Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Kuka tää ihme ylläpidosta räyhääjä tässä ketjussa on? 😳 Miten tää ketju aina vetääkin puoleensa kaikki sekopäät kihiksestä lähtien? Olis niin kiva lukea pelkkiä aitoja tunteita eikä jotain vainoharhaista sekoilua.
Näe kauniita unia Ihana Mies ❤️.
Hyvää yötä rakas, nuku hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin tässä vähän asioita. Kaiken muun elämän eteen tuoman mahdottomuuden lisäksi omat ominaisuueni aiheuttaisivat sen, että voisit huonosti kanssani. Olen kuitenkin ajoittain jäyhä ja vetäytyvä huolimatta siitä, että minua sanotaan hyvin sosiaaliseksi mieheksi. Koen myös, että en ole henkisesti kovinkaan hyvässä kunnossa, johtuen monesta monesta seikasta, mitä elämässäni ketään syyttelemättä on vuosien saatossa tapahtunut. Tämä ei ulospäin näy. Enkä nyt ole mikään suljetun osaston tapaus, vaan näen elämän nykyisin aika mollivoittoisena kokemusteni vuoksi. Et tästäkään syystä jaksaisi joskus hyvinkin mustaa huumoriani. Varmasti tuntisit välillä, että joutuisit vetämään kivirekeä perässäsi. Huolimatta siitä, että pidän matkoista ja tapahtumista, en kuitenkaan koko ajan jaksaisi olla liikkeessä. Olen saanut sinusta kuvan, että pidät siitä, että koko ajan tapahtuu. Itse taas haluan näitä kokemuksia pieninä annoksia, en luultavasti niin usein kuin sinä. Tämä varmasti turhauttaisi sinua. Ja olen jäärä. En vain pysty antamaan periksi, jos tunnen olevani oikeassa tai koen jonkin asian epäoikeudenmukaisena. Et jaksaisi sitä, että en välttämättä pysty niin hyvin tekemään kompromisseja, joten joutuisit tuskailemaan itsepäisyyteni kanssa. Vaikka olenkin saanut asioita aikaiseksi ja tykkään liikkua, niin silloin tällöin haluan heittäytyä laiskaksi. Haluan kuljeskella pari päivää sisätiloissa löhöten sohvalla tms. Sinä et sitä luultavasti sietäisi, sillä olet luultavasti paljon energisempi kuin minä. Voin kuvitella, että sinusta vapaapäiviäkään ei saa heittää hukkaan lähäilemiseen. Tässä nyt näitä muutamia asioita, mitä tuli mieleen miksi on parempi pysyä erossa minusta. Niin, että terveisin täältä p*rseestä, enkä tällä mitään sympatiaa hae. Kunhan koitan ajatella asioita realistisesti. Toivotan sinulle onnea ja hyvää elämää.
Miksi et antaisi tälle ihmiselle mahdollisuutta valita itse? Pidän asetelmasta, jolla viestisi on kirjoitettu - et analysoi ihastuksesi kohdetta vääränlaiseksi sinulle vaan itseäsi sopimattomaksi hänelle, mikä on sinänsä aika harvinainen perspektiivi ihastuneelle katsoa asioita - mutta kyllähän sinä nyt kaikella tällä oletusten määrällä suljet oven toisenkin puolesta.
Aktiivisuuserojen osaa en edes ymmärrä, ei kai kaikkea olisi pakko yhdessä tehdä? Jos ihastuksesi menee ja tekee kaikenlaista kaiken aikaa nytkin, miksei hän voisi jatkaa sen kaiken tekemistä entisellä kokoonpanolla vaikka suhteessa olisikin? Anna sen juosta vapaapäivät ja köki itse sisätiloissa sillä välin, mikä tässä on ongelma? Ja täytyy myös muistaa, että tyhjään elämään sitä sisältöä hankitaan, eli osa tekemisestä voi korvautua pelkällä parisuhteen olemassaololla - onhan se suhdekin ”tekemistä”.
Vaikutat tosi mukavalta ihmiseltä, joten mikset nyt vaan katsoisi tätä korttia etkä päättäisi etukäteen, että se on patamuija.
