Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII

Vierailija
29.05.2018 |

asialinjalla tällä(kin) kertaa.

Kommentit (16650)

Vierailija
4641/16650 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Herätit minut eloon tunteettomasta horroksesta. Meistä tuskin tulee koskaan mitään, koska ajallisesti on ollut liian paljon aikaa miettiä. Jos silloin kerran asiat olisivat menneet toisin niin vain taivas olisi ollut rajana. Kiitos silti kaikesta. Mieheltä naiselle.

Kuinka kauan on liian paljon aikaa?

Ei nyt puhuta mistään (lähellekään) vuosista, eikä siis välttämättä liian paljon aikaa. Kunhan en jaksa unelmoida enää. Kyllä asiat tapahtuu jos ovat tapahtuakseen. Olen ennenkin huomannut, että asiat alkavat edetä kun sitä kaikkein vähiten odottaa.

Lähinnä vaan omaa pohdintaa ja anonyymi kiitos eräälle.

Vierailija
4642/16650 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lohdullista sekin, että aina tulee uusi aurinko.

En tiedä onko meistä kukaan sillä tavalla uniikki, etteikö jotain vähintään yhtä hyvää tai jopa sopivampaa olisi olemassa ja kohdattavissa.

Lopulta ihmissuhteetkin on vain valintoja ja jos niitä ei koskaan tehty, tulee aina joku muu.

Jonain päivänä.

Vaikka hetken sattuukin, ja hetki ihmiselämässä voi olla mitä vaan päivien ja vuosien väliltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4643/16650 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olit unessani. Istuimme saunan lämmössä - ilman vaatteita tietenkin. Alastomuus unessa merkitsee rehellisyyttä ja avoimuutta toisen edessä. Näin koen, että edelleen reagoimme toisiimme ja molemmat tunnistamme sen toisissamme. Koskaan en anna tämän edetä mihinkään ja pidän sinut etäällä toivoen, etteivät muut aistisi tunnetta välillämme. En halua loukata ketään edes ajatuksin ja tuntein. Olet silti omalla tavallasi rakas minulle.

Vierailija
4644/16650 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi tyyli on vaan niin tyly. Se pitää varmasti ihastuksesi kaukana. Kehut ensin ja sit samantien huitaset käsivarrella.

Vierailija
4645/16650 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan sua niin paljon.

Vierailija
4646/16650 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herätit minut eloon tunteettomasta horroksesta. Meistä tuskin tulee koskaan mitään, koska ajallisesti on ollut liian paljon aikaa miettiä. Jos silloin kerran asiat olisivat menneet toisin niin vain taivas olisi ollut rajana. Kiitos silti kaikesta. Mieheltä naiselle.

En yhtään ihmettelisi, jos tämä olisi minulle. Moni ihastuu, mutta kukaan ei halua omakseen. Minun ohitseni on niin helppo kävellä.

Vierailija
4647/16650 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan sua niin paljon.

Kenelle tämä? Anna vähän edes tunnisteita, etunimienne alkukirjainta, monta kirjainta teidän nimissä yhteensä, milloin olette viimeksi nähneet tms.

Vierailija
4648/16650 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikuisesti yksin kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En yhtään ihmettelisi, jos tämä olisi minulle. Moni ihastuu, mutta kukaan ei halua omakseen. Minun ohitseni on niin helppo kävellä.

No vaikka olisikin sinulle niin tuo oli vaan omaa pohdintaa. Jatkoinkin sitä toisessa viestissä, että ehkä asiat alkavat edetä kun sitä kaikkein vähiten odottaa. Ei ne tunteet tuosta noin vaan kuole. :)

Mutta ei siitä sen enempää millään foorumilla jaksa keskustella.

Vierailija
4649/16650 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avokonttoreiden kummallinen maailma. Kuuntelet viikosta toiseen, kuinka nainen selittää itsestään ja elämästään eräälle toiselle. Kuulet tahtomattasikin kaiken ja ihastut. Hän muuttuu päivä päivältä tutummaksi sinulle. Tajuat, että teissä on todella paljon samaa.

