Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII

Vierailija
29.05.2018 |

asialinjalla tällä(kin) kertaa.

Kommentit (16650)

Vierailija
8741/16650 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakas. Vaikka miten päin asiaa kääntelisin, niin minä haluan sinua aina vaan enemmän. Puhutaanko ja pussataanko toisemme pyörryksiin ja sitten rakastellaan kiireettä, silmät auki toisiamme silmiin katsoen. Että tällaisia minä olen sinun lisäksesi tänään ajatellut. Rakastan sinua joka hetki. Hyvää yötä.

Vierailija
8742/16650 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko sinä mies intohimoinen? Onko sinulle suhteessa seksi tärkeässä roolissa?

Jossain määrin. Haaveilen sinusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8743/16650 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakastavaisten ei kannattaisi keskustella politiikasta eikä uskonnosta. Noin niin kuin muuten itseäni alkoi vain hymyilyttää tuo ylempi vastaus. Olen ehkä as-mies, joten jonkun asian intohimoinen harrastaminen ei ole lähtökohtaisesti minulle mikään ongelma. Mutta jos toisen harrastukset syrjäyttävät kokonaan yhteisen ajan, sitä en jaksa. Mitä tulee ajoittaiseen alakuloisuuteen, niin minusta se on aivan normaalia. Ja on joka tapauksessa parempi tunnustaa aina tosiasiat, eikä yrittää olla jotain, mitä ei ole.

-K- (sivusta)

Siis kunnon politiikka- ja uskontobattlehan on yksi parhaista esileikeistä!

Kyllä, esileikki sooloseksille. Tällaisissa asioissa olisi erittäin suotavaa, että samanlaiset ihmiset ajautuisivat yhteen. (sivusta)

Bläääh, kyllähän saman uskonnon ja poliittisen kannan edustajatkin saa battlen aikaiseksi.

Ei tarvitse olla mitään eri ääripäiden hemmoja.

Eikä samanlaisuus onneksi tarkoita samanmielisyyttä kaikista maailman asioista, ja toisaalta välillä voi olla eri mieltä ihan vaan eri mieltä olemisen ilosta.

Battlet saa aikaiseksi vaikka molemmat olisivatkin pohjimmiltaan samalla kannalla.:D

Vierailija
8744/16650 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakas. Vaikka miten päin asiaa kääntelisin, niin minä haluan sinua aina vaan enemmän. Puhutaanko ja pussataanko toisemme pyörryksiin ja sitten rakastellaan kiireettä, silmät auki toisiamme silmiin katsoen. Että tällaisia minä olen sinun lisäksesi tänään ajatellut. Rakastan sinua joka hetki. Hyvää yötä.

Rakas. Haluan sinua niin paljon. Haluan tavata sut mahdollisimman pian. Hyvää yötä, rakastan sinua.

Vierailija
8745/16650 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakastavaisten ei kannattaisi keskustella politiikasta eikä uskonnosta. Noin niin kuin muuten itseäni alkoi vain hymyilyttää tuo ylempi vastaus. Olen ehkä as-mies, joten jonkun asian intohimoinen harrastaminen ei ole lähtökohtaisesti minulle mikään ongelma. Mutta jos toisen harrastukset syrjäyttävät kokonaan yhteisen ajan, sitä en jaksa. Mitä tulee ajoittaiseen alakuloisuuteen, niin minusta se on aivan normaalia. Ja on joka tapauksessa parempi tunnustaa aina tosiasiat, eikä yrittää olla jotain, mitä ei ole.

-K- (sivusta)

Siis kunnon politiikka- ja uskontobattlehan on yksi parhaista esileikeistä!

Kyllä, esileikki sooloseksille. Tällaisissa asioissa olisi erittäin suotavaa, että samanlaiset ihmiset ajautuisivat yhteen. (sivusta)

Bläääh, kyllähän saman uskonnon ja poliittisen kannan edustajatkin saa battlen aikaiseksi.

Ei tarvitse olla mitään eri ääripäiden hemmoja.

Eikä samanlaisuus onneksi tarkoita samanmielisyyttä kaikista maailman asioista, ja toisaalta välillä voi olla eri mieltä ihan vaan eri mieltä olemisen ilosta.

