Miksi jotkut ihmiset ovat sellaisia, että niistä kaikki pitää
Ja jotkut sellaisia, että vaikka vain olisi hiljaa vihataan. Elävä esimerkki ihmisestä, josta kaikki pitää on mieheni, vaikka hän saattaa töksäytellä joskus, niin AINA: "Xxxx on niin kiva", "sulla on käynyt tuuri" jne no, jos ei ihan noin suoraan niin melkein. Koskaan kukaan ei ole ärhennellyt hänelle vihaisesti tai muuta. Sitten olen minä. Minua vihaa todella moni. Tämä ei ole liioittelua, vaan jopa mieheni on huomannut saman ja kerran jopa yhdelle sanoikin, että tunnetko edes Xxxx:ää (minut siis) kun olet noin aggressiivinen. Tämä sen jälkeen kun olin kuullut ihan puskista syytöksiä jostain mitä en ollut edes tehnyt. En edes puhu paljoa, yksi läheinen on sanonutkin että olet hiljaisimpia ihmisiä jotka tunnen. Tuntuu, että pelkkä olemasssaoloni ärsyttää.
Osaako joku selittää tämän?
Kommentit (24)
Mukavista, katseenkestävistä ja huomaavaisista ihmisistä pidetään.
Varakkuus ja julkisuus kiehtovat osaa ihmisistä.
Miksi uhrasit näin paljon ajatusta siihen, että mietit mitä joku ajattelee sinusta?
Vierailija kirjoitti:
Miksi uhrasit näin paljon ajatusta siihen, että mietit mitä joku ajattelee sinusta?
No, onhan se nyt ihan ihmeellistä. Kun joku jota en edes kunnolla tunne on avoimen aggressiivinen kohtaani. Näin on ollut aina. Läpi elämän. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, onhan se nyt ihan ihmeellistä. Kun joku jota en edes kunnolla tunne on avoimen aggressiivinen kohtaani. Näin on ollut aina. Läpi elämän. Ap
Ei sellaista kannata miettiä. Jotkut on syntyneet massaan, ja toiset valokeilaan tai muuhun tehtävään, johon pystyy vain harvat.
Onko miehesi hyvännäköinen? Eikös hyvännäköiset ihmiset saa parempaa kohtelua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sellaista kannata miettiä. Jotkut on syntyneet massaan, ja toiset valokeilaan tai muuhun tehtävään, johon pystyy vain harvat.
Ei mitään noista. En ole valokeilassa tai muuten mikään erityinen. Sehän se onkin, kun on tavallinen peruspirkko jota vihataan. Ap
Vierailija kirjoitti:
Onko miehesi hyvännäköinen? Eikös hyvännäköiset ihmiset saa parempaa kohtelua?
On kyllä varsinkin nuorempana ollut. Ap
Haistata takasin niin ei hypitä silmille.
Joskus nämä, joista kaikki "pitää" on narsisteja, jotka ovat keränneet jees miehistä ja naisista hovin ympärilleen. Ja auta armas jos satut olemaan se, joka ei suostu narskun hyppyytettäväksi ja mielistelemään häntä. Silloin sinut jätetään ulkopuolelle ja narsku puhuu kaikki ihmiset sinua vastaan. Toki aina ei ole näin, vaan joidenkin ihmisten luonne nyt on vain sellainen, josta on helppo pitää.
Hyvännäköinen ja toiset huomioiva ihminen. On huomioiva ja mukava myös heille, joista ei itse ole millään tapaa kiinnostunut. Moikkaa ekana, eli ei ajattele ajattele, että en moikkaa kun ei tuokaan moikannut.
Vierailija kirjoitti:
Joskus nämä, joista kaikki "pitää" on narsisteja, jotka ovat keränneet jees miehistä ja naisista hovin ympärilleen. Ja auta armas jos satut olemaan se, joka ei suostu narskun hyppyytettäväksi ja mielistelemään häntä. Silloin sinut jätetään ulkopuolelle ja narsku puhuu kaikki ihmiset sinua vastaan. Toki aina ei ole näin, vaan joidenkin ihmisten luonne nyt on vain sellainen, josta on helppo pitää.
