Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Vierailija kirjoitti:
Niin oliko tuo taas vaihteeksi n -> n?
Ei ollut.
Tämä palsta on häiriintyneiden temmellyskenttä, jonne kirjoittaessaan myös normaalilla älyllä varustetut ihmiset heittäytyvät idiooteiksi. Jotenkin se liittyy ihmisen kykyyn sopeutua kulloiseenkin laumaan, jolta omaksutaan vallitsevat arvot ja käyttäytymismallit. Täällä saa sanoa mitä tahansa, koska kaikki muutkin tekee niin.
Seisoskellaan valtavan oksennuslammen reunamilla, siksi täällä haisee näin pahalta koko ajan. Suu oksennusvaahdossa vannotaan viihteen nimeen. Ja kun jonkun jutut kylmää selkäpiitä, ei voi tietää onko siellä vastassa tosissaan oleva mielenterveydeltään järkkynyt, vai pilaileeko joku kustannuksellasi ja hymisee partaansa kun uskoit koko jutun.
Tässä siis täydellinen paikka alkaa tehdä arviota millainen on tämän päivän parisuhde ja ihmisten käsitys rakkaudesta.
Vierailija kirjoitti:
En oikein tiedä että odotatko minulta edes viestiä. Ootkohan sä löytänyt jonkun toisen?
En ole löytänyt ketään toista. Odotan vain sinua.
Hänen kanssaan olisi varmaankin aivan mahtavaa, kunhan hän uskaltaisi alkaa luottaa minuun. Olen nähnyt hänestä jo aika monia puolia ja on tullut selväksi, että hän ei ole maailman helpoin nainen - mutta en ole edelleenkään lähdössä livohkaan. Päinvastoin. Juuri nyt haluaisin ottaa hänet syliini ja suudella häntä hellästi, kunnes hänen silmänsä tuikkisivat kirkkammin kuin koskaan aiemmin.
-K-
Vierailija kirjoitti:
Rakas. Olen taas ikävöinyt sinua ja miettinyt meitä kahta. Minkälaista meillä mahtaisi olla, jos olisimme ”me”? Kestäisitköhän minua ollenkaan?
Rakas. Kestäisitkö sinä sitä, että minä haluaisin suudella, halia ja pitää sinua hyvänä tosi usein. Olen saanut sellaisen mallin lapsuudenkodistani. Ei välttämättä niin, että olisi aina pakko päästä heti sänkyyn, mutta olen aika hellyydenkipeä olento. Sinä myös kiihottaisit niin paljon, että yrittäisin houkutella sinut rakastelemaan kanssani varsin usein. Toivoisin, että pitäisit siitä, että lämmittelisimme toisemme hyvin hitaasti ja nautiskellen, kunnes meidän olisi aivan pakko saada toisemme. Jos vain sanoisit, mitä tahtoisit, niin saisit minut tekemään melkein mitä vaan. Kerro minulle millaista nainen ajattelisit elämämme olevan. Mitä toivoisit ja mitä minun saattaisi olla vaikea kestää?
Vierailija kirjoitti:
Moni varmaan ihastuu kauneuteesi. Itse ihastuin sun älykkyyteen, rauhallisuuteen ja aitouteen. Olisi unelma nukahtaa rauhoittavaan ääneesi iltaisin ja herätä iloiseen nauruusi aamuisin.
Jos tämä naiselta naiselle, mikä sun toisen nimen ensimmäinen kirjain on?
Vierailija kirjoitti:
Tämä palsta on häiriintyneiden temmellyskenttä, jonne kirjoittaessaan myös normaalilla älyllä varustetut ihmiset heittäytyvät idiooteiksi. Jotenkin se liittyy ihmisen kykyyn sopeutua kulloiseenkin laumaan, jolta omaksutaan vallitsevat arvot ja käyttäytymismallit. Täällä saa sanoa mitä tahansa, koska kaikki muutkin tekee niin.