Battlet saa aikaiseksi vaikka molemmat olisivatkin pohjimmiltaan samalla kannalla.:D

Tuossa en millään tavalla ottanut kantaa siihen, että mitä mieltä kukakin saa olla mistään maailman asiasta. Enemmänkin yritin tarkoittaa sitä, että mikä lasketaan kenellekin esileikiksi.

Vierailija
8746/16650 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivoja unia Ville <3

Vierailija
8747/16650 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä rakkaimmalleni. Suunnitelmissani on alkaa katsoa seuraavaksi jotain sarjaa DVD:ltä. Saat liittyä seuraani, jos haluat. Joskus vanhojen sarjojen katselu piristää mieltä. Sinunkin seurasi tekisi hyvää. 

Hyvää yötä sinulle. Kauniita unia, nuku hyvin. 

Vierailija
8748/16650 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä sua Marko😘

Vierailija
8749/16650 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisko joskus edes tunnin olla sylissäsi. Voisit samalla puhua rauhoittavalla äänelläsi jotain. Hiljaakin tietty välillä vois olla. Varmaan pyörtyisin jos katsoisin sua oikeasti silmiin läheltä ja kunnolla.

Vierailija
8750/16650 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmäsi ja hymysi. Tiedän että me vielä nähdään ja kaikki selkeytyy. En enää jaksa odottaa. Hyvää yötä.

Vierailija
8751/16650 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hänen kanssaan olisi varmaankin aivan mahtavaa, kunhan hän uskaltaisi alkaa luottaa minuun. Olen nähnyt hänestä jo aika monia puolia ja on tullut selväksi, että hän ei ole maailman helpoin nainen - mutta en ole edelleenkään lähdössä livohkaan. Päinvastoin. Juuri nyt haluaisin ottaa hänet syliini ja suudella häntä hellästi, kunnes hänen silmänsä tuikkisivat kirkkammin kuin koskaan aiemmin.

-K-

Lämpimät kiitokset tästä viestistä, se sai aikaan suuren tunnevyöryn ja oli pakko tehdä pieni lähestymisyritys. Pallo todennäköisesti jää vieläkin vastapuolen leiriin, mutta pääsenpähän eteenpäin.

Vierailija
8752/16650 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sä tajuu, mä tykkään susta.

Vierailija
8753/16650 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvän yön toivotus, suukko & hali vaalealle vihersilmäkaunottarelle mieheltä 30km päästä. Etunimet alkavat samalla ääntiöllä. Kiertelin siellä päin tänään.

Vierailija
8754/16650 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruskeasilmäinen mies, ajattelen sinua.

Vierailija
8755/16650 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ketjussa ei käy kuin reilut 50 ihmistä. Olin kuvitellut tämän olevan paljon suositumpi.

Vierailija
8756/16650 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä ketjussa ei käy kuin reilut 50 ihmistä. Olin kuvitellut tämän olevan paljon suositumpi.

Onko tämä sen peukutuskyselyn tulos? Pitäisi varmaan vähän paremmin tietää, miten ihmiset käyttäytyvät tässä ketjussa. Käyvätkö vain keskiviikkoisin, lukevatko vain viimeisimmät viestit jne. vai miten tämän ajattelit?

Vierailija
8757/16650 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä sen peukutuskyselyn tulos? Pitäisi varmaan vähän paremmin tietää, miten ihmiset käyttäytyvät tässä ketjussa. Käyvätkö vain keskiviikkoisin, lukevatko vain viimeisimmät viestit jne. vai miten tämän ajattelit?

Kaikki ei osaa ajatella kokonaisvaltaisesti.

Vierailija
8758/16650 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ymmärtänyt mies että se olet sinä ja sun silmät ja hymy jotka saa mun sydämen lyömään sen kerran liikaa? Mitä haluaisit että sanoisin tai tekisin? Viime näkemästä on jo kulunut taas liian kauan. Missä suhun vois törmätä?

Mä tiedän että olet myös huomannut et meillä vois olla jotain jota on vaikea ohittaa. Oletko huomannut et odotan sua? Sano mulle jotain?

Aurinkoa päivääsi! 😊

Vierailija
8759/16650 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta ystäväni. Kiva nähdä taas huomenna. <3

Vierailija
8760/16650 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomenta ystäväni. Kiva nähdä taas huomenna. <3