Mielestäni tässä ei haettu tällaista narsismista vaan juurikin sellaista aidosti pidettävää henkilöä.
Muistan tämän tunteen, kun nuorempana aloittelin työelämää, niin olin heti jotenkin vihamielisen kohtelun kohteena muiden työntekijöiden toimesta. Ei voinut johtua iästäkään, koska monet ikätoverini tunnuttiin ottavan hyvin vastaan. Muutenkin olen elämäni aikana kokenut paljon sitä, että minua katsotaan, että ”mikäs tuo nyt on?”.
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Miehesi antaa positiivista huomiota narsisteille. Siitä narsistit tykkäävät, koska he elävät vain silloin, kun heitä kehutaan. Sinä et pokkuroi, etkä palvele, etkä kehu narsisteja. Siksi he mustamaalaavat sinua. Toimit kuitenkin ihan oikein. On paljon muitakin rohkeita narsistintorjujia. Minäkin olen samanlainen, vaikka minunkin mieheni on narsistien suosiossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut ihmiset ovat aggressiivisen tyylisiä kaikkia kohtaan, tai esimerkiksi vaikka naisia kohtaan (naisetkin). Riippuu vastaanottajan luonteesta ja kokemuksistakin, muistaako näitä kohtaamisia ja ajatteleeko itse aiheuttavansa muiden asennetta. Olen itse herkkänä opetellut suhtautumaan törppöihin neutraalisti, se on lähtöisin heistä eikä minusta. Eli unohdan toopet nopeasti ja muistan huomaavaiset erityisesti lämmöllä. Ennen pelkäsin ihmisiä joskus koska luulin, että reagoivat minuun jotenkin enkä voi välttää tätä. Nykyään säälittää huonokäytöksisiset. Kovempinahkaiset ehkä jättävät ärhentelijät suoraan omaan arvoonsa, eivätkä näin koe edes törmäävänsä hankaliin ihmisiin kun on niin yhdentekevä asia joka ei minäkuvaan vaikuta.
Vierailija kirjoitti:
Sinulta puuttuu miellyttävä aura.
Jotain tällaista olen miettinyt että on takana. Tai on jokin ärsyttävä resting bitch naama tai jotain.
Ap
Ystävällisiä, fiksuja ja hyvännäköisiä. Tai kyllä jotkut noitakin vihaavat, mutta harva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut ihmiset ovat aggressiivisen tyylisiä kaikkia kohtaan, tai esimerkiksi vaikka naisia kohtaan (naisetkin). Riippuu vastaanottajan luonteesta ja kokemuksistakin, muistaako näitä kohtaamisia ja ajatteleeko itse aiheuttavansa muiden asennetta. Olen itse herkkänä opetellut suhtautumaan törppöihin neutraalisti, se on lähtöisin heistä eikä minusta. Eli unohdan toopet nopeasti ja muistan huomaavaiset erityisesti lämmöllä. Ennen pelkäsin ihmisiä joskus koska luulin, että reagoivat minuun jotenkin enkä voi välttää tätä. Nykyään säälittää huonokäytöksisiset. Kovempinahkaiset ehkä jättävät ärhentelijät suoraan omaan arvoonsa, eivätkä näin koe edes törmäävänsä hankaliin ihmisiin kun on niin yhdentekevä asia joka ei minäkuvaan vaikuta.
Hyvä pointti! Tiedostan kyllä, että moukka mikä moukka kun joku jota et edes tunne osoittaa vihamielisyyttä, koska itse en tekisi niin. Ja jos on ihminen josta en pidä, välttelen häntä enkä mene haastaamaan riitaa tai ole aggressiivinen häntä kohtaan.
Ap
Ja arvaa miltä tuntuu ku et tuu toimeen henkilön kanssa josta kaikki pitää, mukaan lukien sinä itse :D Mutta tää henkilö oli saanut asioista väärän kuvan ja laittanut kaiken mun syyksi ja hänen käytöksensä muuttui ääripäästä toiseen työpaikalla.