Seisoskellaan valtavan oksennuslammen reunamilla, siksi täällä haisee näin pahalta koko ajan. Suu oksennusvaahdossa vannotaan viihteen nimeen. Ja kun jonkun jutut kylmää selkäpiitä, ei voi tietää onko siellä vastassa tosissaan oleva mielenterveydeltään järkkynyt, vai pilaileeko joku kustannuksellasi ja hymisee partaansa kun uskoit koko jutun.
Tässä siis täydellinen paikka alkaa tehdä arviota millainen on tämän päivän parisuhde ja ihmisten käsitys rakkaudesta.
Tässä on paljon totta.
Vierailija kirjoitti:
Nyt meni väärään paikkaan tää viesti. Sä voisit kirjoittaa tämän tälle palstalle yleisesti. Tää ketju poikkeaa nimittäin tosi paljon muusta palstasta. Tässä ketjussa käy oikeasti järkeviä ihmisiä.
Joka päivä mä herään toivoon että tänään näkisin sut. En edes tiedä mitä sanoisin. Niin paljon on kulunut aikaa ja niin paljon on jäänyt sanomatta. Mulle nää vuodet ja tunteet, sinä, ei oo ollu yhdentekevää. Kun toiseen kiintyy noin, uskon että kaikessa vääryydesdään sen toisen pitäis saada edes aavistus siitä. Sulla ehkä on pieni haju siitä, kun tilanne meni vähän oudoksi jossain vaiheessa. Ehkä tätä kaikkea draamaa haluisin pahoitella sit nähdessäni. Ehkä vaan sen viimesen kerran katsoa harmaisiin silmiis. Painaa ne ikuisesti mieleeni sanoessani hyvästit.
Taisin rakastua suhun ihan oikeesti.
-t
Vierailija kirjoitti:
Joka päivä mä herään toivoon että tänään näkisin sut. En edes tiedä mitä sanoisin. Niin paljon on kulunut aikaa ja niin paljon on jäänyt sanomatta. Mulle nää vuodet ja tunteet, sinä, ei oo ollu yhdentekevää. Kun toiseen kiintyy noin, uskon että kaikessa vääryydesdään sen toisen pitäis saada edes aavistus siitä. Sulla ehkä on pieni haju siitä, kun tilanne meni vähän oudoksi jossain vaiheessa. Ehkä tätä kaikkea draamaa haluisin pahoitella sit nähdessäni. Ehkä vaan sen viimesen kerran katsoa harmaisiin silmiis. Painaa ne ikuisesti mieleeni sanoessani hyvästit.
Taisin rakastua suhun ihan oikeesti.
-t
Ja jottei sekoiteta siihen palstan inhokki Teehen, lisään tunnisteita.
V- miehelle Helsinkiin.
Vierailija kirjoitti:
Rakas. Olen taas ikävöinyt sinua ja miettinyt meitä kahta. Minkälaista meillä mahtaisi olla, jos olisimme ”me”? Kestäisitköhän minua ollenkaan?
Sinua kestäisin muita en.
Onko tämä nyt lopullinen etääntyminen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt meni väärään paikkaan tää viesti. Sä voisit kirjoittaa tämän tälle palstalle yleisesti. Tää ketju poikkeaa nimittäin tosi paljon muusta palstasta. Tässä ketjussa käy oikeasti järkeviä ihmisiä.
Tästä palstasta minä kirjoitinkin, siinä oli viittaus aiempaan viestiin. Ikävä kyllä niitä negatiivisia on pesiytynyt tähänkin ketjuun, kiusaavat ja leikkivät muiden kaipauksella.
Vierailija kirjoitti:
Oksennuslammen rannalla alkaa yökkäämään itsekkin. Hyvin ilmaistu.
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä nyt lopullinen etääntyminen?
