Ilotulitteiden myynti yksityishenkilöille tulisi lopettaa.
Ilotulitteiden myynnin voisi lopettaa. Menköön jokainen katsomaan kunnan järjestämää tulitusta. Tosin nekin voisi lopettaa. Roskaa ja rahan hukka. Eläimet pelkää. Sairaaloissa taas silmä- ja palovammoja saaneita.
Kommentit (36)
Eli itse tehdyt ja musta pörssin pommit tilalle? Kiitos ei.
Miksi kieltää kaikki?
Soisin toki, että rakettiroskat kerättäisiin ampujan toimesta. Joku olkkarin lattialle kussut koira ei mua haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei niitä omatekemiä tekisi kuin muutama idiootti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niillä saattaisi vaan tulla tuhoa muillekin kuin noille "idiooteille".
Eikö kaduta kuolinvuoteella, kun jäi elämä kaikin tavoin elämättä?
Ei mitään iloa koskaan?
Tosi ok, että raketteja on kerran vuodessa.
Ihan lastenkin ilon tähden.
Olet varmaan vanha ja katkera. Kun itsellä ei ole mitään kivaa, ei saa olla muillakaan?
Mulla ON koira ja kissa. Yhteiskunnan ei silti tarvitse pyöriä mun pillin mukaan, enkä kiellä itsekkyyteni takia rakettien tuomaa iloa lapsiperheiltä.
Kunnan järjestämä on tunnin ajomatkan päässä.
Kaikki ei asu Homocityssä
Vierailija kirjoitti:
Eikö kaduta kuolinvuoteella, kun jäi elämä kaikin tavoin elämättä?
Ei mitään iloa koskaan?
Tosi ok, että raketteja on kerran vuodessa.
Ihan lastenkin ilon tähden.
Olet varmaan vanha ja katkera. Kun itsellä ei ole mitään kivaa, ei saa olla muillakaan?
Mulla ON koira ja kissa. Yhteiskunnan ei silti tarvitse pyöriä mun pillin mukaan, enkä kiellä itsekkyyteni takia rakettien tuomaa iloa lapsiperheiltä.
Olisikin kerran vuodessa. Nykyään ainakin pk-seudulla paukkuu muinakin päivinä. Jopa kesällä koulujen päättymisen aikaan Hietsussa. Lisäksi lukuisat tapahtumat/konsertit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niillä saattaisi vaan tulla tuhoa muillekin kuin noille "idiooteille".
Nyt ei tule? Monesti juuri sivulliset saa raketin niskaan, kin urpot heittelee niitä miten sattuu.
Kyllä, samaa mieltä. Ei ole mitään järkeä tässä nykypäivän menossa.
Isot järjestetyt ilotulitomukset valvotusti, sen sijaan että jokaiseen roskakoriin ollaan tiputtamassa pommeja.
Vierailija kirjoitti:
Miten hyvin kieltolaki toimi?
Alkoholia osaa jokainen valmistaa itsekin, mutta aika harva osaa niitä raketteja tehdä.
Kyllä. Yksityisihmisille tulisi lahjoittaa ilotulitteita. Saataisiin vähän väriä harmaaseen maailmaan.
Vierailija kirjoitti:
Darwinin laki hoitaa tuollaiset älypäät heti ensimmäisenä uutenavuotena.
Det offentliga vet bäst. Därför bör ni absolut koncentrera all konsumtion dit. Idag tar det offentliga bara 6/10 av BNP. 4/10 borde ännu flyttas åt fiskus för att finnen skall nå Nirvana och vara för evigt lyckans land.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten hyvin kieltolaki toimi?
Alkoholia osaa jokainen valmistaa itsekin, mutta aika harva osaa niitä raketteja tehdä.
Ei osaa, mutta pommeja tehtäsiin silti. Montako silpoutumista lailliset ilotulitteet ovat estäneet? Luulen, että paljon.
EU kieltää kaiken mahdollisen tulevina vuosina, "et omista mitään ja olet onnellinen EU diktatuurin orjana" on tulevaisuus kaikille.
Joulukuusien myynti pitää kieltää. Kissat voi pelätä ja luonon eläimet ne vasta pelästyykin kun kuusia kaadetaan. Sitäpaitsi niistä voi luonnossa kasvaa pesäpuita oraville. Ja se roskan määrä mikä niistä tulee on valtava. Lisäksi kuusi kasvaessaan on mahtava hiilinielu. Joulukuusia poltettaessa vapautuu pienhiukkasia jotka tappaa ihmisiä ja lämmittää ilmastoa. Ja kuinka paljon saastuttaa lukuisat moottorisahat ja metsäkoneet. Kaiki käy kaukaa tuodusta öljystä valmitetulla polttoaineella ja kuinka paljon sen tuominen laivalla tänne saastuttaa. Mutku mutku, se kuusihan on hieno olkkarissa jouluna.
Samaa mieltä.