Mietin miten voimakkaasti ihastuinkin❤️

Vierailija
11726/16650 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä sinua mies aina kun en ole seurassasi. On tämäkin elämää.

Vierailija
11727/16650 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purin suhun kaiken, anteeksi siitä.

Vierailija
11728/16650 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sinä mies ajattelet minusta nyt kun ei olla nähty ikuisuuksiin?

Samalla tavalla kuin ennenkin. Tulet aina olemaan minulle tärkeimpiä ihmisiä koko elämässäni, vaikka ei tavattaisi enää koskaan. Ei tämä tunne vaan mene pois, olen sen hyväksynyt jo kauan sitten. Olisinpa voinut kertoa sinulle aivan kaiken.

MIksi et edelleen voisi kertoa?

Vierailija
11729/16650 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, kosketuksesi sai mut kuumaksi...

Vierailija
11730/16650 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä mennyt ikävä ohi tänäänkään.

Tämä kylä on tyhjä ilman sua. Mä olen tyhjä ilman sua.

Vierailija
11731/16650 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauniille naiselle kirjoitti:

En ole unohtanut sinua, vaikka jo yli kaksi vuotta on kulunut siitä kun viimeeksi tavattiin. Sä olit jo silloin päättänyt, että se oli viimeinen kerta. Silloin en sitä ymmärtänyt ja jäin sua lohduttomasti kaipaamaan, kun katosit mun tavorittamattomiin. Ymmärrän, ettei sulla ollut silloin muuta mahdollisuutta ja olen itse asiassa ylpeä sun vahvuudestasi, kun pidit pääsi ja lähdit. Se teki musaa tosi kipeää. En ole ikinä surrut mitään niin paljon kuin sitä etten sua saanut. En mä olisi edes sua saanut silloin haluta ja molemmat me se tiedettiin. Olin silti silloin valmis ihan kaikkeen, jos olisit tullut edes vähän vastaan. Ehkä me saadaan joskus uusi mahdollisuus.

Miks ihmeessä sä kuvittelet, että tulis toinen mahis jos nainen on sut jo kertaalleen paskiaiseks todennut ja helvataan elämästään heivannut??

Ompa karmea vastaus joltakin joka ei tiedä tilannetta. Tuo voisi olla minulle tuo viesti. Jos on niin haluan kertoa että luulin että se olen minä joka jäi tuskissani kaipaamaan. Oli todella ristiriitaiset tunteet sen kaiken keskellä. En ole niin vahva kuin luulet. Olet edelleen sydämessäni. Hallitset liikaa ajatuksiani.

11732/16650 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole unohtanut sinua, vaikka jo yli kaksi vuotta on kulunut siitä kun viimeeksi tavattiin. Sä olit jo silloin päättänyt, että se oli viimeinen kerta. Silloin en sitä ymmärtänyt ja jäin sua lohduttomasti kaipaamaan, kun katosit mun tavorittamattomiin. Ymmärrän, ettei sulla ollut silloin muuta mahdollisuutta ja olen itse asiassa ylpeä sun vahvuudestasi, kun pidit pääsi ja lähdit. Se teki musaa tosi kipeää. En ole ikinä surrut mitään niin paljon kuin sitä etten sua saanut. En mä olisi edes sua saanut silloin haluta ja molemmat me se tiedettiin. Olin silti silloin valmis ihan kaikkeen, jos olisit tullut edes vähän vastaan. Ehkä me saadaan joskus uusi mahdollisuus.

Miks ihmeessä sä kuvittelet, että tulis toinen mahis jos nainen on sut jo kertaalleen paskiaiseks todennut ja helvataan elämästään heivannut??

Ompa karmea vastaus joltakin joka ei tiedä tilannetta. Tuo voisi olla minulle tuo viesti. Jos on niin haluan kertoa että luulin että se olen minä joka jäi tuskissani kaipaamaan. Oli todella ristiriitaiset tunteet sen kaiken keskellä. En ole niin vahva kuin luulet. Olet edelleen sydämessäni. Hallitset liikaa ajatuksiani.

Ei tuo itseasiassa ole mikään karmea vastaus ja sehän ton viestin alapuolelle joku on analysoinnut reaalielämän totuuksia:

Vierailija kirjoitti:

No kun on Universumin lahja eikä paskiainen- omasta mielestään. Sanoppa nyt tollaselle että kuule se oli nyt tässä, piste.😅😂

Kyllä tuossa on jotain perää.

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
11733/16650 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menetköhän pian nainen toiseen kaupunkiin mahdollisten tulevien työkaveriesi keskuuteen verkostoitumaan? Olen siellä.