Niin mikä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakas. Kestäisitkö sinä sitä, että minä haluaisin suudella, halia ja pitää sinua hyvänä tosi usein. Olen saanut sellaisen mallin lapsuudenkodistani. Ei välttämättä niin, että olisi aina pakko päästä heti sänkyyn, mutta olen aika hellyydenkipeä olento. Sinä myös kiihottaisit niin paljon, että yrittäisin houkutella sinut rakastelemaan kanssani varsin usein. Toivoisin, että pitäisit siitä, että lämmittelisimme toisemme hyvin hitaasti ja nautiskellen, kunnes meidän olisi aivan pakko saada toisemme. Jos vain sanoisit, mitä tahtoisit, niin saisit minut tekemään melkein mitä vaan. Kerro minulle millaista nainen ajattelisit elämämme olevan. Mitä toivoisit ja mitä minun saattaisi olla vaikea kestää?
Rakas. Rakastelumme olisi ihanaa ja siitä haaveilen joka päivä. Haluaisin helliä sua ja näyttää kuinka paljon rakastan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meidän elämä olisi varmaan huumorin ja läheisyyden täyttämää. Riitelisimme luultavasti jonkin verran, mutta sopisimme myös tulisesti ja intohimoisesti. Olisimme luultavasti paljon kotona ja urheilisimme jonkin verran. Minä kestäisin läheisyydenkaipuusi, mutta mietin, että kestäisitköhän sinä minun? En tiedä kestäisitkö poliittisia sekä uskonnollisia mielipiteitäni, sometustani, epäjärjestelmällisyyttäni, aamujoogaani, ailahtelevaisuuttani, ajoittaista laiskuuttani, ajoittaista alakuloisuuttani sekä taipumustani uppoutua harrastamaan minulle erästä hyvin tärkeää asiaa. Näitä asioita sinun olisi ehkä hankala kestää ja juuri nämä piirteet voisivat tehdä meistä lopulta onnettomia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin olla sinulle sellainen ihminen, jolle voisit aina kertoa kaiken. Hellät ajatukset sinusta kulkevat aina mukanani, missä olenkin. Haluaisin tuntea sinut paremmin. Milloin saan katsoa silmiisi sun? Unelmoin siitä, että saisimme olla kahdestaan, tuntien rakkauden välillämme.
Voisitko tehdä asian eteen jotain?
Suurin kysymys on, haluaako hän minun lähestyvän häntä ja jos haluaa, niin miten? Minulle ei ole ongelma tehdä aloitetta, mutta tarvitsisin jonkin merkin siitä että se on toivottua.
Jos hän vaikka kysyisi minulta kuulumisia ihan millä tavalla vain tai tekisi vaikka tikusta asiaa tai vastaavaa, niin voisin rohkaistua. Viestintähistoriamme käänteet tekevät asian monimutkaisemmaksi.
Viestintähistorian käänteet? Kuulostaa siltä, että joutaisitte nimenomaan toistenne riesaksi. Ei ollut edes v*ttuilua tämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin olla sinulle sellainen ihminen, jolle voisit aina kertoa kaiken. Hellät ajatukset sinusta kulkevat aina mukanani, missä olenkin. Haluaisin tuntea sinut paremmin. Milloin saan katsoa silmiisi sun? Unelmoin siitä, että saisimme olla kahdestaan, tuntien rakkauden välillämme.
Voisitko tehdä asian eteen jotain?
Suurin kysymys on, haluaako hän minun lähestyvän häntä ja jos haluaa, niin miten? Minulle ei ole ongelma tehdä aloitetta, mutta tarvitsisin jonkin merkin siitä että se on toivottua.
Jos hän vaikka kysyisi minulta kuulumisia ihan millä tavalla vain tai tekisi vaikka tikusta asiaa tai vastaavaa, niin voisin rohkaistua. Viestintähistoriamme käänteet tekevät asian monimutkaisemmaksi.Viestintähistorian käänteet? Kuulostaa siltä, että joutaisitte nimenomaan toistenne riesaksi. Ei ollut edes v*ttuilua tämä.
Viestintähistorian Käänteet!
😍😍😍
Niin oliko tuo taas vaihteeksi n -> n?