Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies, miksi et voisi sanoa edes pienen pientä tunnistetta?
Eikö Heidi riitä?
Onko nuo kaikki nainen-viestit Heidille?
Vierailija kirjoitti:
Onko nimeni E? On! Jes! Arvasin! Mennäänkö kuutamokävelylle tänään? Tiedät paikan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö Heidi riitä?
Oih, arvasin! Soittele pian, kerron kiellon puhelimessa kolmesta suoraan, jos en halua jutella. Ravaan hitaasti E-I, reilua ja todella kivaa kommnikaatiota!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö Heidi riitä?
Oih, arvasin! Soittele pian, kerron kiellon puhelimessa kolmesta suoraan, jos en halua jutella. Ravaan hitaasti E-I, reilua ja todella kivaa kommnikaatiota!
Tavaan, hups, olenkin vain typerä nainen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä joka tunnistat oman vaimosi näistä jankkaaja-viesteistä, veisit hänet pois täältä. Tuollainen kyttääminen ja jatkuva vainotuksissa eläminen ei tee kenellekään hyvää. Tai pese ne hiukset.
Äh - joku pelleilee 😁 Toi hiuksien pimpille haiseminen on Milan Kunderan Olemisen sietämättömästä keveydestä. Siitä kohtaa, kun mustasukkaisuuden nieleminen käy ylivoimaiseksi.
Sivusta, ohis.
😃
Hassun hauskaa! Todella!
Minusta se oli hauskaa, koska luulin että joku on tosissaan.
Joku oli, mutta liimaa sinä hymiöitä tänne ja lähetä muka terkkuja. Paljon paljon huttua, että voit ketjun säilyttää. Puuhakasta loppu iltaa, sitä on ilo seurata kun mies raataa leipänsä eteen.
Olen kylläkin nainen, ja kyllä, minulla on tapana laittaa hymiöitä, varsinkin jos nauran ääneen IRL. Ja minä nauran paljon. Muka-terkkuja en ole koskaan tänne lähettänyt. Vietän netissä vapaa-aikaani, leipäni ansaitsen jossain muualla. Puuhakas kuitenkin :)
Hymynaamat katosi laitteesta? Kukaan ei leiki sun kanssa. Saat ihan itse kirjoitella.
Sekoitat minut johonkin toiseen kirjoittajaan.
Ei ole kaikki viestit Heidille. Toi yksi vaan.
Hyvää viikonloppua sinulle. Aiotko mennä tänään illalla kaupungille, kun siellä on jotain tapahtumaa? Minulla kävi mielessä, mutta sauna ja koti-ilta tv:n ääressä houkuttelisi enemmän.
Kumpaa mies olet enemmän vailla tämänhetkisessä elämässäsi: fyysisiä nautintoja vai henkistä yhteyttä ja sielujen sympatiaa? Jos noista pitää valita?
Vierailija kirjoitti:
Mies, jos lähtisin pienelle matkalle yksin, niin olisiko sinulla kiinnostusta lähteä mukaan?
Kannattaa vinkata suunnitelmistasi oikeassa elämässä. Jos kaivattuni pyytäisi kasvotusten, lähtisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies, jos lähtisin pienelle matkalle yksin, niin olisiko sinulla kiinnostusta lähteä mukaan?
Kannattaa vinkata suunnitelmistasi oikeassa elämässä. Jos kaivattuni pyytäisi kasvotusten, lähtisin.
Onko kaivattusi joku näistä: E-nainen, A-nainen vai Heidi?
Rakastatko minua vielä? Jos kyllä, niin miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa on, mutta en ole koskaan kaipaillut häntä millään noista nimenomaisista 'nimimerkeistä'.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa on, mutta en ole koskaan kaipaillut häntä millään noista nimenomaisista 'nimimerkeistä'.
Mikä noista?
Oliko sinulla tällä viikolla lämmin ja hyvä olo, kun saimme muutaman kerran istua vierekkäin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä noista?
Miksi kiinnostuit nimenomaan minun vastauksestani?
Olen aivan varmasti väärä mies.
No, jonkinlaisena vinkkinä, että itse kysyisin samaa asiaa jokseenkin näin:
"Nainen. Jos lähtisin pienelle matkalle (yksin), olisiko sinulla kiinnostusta lähteä mukaani?"
Vierailija kirjoitti:
Haluaisitko minut nainen ystäväksi, rakastajaksesi vai haluaisitko minut kokonaan?
Kokonaan, mutta suhteeseen, jossa molemmilla on tilaa ja hyvä olla <3. Suhteeseen, jossa ollaan sä ja mä eikä aina vaan me. (Jos kokisit tarvitsevasi jotain tavallisests poikkeavaa suhdejärestelyä, niin sinun vuoksi saattaisin suostuakin)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä noista?
Miksi kiinnostuit nimenomaan minun vastauksestani?
Olen aivan varmasti väärä mies.
No, jonkinlaisena vinkkinä, että itse kysyisin samaa asiaa jokseenkin näin:
"Nainen. Jos lähtisin pienelle matkalle (yksin), olisiko sinulla kiinnostusta lähteä mukaani?"
Millä kirjaimella nimesi alkaa mies? T.E
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kaikki viestit Heidille. Toi yksi vaan.
Kenelle muulle kirjoittelet täällä Heidin lisäksi?
No, sulle sitten tiedoksi, että en halua olla yksi yritys kymmenestä eri pokasta.
Eikö Heidi riitä?