Vierailija
11734/16650 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos keskusteluista viikonloppuna, ymmärrän nyt itseäni paremmin. Heijastan liikaa toisen tunteita, joten hänen rakkautensa peittää minut. Siksi kaikki on vielä riittänyt, olen ollut tarpeeksi tyytyväinen. Ehkä se riittää jatkossakin... tai sitten kirjoittelen kuitenkin kaipausketjuun.

Yritän tunnistaa omat vahvemmat tunteeni ja minne ne haluavat minun menevän. Aavistuksia minulla kyllä on, mutta ne katoavat helposti arjessa.

Vierailija
11735/16650 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Purin suhun kaiken, anteeksi siitä.

Et saa.

Vierailija
11736/16650 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa ihastuksesta on kyllä hämmentävän kovaa ajatustyöskentelyä. Että kun seistään eri puolilla huonetta vilkuilemassa toista ja sitten vielä reilu puoli vuotta myöhemminkin mietitään, että mitähän ne katseet tarkoitti vai tarkoittiko mitään.

Voipahan sitten oikein isona muistella, miten paljon sitä on AJATELLUT.

Vierailija
11737/16650 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitus olikin herätellä tuo aloitusviestin rustaaja todellisuuteen. Hänhän kirjoitti "Sä olit jo silloin päättänyt, että se oli viimeinen kerta.". Eikö tuo jo tervepäiselle ihmiselle kerro että pakit on pakit, eikä ne siitä muuksi muutu!!?. Tietenkin jos aloittaja on sellainen pakkomielteinen, naisen päättelykykyjä vähättelevä, ja naista muutenkin idioottina pitävä sairas paskahousu, jolle pakit ei vaan ole oikea vastaus niin siinä tapauksessa tuolla naisella on perässään mitä ilmeisemmin sairas stalkkeri, josta ei pääse eroon kuin ehkä virkavallan avulla, tai pistämällä muutaman ison kaverin sen perään.

Vierailija
11738/16650 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitus olikin herätellä tuo aloitusviestin rustaaja todellisuuteen. Hänhän kirjoitti "Sä olit jo silloin päättänyt, että se oli viimeinen kerta.". Eikö tuo jo tervepäiselle ihmiselle kerro että pakit on pakit, eikä ne siitä muuksi muutu!!?. Tietenkin jos aloittaja on sellainen pakkomielteinen, naisen päättelykykyjä vähättelevä, ja naista muutenkin idioottina pitävä sairas paskahousu, jolle pakit ei vaan ole oikea vastaus niin siinä tapauksessa tuolla naisella on perässään mitä ilmeisemmin sairas stalkkeri, josta ei pääse eroon kuin ehkä virkavallan avulla, tai pistämällä muutaman ison kaverin sen perään.

No eiköhän se aloittaja ”saa” kaivata ihan rauhassa ketä haluaa ja kirjoitella tänne mitä haluaa häh????

V*tuttaa tuollaiset kaltaisesi hysteeriset olettajat, jotka näkevät heti pahimman vaihtoehdon ja sitten vielä olettavat sen olevan totuus, jonka pohjalta myllyttää jotain random kirjoittajaa anonyymillä palstalla.

MIKÄÄN ap:n viesteissä ei viittaa siihen, että hän olisi kaivattunsa elämää häiritsevä ja ahdisteleva stalkkeri.

Hän kaipaa anonyymillä nettipalstalla ja sinä -helvetin hullu- rupeat painamaan toista alas ja kuvittelemaan ties mitä ja väläyttelemään jotain ”virkavalta ja MUUTAMA ISO KAVERI perään”-vaihtoehtoja.

”Muutama iso kaveri” lol, kas kun et jollain nahkaliivejä käyttävillä, päristelevillä possepojuilla alkanut uhkailemaan.:DDDDDDD

Hupaisaa, että arvioit toisen ”tervepäisyyttä” vaikka ainoastaan sinä itse tässä olet esiintynyt harhaisena ja hysteerisenä hulluna, sekä erittäin ilkeänä persoonana.

En sano, että olisit sellainen, mutta viestisi ovat!

Että jospa antaisit (rauhanomaisten) kaipaajien kaivata rauhassa ja lopettaisit tuollaisen harhaisen ahdistelun ja loukkaamisyritykset tuntemattomia kirjoittajia kohtaan.

T: sivusta

Vierailija
11739/16650 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytköhän sä mun kaivattuni täällä?

Vierailija
11740/16650 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistatko meidän ensisuudelman? Se sai mut punastumaan varpaita myöten ja leijuin pilvissä koko seuraavan viikon. Mein välillä on jotain, mitä, en tiedä.

Sua ikuisesti kaipaan, vaik en koskaan saada voi. :'(

Ketju on lukittu.