Kiitos tuosta. Kyllä minä ihan mukava olen, mutta niin paljon aikanaan olen hänen kanssaan ollut tekemisissä, että olen kyllä jollain tavalla oppinut hänet tuntemaan. On tässä paljon muutakin. Päällimmäisenä nyt kuitenkin se, että minusta on tullut epäouuloinen ja varautunut kokemusteni kautta ja aika pihikin. Kokemusteni vuoksi pelkään ja varaudun koko ajan pahimpaan. Lyhyesti sanottuna sisin nyt vaan on vähän kolhuja kokenut. Se taas näkyy tylynä ja alaluloisuuteen taipuvana käytöksenä. Hän taas on sellainen, että ei uskoakseni hirvesti kanna murhetta mitä eilen tapahtui, koska siitä ei enää olisi hyötyä. Tässä olisi siis minä märehtijänä vastaan terveemmällä asenteella varustettu nainen. En usko, että jaksaisi tätä asennettani. Hänessä onkin paljon sellaisia ominaisuuksia, jotka tekevät hänestä mielestäni minua paremman ihmisen ja joita ominaisuuksia arvostan. Olisi hienoa, jos minussa olisi ripaus hänen asennettaan. En siis ole mikään sohvaperuna, vaan tarkoitan tässä nyt yleisesti suhtautumista asiohin. Voin hyvin kuvitella sen kiukun määrn, kun meikäinen haluaisi miettiä jotain asiaa usemmalta kantilta että kannattaako vaiko eikö. Hidas kun olen. Tämä nyt on tällainen toteamus. Elämä muuten soljuu eteenpäin, joten ei tässä hautakuoppaa olla kaivamassa. On vaan ikävä, mutta mahdollisuudet meni jo. Ei ole enää toivoa. Joskus saattoi olla. End of story. Terveisiä tässä vaan lähettelen keskustelupalstalla.
Kauniita unia, rakas. Rakastan sinua. Voitaisiinko me olla "me"? Edes jollain tasolla? Ehkä tasolla, jolla voisin suudella hymyn huulillesi? Hyvää yötä.
Hyvää yötä, rakas. Ikävöin sinua. Mitähän sinulle kuuluu? Voisinpa halata sinua juuri nyt. Lempeitä unia, nuku hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähtisitkö kanssani perjantaina Tanssi vieköön-festivaaleille. Nähtäisiin 17.45 messukeskuksen eteläisen sisäänkäynnin ulkopuolella.
Lähtisin, jos kysyisit minulta.
Minä kysyn sinulta nyt. Lähdetkö?
Vierailija kirjoitti:
Kauniita unia, rakas. Rakastan sinua. Voitaisiinko me olla "me"? Edes jollain tasolla? Ehkä tasolla, jolla voisin suudella hymyn huulillesi? Hyvää yötä.
Jos tämä olisi minulle, niin haluaisin olla sinun kanssasi ”me”. Kaipaan suudelmaasi niin paljon etten kohta enää jaksa odottaa. Mitä mun pitäisi tehdä että saisin edes sen? Kerro se jooko?
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä, rakas. Ikävöin sinua. Mitähän sinulle kuuluu? Voisinpa halata sinua juuri nyt. Lempeitä unia, nuku hyvin.
Kumpa voisimmekin halata taas ja pitkään. Muistelin juuri silmiesi tummaa tuiketta kun sait minut nauramaan. Voi huokaus... En toki tiedä kenelle tämä oli..
Ollaanko me mies päivänsäde ja menninkäinen? Halu olla yhdessä on kova, mutta olemme vaarallisia toisillemme. Pimeys vie hengen ja valo sokaisee toisessa maailmassa elävän.
Niin myötä- kuin vastamäessä.
Hyvän yön toivotus, suukko & hali elämäni naiselle, vaalealle vihersilmäkaunottarelle mieheltä, nyt 30km ja kahen kuntarajan takaa. En saattanut viestiä eilen, koska olin iltavuorossa (olen koko tämän viikon, yhden kuntarajan takana), ja myöhästyin siksi paljon, etten ehtinyt enää viestimään. Ajattelin silti siua, ajattelen nyttenkin. Etunimemme alkavat samalla ääntiöllä, niissä on yhtä monta kirjainta ja tavua. Kolmannen etunimesi ja oman toisen etunimeni toiset kirjaimet ovat samat. Rakastan sinua. Ikävä.
Sä saat mun sydämen sykkimään mies. 😘
Pallo on sulla. Tulin vielä vastaan, koska välitän, ja paljon. Ymmärräthän, että tällä kertaa en kuitenkaan odota kauan. Jokainen hetki, jonka odotutat, vie lähemmäs lopullista eroa. Halusit kumpaa tahansa, on meille molemmille tärkeää ja parempi, että otat yhteyttä pian.
miehelle (sanoja joita tarkoitan, mutta en uskalla irl lähettää)
:/
Huomenta kaivattuni. Olipa hölmöä että sä tunnistit mun viestin täältä ja kaikesta päätellen olit tuntenut jotain kaipausta mua kohtaan ja laitoit viestiä.
Nyt kun asioita on selvitetty oon vielä enemmän sekaisin, ja haluisin koko ajan sun luo ja lähelle. Ehkä se vielä tapahtuu.
Älä naura, mä oon tällanen. Varmaankin tykkään susta. Varmaankin kerron sen sulle.
Vierailija kirjoitti:
Kuka tää ihme ylläpidosta räyhääjä tässä ketjussa on? 😳 Miten tää ketju aina vetääkin puoleensa kaikki sekopäät kihiksestä lähtien? Olis niin kiva lukea pelkkiä aitoja tunteita eikä jotain vainoharhaista sekoilua.
Ja tätä tietenkin seuraa tyhjät rakas sitä ja tätä viestit sivukaupalla.
Ihan sama mutta läpinäkyvää on!
Pus!
rakas voi sua