Ja et kuitenkaan ole hänelle muuta kuin moi moi -mies. Nimesi hän sentään muistaa, mutta ei tiedä sinusta mitään, sillä et uskalla rupatella hänen kanssaan.

Vierailija
4650/16650 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hypätään siihen kovaääniseen kotteroos ja karataan pois kaikesta.

Ja sit mä aina herään.

Vierailija
4651/16650 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kappas, joku poistelee mustasukkaisuuttaan?!?? viestini, jotka ihan varmasti asialliset. 

Vastaus junassa olijalle liikaa yp? 

Hän on jo kotona, tulee aina olemaan ja turvassa minun kanssani, ellei halua välttämättä muuta.  Pidän niin hyvää huolta kuin ikinä voin ja hänen tarvitse pelätä mitään. 

Törkeää viestittelyä, eh? Onko tämä yp uusi tapa pitää palstaa vilkaana? Poistella neutraalit, ei sinulle kohdistetut viestit, että sitä sitten kommentoisi joku näiden "uppoan silmiisi" ja "Olli" jne höpinöiden väliin? Vai käykö kateeksi, että JOKU muu saa VIESTIN?

Sä se hauska olet. Kateellinen jostain anonyymistä viestistä palstalla. No ehkä itse olet. Taidat omia kaikki.

Vierailija
4652/16650 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kappas, joku poistelee mustasukkaisuuttaan?!?? viestini, jotka ihan varmasti asialliset. 

Vastaus junassa olijalle liikaa yp? 

Hän on jo kotona, tulee aina olemaan ja turvassa minun kanssani, ellei halua välttämättä muuta.  Pidän niin hyvää huolta kuin ikinä voin ja hänen tarvitse pelätä mitään. 

Törkeää viestittelyä, eh? Onko tämä yp uusi tapa pitää palstaa vilkaana? Poistella neutraalit, ei sinulle kohdistetut viestit, että sitä sitten kommentoisi joku näiden "uppoan silmiisi" ja "Olli" jne höpinöiden väliin? Vai käykö kateeksi, että JOKU muu saa VIESTIN?

Sä se hauska olet. Kateellinen jostain anonyymistä viestistä palstalla. No ehkä itse olet. Taidat omia kaikki.

Tiedän kuka on yp:nä, ei sen kummempaa. 

Vierailija
4653/16650 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi V, mihin sä oikein katosit? Hajoan tähän ikävään :(

Vierailija
4654/16650 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ja kuluneet kaksi vuotta on olleet monin tavoin elämäni rankimmat, eikä häntä ole kiinnostanut yhtään miten voin tai mikään.

Ei ole kertaakaan kysynyt mitä kuuluu tai mitään, vaikka olisi voinut.

Olisi voinut milloin vaan, mutta ei vaan välitä. Välittää muista. Tai toisesta.

eikö se viesti ole silloin ihan selvä, hän ei välitä sinusta sen enempää kuin jostain tuikituntemattomastakaan. Eikä ketään voi velvoittaa jäämään vellomaan menneisiin, vaan elämä jatkuu kun yksi tapailu saa päätepisteensä, on mahdollisuus uusille suhteille jne.

Vierailija
4655/16650 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinussa ei ällötä mikään. Se on minulle täydellisen intohimon merkki.

Vierailija
4656/16650 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin sinut vain vilahdukselta tänään - ehkä sekin riittää tälle päivälle. 

Vierailija
4657/16650 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas kylmää kyytiä tänään. Voi kun mun tunteet kylmenis sun käytöksen mukana, mut ei ku ne vaan kuumenee. Järjetöntä.

Vierailija
4658/16650 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lohdutonta ja surullista ajatella ilman sinua tulevaisuutta. Lapsilleni olen kuitenkin kaikista tärkein ja rakkain, ero ei siis ole vaihtoehto. Joten tämä kaipaus on elämäniloa syövä ikuinen seuralainen.

Vierailija
4659/16650 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitot anonymiteeteistä: Ajattelen sua Sanna.

Vierailija
4660/16650 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisin mielelläni kanssasi tai sinulle ruokaa. En tiedä miksi, mutta luulen että se olisi ominta aluettasi.

Ketju on lukittu.