Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII

Vierailija
29.05.2018 |

asialinjalla tällä(kin) kertaa.

Kommentit (16650)

Vierailija
8721/16650 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastavaisten ei kannattaisi keskustella politiikasta eikä uskonnosta. Noin niin kuin muuten itseäni alkoi vain hymyilyttää tuo ylempi vastaus. Olen ehkä as-mies, joten jonkun asian intohimoinen harrastaminen ei ole lähtökohtaisesti minulle mikään ongelma. Mutta jos toisen harrastukset syrjäyttävät kokonaan yhteisen ajan, sitä en jaksa. Mitä tulee ajoittaiseen alakuloisuuteen, niin minusta se on aivan normaalia. Ja on joka tapauksessa parempi tunnustaa aina tosiasiat, eikä yrittää olla jotain, mitä ei ole.

-K- (sivusta)

Vierailija
8722/16650 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestintähistorian käänteistä tuli mieleen miten olisi erään vuoden lopulla pitänyt poistaa eräästä viestistä eräs lause (tai virke, en muista enää). Sen tilalle olisi voinut kirjoittaa vaikkapa, että "Sinun ei tarvitse vastata tähän viestiin enää, koska en halua olla enempää häiriöksi ja tiedän että en ois saanut enää itse vastata. Jos joskus kuitenkin haluat haluat jutella tai kirjoittaa, niin mulle voit kirjoittaa tai jutella koska vain" Tosin olisi pitänyt miettiä silloin vähän muutenkin mitä kirjoittaa eikä kirjoittaa vain ajatuksenvirtana ja lähettää saman tien.

Tämä tosin ei mene tuolle ylläolevalle eikä tosiaan kellekään joka rakastais mua, tuskin enää edes tykkää tippakaan. Menee kuitenkin ihmiselle, jonka kanssa olisi ollut ihan kiva ystävystyä. Mun vaisto sanoi joskus niin, hänen vaisto tosin ei tainnut sanoa koskaan samaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8723/16650 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viestintähistorian käänteistä tuli mieleen miten olisi erään vuoden lopulla pitänyt poistaa eräästä viestistä eräs lause (tai virke, en muista enää). Sen tilalle olisi voinut kirjoittaa vaikkapa, että "Sinun ei tarvitse vastata tähän viestiin enää, koska en halua olla enempää häiriöksi ja tiedän että en ois saanut enää itse vastata. Jos joskus kuitenkin haluat haluat jutella tai kirjoittaa, niin mulle voit kirjoittaa tai jutella koska vain" Tosin olisi pitänyt miettiä silloin vähän muutenkin mitä kirjoittaa eikä kirjoittaa vain ajatuksenvirtana ja lähettää saman tien.

Tämä tosin ei mene tuolle ylläolevalle eikä tosiaan kellekään joka rakastais mua, tuskin enää edes tykkää tippakaan. Menee kuitenkin ihmiselle, jonka kanssa olisi ollut ihan kiva ystävystyä. Mun vaisto sanoi joskus niin, hänen vaisto tosin ei tainnut sanoa koskaan samaa.

Kuinka kauan tästä on?

t. Eräs, joka yrittää muistella oman viestintähistoriansa käänteitä yhden tietyn henkilön kanssa.

Vierailija
8724/16650 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kirjota tänne. En. En. En.

Vierailija
8725/16650 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

T😍😘 En malta oottaa että näemme!

Vierailija
8726/16650 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka kauan tästä on?

t. Eräs, joka yrittää muistella oman viestintähistoriansa käänteitä yhden tietyn henkilön kanssa.

Ei nyt kauhean kauan. En oo hänelle kirjoitellutkaan muulloin kuin tuolloin, tais olla yhden viikon sisällä kaikki viestit.

Vierailija
8727/16650 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka kauan tästä on?

Ei nyt kauhean kauan. En oo hänelle kirjoitellutkaan muulloin kuin tuolloin, tais olla yhden viikon sisällä kaikki viestit.

Tai sori pieni korjaus: Olen kirjoitellut kyllä työasioissa muutaman viestin tuota ennen ja jälkeen, mutta niitä ei lasketa.

Vierailija
8728/16650 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoita vain. Mitäpä pahaa on anonyymille keskustelupalstalle kirjoittamisessa ja tuntemattomien kanssa keskustellessa. Kunhan ei hauku ketään nimeltä.

Vierailija
8729/16650 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoita vain. Mitäpä pahaa on anonyymille keskustelupalstalle kirjoittamisessa ja tuntemattomien kanssa keskustellessa. Kunhan ei hauku ketään nimeltä.

Ei siinä mitään pahaa ole. Olen vain päättänyt olla kirjoittamatta. Enää. Ja tänään olisin halunnut kirjoittaa. En voi kertoa miksi, koska silloin kirjoittaisin. Tällaista sisältöä vailla olevaa, niin kuin tämä, ei lasketa.

Vierailija
8730/16650 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anonyymi rakkaudentunnustus trabimiehelle<3

Vierailija
8731/16650 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

J💘😸

Vierailija
8732/16650 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, miten kaunis oot <3

Vierailija
8733/16650 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huh, miten kaunis oot <3

Ja huh miten sä oot komea!

Vierailija
8734/16650 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä ja kauniita unia, Undómiel.

Olet rakas.

Vierailija
8735/16650 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt jo mietin, että mitähän mä oikein kuvittelin? Että ne pitkät katseet ja ihanat hymyt olisivat merkinneet jotain muutakin kuin ystävällisyyttä? Niin taisin kuvitella. Et sinä luultavasti ole minusta kiinnostunut muuten kuin kaverina, koska et ota itse yhteyttä.

Kiitos kuitenkin sinulle ihana mies että olet olemassa ja melko usein myös osa elämääni. Piristät tylsiä päiviäni.

Vierailija
8736/16650 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viini saa ikävän tuntumaan toivottomalta ja sut mahdolliselta.

Tule takaisin.-t

Vierailija
8737/16650 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan sinua ja ikävöin joka hetki.

Vierailija
8738/16650 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viini saa ikävän tuntumaan toivottomalta ja sut mahdolliselta.

Tule takaisin.-t

Mä tuun mä tuun aina vaan sun luo palaan T

Vierailija
8739/16650 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastavaisten ei kannattaisi keskustella politiikasta eikä uskonnosta. Noin niin kuin muuten itseäni alkoi vain hymyilyttää tuo ylempi vastaus. Olen ehkä as-mies, joten jonkun asian intohimoinen harrastaminen ei ole lähtökohtaisesti minulle mikään ongelma. Mutta jos toisen harrastukset syrjäyttävät kokonaan yhteisen ajan, sitä en jaksa. Mitä tulee ajoittaiseen alakuloisuuteen, niin minusta se on aivan normaalia. Ja on joka tapauksessa parempi tunnustaa aina tosiasiat, eikä yrittää olla jotain, mitä ei ole.

-K- (sivusta)

Siis kunnon politiikka- ja uskontobattlehan on yksi parhaista esileikeistä!

Vierailija
8740/16650 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-K- (sivusta)

Siis kunnon politiikka- ja uskontobattlehan on yksi parhaista esileikeistä!

Kyllä, esileikki sooloseksille. Tällaisissa asioissa olisi erittäin suotavaa, että samanlaiset ihmiset ajautuisivat yhteen. (sivusta)

Ketju on lukittu.